Opublikowano 11 maja 20168 l Nd są mistrzami. Mój odkurzacz co przy 3/4 gier w tym takich 'masakratorach' graficznych jak styx czy hand of fate wchidzi w tryb suszarki tutaj tylko chodzi lekko głośniej. Naprawdę magicy i jak to wygląda. 8 rozdział bardzo fajny. Na plus większy nacisk na skradanie. Lubię zabijać po cichu:) Zagrałem w totemy i też spoko. Dużo noobow sam nie grałem nigdy w uncharted poprzednie a tutaj dwa mecze i 1 miejsce. Jedną akcje miałem śmieszną jak dwóch kolesi na linkach w moją stronę leciało a ja shotgunem im w twarz. Ludzie na razie nie wiedzą co to cover system i biegają na jana. Sprawdza się taktyka z gearsow. Tylko zamiast gnashera kopniak w dupe. W 3 na 4 przypadki koleś strzelając we mnie przegrywał z moimi kocimi ruchami:) minus gry to spamowanie jakimiś mocami i przyzywaniem. No i za dużo rzeczy do odkrycia za opłatą w grze.
Opublikowano 11 maja 20168 l Mnie dziś zniszczyła lokacja w piwnicy przy świetle zapalniczki, jejciu te efekty światła w mroku Przy większej zadymie z Samem jak on fajnie sie chowa i mi pomaga, wszystko wydaje sie takie naturalne, no i fajnie biega za mną nie ociaga sie, ani nie wyprzedza, świetne AI. Acha i przypomniało mi sie, te motywy stojąc przy lustrze L2 Nie lubie trofików gdzie trzeba gre przechodzić drugi raz albo jeszcze gorzej na czas, ale jeśli starczy czasu i sił pokusze sie o platyne tutaj Edytowane 11 maja 20168 l przez Fanek
Opublikowano 11 maja 20168 l Ja jestem w 12 i robię przerwę. Zejdę teraz do piwnicy poszukać swojej szczęki, później spać, a rano i tak nie uwierzę w to co widziałem. To jest miazga, moje słowa i tak nie oddadzą tego jakie doznania wizualno-dźwiękowe ta gra oferuje, zwłaszcza w tym chapterze 8-)
Opublikowano 11 maja 20168 l No i skonczylem - 15 godzin 20 minut oraz 59 zebranych skarbow Wspaniala przygoda i cudowne zwienczenie serii. Fanem Uncharted nigdy nie bylem, ale gralem we wszystkie i z cala pewnoscia moge powiedziec ze Uncharted 4 jest moim ulubionym. Cudownie poprowadzona fabula, genialnie napisane postacie, epickie momenty, humor, swietnie wywazony gameplay [ktory swoja droga jest bezapelacyjnie o kilka klas wyzej od poprzednich czesci - sama mechanika strzelania to juz niebo a ziemia] oraz absolutnie chore przywiazanie do detali, jest ich tyle ze ciezko zliczyc, tutaj nawet pochodnia zostawia slad na skalach w jaskini jak je przypali troche czy bloto osadza sie na ubraniach i nawet broniach. No i oczywiscie te akrobacje i mozliwosci podczas samej walki, rzadko kiedy siedzialem za oslona, ciagle w ruchu, ciagle cos kombinowalem No to teraz pora na multi.
Opublikowano 11 maja 20168 l Gra jest miodna. Zwieńczenie serii w mega wydaniu. To co widziałem do tej pory (10 rozdział) to po prostu Z tego pudełka tyle da się wykrzesać, a te dupki z sony wymyślają jakieś psneo. Ja się pytam na hvj? Zebys mial plynne 60fps, a nie te marne 30, ktore mocno downgrad'uje oprawe AV. Nie mowie, ze U4 wizualnie nie robi wrazenia, bo robi ogromne. ale to nie te sama liga graficznych masakratorow, co DMC1 na ps2, czy Uncharted 2 na ps3. Past genowy The Last of Us Remastered, w 60fps robi w wielu momentach podobne "wow", co U4. Jaram sie gra, jak kazdy tutaj, ale w kwestii grafy to przesadzacie. No chyba, ze nie gracie zbyt wiele (przynajmnie od 10 lat), to wtedy was zrozumie
Opublikowano 12 maja 20168 l Nie wytrzymałem i odpaliłem na trochę multi: > zaje.biście, że da się wszystko normalnie odblokować - szczególnie bronie postaci występujących w grze (z 2 modyfikacjami) dostajemy za zabójstwa/obalenia daną bronią > świetne są modyfikacje wyglądu i skórki > pojawiły też się modyfikacje wyglądu broni > feeling strzelania bardzo mi się podoba, jednak żeby coś dobrze ogarnąć potrzeba wielu meczy > heady wchodzą znacznie lepiej niż w U3, hitboxy mocno poprawione > ciekawa opcja z wyzwaniami, tylko mogli by je rozbudować na inne mapki > smoke bomb robi niezłe zamieszanie, szczególnie wylevelowany > nowe mapki (te 5 co nie było w becie 1&2) wydają się ciekawe, ale muszę więcej pograć > zmienili względem bety scope'y do lunety, na pierwszy rzut oka wydają się fajniejsze - no ale to wyjdzie w praniu Ogólnie będę w multi orał bardzooo długooo, jak już w multi U3 grałem ponad 3 lata tutaj myślę, że będzie minimum podobnie Dwa pytania: 1. Zdobyłem ze skrzynki skórkę Drake Klauna (jakoś inaczej się to nazywa w grze, ale ma taką śmieszną czapkę i nos klauna) i w ogóle jej nie mam w dostępnych skórkach/alternatywnych wyglądach. W ogóle tej skórki nigdzie nie ma. A wydawało mi się, że wcześniej ją widziałem do wyboru. Ktoś coś? 2. Da się jakoś zmienić kolor ubrań? Nie znalazłem takiej opcji. PS Specjalne skiny czarnych charakterów: Rafe i Nadine Edytowane 12 maja 20168 l przez michu86-
Opublikowano 12 maja 20168 l Gra jest miodna. Zwieńczenie serii w mega wydaniu. To co widziałem do tej pory (10 rozdział) to po prostu Z tego pudełka tyle da się wykrzesać, a te dupki z sony wymyślają jakieś psneo. Ja się pytam na hvj? Zebys mial plynne 60fps, a nie te marne 30, ktore mocno downgrad'uje oprawe AV. Nie mowie, ze U4 wizualnie nie robi wrazenia, bo robi ogromne. ale to nie te sama liga graficznych masakratorow, co DMC1 na ps2, czy Uncharted 2 na ps3. Past genowy The Last of Us Remastered, w 60fps robi w wielu momentach podobne "wow", co U4. Jaram sie gra, jak kazdy tutaj, ale w kwestii grafy to przesadzacie. No chyba, ze nie gracie zbyt wiele (przynajmnie od 10 lat), to wtedy was zrozumie post sugeruje, ze u4 nie robi bo nie ma 60fps, a wymieniasz uncharted2 ktore przeciez tez chodzilo w 30fps
Opublikowano 12 maja 20168 l a ja na piszę że lokacja (7 rozdział chyba) szkocja lekko wieje chuyem, bardzo ladna trawka itp, pare widoczkow ale ogolnie poki co pierwszy objaw znużenia się pojawił, wcześniej nawet przez prolog leciałem z bananem na twarzy z tego co piszecie później miazga więc spokojnie lece dalej
Opublikowano 12 maja 20168 l jestem w 13 rozdziale. na ten moment absolutnie najlepszy uncharted. nudy ta gra na sekunde nie jest nudna. doroslejszy klimat, fajnie prowadzony scenariusz, a gejmplej to po prostu opad szczeki. te detale, te smaczki - nie ma drugiej takiej gry. pol otwarty swiat momentami to byl strzal w dziesiatke, gra sie nie rozjezdza, a immersja poprawiona o sto razy. grafika oczywiscie urywa du.pe. akcja z trailera (poscig w miescie) spowodowala, ze az mnie geba bolala tak sie usmiechalem przez caly czas. nie pamietam kiedy tak mialem ostatnio. naughty dog to absolutni krolowie tej branzy. nikt im sie nie rowna. czuje, ze tylko last of us 2 moze przebic uncharted 4. a przede mna pewnie jeszcze drugie tyle, potem multi i platyna dawno sie tak nie bawilem przy konsoli. aha, aktorstwo, motion capture itd - to sie robi juz przegiete. juz last of us bylo kapitalne, ale tutaj jest to tak prawdziwe i naturalne, ze az ciarki mam momentami. i do tego ta chemia pomiedzy bracmi, ja pie.rdole. grac.
Opublikowano 12 maja 20168 l Przypomniał mi sie jeszcze jeden smaczek z poczatkowych rozdziałów, nawet coś takiego podczas ucieczki jak poślizgnięcie sie na mokrej podłodze przez NPC uciekającego przed nami, to oczywiście skrypt bo dzieje sie za każdym razem, ale komu normalnemu chciałoby sie specjalnie robić motion cap aby złapać jedno takie ujecie
Opublikowano 12 maja 20168 l rowniez skonczylem, 20h na liczniku ale bawilem sie photo mode i podziwialem swiat gry musze sie przespac z mysla czy to najlepsze uncharted i czy bije dwojke, (gameplayowo na pewno najlepsze w serii, do tego strzelanie wreszcie dobre) cudowna gra, techniczny swiety graal tej generacji z fajna fabula i satysfakcjonujacym gameplayem kontrowersje bedzie budzic pacing gry - tak, nawet po skonczeniu przygody to widac, mechanika i sposob narracji tlou wrecz lokciami wpiepszyl sie w ta czesc, ci ktorzy kochali nieprzerwany rollercaster znany szczegolnie z czesci 2, a zwlaszcza 3 moga byc rozczarowani - epickoscia akcji najnowsza czesc przy nich nie stala
Opublikowano 12 maja 20168 l Za to realizmem przebija. Według mnie połączenie uncharted z tlou to idealny pomysł. Gra jest bardziej "dorosła" i mniej cukierkowa niż poprzedniczki, wolę właśnie tą opcję.
Opublikowano 12 maja 20168 l Za to realizmem przebija. Według mnie połączenie uncharted z tlou to idealny pomysł. Gra jest bardziej "dorosła" i mniej cukierkowa niż poprzedniczki, wolę właśnie tą opcję. Dla mnie też to idealne połączenie. Wszystko jest bardziej realne i wyważone, jestem w 13 rozdziale i na tę chwilę tylko przy dwójce bawiłem się równie genialnie
Opublikowano 12 maja 20168 l ja tez, do mnie to najlepsze uncharted razem z dwojka ale skonczylem go doslownie 20min temu i chce ochlonac i spokojnie przemyslec i naszkrobac dluzsza opinie Edytowane 12 maja 20168 l przez Ficuś
Opublikowano 12 maja 20168 l Ja mam ciągle nieodparte wrażenie, ze ta gra byla mocno przebudowana na jej pewnym etapie produkcji i miała wyglądać nieco inaczej jesli chodzi o narracje.
Opublikowano 12 maja 20168 l No, ale przecież to potwierdzone jest: Druckmann i Straley przepisali scenariusz, wyreżyserowali od nowa cutscenki i nagrali dubbing, pierwotnie gra miała inaczej wyglądać, ale management studia poróżnił się z Henning i Richmondem, obydwoje odeszli. Amy do Visceral, Justin do Riot Games. Dlatego gramy w 2016 nie 2014.
Opublikowano 12 maja 20168 l 10 Chapter WOW po prostu WOW, podobają mi się zagadki w tej części wreszcie zrobione są jak trzeba
Opublikowano 12 maja 20168 l Dużo prawdy może być w tym, że pierwszą część gry robili inni ludzie a drugą część inni. Nie. Pierwszą i drugą część robili Ci sami ludzie. Zespół podzielił się na dwa po premierze dwójki i jedni robili U3 a drudzy TLoU. czyli miałem racje, voytec przeproś mnie
Opublikowano 12 maja 20168 l Na chwilę wracając do zmian: ja się cieszę, to ostatnia przygoda z Natem (przynajmniej od nich) - dobrze, że tym razem to dużo bardziej intymna podróż (jak na realia serii oczywiście).(Przede mną druga połowa gry, więc dużo jeszcze nie widziałem)
Opublikowano 12 maja 20168 l No, ale przecież to potwierdzone jest: Druckmann i Straley przepisali scenariusz, wyreżyserowali od nowa cutscenki Straley odpowiada za gameplay a nie scenariusz i reżyserię cutscenek Tym się zajmowali Druckmann i Josh Scherr. Edytowane 12 maja 20168 l przez SzczurekPB
Opublikowano 12 maja 20168 l No tak, jeśli mamy być szczegółowi (ale wtedy trzeba by wymieniać jeszcze kilka osób odpowiedzialnych za grę). Dlatego trochę skrótowo podałem tylko reżyserów, bo to i tak na nich spada odpowiedzialność za zmiany. Stąd też memy z ich udziałem :vW ogóle ciekawe co teraz przed tym duetem. Teoretycznie z wywiadów można wywnioskować, że mała grupa wew. ND pracuje nad kolejną grą (mniej więcej od 2014, albo 2015) - w tym wypadku, pewnie będzie inna para reżyserska i chyba nowe IP, nie wierzę, że Druckmann oddał pracę nad TLoU2 w inne ręce. Samo ND trochę urosło w ostatnim czasie, może powrócą do dwuletniego cyklu wydawniczego - produkcja U4 na 100% wykrystalizowała wszystkie narzędzia związane z ich silnikiem i PS4.
Opublikowano 12 maja 20168 l Ile osób pracowało przy U4? podawali to w jakimś wywiadzie, ale nie pamietam Edytowane 12 maja 20168 l przez Fanek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.