Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down :pawel:

Opublikowano

:kaz:

 

a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów

 

 

 

raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down :pawel:

 

co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down

 

 

 

Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?

Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku.

 

 

przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens.

IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy

poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności

 

Do 16 września jest przecena skrzyń.

 

14203136_10157323624460246_5450747199183

 

niby fajno, ale też zachęca do wystrzelania się z kasy, a za rogiem DLC

 

 

Rusza kolejny sezon polskiej ligi Uncharted! Pierwszy w U4.

http://pl.unchartedleague.com/articles/8

 

Zapisy i kwalifikacje trwają do 30 września.

Fajne by było zobaczyć drużynę z PPE.

 

pzdr

 

a chcesz być w tej drużynie ?

Opublikowano (edytowane)

Jasne, ja będę teraz przez chwilę a później tak od 20.00 :-) Wysłałem też zaproszenie do Goltara, więc byłaby nas 3.Do Kazuba nie wysyłałem bo on pewnie ekipę już ma :-P

Edytowane przez mlody23
Opublikowano

 

 

:kaz:

 

a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów

 

 

raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down :pawel:

 

co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down

 

 

 

 

Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?

Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku.

 

 

przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens.

IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy

poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności

 

Do 16 września jest przecena skrzyń.

 

pzdr

 

a chcesz być w tej drużynie ?

 

 

 

jeśli wyczaisz z bezpiecznej odległości na swojej kamerze wiszącego typa, nie ma szans abyś to ty nie miał pierwszeństwa w zadaniu kick off (pomijam lag). tak to działa od czasów mp U2. inna sprawa że wiele razy miałem już sytuację, gdy próbowałem zrzucić gościa przy krawędzi, kiedy ten stał obok i najczęściej kończyło się to retardowym wymachiwaniem ręką w powietrzu. horyzontalny zasięg pull down jest w tej części ograniczony względem poprzednich. ofkors mądrzej byłoby mieć tam granat, czy strzelać z boku, ale middle top w Remnants niezbyt na to pozwala

Opublikowano

U mnie bardzo często zdarza się tak, że ściągnięcie jest równoczesne z kopnięciem i 2x KO. Dla mnie to jest random, więc nie ryzykuje i zawsze staram się zajść z boku lub walnąć grant na krawędź, który się odbija i spada na dół.

 

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

Opublikowano

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem

Opublikowano

Imo jednak zasięg jest trochę mniejszy niż w 2 i 3. W najgorszym wypadku mam 2xKO dla nas dwóch. oba przypadki to raczej lag, zwłaszcza pierwszy. albo zazwyczaj mam fuksa :dog:

Opublikowano

w którymś filmie dokładnie analizowali kopniaki i ściągnięcia - kop z góry zawsze miał większy priorytet...

 

nie wiem, nie wydaje mi się. możesz wrzucić ten filmik jak pamiętasz. możliwe, że kop ma większy zasięg prompta, a już na pewno z góry lepiej ocenić odległość

 

 

 

Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.

To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem

 

 

to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa.

lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu

 

 

okej, dam kilka fajnych tutoriali

 

coś o granatach. tylko pamietajcie, że w ostatnim paczu zmniejszyli pole rażenia, gdzie granat stageruje

 

     

 

 

coś o unikach

 

 

coś o byciu egoistą

 

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

 

 

to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa.

lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu

 

 

 

 

No to jest właśnie lag. Animacja, która działa z kilku sekundowym opóźnieniem w stosunku do czasu rzeczywistego/pozycji naszej postaci to jest właśnie lag.

Animacja, która zasysa gracza z nienaturalnej odległości jest lagiem. Jest również nim spowodowana.

Co mnie obchodzi, że nie ma refleksu i wciska za późno - to nie jest powodem dzięki, któremu gra ma prawo mnie cofnąć kilka metrów i zaliczyć killa gościowi.

To są lagi wynikające z gry na hoście - co jest bardzo archaicznym rozwiązaniem jak na dzisiejsze czasy.

Też rozegrałem dużą ilość meczów i zdarza się to na szczęście dość rzadko.

 

Filmiki bardzo fajne (2 pierwsze), szczególnie ten z unikaniem ostrzału:)

Natomiast ten o rampancie trochę lipa - jak zdobyć:

"graj z kolegą, który będzie Cię podnosił, asystował i mało powalał/zabijał" :reggie:

Jeszcze powinni dodać, żeby grać przeciwko nubom:)

Edytowane przez michu86-
Opublikowano (edytowane)

Jestem jakis zakręcony czy usunięto mozliwosc odpalenia danej walki z misji fabularnych? Bo widze tylko wybór rozdziałów a pamietam było to chyba w opcji dodatki ktorej teraz nawet nie widze

Edytowane przez kacprzak1991
Opublikowano

Nie śledziłem tematu, chciałem się zapytać o multi.

 

Czy serwer w tej grze śledzi bardziej Lag compensation, czy obliczenia trafień bardziej bazują na ticrate'ach? W multika jeszcze nie grałem co prawda, ale zastanwia mnie, czy multik rzeczywiście jest mesjaszem multików na konsoli sony, czy jest przehajpowany trochę?

 

 

Ostatni multik z 3 osoby podobał mi się w MGS V. Jednak tam balance rozgrywki został zaorany przez programistów bez doświadczenia (co później zaprocentowało zamknięciem studia przez konami).

Opublikowano

Jestem jakis zakręcony czy usunięto mozliwosc odpalenia danej walki z misji fabularnych? Bo widze tylko wybór rozdziałów a pamietam było to chyba w opcji dodatki ktorej teraz nawet nie widze

Wciąż jest dostępne wybranie walki. Z menu wybierasz Story--->Encounter Select (na samym dole pod wyborem rozdziału). Oczywiście jeśli ukończyłeś wcześniej konkretny epizod w fabule. Sprawdź czy masz majnowsze patche.

Opublikowano

Odpalałem giere na konsoli swojego kuzyna. Ściągnąłem sejwy z chmury i wszystko ścisnęło sie pomyślnie. Wlasnie podejrzewałem ze to moze przez to ze konsola miała ostatni sejw z ostatniej sceny i specjalnie ja kończyłem i dalej nic nie miałem. Dopiero odpalenie gry na mojej konsoli rozwiązało problem wiec do tej pory nie wiem czynu u kuzyna nie miałem tej opcji

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...