SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 W 2 przejścia zrobiłeś? 3. Normalne pierwsze przejście, crushing z poradnikiem by zbierać skarby i bardzo szybki speedrun Na koniec wybór potyczek/rozdziałów by zrobić brakujące trofea. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Duzo ci zostało czasu na speed runie? Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Mi została ponad godzina. Przy okazji zrobiłem trofeum za celność na speed runie. Zostało kilka rozdziałów na Crushing i trochę skarbów Cytuj
MaZZeo 14 199 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 ta linka wypuszczana z tyłka to się czegoś w ogóle trzyma, czy tak jak w spidermanie na psxie, wystrzeliwuje się ją w niebo? Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 No na chwilę obecną (dziewiąty rozdział) to tak niestety jest. Nie wiem czemu, ale wszystko mnie męczy w singlu na razie. I dalej nic się zmieni. Wynudzisz się okrutnie. Ta gra to głównie grafika, Gameplay leży. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć czy się zmieni czy nie skoro U4 skończyłeś na 10 rozdziale? Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Bo sobie reszte obejrzałem. Z bólem... Edytowane 16 maja 2016 przez bid0n 4 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Ok. Zwracam honor... Czyli ocena 3/5 wystawiona była na podstawie filmików na YT...? Cytuj
pawelgr5 1 476 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Jak dla mnie to kazda gra oglądana na yt jest nudna. Gry to nie filmy, jak się osobiście nie gra to nie ma funu. 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Tak z innej beczki, silnik do U4 zrobili specjalnie na potrzeby gry tak? Mają dobre zaplecze do TLOU2 gdzie zapewne wykorzystają ten sam bo nic nie trzeba poprawiać, oświetlenie i textury są po prostu fenomenalne. Aktualnie mam 18 chapter i 20h na liczniku, 60 zebranych skarbów, crushing Edytowane 16 maja 2016 przez Fanek 1 Cytuj
Figuś 21 184 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Tak z innej beczki, silnik do U4 zrobili specjalnie na potrzeby gry tak? Mają dobre zaplecze do TLOU2 gdzie zapewne wykorzystają ten sam bo nic nie trzeba poprawiać, oświetlenie i textury są po prostu fenomenalne. Aktualnie mam 18 chapter i 20h na liczniku, 60 zebranych skarbów, crushing Napisałbyś w tym temacie coś innego, a nie tylko graficzka, silniki ile podejść do platyny?! Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Lol pisałem wcześniej, widać czytasz tylko takie posty. Nie bede też pisał tego co już było przez innych napisane bo po co Ficuś - to aż trudno uwierzyć Edytowane 16 maja 2016 przez Fanek 1 Cytuj
Daffy 10 585 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 nie robili specjalnie nowego silnika, U4 chodzi na usprawionym silniku naughty dog z ps3, na ktorym smigaly u1,u2,u3 i tlou Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Przeciez to widac na pierwszy rzut oka, no bez przesady. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Ciekawe czy pracują nad nowym silnikiem. Fajnie jakby poszli w stronę mega fizyki, bo graficznie to co jest wystarcza aż nadto. Czy oni przypadkiem kiedyś nie przebąkiwali o fpsie? Cytuj
Daffy 10 585 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 watpie by cos grzebali, jesli teraz faktycznie wezma sie za tlou2 to na milion procent dalej na tym samym silniku chyba dopiero tytul z dramatycznie inna mechanika by wymysil cos nowego, ten obecny silnik maja tak opanowany do perfekcji i potrafi wycisnac z konsoli takie cuda, ze im sie po prostu nie oplaca bawic nad czyms innym Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Jeśli obecny silnik uważają za wystarczająco wydajny to im nowy nie potrzebny. Stworzyli bazę parę lat temu i ciągle dział od silnika go usprawnia przez co można uzyskać zadowalające efekty zarówno wizualne jak i wydajnościowe. Gdyby mieli od zera budować nowy silnik to sparaliżowałoby to prace w studiu. Natomiast kiedyś pewnie przyjdzie taki czas, że nowy silnik będzie potrzebny bo zagonią się w uliczkę jak Ci od CoD'a. Edytowane 16 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
Brolin 328 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Zagrać w Uncharted 4 i umrzeć albo przejść w stan hibernacji dopóki ND znowu czegoś nie wypuszczą. Może nie ma tu perfekcyjnego dopracowania (choć to co jest i tak zarzyna inne gry), zdarzają się błędy techniczne, grafika na dalszym planie mogłaby być lepsza... ale kogo to obchodzi? Ile jest gier, które wrzucają banana na ryja, zafascynowanie i uczucie jakby znowu było się dzieciakiem? Obłęd. A jestem dopiero w 8-ym rozdziale. 12/10 jak nic. Edytowane 16 maja 2016 przez Brolin Cytuj
YETI 11 002 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 8 rozdział i 12/10, no to końcowa ocena powinna oscylować w granicy 20/10, bo od 10 rozdziału zaczyna się prawdziwy pokaz możliwości ND pod każdym względem. Będzie pan zadowolony . Dziś kończę singla i wsiąkam w ten tryb Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Dla mnie to 10/10, ale na jedną rzecz muszę ponarzekać:Wrzucam w spoiler, bo jednak związane jest to mocno z wydarzeniami z dalszych rozdziałów. Strzelania jest mniej niż w poprzednich Uncharted, ale dalej po skończeniu gry (na wymagającym zajęło mi to 14h 43m) miałem zabitych 681 wrogów. Niektóre killroomy były totalnie przegięte, musiałem to kilkukrotnie powtarzać. Dlaczego nie mogą zrobić tak, że wrogowie są przez pewien etap cały czas, a nie, że nagle z dupy wyskakuje ich 25-30 albo i więcej, a sam jeden Drake wszystkich kasuje. No... tym razem pomaga mu Sam czy Elena (i tutaj wielkie brawa za SI, radzą sobie bardzo fajnie). Kiedy po odnalezieniu Sama znalazłem się na tych zezłomowanych statkach i musiałem do niego dotrzeć, wyskoczyło 50 wrogów, myślałem że rzucę padem. Wiem, że to taka "tradycyjna" metoda prowadzenia rozgrywki w Uncharted, ale do ogólnego klimatu i skonstruowania gry te killroomy na modłę U2 czy U3 mi nie za bardzo pasowały. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Studia Sony nie martwią się specjalnie o silniki graficzne, wszystkie główne studia (z wyjątkiem BEND), używają własnych narzędzi i ich ewolucja przechodzi ciągle, i dopóki nie odbędzie się jakiś wyjątkowy skok technologiczny (bardzo wątpliwe), to nie kłopotałbym się rozmyślaniem nad tą kwestią. Zresztą po to mają ICE team, który pomaga w pełni "okiełznać" ograniczoną moc konsoli (i wszystkich przyszłych).Sytuacja z CoD jest zupełnie inna, więc niepotrzebna analogia (licencje podpisuje się na lata, za cel stawiali dostępność dla słabszych sprzętów, ograniczali koszty uczenia wszystkich pracowników - to ważna rzecz, dlatego studia nie skaczą z silnika na silnik - a Activision do CoDa oddelegowało kilku developerów, więc przerzucenie na inny byłoby kosztowne). 1 Cytuj
misiek 9 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 (edytowane) Chapter 14. I powiem szczerze świetnie się bawię chociaż moja luba zapytała się mnie: "w to się gra czy tylko ogląda przerywniki". Dawno nie widziałem gry w której wszystko jest w punkt a dodatkowo jest cała masa smaczków, które tylko podbijają doznania. W końcu nie trzeba cały czas strzelać, bo grając w 3 strasznie mnie to nużyło. Można podejść gości od tyłu, rzucić się w walkę wręcz, elegancko przefrunąć na linie spory kawałek i zaaplikować porządną bułę z powietrza. Eksploracja została urozmaicona i na prawdę się nie nudzi. Dodatkowo fabuła jest dużo lepiej nakreślona, a w punktach gdzie pojawia nam się sztampa z miejsca zostaje ona okraszona komentarzem bohaterów co pozwala łatwiej przełknąć pewne schematy. Grafika, płynność i fizyka to najwyższa półka i dużo przyjemności sprawia po prostu łażenie po lokacjach. No i bohaterowie - wydają się dużo bardziej ludzcy. Edytowane 16 maja 2016 przez misiek Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 rozdział 13 i wolałem pograć w multi. No historia mnie jakoś nie rusza za bardzo. Troszkę się nudzę grając w singla. Tak bardzo że aż elite dangerous w promocji zakupiłem i wolałem eksplorować w sobotę kosmos od grania w u4 Gra fajna ale maks na 1 h dziennie. Przy dłuższym posiedzeniu zaczyna wiać nudą w singlu. Za to multi coraz bardziej mi pasuje. Jak grasz ze znajomymi jest fajnie. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 16 maja 2016 Opublikowano 16 maja 2016 Fajny meczyk, sredni poczatek z mocnym koncem: ta linka wypuszczana z tyłka to się czegoś w ogóle trzyma, czy tak jak w spidermanie na psxie, wystrzeliwuje się ją w niebo? ND z takim pietyzmem podchodzi do szczegolow ze takie cos raczej nie powinno byc nawet pytaniem w grze gdzie pochodnia potrafi przysmazyc powierzchnie ktorej dotyka lub jak swiecisz komus po oczach latarka to krzywia ryj a po chwili sie rekami zaslaniaja. Nie dosc ze lina sie trzyma to jeszcze widac przyczepiony do powierzchni hak: A linki nie wyrzuca z dupy tylko z lewego biodra, widac nawet jak dynda na postaci. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.