Farmer 3 275 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Wasze "ale" skierowane są głównie w nowe patenty serii. - co do początku to już opisywałem czemu użyto takiego zabiegu. Pojawienie się brata nie mogło być z dupy. Trzeba było jakoś zarysować relacje braci. Watek małżeński i praca miała uświadomić co tak naprawdę Drake porzucił. I do czego tęsknił. - "ślizganie się" było ładnie rozłożone w grze. A animacja zsuwających się kamieni wypada świetnie. - co do kill roomów to mógłbym się zgodzić. Można byłoby okrasić te sekwencję jakąś krótką animacją. Np. jak w 3 gdzie na pustyni Drake wpada przez przypadek do tymczasowego obozu wroga i wywiązuje się walka. - linka to niezły patent: możesz "bujnąć" się na drugą stronę, opuścić się, zlikwidować przeciwnika z góry albo przyciągnąć coś gdzieś. Piszecie o wyborze czy użyć linki. Tylko zamiast linki co? Pozostaje klasyczne wspinanie się "x"-em. - stealth jest dobry. Uncharted to nie Hitman albo Splinter Cell. Można na wiele wariantów zlikwidować przeciwników. Chcielibyście kontenerów zamiast połaci traw czy roślin? - zarzutów względem końcówki kompletnie nie rozumiem. Toć to esencja pirackich starć. Dwóch przeciwników tak samo jak Avery i Tew przed laty toczy walkę na szpady w tym samym miejscu o ten sam skarb. I jeszcze wizualnie robi gałę. Serio lepiej wypadłyby duch piratów albo dopakowany żywicą wojskowy dyktator? Chętnie przeczytam wasze zdanie nt tego co chcielibyście zobaczyć w finale Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 ktoś powinien zrobic tabelke ze srednią ilością kruszacych się półek na 10 kolejnych. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 ktoś powinien zrobic tabelke ze srednią ilością kruszacych się półek na 10 kolejnych. Macierewicz niech zrobi Cytuj
Farmer 3 275 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin A co było np. w dwójce? Wspinanie się, zabudowania, kapiszony, walący się most i tak przez całą grę. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 (edytowane) @Farmer - użyto nie użyto jest on zwyczajnie nudny deal with that - to już preferencje osobiste, także nie ma co ciągnąć tego tematu, dla mnie tego ślizgania mogło być mniej - dokładnie niech zaczynają się jakimś dobrym mykiem, tu człowiek zawsze wiedział kiedy będzie się strzelał / skradał. - stealth jest dobry ale ma mało do zaoferowania, żeby Drejk mógł chociaż gwizdnąć jak w Assassinie było by pięknie, a tak zostają mi liście i momentami czekanie na cud, jak już się biorą za to niech dadzą więcej możliwości i tu kłania się ostatni Tomb Raider. Ja nie mówię, że ma być tego nie wiadomo ile, ale dać coś jeszcze n/p wykorzystanie otoczenia w jakiś sposób - ogólnie główny zły jest bez wyrazu nie czuć lęku i respektu przed jego osobą, sama walka OK tu się czepiać nie będę dla mnie ogólnie końcówka dała radę tu też na siłę nie będę niczego szukał. U2 to było U2 nie porównuj drugiej odsłony do 4, dwójka wprowadziła wiele nowych ciekawych rzeczy, tu jest wszystko powielane do granic możliwości dość często nie na tak dobrym poziomie jak było to zrobione w drugiej części, już nie wspomnę o tym, że od 13 chapteru siedzisz na jednej i tej samej wyspie..... Edytowane 18 maja 2016 przez Soul Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Marudzicie tak jakby w U1,2,3 nie było killroomów. Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 (edytowane) Wasze "ale" skierowane są głównie w nowe patenty serii. - co do początku to już opisywałem czemu użyto takiego zabiegu. Pojawienie się brata nie mogło być z dupy. Trzeba było jakoś zarysować relacje braci. Watek małżeński i praca miała uświadomić co tak naprawdę Drake porzucił. I do czego tęsknił. - Rozumiem taki zabieg, nie zmienia to jednak faktu, że etapy w porównaniu z tym, co gra ma do zaoferowania później są mocno średnie i gołym okiem odstają od całości. - "ślizganie się" było ładnie rozłożone w grze. A animacja zsuwających się kamieni wypada świetnie. Do animacji się nie przyczepiłem,bo faktycznie jest świetna. Pierwsze raz i efekt wow. Chodzi mi bardziej o to, ze widząc kolejna slizgawke, zamiast wow było by,albo ziew. - co do kill roomów to mógłbym się zgodzić. Można byłoby okrasić te sekwencję jakąś krótką animacją. Np. jak w 3 gdzie na pustyni Drake wpada przez przypadek do tymczasowego obozu wroga i wywiązuje się walka. - Albo zrobić ich po prostu więcej, ale z mniejszą ilością ludzi to wystrzelenia. - linka to niezły patent: możesz "bujnąć" się na drugą stronę, opuścić się, zlikwidować przeciwnika z góry albo przyciągnąć coś gdzieś. Piszecie o wyborze czy użyć linki. Tylko zamiast linki co? Pozostaje klasyczne wspinanie się "x"-em. - Nie mowie, ze lina jest zła,ale wymuszenie jej każdorazowego użycia juz tak. Można było zastosować dwie opcje wyboru drogi. Linka, lub standardowo. - stealth jest dobry. Uncharted to nie Hitman albo Splinter Cell. Można na wiele wariantów zlikwidować przeciwników. Chcielibyście kontenerów zamiast połaci traw czy roślin? - Nie mowie, ze stealth jest zły. Chodzi mi bardziej o fakt,że został do gry wprowadzony tak jakby na sile. Mogli go trochę rozbudować, chociażby jak w The Last of Us. - Wiesz dlaczego podobała mi się walka w U2? Bo to ja walczyłem biegając i strzelając. Tutaj też walczę niby ja,ale mimo wszystko nie czuje tego ciężaru. Sama końcówka gry, jak i epilog jakoś mnie nie porwaly. No dobra, może jeden bardzo nostalgiczny moment na początku epilogu:-) Sorki,że piszę bez polskich znaków, ale płynne operowanie słowem pisanym na telefonie nie jest moja mocną stroną. Starałem się też nie robić spoilerow, bo nie widzę na telefonie opcji ich odznaczania:-) Edytowane 18 maja 2016 przez rodi84 Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 (edytowane) ja to widze tak ze w tej grze jest ciagle linka, skrzynka, zapadajacy sie most, wysoka trawa i tak (pipi) przez cala gre, jak widze trawe to od razu przeladowuje karabin A co masz w takich Girsach, QB, DS czy znacznej większości gier na rynku? Przez 90% gameplayu powtarzasz to samo, w tej pierwszej osłona, wychylanie, strzał, a w drugiej to samo plus zwolnisz sobie czas, trzecia to zaś tarcza i napierdalanie fikołków. Tu masz jeszcze trawę, linkę, skrzynie, czyli jak zawsze ND>>>>cała reszta. Pisząc poważnie, taki post jak twój może tyczyć KAŻDEJ gry, to jakby w Batmanie czepiać się, że musimy walczyć na pięści, a wyścigach dodawać gazu. Edytowane 18 maja 2016 przez YETI 1 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Nie no końcówka jak ujrzeliśmy Statek Averyego to pierwsze co mi przyszło na myśl to Goonies i od razu banan na ryju 2 Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Figus, miałem dokładnie takie samo skojarzenie :-) Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 no ja nie wiem, w ogole zanim kupilem gre to czytalem tutaj ze sa jakies otwarte tereny w tej grze, przeszedlem juz 50% i caly czas mam tunel Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 To ty może kupiłeś poprzednie części? 1 Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 no ja nie wiem, w ogole zanim kupilem gre to czytalem tutaj ze sa jakies otwarte tereny w tej grze, przeszedlem juz 50% i caly czas mam tunel 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 sam juz nie wiem czy gram w uncharted 4 czy w drake collection, wygladaja tak samo Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 (edytowane) Sądziłem, że to Mroku, zmylił mnie ten avatar i treść postów. Edytowane 18 maja 2016 przez YETI Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Wy tu pitu pitu a dla mnie gra jest zaje.bista. Jak można tak narzekać :o kolesie zrobili grę do ktorej teraz przez wiele następnych lat bedzie porównywać sie inne gry, ale nie polaczki cebulaczki musza ponarzekać pamietam jak ogrywalem kolekcje drejka po raz pierwszy na ps4 i czytając na tym forum komentarze to było narzekanie na zbyt duża liczbę walk. No nic w tym kraju chyba nigdy nie zmieni sie mentalność. Moze poprostu co niektórzy niech zajmą sie programowaniem i sami stworzą grę idealna (wg nich) 1 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 zrobilem sam kilka gierek czy moge dalej narzekac? Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 wincyj, braklo skali i musieli usunac z portalu Cytuj
rodi84 50 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Kasprzak - nikt tutaj nie kwestionuje za(pipi)istosci U4. Piszemy jedynie, co naszym zdaniem spitolono. Podkreślam - naszym zdaniem:-) Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 Szukanie huya w (pipi)e. Polecam nie grac jak gierka juz meczy na dzien dobry. Proste i skuteczne. 2 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 zapach świeżo skoszonej trawy na madagaskarze: 4 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 geometria i poziom detali na drugim planie pamięta czasy psxa więc nie tylko Crashem ND żeruje na nostalgii Cytuj
Figuś 21 174 Opublikowano 18 maja 2016 Opublikowano 18 maja 2016 #ircTeam atakuje :popcorn: :popcorn: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.