Gość Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Po początkowym zwiedzaniu mieszkania i lekko nudnawej nowelce, kolejne czaptery wgniatają. Przy scenie pościgu za Samem, gdzie trzymając się liny surfowałem w butach po błocie za ciężarówką musiałem robić pauzę z niedowierzania. ND przeszli wszystko jeśli chodzi o akcję. Mam trochę inne odczucia w takich momentach. Oczywiście wstaję i biję brawa ND za stronę techniczną tych akcji, ale dla mnie to już pachnie transformersami i pogonią za taniochą (dlatego trójka mnie momentami mocno wymęczyła), zamieniającą całość w groteskę. Np. akcja z autkiem ześlizgującym się ze śliskiego zbocza, zawisającego na lince z trójką naszych bohaterów, skały sypiące się na wszystkie strony itd. wywołała u mnie uśmiech politowania. Takie szukanie na siłę mega akcji w średnio ciekawym schemacie rozgrywki jaki w danej chwili dominuje. Są też miłe niespodzianki, dużo bardziej subtelne (ale nadal widowiskowe) jak np. wspinanie się na wieżę kościelną, po mechanizmach i wskazówkach zegara niczym Buster Keaton . Jak na razie U4 to sporo kontrastujących i mocno nierównych fragmentów rozgrywki (zaczynam 13 rozdział). Ktoś tu pisał, że nie ma tutaj nachalnych kill roomów. Jak dla mnie to nadal 95% strzelanin w tej grze opiera się na tym schemacie (reszta to skryptowane akcje jak ta o której wspomina Red). Podkreślę kolejny raz, że naprawdę popracowali nad stroną fabularną i pierwszy raz w serii człowiek nie ma wrażenia, że Drake pracuje z samymi matołami, którzy bez niego nie rozwiążą krzyżówki panoramicznej. Oczywiście przez to nagle cierpi na tym nasz bohater, który w poprzednich grach wiedział niemal wszystko, no ale muszą być jakieś konsekwencje Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Po początkowym zwiedzaniu mieszkania i lekko nudnawej nowelce, kolejne czaptery wgniatają. Przy scenie pościgu za Samem, gdzie trzymając się liny surfowałem w butach po błocie za ciężarówką musiałem robić pauzę z niedowierzania. ND przeszli wszystko jeśli chodzi o akcję. Mam trochę inne odczucia w takich momentach. Oczywiście wstaję i biję brawa ND za stronę techniczną tych akcji, ale dla mnie to już pachnie transformersami i pogonią za taniochą (dlatego trójka mnie momentami mocno wymęczyła), zamieniającą całość w groteskę. Np. akcja z autkiem ześlizgującym się ze śliskiego zbocza, zawisającego na lince z trójką naszych bohaterów, skały sypiące się na wszystkie strony itd. wywołała u mnie uśmiech politowania. Takie szukanie na siłę mega akcji w średnio ciekawym schemacie rozgrywki jaki w danej chwili dominuje. Są też miłe niespodzianki, dużo bardziej subtelne (ale nadal widowiskowe) jak np. wspinanie się na wieżę kościelną, po mechanizmach i wskazówkach zegara niczym Buster Keaton . Jak na razie U4 to sporo kontrastujących i mocno nierównych fragmentów rozgrywki (zaczynam 13 rozdział). Ktoś tu pisał, że nie ma tutaj nachalnych kill roomów. Jak dla mnie to nadal 95% strzelanin w tej grze opiera się na tym schemacie (reszta to skryptowane akcje jak ta o której wspomina Red). Podkreślę kolejny raz, że naprawdę popracowali nad stroną fabularną i pierwszy raz w serii człowiek nie ma wrażenia, że Drake pracuje z samymi matołami, którzy bez niego nie rozwiążą krzyżówki panoramicznej. Oczywiście przez to nagle cierpi na tym nasz bohater, który w poprzednich grach wiedział niemal wszystko, no ale muszą być jakieś konsekwencje Wiesz co, takie akcje o których wspominasz to jedna z bardziej charakterystycznych cech całej serii. Niemożliwe do przeżycia akcje i Nate krzyczący "Oh, crap!" Jasne, rozumiem, że Ci się to nie podoba, ale ND nie mogli z tego zrezygnować A co do strony technicznej i wizualiów to rozdział 14 to najpiękniejsza graficznie miejscówka w historii serii. Oniemiałem. Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Widział ktoś lepszą... burze? Chyba tylko w DC RDR To, co mnie najbardziej wkurza w tej serii. Mianowicie: ostatnie 2-3 rozdziały, kiedy w zasadzie jest tylko jedno: skocz-złap się półki skalnej-półka się załamuje-złap się niżej - podciągnij wyżej - kill room - skocz - złap się półki skalnej...itd. Nie mówię, że to jest źle wykonane, ale już bym chciał pchnąć fabułę do jakiegoś rozwiązania, a tu ciągle walka na przemian ze skakaniem. Mnie to po prostu trochę nudzi, a w przypadku U4 boli bardziej, gdyż tych walk/kill roomów jest chyba mniej niż w poprzednich częściach. Co nie zmienia faktu, że zagrać trzeba ^_^ Na tym opiera sie seria nie wiem czego można oczekiwać od kontynuacji akurat w tym przypadku jest sporo innowacji i ciekawych rozwiązań m.in. dojrzalsze podejście do tematu. Co do podziału gry na dwa rożne obozy to też miałem wrażenie że od połowy siedział za tym kto inny, nawet teksty z pierwszej nie były śmieszne czasami nawet żałosne. Edytowane 15 maja 2016 przez Oldboy Cytuj
Gość Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Voytec - Tylko są akcje i są akcje. Rozumiem konwencję, ale pozbawianie akcji jakiegoś skrawka wiarygodności zawsze wypada sztucznie (dlatego np. wiecznie wychodzący z opresji John McClane wywołuje emocje, a wygibasy w np. trzeciej części Piratów z Karaibów w slow mo usypiają i dlatego np. pierwszy Indiana zjada na śniadanie drugiego Indianę itp. itd.) i brakuje w tym względzie ND momentami wyczucia. Edytowane 15 maja 2016 przez Gość Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Ciekaw jestem jak odbierze czwartą część osoba kompletnie zielona, nie mająca do czynienia z żadnych wcześniejszych odsłon. Znajomy chciałby zagrać a nie wiem czy polecić od początku bo w sumie U2 był No.1 ale z braku laku nie wiem czy czasu i chęci jemu na tyle starczy.Jak myślicie chyba nie straci zbyt wiele ? Prócz zapoznanych wcześniej charakterków, tym bardziej że większość akcji, rzeczy są przetwarzane ponownie. Cytuj
Gość Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 W sumie to powinno mu nawet bardziej smakować, bo U4 to po prostu U4, a nie odkrywanie tej serii na nowo. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Opis pod zdjęciem...tak dla jasności Jeszcze wrócę do tematu. Tutaj DF zrobili błąd, bo ta cutscena jest w RT: Drake w stroju nurka Mam 12 chapter i jeszcze nie trafiłem na prerenderowaną cutscene, które ponoć tam są... gdzieś, ukryte 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 ja tez sie bawilem i jeszcze na prerenderowana nie trafilem, akurat nie sprawdzam przez zmiane strojow, a przez usuwanie postaci z sceny, glowy nie dam ale kurcze chyba kazda sprawdzilem w grze Cytuj
Gość Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Mnie rozwaliło (mimo, że to taki drobny detal) jak wychodziłem z wieży ze strzałką (na tej rajskiej wysepce z której wyłaniał się później pomnik pirata z lunetą), a braciszek powiedział, że skoczy po łódź bo jest po drugiej stronie wyspy-czyli tam gdzie ją randomowo zakotwiczyłem . Takich pierdół jest cała masa. Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Uncharted 4 – PS4 Patch 1.03 Notes 1.03.012 General: Various Localization updatesSingle Player: Fixed various crashes Fixed particle sync issue Multiplayer: GeneralGameplay crash fixes Fix for Entitlement Limits being reached causing users to not see Uncharted Points they had purchased Enabled a pop-up to appear while in the menus to inform users of new updates Fix for Challenge completed pop-up appearing after already completing the challenge Fix for Loadout Point unlocks not triggering properly Fix for store item descriptions Leaderboard text fixes Fix for post-game medal description Added Leaderboards menu item to matchmaking page so players can check out their leaderboard stats while in matchmaking Fixed booster level issue for late-joiners Sniper Sidekick - Path of Indra mod now plays sound properly when Sniper teleports Timer display error fix for Matchmaking lobby Fix for private match settings not being visible after viewing previous game results Fixed crash that can occur during the end game scoreboard Ranked TDMFix for team favor display for when teams are evenly matched in Ranked TDM Fix for rank point bug where players were incorrectly getting penalized for both win/loss Rank progress is now displayed when browsing the Ranked TDM playlist, before entering Lowered the max rank that can be achieved after initial placement matches from Gold I to Gold III CommandFix for a crash that occurs during a game of Command Fix for store prices sometimes being improper while being a Captain Fix for contested status icon not updating properly Fix for late-join player seeing improper status icon PlunderFix for the idol respawn timer not appearing properly Fix for weapon gameplay issues while hodling the idol Treasure chest, player starting spawns, & idol spawn locations tweaked Fix for idol pickup causing loss of functionality Fix for scoring animation playing improperly Fix for throwing animation playing improperly WeaponsFix for sniper rifle scope-in times Fix for weapon progression being inappropriately earned Fix for starting ammo mod on some weapons MysticalsSpirit of the DjinnFix for timer not working properly Fix for FX not deactivating properly Fix for improperly turning off during to network errors Fix for icon not clearing properly when a player dies while it is active Fix for not being able to purchase while wating to respawn Staff of Ayar Manco received a decrease in the ammount of points it contributes towards your Support Score 1.03.013 (MP ONLY) Decrease number of Warm-Up matches to unlock other playlists to 1 game Decreased the maximum Warm-Up matches from 10 to 5 Tripled the Rank Points lost for a quit or disconnect in Ranked TDM http://www.naughtydog.com/site/post/uncharted_4_patch_103/ Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Drake w stroju nurka Mam 12 chapter i jeszcze nie trafiłem na prerenderowaną cutscene, które ponoć tam są... gdzieś, ukryte Akurat ja Szczurku (mam nadzieję, że Cie to spoufalenie nie obraża ) uważam, że tam też nie ma miejsca no real time. Generalnie wszędzie gdzie jest Nathan Real Time musi być ze względu właśnie na te stroje. Natomiast jest parę scenek gdzie Nathana nie ma w szerokim kadrze i tam np. nie zmienimy głębi ostrości z poziomu photo mode, co uda nam się bez problemu w sekwencjach real time. Wczoraj to oglądałem i takich scen wiele nie ma, aczkolwiek są i z technicznego punktu widzenia maja uzasadnienie i nikt za to ND nie gani Jak wrócę z komunii to coś ponagrywam w tym temacie Edytowane 15 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
smaku 0 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Tak. Można dowolnie mieszać. Czyli w opcjach można zmienić polski dubbing na oryginalną ścieżkę angielską ? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Akurat ja Szczurku (mam nadzieję, że Cie to spoufalenie nie obraża ) uważam, że tam też nie ma miejsca no real time. Generalnie wszędzie gdzie jest Nathan Real Time musi być ze względu właśnie na te stroje. Natomiast jest parę scenek gdzie Nathana nie ma w szerokim kadrze i tam np. nie zmienimy głębi ostrości z poziomu photo mode, co uda nam się bez problemu w sekwencjach real time. Wczoraj to oglądałem i takich scen wiele nie ma, aczkolwiek są i z technicznego punktu widzenia maja uzasadnienie i nikt za to ND nie gani Trafiłem na jedną prerenderowaną, a jednak Początek 13 rozdziału: Dynamiczny skrót tego co było w prologu, bardzo szybkie pokazanie kilku scen. OK, można się rozejść PS. Wiecie, że jest glitch który pozwoli zrobić trofeum za speedrun w kilka minut? Cytuj
Arkady 1 011 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Właśnie to trofeum będzie moją barierą nie do przeskoczenia do platyny, nienawidzę speedrunów, co im odwaliło z tymi pucharkami, bo i w DLC w trylogii są Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Drake w stroju nurka Mam 12 chapter i jeszcze nie trafiłem na prerenderowaną cutscene, które ponoć tam są... gdzieś, ukryte Akurat ja Szczurku (mam nadzieję, że Cie to spoufalenie nie obraża ) uważam, że tam też nie ma miejsca no real time. Generalnie wszędzie gdzie jest Nathan Real Time musi być ze względu właśnie na te stroje. Natomiast jest parę scenek gdzie Nathana nie ma w szerokim kadrze i tam np. nie zmienimy głębi ostrości z poziomu photo mode, co uda nam się bez problemu w sekwencjach real time. Wczoraj to oglądałem i takich scen wiele nie ma, aczkolwiek są i z technicznego punktu widzenia maja uzasadnienie i nikt za to ND nie gani Jak wrócę z komunii to coś ponagrywam w tym temacie ale jakie stroje? tłumacze - stroje są też jako modele do cutscenek - wszystkie. macie problemy ze wzrokiem? załączasz bonusy, wybierasz postaci i te modele, co tam są w tych wszystkich wariantach to są modele z cutscenek. naprawde nie widzicie roznicy pomiędzy tymi w gameplayu? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) My o jednym a ty o drugim. Gadamy o strojach, bo w przerywnikach w RT będą te, które się wybrało w menu. Jeśli jakaś scena jest prerenderowana (jak ta na początku 13 chaptera), to postać będzie miała inny, ten docelowy fabularnie. Edytowane 15 maja 2016 przez SzczurekPB Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) ale jakie stroje? tłumacze - stroje są też jako modele do cutscenek - wszystkie. macie problemy ze wzrokiem? załączasz bonusy, wybierasz postaci i te modele, co tam są w tych wszystkich wariantach to są modele z cutscenek. naprawde nie widzicie roznicy pomiędzy tymi w gameplayu? W trakcie gry można zmienić strój na inny i wtedy ten strój pokazany jest w cutscence. To oczywiście jest dowód na to, że to REAL TIME bo co prawda dałoby się zrobić prerender, ale w ND ktoś musiałby do każdego stroju prerenderować na nowo scenkę i zaprogramować, że STRÓJ A = CUTSCENKA A STRÓJ B = CUTSCENKA B To, że jakość modeli w przerywnikach jest lepsza niż grze to jest akurat całkiem logiczne. W Cutscenach nie liczona jest cała reszta rzeczy, cała moc idzie w 100% w dany przerwynik. Nie liczone jest SI, fizyka, cała reszta terenu, niektóre detale otoczenia. Jako, że ND korzysta z GPGPU w silniku to zaoszczędzona na liczeniu fizyki moc idzie choćby w przerywniki. W grze natomiast widzimy dynamiczne skalowanie modeli, które robi spore wrażenie bo przejście jest płynne. PS: Pomijam miejsce na płycie już nawet Bo z wysokim bitrate to do wszystkich przerywników potrzebowali by drugiego BD Edytowane 15 maja 2016 przez Graczdari 1 Cytuj
mersi 804 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Da rade grać bez pobierania patcha? Zepsuł mi się router i nie będę mial na razie jak go zassac Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Jeszcze 4 chaptery i jedziemy z multi Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 Skończyłem i... Rany, dla mnie to idealne zwieńczenie serii. Stonowane, wyważone, trzymające w napięciu do samego końca. Fantastyczna przygoda. Walka z końcowym bossem epicka niesamowicie, w ogóle jak to zostało zrealizowane! I jeszcze ten epilog... i PIES! Brak słów... Za całokształt jak dla mnie 10/10, muzyka oprócz trzech kawałków bez rewelacji, ale pod każdym innym względem to absolutnie najlepsza pozycja z tego gatunku. Technicznie niszczy wszystko co tylko się da. Prowadzenie narracji czy opowiedziana historia były dla mnie szalenie satysfakcjonujące i naprawdę żałuję, że Drake się zestarzał, wygląda na to, że jego historia jest ewidentnie zakończona. Ale może kiedyś Naughty Dog przygotuje grę z postacią z epilogu w głównej roli, kto wie! Chylę czoła i czekam na The Last of Us 2. Cytuj
Nemesis 1 268 Opublikowano 15 maja 2016 Opublikowano 15 maja 2016 (edytowane) Od piątku dotarłem do bodaj 12 rozdziału i póki co jest mega. Szczegółowość, narracja i oczoyebność wysuwają Kres Złodzieja na absolutny top od strony technicznej. Ale póki co ciężko jeszcze mi stwierdzić czy jest to najlepsza część. Całkiem sporo tutaj eksploracji, element dość niespotykany na tle reszty serii. I strzelanie faktycznie jest teraz lepsze. Czuć siłę broni, także odgłos strzałów brzmi dużo lepiej. Gameplay jest najlepiej dopracowany ze wszystkich części. Edytowane 15 maja 2016 przez Nemesis Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.