michu86- 394 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 Kurde pograłem innymi broniami i stwierdzam, że balans broni długiej jest za(pipi)isty. Na początku grałem AK, potem HS, niedawno FAL a teraz Copperhead. Co do tego ostatniego naprawdę genialna broń - "easy to learn and hard to master". Celownik lata w tym jak poje.bany:) ale jak już trochę pogramy i złapiemy feeling to jest super narzędzie. W między czasie grałem jeszcze MP34, XCRem i Mettlerem - każda na swój sposób dobra, a jak jeszcze wprowadzą długo wyczekiwane nowości to już będzie bomba liczę albo na levele albo na tryb klasyczny, jednak klasycznego mi aż tak nie brakuje bo na UMG są zasady czysto klasyczne:). Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 26 czerwca 2016 Opublikowano 26 czerwca 2016 HS39 z tłumikiem. Co do reszty to piszesz i Misticalach? bo ciężko zrozumieć. Ma się rozumieć! Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 27 czerwca 2016 Opublikowano 27 czerwca 2016 http://play.eslgaming.com/new-games/playstation/uncharted4-ps4/open/playstation-plus-tour-qualifier-1/ Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Match Type: 4on4 Game Mode: Team Deathmatch Format: BO1 Time Limit: 15:00 Score Limit: 50 Wave spawning: OFF Respawn Time: 8 Seconds Downed State: OFF Player Health: 100% Boosters: ON Mysticals: All banned Sidekicks: All banned Purchasable Weapons: Barok banned Gear: Smoke Bomb, Mines banned Weapons Banned: Pistole Idealnie! Ciekawe co tam dadzą w tym nowym DLC bo mam już 5500 punktów i czekam z wydaniem:} Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Jak grałeś mecze rankingowe to dostaniesz jeszcze bonusowe relikty w zależności od levelu. Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Fajnie, tylko czemu 4vs4, tak samo wykastrowali grabież z dwóch graczy i jest ujnia Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 Pokazują co nowegop w dodatku (multi) jakby kogoś interesowało https://www.twitch.tv/naughtydog Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 (edytowane) Obejrzałem pierwsze 35min streamu, dla tych co nie oglądali: > levele max 70, na razie bez prestiży - jednak w przyszłości rozważają to, co każde 5 leveli dostaje się unikalną maskę, za każde 10 unikalne nakrycie głowy - itemy te można tylko odblokować levelując, levelując również zdobywamy punkty reliktowe > 1 nowa mapa ruiny, szybka, podobno ciasna > nowe pistolety (dwa, jeden wolniej strzelający ale mocny 4 shoty do downa, drugi szybkostrzelny ale 7 shotów do downa), bronie długie (też chyba dwie, jedna z bardzo dużym rofem i magazynkiem, ale trzeba dużo hitów) i ciężka snajperka (2 body do downa lub 1 head, ale znacznie mniejszy odrzut niż mazur) > nowy mistyczny - teleport, teleportuje do kolegi na którego patrzymy (działanie cała mapa, jak kupujemy to od razu 2 teleporty na raz, możliwe perki do teleportu np: kiedy się teleportujemy do powalonego kumpla to od razu włącza mu się leczenie) > nowe skiny (mega fajne pirackie! i więzienne stroje, Sulivan pirat - mega wygląda - ręka z hakiem, a Elena np: ma drewnianą nogę;]) > nowe tańce, prowokacje > nowe wyzwania - przede wszystkim związne z nowościami z DLC > nowe dopalacze (dla snajpera - dopalacz zwiększający hp podczas celowania; dopalacz dzięki któremu możemy dawać kolegom z drużyny granaty itd) > naprawiony ranking - niestety nie nowy, tylko poprawnie zliczający > naprawiony bug z pomocnikami, jak zachodzimy od tyłu i nie strzelamy to nas nie widzą, przede wszystkim osiłek > nowe opcje na grze własnej: możliwość wyłączenia sklepu, mistycznych, pomocników itd Pisane na szybko, ze słuchu, więc proszę o wyrozumiałość ;] Edytowane 28 czerwca 2016 przez michu86- 5 Cytuj
Lukas. 12 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 (edytowane) Panowie, pytanie mam z cyklu lamerskich ) ile trzeba zarobić kasy (w multi) w meczu by móc kupić "pomocnika" ?? Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 czerwca 2016 przez Lukas. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 500 kosztuje najtańszy (medyk). W opisach masz wszystko, a podczas gry wciskasz touchpada. Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 - Jak dla mnie ta nowa snajperka to jakieś nieporozumienie , ona powinna działać jak T-bolt z U3 a nie jak zwykła , ma zaledwie 4 pociski . - Wspomnieli iż wiedzą że wielu graczy domaga się trybu klasycznego i zamiast go dodać do listy gier to bezczelnie stwierdzili że możemy go sobie sami zrobić we własnej grze .....WOW, innymi słowy nadal będziemy zależni od randomowych graczy, super ! - Nowe boostery ..... wszystkie cztery wydają się słabe, czemu nie dadzą takiego który skraca czas respownu ? w becie jeden z boosterów na najwyższym poziomie posiadał taką właściwość. Tyle jeśli chodzi o przemyślenia "na szybko", moim zdaniem zamiast zajmować się pierdołami powinni w pierwszej kolejności zając się dodaniem nowych trybów gry bo jak by nie patrzeć te 70 leveli do zdobycia na długo nie wystarczy. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 28 czerwca 2016 Opublikowano 28 czerwca 2016 tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 6005 punktów czeka na wydanie dziś po robocie :] Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 A było w tej prezentacji coś o kosztach? Mam ponad 6,5k i w sumie w sklepie nie ma na co ich wydawać, bo większość strojów, które są ok już mam. Cytuj
michu86- 394 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Nic się nie zmieniło w tym temacie, nadal 3 rodzaje skrzynek i tyle. Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Przebudowano system pozyskiwania poziomów. Gracze będą zdobywali doświadczenie z punktacji, medali i nie tylko. Maksymalny poziom to 70; Każdy z graczy będzie zdobywał unikalne przedmioty za sprawą awansu; Nowa mapa to Sunken Ruins; Nowe bronie to: Arrowhead A3c, P90, Agarwal .40, Enforcer G26, Harbringer Sniper; Nowe bonusy: Path of Indra, Gifting, Gunslinger, Hardened, Enhanced Radar; Nowe modyfikacje związane z pirackimi skórkami (dla Drake’a, Eleny, Eddy’ego, Nadine’a i Sully). Wojskowe i więziennie skórki, nowe „cieszynki” i nie tylko; Nowe skrzynki z przedmiotami DLC w sklepiku. Nie będzie już duplikatów; Nowe paczki; Nowe wyzwania dla Path of Indra, nie będzie jednak nowych trofeów; Nowe ustawienia gry – można wyłączyć różne rzeczy jak przykładowo sklepik w grze; Rozszerzenie i aktualizacja pojawią się pomiędzy 19:30 a 20:30; Pełna lista zmian będzie „przeraźliwie długa”; Studio pracuje nad nowymi trybami gry; Naprawiono listę najlepszych graczy; Poprawiono balans strzelb; Naprawiono wiele błędów; Trwają prace nad trybem kooperacyjnym. Pojawi się w „najbliższej przyszłości”. http://www.pssite.com/news/50864/co-nowego-w-aktualizacji-1-08-do-uncharted-4-kres-zlodzieja-mamy-informacje-o-trybie-kooperacyjnym.html?t=1467194320#c_last Edytowane 29 czerwca 2016 przez YETI Cytuj
simonldz 21 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Miałem się delektować nowym dlc do battlefronta a tu uncharted. Chyba skuszę się na Nathana Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) czekam na tego pacza z hu.jem w ręku a wy ? znowu "balansują blindfire", więc jest szansa, że dostanie teraz nerfa do samej ziemi tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking jakie to są normalne granaty ? pacza juz mozna sciagac Edytowane 29 czerwca 2016 przez Kazub Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) A było w tej prezentacji coś o kosztach? Mam ponad 6,5k i w sumie w sklepie nie ma na co ich wydawać, bo większość strojów, które są ok już mam.Ale doyebali ceny Skrzynia DLC z przedmiotami dekoracyjnymi - 2000 reliktów Skrzynia z dopalaczami i bronią - 3000 Skrzynia premium z przedmiotami dekoracyjnymi - 3000 Edytowane 29 czerwca 2016 przez SzczurekPB Cytuj
mlody23 26 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Możecie otworzyć skrzynie czy jakiś błąd jest.? Mam 2 do otwarcia ale nie mogę ich otworzyć :-/ Cytuj
Farmer 3 275 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 No do(pipi)ali z ceną. Na szczęście dostałem premię 500 reliktów za III diamentową ligę. Ale tak w ogólnym rozrachunku to nic szczególnego oprócz nowej mapki. Daje sporo możliwości. Broni jeszcze nie sprawdzałem ale fanty to ładny dodatek. Fajną zmianą jest, że brut nie ma oczu w (pipi)e i przeciwnicy cię nie namierzą. Jednak błędy które ciągną się od premiery wciąż są obecne. Dzisiaj gość na jednej mapce ściągnął mnie z odległości 2m przez okno zaś na innej (tej nowej) nie mogłem gościa ściągnąć choć strzelał do innych. No i te s(pipi)iałe obrywanie za osłoną. Wychylisz się na moment, dostaniesz hita, błyskawicznie się schowasz, a i tak obrywasz i często zaliczasz downa. I to nie wina pinga bo ten mam dobry. Motyw, że można sobie zrobić tryb klasyczny to kpina. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 Pełna lista zmian http://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-08-022 Limit relikwi to 10k, więc będzie trzeba wydawać. Odnośnie balansu daję poniżej. W granatach zamienione upgrade'y miejscami. Droższe Mark on Damage rozwala mi ekwipunek Farmer wydaje się przegięty, ale trzeba sprawdzić w praniu. Balance changes: Changed the number of matches required to play Ranked TDM from 10 -> 5 Scoped weapons receive 10% less damage wobble when scoped in Damage wobble dealt by automatic weapons has been reduced Reduced blindfire rotation speed Reduced Pistole reload speed mod Explosive Awareness 3 LP cost reduced from 6 to 5 Mark on Damage 1 booster LP increased from 1 to 2 Mark on Damage 3 booster LP increased from 4 to 5 Mod changes: Indra’s Eternity – Slow Down Increase mod LP increased from 1 to 2 – Slow Down Increase mod in game price increased from $50 to $75 – Mark Targets mod LP decreased from 2 to 1 – Mark Targets mod in game price decreased from $150 to $125 Cintamani Stone – Full Revive mod LP increased from 2 to 3 Spirit of the Djinn – Increased Duration mod – Every player KO extends the djinn duration by 5 seconds Brute – Faster Movement mod in game price increased from $50 to $75 – Health Regeneration mod in game price reduced from $200 to $175 Savior – Toss RevivePaks mod in game price increased from $50 – $75 Hunter – Silent Hunter mod LP cost increased from 1 to 2 – No Explosive Stun mod in game cost increased from $25 to $75 Sniper – No Laser Sight mod LP cost increased from 1 to 2 – Health Regeneration mod in game price reduced from $200 to $175 Mazur LDR – Clip Capacity LP decreased 3 to 2 FAL – Clip Capacity LP decreased 3 to 2 XCR – Aimed Strafe Speed LP decreased 3 to 2 MP34a – Accuracy mod LP increased 3 to 4 M14 Custom – Clip Capacity LP decreased 3 to 2 – Reload Speed LP decreased 2 to 1 Spezzotti 12 Gauge – Clip Capacity LP decreased 4 to 3 Raffica – Clip Capacity LP decreased 2 to 1 Bishai .50 Cal – Clip Capacity LP decreased 3 to 2 Pistole – Decreased Pistole range Swapped Grenade upgrades 2 and 3 Brightness of the light on the mine increased Mine collision changed to make them easier to shoot Brute is no longer auto aware of all enemies but relies on his vision cone and awareness of owner Savior is no longer interrupted by enemy players bumping into them Farmer – Updated – Level 1: Enemy Sidekick kills/assists drop a small treasure and reduce gear resupply by 10 seconds, Deal 50% more melee damage – Level 2: Enemy Sidekick kills/assists drop a large treasure and reduce gear resupply by 15 seconds, Deal 50% more melee and explosive damage, Enemy Sidekick icons appear though walls at 15 meters – Level 3: Enemy Sidekick kills/assists drop a large treasure and reduce gear resupply by 20 seconds, Deal 50% more melee and explosive damage, Enemy Sidekick icons appear though walls at 20 meters, Deal 30% more bullet damage Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 (edytowane) Możecie otworzyć skrzynie czy jakiś błąd jest.? Mam 2 do otwarcia ale nie mogę ich otworzyć :-/ mam 3 nagrody i nie moge żadnej. ktoś tam jeszcze też tak miał. Edytowane 29 czerwca 2016 przez Kazub Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 29 czerwca 2016 Opublikowano 29 czerwca 2016 tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking jakie to są normalne granaty ? jak w mp 2 i 3; bez ograniczenia czasowego po ich użyciu, rozmieszczone w określonych punktach mapy jak power weapons 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.