Opublikowano 7 czerwca 20168 l Najnowszy hot fix JUN 7, 2016 LIVE UPDATE 1.05.020 MULTIPLAYER Uncharted TV playlist update Updated Jackal Hero Weapon LP cost Fix Nadine and Sully’s Jackal stat bars Fix Nadine’s Mettler M-30 stat bar Fix Jackal hero weapon LP costs Swapped the Spirit of the Djinn mod order One-Use Booster Chest price has been properly adjusted
Opublikowano 10 czerwca 20168 l No zgadza sie. Mozna miec obiekcje, moga sie prezentacja i rozwiazania w tej grze nie podobac, bo za malo aktywnosci, za dlugie scenki, bo nie ma flakow i tak dalej, ale jak ktos sie zna na grach, tak po prostu, to doceni to, jak cholernie dobrze zrobiona jest to gra, po prostu. Do tego znakomicie zrobione multi, pelnoprawne. Naughty dog robi gry na dyszke. Czy bez tej grafiki, szalowych animacji kontekstowych i detali gra bylaby gorsza ? Oczywiscie, zdecydowanie. Czy to problem ? Nie. Dlaczego ? Bo liczy sie nie tylko ten slynny gameplay. Gry juz dawno przestaly byc interaktywna nowoscia i poszerzaja spektrum doznan, mieszajac swiat gier, ksiazek i filmow. The last of us i u4 robia to najlepiej, wciaz jednak pozostajac grami, nie tworami gropodobnymi. Edytowane 10 czerwca 20168 l przez Kazub
Opublikowano 11 czerwca 20168 l Uncharted 4 tylko zyskało przy sposobie prowadzenia narracji na wzór TLoU. Gra nie jest w żadnym stopniu interaktywnym filmem bo rozgrywki ma chyba najwięcej z całej serii. Masa swobodnego zwiedzania a nie kill-roomy co chwila. Dawniej to lubiłem ale dziś trylogia z PS3 jest po prostu dobrym przygodowym shooterem gdzie Kres Złodzieja to wspaniała przygoda pełną gębą.
Opublikowano 11 czerwca 20168 l namesis chodzi o filmowy sposob narracji i prowadzenia fabuly/akcji a nie o to, ze w grze wiecej sie oglada filmikow niz gra
Opublikowano 12 czerwca 20168 l zeratul, dlaczego używasz 5 razy tego samego słowa w ciągu paru minut? pacing, immersja, struktura planszy, bardzo kiepsko to wyglada, w sumie po ch,uj krecisz te filmiki, masz minę jakbys robil nam łachę.
Opublikowano 12 czerwca 20168 l I te mamrotanie pod nosem. Typ ma wadę wymowy i pier,doli do tej kamerki xD Top beka.
Opublikowano 12 czerwca 20168 l bardzo fajny materiał jak na przestrzeni 9 lat rozwijano mechanikę sekwencji pogoni za konwojami Edytowane 12 czerwca 20168 l przez nobody
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Pozniejsze chaptery są dluzsze? Pierwsze 6 zlecialo jak z bicza strzelił.
Opublikowano 17 czerwca 20168 l Jaka ta gra jest dobra. Nie jestem wielkim fanem poprzednich czesci, glownie przez zbyt duzo strzelania. Tutaj na ten moment wszystko wydaje sie lepiej wywazone. Padam na ryj i ide spac, ale czuje ze gra peknie w weekend.
Opublikowano 18 czerwca 20168 l I te mamrotanie pod nosem. Typ ma wadę wymowy i pier,doli do tej kamerki xD Top beka. Tak dużo waszego bełkotu na tym forum czytam, że widocznie zaczęło mi się udzielać. Dzisiaj składałem filmik i zauważyłem, że odbicia w lusterkach w jeepie są real time. Trzeba przyznać, że robi to wrażenie, ciekawe jest to, że grając w grę tego jakoś nie zauważyłem bo skupiałem się na jeździe. https://www.facebook.com/SHOWx4/videos/1530009990359543/
Opublikowano 20 czerwca 20168 l screen z końcówki, nie wierzyłem że to jest ingame grafa...a jednak Naughties na zawsze zostaną moim ulubionym devsem, mimo że za chwilę zostaną przebici w temacie grafiki przez Guerrilla/Santa Monica to takiej klimatycznej wczuwy jak u ND nie znalazłem nigdzie indziej
Opublikowano 20 czerwca 20168 l widzę że w mp 4 nadal grają najlepsze teamy i gracze z czasów 2 i 3, jak GET+, Art*, czy OmG! miło to wygląda gdy w customach nie ma obaleń tylko instant fragi, a skillowi gracze nie używają żadnych botów, oraz magicznych bzdur Edytowane 20 czerwca 20168 l przez nobody
Opublikowano 20 czerwca 20168 l No najlepsze zasady sa na UMG w U4:) Nie dość, że bez obaleń to bez mistycznych i pomocników - elegancko, oni ich nie mogą używać w tej lidze co grają, baroka też nie. Na normalnych meczach używają, w UMG gdyby mogli to też pewnie niektórzy by lecieli z tematem. Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D
Opublikowano 20 czerwca 20168 l normalka; nie przepadam - sam używam. wszystkie chwyty dozwolone, gdy wiesz że przeciwnik gra tak samo niefajno. w sumie ogólny balans jest i tak tu o wiele lepszy niż w 3 edit: Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D czyli zupełnie jak w trybie no power weapons w 2. i właśnie dlatego ich spawn pointy i ich stała kontrola w 2 i 3 były tak ważne Edytowane 20 czerwca 20168 l przez nobody
Opublikowano 20 czerwca 20168 l normalka; nie przepadam - sam używam. wszystkie chwyty dozwolone, gdy wiesz że przeciwnik gra tak samo niefajno. w sumie ogólny balans jest i tak tu o wiele lepszy niż w 3 oho, znowu balans, nieczyste zagrywki, wyczuwam płacz. nie no, zacznijmy od tego, że żeby wiedzieć, że "skillowi gracze" nie używają tego, czy tamtego, to trzeba po prostu wiedzieć, jak to działa. nie chce mi sie juz nawet odpisywać na te lamenty na brutów i hunterów. skillowi gracze ich prawie nie używają, bo mają zainwestowane w hero weapon, granat i boostery, heavy weapon. nie dlatego, że chcą byc tacy fajni i klasyczni, tylko im sie to srednio opłaca, biorąc pod uwagę, jak szybko zdychają bruty i huntery w starciu z ogarniętym teamem. Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D i to już wyklucza sidekicki, bo kiepsko sie kampi mając obok siebie ludzika sygnalizujacego twoją obecność. może jedynie snajper. ale mystici latałyby aż miło, zwłaszcza staf, indra i cintamani ogólnie indra jest tak dobra, że nie mogę przestać jej używać, mimo, że dalej tego nie naprawili i często potrafi odpalić się z 5-10 sekundowym lagiem . być może dlatego jest najrzadziej uzywanym zakupem, zaraz po dżinie. na jedną indrę w meczach przypada gdzieś z 15 brutów. ludki wolą wypluwać randomowego bota, który zaraz umrze, niż slo-mo field, które pozwala wygrywać starcie all for one
Opublikowano 21 czerwca 20168 l @kazub oesu, proszę, nie dat shit again. jeśli już płacz, to czysto sentymentalny za starymi, prostymi, ale jednak najbardziej satysfakcjonującymi zasadami. o wyborach skillowych graczach napisałem wyłącznie w kontekście customów starych wyjadaczy, obecnych choćby na video powyżej, emulujących właśnie tamten flow sprzed 7 lat. sam balans rozgrywki w "czworce" po dłuższym ograniu wypada przyzwoicie, nawet jeśli nie jestem fanem zasad jakie wprowadziła akurat ta odsłona i czuję się trochę brudny wygrywając face to face, bo zapodałem przeciwnikowi wesołe poruszanie w slow motion, albo cancelowałem jego niedoszłe 3 fragi rzuconym cintamani.
Opublikowano 26 czerwca 20168 l We wtorek o 20:30 na Twitchu będą omawiane szczegóły odnośnie najnowszego patcha i dodatku do multi, który będzie dostępny w środę 29/06. Our first Multiplayer DLC release and next major update to Uncharted 4 Multiplayer will be released on Wednesday, June 29 – next week. This update will mark the first content release in the Multiplayer Roadmap we revealed before launch. If you’re an owner of the Triple Pack, this release will also include the items for MP Pack #1. We’re all excited about this release because not only does it include a lot of great content – like our first free map (!!!) – but it includes updates to Multiplayer that many of you have been asking for. We’re just scratching the surface by saying it includes new guns, new boosters, new taunts, new skins, custom matches, custom loadout names, a revamp to Ranked Team Deathmatch, and more! There’s one in particular we won’t reveal here, but you can probably guess what it is if you’ve been tracking what is likely the most requested new feature by our community. We will preview the new map and updates with our Multiplayer Team on Twitch, Tuesday, June 28. Uncharted 4 Multiplayer Patch 1.08 and Multiplayer DLC Preview Tuesday, June 28 11:30 AM PT / 20:30 CET (what time is that in my city?) The Multiplayer Team will also be back on our Twitch channel on Thursday, June 30 to do a deep dive on Ranked Team Deathmatch, and will answer your questions and discuss feedback after everyone has had a chance to play new content and updates. Uncharted 4 Ranked and post-patch discussion Thursday, June 30 11:30 AM PT / 20:30 CET (what time is that in my city?) Join us on our channel at Twitch.tv/NaughtyDog on Tuesday and Thursday! http://www.naughtydog.com/blog/patch_1_08_and_first_multiplayer_dlc_preview_on_twitch
Opublikowano 26 czerwca 20168 l Fajnie, że oprócz mapki dostaniemy inne rzeczy ale ja liczę, że patch naprawi wszystkie poważne błędy, które ciągną się od premiery. I tryb classic poproszę.
Opublikowano 26 czerwca 20168 l cool story. tym ficzerem którego wsztscy sie domagali bedzie prawdopodobnie progres leveli. ciekawe czy bedzie można płacić relictami i ile nigdy nic nie wrzucałem, to daje krótki filmik gdzie widzimy jakie fajne rzeczy można robić z indrą
Opublikowano 26 czerwca 20168 l Jaka masz broń ? Te inne dzudzu powinni wy(pipi)ac , albo dać tryb bez tego szajsu !
Opublikowano 26 czerwca 20168 l HS39 z tłumikiem. Co do reszty to piszesz i Misticalach? bo ciężko zrozumieć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.