Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wasze "ale" skierowane są głównie w nowe patenty serii.

- co do początku to już opisywałem czemu użyto takiego zabiegu. Pojawienie się brata nie mogło być z dupy. Trzeba było jakoś zarysować relacje braci. Watek małżeński i praca miała uświadomić co tak naprawdę Drake porzucił. I do czego tęsknił.

- "ślizganie się" było ładnie rozłożone w grze. A animacja zsuwających się kamieni wypada świetnie. 

- co do kill roomów to mógłbym się zgodzić. Można byłoby okrasić te sekwencję jakąś krótką animacją. Np. jak w 3 gdzie na pustyni Drake wpada przez przypadek do tymczasowego obozu wroga i wywiązuje się walka.

- linka to niezły patent: możesz "bujnąć" się na drugą stronę, opuścić się, zlikwidować przeciwnika z góry albo przyciągnąć coś gdzieś. Piszecie o wyborze czy użyć linki. Tylko zamiast linki co? Pozostaje klasyczne wspinanie się "x"-em.

- stealth jest dobry. Uncharted to nie Hitman albo Splinter Cell. Można na wiele wariantów zlikwidować przeciwników. Chcielibyście kontenerów zamiast połaci traw czy roślin?

- zarzutów względem końcówki kompletnie nie rozumiem. Toć to esencja pirackich starć.

Dwóch przeciwników tak samo jak Avery i Tew przed laty toczy walkę na szpady w tym samym miejscu o ten sam skarb. I jeszcze wizualnie robi gałę. Serio lepiej wypadłyby duch piratów albo dopakowany żywicą wojskowy dyktator?

Chętnie przeczytam wasze zdanie nt tego co chcielibyście zobaczyć w finale

Opublikowano

ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin

Opublikowano

ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin

A co było np. w dwójce? Wspinanie się, zabudowania, kapiszony, walący się most i tak przez całą grę.

Gość Soul
Opublikowano (edytowane)

@Farmer

 

- użyto nie użyto jest on zwyczajnie nudny deal with that 

- to już preferencje osobiste, także nie ma co ciągnąć tego tematu, dla mnie tego ślizgania mogło być mniej ;)

- dokładnie niech zaczynają się jakimś dobrym mykiem, tu człowiek zawsze wiedział kiedy będzie się strzelał / skradał.

- stealth jest dobry ale ma mało do zaoferowania, żeby Drejk mógł chociaż gwizdnąć jak w Assassinie było by pięknie, a tak zostają mi liście i momentami czekanie na cud, jak już się biorą za to niech dadzą więcej możliwości i tu kłania się ostatni Tomb Raider. Ja nie mówię, że ma być tego nie wiadomo ile, ale dać coś jeszcze n/p wykorzystanie otoczenia w jakiś sposób

- ogólnie główny zły jest bez wyrazu nie czuć lęku i respektu przed jego osobą, sama walka OK tu się czepiać nie będę :) dla mnie ogólnie końcówka dała radę tu też na siłę nie będę niczego szukał.

 

U2 to było U2 nie porównuj drugiej odsłony do 4, dwójka wprowadziła wiele nowych ciekawych rzeczy, tu jest wszystko powielane do granic możliwości dość często nie na tak dobrym poziomie jak było to zrobione w drugiej części, już nie wspomnę o tym, że od 13 chapteru siedzisz na jednej i tej samej wyspie.....

Edytowane przez Soul
Opublikowano (edytowane)

Wasze "ale" skierowane są głównie w nowe patenty serii.

- co do początku to już opisywałem czemu użyto takiego zabiegu. Pojawienie się brata nie mogło być z dupy. Trzeba było jakoś zarysować relacje braci. Watek małżeński i praca miała uświadomić co tak naprawdę Drake porzucił. I do czego tęsknił.

 

- Rozumiem taki zabieg, nie zmienia to jednak faktu, że etapy w porównaniu z tym, co gra ma do zaoferowania później są mocno średnie i gołym okiem odstają od całości.

 

 

- "ślizganie się" było ładnie rozłożone w grze. A animacja zsuwających się kamieni wypada świetnie.

 

Do animacji się nie przyczepiłem,bo faktycznie jest świetna. Pierwsze raz i efekt wow. Chodzi mi bardziej o to, ze widząc kolejna slizgawke, zamiast wow było by,albo ziew.

 

 

- co do kill roomów to mógłbym się zgodzić. Można byłoby okrasić te sekwencję jakąś krótką animacją. Np. jak w 3 gdzie na pustyni Drake wpada przez przypadek do tymczasowego obozu wroga i wywiązuje się walka.

 

- Albo zrobić ich po prostu więcej, ale z mniejszą ilością ludzi to wystrzelenia.

 

- linka to niezły patent: możesz "bujnąć" się na drugą stronę, opuścić się, zlikwidować przeciwnika z góry albo przyciągnąć coś gdzieś. Piszecie o wyborze czy użyć linki. Tylko zamiast linki co? Pozostaje klasyczne wspinanie się "x"-em.

 

- Nie mowie, ze lina jest zła,ale wymuszenie jej każdorazowego użycia juz tak. Można było zastosować dwie opcje wyboru drogi. Linka, lub standardowo.

 

 

- stealth jest dobry. Uncharted to nie Hitman albo Splinter Cell. Można na wiele wariantów zlikwidować przeciwników. Chcielibyście kontenerów zamiast połaci traw czy roślin?

 

- Nie mowie, ze stealth jest zły. Chodzi mi bardziej o fakt,że został do gry wprowadzony tak jakby na sile. Mogli go trochę rozbudować, chociażby jak w The Last of Us.

 

- Wiesz dlaczego podobała mi się walka w U2? Bo to ja walczyłem biegając i strzelając. Tutaj też walczę niby ja,ale mimo wszystko nie czuje tego ciężaru. Sama końcówka gry, jak i epilog jakoś mnie nie porwaly. No dobra, może jeden bardzo nostalgiczny moment na początku epilogu:-)

 

Sorki,że piszę bez polskich znaków, ale płynne operowanie słowem pisanym na telefonie nie jest moja mocną stroną. Starałem się też nie robić spoilerow, bo nie widzę na telefonie opcji ich odznaczania:-)

Edytowane przez rodi84
Opublikowano (edytowane)

ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin

A co masz w takich Girsach, QB, DS czy znacznej większości gier na rynku? Przez 90% gameplayu powtarzasz to samo, w tej pierwszej osłona, wychylanie, strzał, a w drugiej to samo plus zwolnisz sobie czas, trzecia to zaś tarcza i napierdalanie fikołków. Tu masz jeszcze trawę, linkę, skrzynie, czyli jak zawsze ND>>>>cała reszta.

 

:daddy:

 

 

Pisząc poważnie, taki post jak twój może tyczyć KAŻDEJ gry, to jakby w Batmanie czepiać się, że musimy walczyć na pięści, a wyścigach dodawać gazu.

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

Wy tu pitu pitu a dla mnie gra jest zaje.bista. Jak można tak narzekać :o kolesie zrobili grę do ktorej teraz przez wiele następnych lat bedzie porównywać sie inne gry, ale nie polaczki cebulaczki musza ponarzekać^^ pamietam jak ogrywalem kolekcje drejka po raz pierwszy na ps4 i czytając na tym forum komentarze to było narzekanie na zbyt duża liczbę walk. No nic w tym kraju chyba nigdy nie zmieni sie mentalność. Moze poprostu co niektórzy niech zajmą sie programowaniem i sami stworzą grę idealna (wg nich)

  • Minusik 1
Gość _Be_
Opublikowano

Uncharted-4_drake-sully-vista_1434429073

 

geometria i poziom detali na drugim planie pamięta czasy psxa więc nie tylko

Crashem

ND żeruje na nostalgii

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...