Andżej 2 268 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 cover system jak i samo przemieszczanie sie pomiedzy oslonami nadal ssie kulki over 9000 i w dalszym ciągu bardziej oplaca się działać "z ramienia" przy krawędzi sciany. co za debile. tutaj lara drejka zjada. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 tu sie zgodze, zwlaszcza jesli chodzi o plynne przemieszczanie sie miedzy oslonami Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Nathan Croft To jest screen z gry czy z cutscenki? Jeżeli to pierwsze to No ładnie, lecz po ostatnim TR jakoś mega wrażenia to nie robi Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Czytam i chłonę to co piszecie (jednocześnie nic nie oglądając i nie klikając w spoilery) i... cieszę się, że U4 poszło w tę stronę. Zresztą wiedziałem, że duet Straley/Druckman wrzucą tu sporo elementów ze swojego genialnego dziecka o inicjałach TLoU, więc jakiegoś zbytniego zaskoczenia nie ma, ba - dokładnie tego oczekiwałem. Po efekciarskim i zupełnie pozbawionym sensu Uncharted 3 wolę, by akcji i zagęszczenia wszystkiego było mniej, a całość była bardziej spójna fabularnie i klimatyczna. Żebym nie miał wrażenia, że to na odpier.dol sklecony teledysk z co bardziej efekciarskich scenek, co z tego, że w żaden logiczny sposób ze sobą nie połączonych (takie wrażenie miałem w U3). Najgorsze jest to, że sypnęło mi się parę rzeczy i nie wiem, czy jutro śmigać do sklepu, czy jednak dać sobie na wstrzymanie, bo finansowo ostro popłynąłem w tym miesiącu... Cholerne życie... Cytuj
Gość Soul Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 (edytowane) Na ONE nowy TR śmiga całkiem konkretnie Edytowane 9 maja 2016 przez Soul Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 (edytowane) ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd Eee, od takich rzeczy są Farkraje i, w nieco mniejszym stopniu, nowe Tomb Raidery. Po co z kolejnej marki robić na siłę sandboksa? Nie podoba mi się obecny na tej generacji trend wpychania niemal wszystkiego w piaskownicę i dowalaniu tony pobocznych pierdół, które na dobrą sprawę tylko rozmywają core fabuły\rozgrywki i płynące z nich doznania. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jak jest. Mocny storytelling, przy odpowiednim zbalansowaniu pozostałych elementów gameplayu. Dzięki temu U4 trzyma własny, unikalny charakter, a nie staje się kolejnym (pseudo)sandboksem, jakich wiele. Edytowane 9 maja 2016 przez Frantik Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd Eee, od takich rzeczy są Farkraje i, w nieco mniejszym stopniu, nowe Tomb Raidery. Po co z kolejnej marki robić na siłę sandboksa? Nie podoba mi się obecny na tej generacji trend wpychania niemal wszystkiego w piaskownicę i dowalaniu tony pobocznych pierdół, które na dobrą sprawę tylko rozmywają core fabuły\rozgrywki i płynące z nich doznania. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jak jest. Mocny storytelling, przy odpowiednim zbalansowaniu pozostałych elementów gameplayu. Dzięki temu U4 trzyma własny, unikalny charakter, a nie staje się kolejnym (pseudo)sandboksem, jakich wiele. 5 Cytuj
Frantik 2 571 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Aha... Już rozumiem Brawo ja :facepalmz: Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 (edytowane) też mieliście te uczucie podczas czwartego chaptera? xdmozg rozyebany takiej zagrywki chyba jeszcze nikt nie odstrzelil Edytowane 9 maja 2016 przez Andżej Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Na hardzie gracie? Ficuś, Andrzej i reszta wybrańców? Cytuj
kiko 1 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 jaka to jest gra, łeb urwany i rozpier... o ścianę Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Ehh jeszcze DS3 nie ukonczyłem a tu znowu mesjasz, Sony takie dobre #4theplayers. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 (edytowane) balon ja gram na hardzie mam 8 chapter i moge powiedzieć tyle cover system to jest jak to mówił zbysio "jakieś ku.rwa nieporozumienie" drake porusza się jakby był namagnesowany i przykleja się do wszystkiego, do czego tylko NIE chcemy, często odwracając się przysłowiową du.pą do ołowiu czy kolesia chcącego nam skopać ryj, co często uniemozliwia wykonywanie sprawniejszych akcji gunplaj strasznie toporny, cięzko ustrzelić stodołe, można wyyebać pół magazynka w kilenta nie trafiajać go i skonczyc z siwym ekranem i śmiercią. ogolnie sterowanie drażni co daje w sumie strzelaniny, które zamiast dawać fun, są uciążliwe nie wspominam o tym, ze drake często robi co chce (poziom pierwszych assassinss creed), co skutecznie potrafi zamordować akcje zwłaszcza stealth i zafundować niezłą wku.rwę póki co gameplay jest dosyć sredni, elementy platformowe są ok za to storytelling, postacie, teksty, graficzka są świetne. póki co daje ósemke, nie wiem, może jeszcze zabardzo nie opanowałem mechaniki, zobaczymy co będzie ale juz moge powiedzieć ze gameplajowo lara >>drake. psiaki najzupełniej troche przespały te kilka lat goty to to raczej nie będzie, przynajmniej nie dla mnie. już wiem, ze jak raz skoncze to do niej szybko nie wróce, ze względu na skopaną mechanikę sterowania, aż się się chce koleżce, co był za to odpowiedzialny dać w pysk, bo takie kwiatki wychodzą ze nie przystoi na 2016, nie wspominająć o renomie nd. ps. wycfanili się, bo chowanie się zza zasłony z wyciągniętym gunem już nie daje takiego bezpieczenstwa, jak w poprzednich częsciach, zalicza nam obrazenia czasami nawet gdy nie stoimy na linii strzału a zza murku wystaje nam centymetr ucha. ps2: zapomnialem jeszcze o jednym szczególe: te klisze powtarzające się od czasów jedynki typu nagle walący się gzyms na który wskakujemy, nacisniecie jakiegoś przycisku powodujące ze sufit wali nam sie na łeb, przysuwanie skrzynki pod sciane zeby wskoczyc i tak dalej to cos, co po tych 10ciu latach troche sie przejadlo. Edytowane 9 maja 2016 przez Andżej 1 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Ale nie mogę przeżyć tego, że dostałem fajne przestrzenie, ale są puste. ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd Wyobraziłem sobie, że tak naprawdę wygląda U4 i prawie się zrzygałem. Level z jeepem i motorem, znany z E3, pojawia się mniej więcej po ilu godzinach gry? Cytuj
ezils 23 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Andzej słaba mechanika... Co.ja czytam kuhwa Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Techniczne arcydzieło według Digital Fałndry. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 jestem z siebie dumny ze ogladalem jedynie gameplay z e3 i nie odpalalem zadnych filmikow od tamtej pory delektowanie i odkrywanie wszystkiego samemu juz jutro :] 3 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Mam to samo, włączyłem ten filmik od DF, pierwsze 3 sekundy i pauza, już poleciała jakaś scena, której nie widziałem. Nie rozumiem ludzi, którzy oglądają te materiały. Jutro bedzie odkrywanie i doświadczanie tych wszystkich lokacji i akcji pierwszy raz. To nie będzie, "o kvurwa" przed monitorkiem na youtubue, tylko "O (pipi)!!1" przed 55HX850. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 Ja sobie sluchalem w tle tego co tam nawijal i w 5:33 zerknalem na ekran bo gadal o fizyce cial i obiektow, polecam zerknac te sekcje. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 dac sie zlamac dzien przed? nie 2 Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 (edytowane) kur.wa co za debil z tego drejka przed chwila mialem przedostatniego typka usunąc po cichu, to ten zamiast mu zeskoczyc na głowe to sie złapał krawędzi i sobie zawisł oczywiście du.pą do przeciwnika i zamiast się puscić, to wystawiał ręke zeby sie złapać kolejnej krawędzi za to sterowanie mają chu ja w dupe przepraszam, za tą mechanikę poruszania sie i interakcje z otoczeniem, miało być. Edytowane 9 maja 2016 przez Andżej Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 jestem z siebie dumny ze ogladalem jedynie gameplay z e3 i nie odpalalem zadnych filmikow od tamtej pory delektowanie i odkrywanie wszystkiego samemu juz jutro :] Kto mnie pobije? Od daty zapowiedzenia gry widziałem tylko gifa z jeżdżącym jeepem. 1 Cytuj
mlody23 26 Opublikowano 9 maja 2016 Opublikowano 9 maja 2016 No ja jeszcze równo pół godziny i ruszam z graniem (cyfrówa), filmiki też (i niektóre posty :-P) pominąłem szerokim łukiem :-) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.