Opublikowano 2 września 20168 l fajna akcja, tylko ten dubbing to masakra jakas xD na dniach przysiadam do U4 Edytowane 2 września 20168 l przez kubson
Opublikowano 2 września 20168 l raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down
Opublikowano 5 września 20168 l Rusza kolejny sezon polskiej ligi Uncharted! Pierwszy w U4. http://pl.unchartedleague.com/articles/8 Zapisy i kwalifikacje trwają do 30 września. Fajne by było zobaczyć drużynę z PPE. pzdr
Opublikowano 5 września 20168 l W dniu 2.09.2016 o 12:23, YETI napisał(a): a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów W dniu 2.09.2016 o 19:52, nobody napisał(a): raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down W dniu 2.09.2016 o 17:13, YETI napisał(a): W dniu 2.09.2016 o 15:46, Square napisał(a): Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku. przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens. IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności W dniu 3.09.2016 o 07:28, Square napisał(a): Do 16 września jest przecena skrzyń. niby fajno, ale też zachęca do wystrzelania się z kasy, a za rogiem DLC W dniu 5.09.2016 o 05:22, michu86- napisał(a): Rusza kolejny sezon polskiej ligi Uncharted! Pierwszy w U4. http://pl.unchartedleague.com/articles/8 Zapisy i kwalifikacje trwają do 30 września. Fajne by było zobaczyć drużynę z PPE. pzdr a chcesz być w tej drużynie ?
Opublikowano 6 września 20168 l Od premiery gram solo, ale jak by się zebrało kilka osób "for fun" to chętnie bym spróbował teamowych pojedynków.
Opublikowano 6 września 20168 l Jasne, ja będę teraz przez chwilę a później tak od 20.00 :-) Wysłałem też zaproszenie do Goltara, więc byłaby nas 3.Do Kazuba nie wysyłałem bo on pewnie ekipę już ma :-P Edytowane 6 września 20168 l przez mlody23
Opublikowano 7 września 20168 l W dniu 5.09.2016 o 18:28, Kazub napisał(a): Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość W dniu 2.09.2016 o 12:23, YETI napisał(a): a mi się zawsze robi smutno, jak widzę takich nieogarów W dniu 2.09.2016 o 19:52, nobody napisał(a): raz miałem podobną akcję z wykopaniem w ciągu trochę ponad jednej sekundy dwóch gości, którzy tak zwisali zza krawędzi, łudząc się że zaserwują mi pull down co jest raczej nienajlepszym pomysłem, bo koleś może wcisnąć prompta szybciej, albo równocześnie na double ko. skuteczniej jest podchodzić od boku i strzelać, podejść nie za blisko i baitować melee (i strzelać), albo podrzucić granat/c4 blisko krawędzi. w zasadzie to jak wisi dwóch kolesi, jednego kopiesz, to drugi ma gwarantowany pull down Pokaż ukrytą zawartość Pokaż ukrytą zawartość W dniu 2.09.2016 o 17:13, YETI napisał(a): W dniu 2.09.2016 o 15:46, Square napisał(a): Yeti, wszystko fajnie, tylko czemu z dubbingiem?Bo jest bekowy? W każdej grze mam ang. np. w takie TLoU nie wyobrażam sobie grać po polsku, w multi piękne bluzgi lecą. Tu też grałem po angielsku, ale zmieniłem z ciekawości i tak zostało. Śmiesznie brzmią tę teksty po polsku. przypominam, że w polskiej wersji multi jest po prostu źle tłumaczone i np w opisach boosterów są fatalne błędy, zmieniające cały sens. IMO oryginalny angielski dub w multi jest fajnieszy/zabawniejszy poza tym wiadomo - uniwersalny język do porozumiewania się w necie, bez niejasności W dniu 3.09.2016 o 07:28, Square napisał(a): Do 16 września jest przecena skrzyń. W dniu 5.09.2016 o 05:22, michu86- napisał(a): pzdr a chcesz być w tej drużynie ? jeśli wyczaisz z bezpiecznej odległości na swojej kamerze wiszącego typa, nie ma szans abyś to ty nie miał pierwszeństwa w zadaniu kick off (pomijam lag). tak to działa od czasów mp U2. inna sprawa że wiele razy miałem już sytuację, gdy próbowałem zrzucić gościa przy krawędzi, kiedy ten stał obok i najczęściej kończyło się to retardowym wymachiwaniem ręką w powietrzu. horyzontalny zasięg pull down jest w tej części ograniczony względem poprzednich. ofkors mądrzej byłoby mieć tam granat, czy strzelać z boku, ale middle top w Remnants niezbyt na to pozwala
Opublikowano 7 września 20168 l U mnie bardzo często zdarza się tak, że ściągnięcie jest równoczesne z kopnięciem i 2x KO. Dla mnie to jest random, więc nie ryzykuje i zawsze staram się zajść z boku lub walnąć grant na krawędź, który się odbija i spada na dół. Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą.
Opublikowano 7 września 20168 l W dniu 7.09.2016 o 06:36, michu86- napisał(a): Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą. To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem
Opublikowano 7 września 20168 l Imo jednak zasięg jest trochę mniejszy niż w 2 i 3. W najgorszym wypadku mam 2xKO dla nas dwóch. oba przypadki to raczej lag, zwłaszcza pierwszy. albo zazwyczaj mam fuksa
Opublikowano 7 września 20168 l W dniu 7.09.2016 o 11:03, gtfan napisał(a): w którymś filmie dokładnie analizowali kopniaki i ściągnięcia - kop z góry zawsze miał większy priorytet... nie wiem, nie wydaje mi się. możesz wrzucić ten filmik jak pamiętasz. możliwe, że kop ma większy zasięg prompta, a już na pewno z góry lepiej ocenić odległość W dniu 7.09.2016 o 06:41, Figuś napisał(a): W dniu 7.09.2016 o 06:36, michu86- napisał(a): Najlepszy jest lag, który powoduje, że stoisz od kolesia kilka metrów a on przyciąga naszą postać z kilku metrów, tak jakby nasza postać teleportowała się blisko obok niego tylko po to żeby zostać ściągniętą. To już od U2 jest, i tak samo jak w TLoU kij z ostrzem miał czasami zasięg 20 metrów, tak tutaj jest z naładowanym ciosem linką z hakiem to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa. lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu okej, dam kilka fajnych tutoriali coś o granatach. tylko pamietajcie, że w ostatnim paczu zmniejszyli pole rażenia, gdzie granat stageruje coś o unikach coś o byciu egoistą
Opublikowano 8 września 20168 l W dniu 7.09.2016 o 13:57, Kazub napisał(a): to nie jest lag. generalnie jak zostaniesz złapany w animacje, to jesteś dead, nieważne jaką akcję podejmiesz. załóżmy, że biegniesz równolegle do krawędzi, stajesz nogą w strefie gdzie koleś wisi i ma prompta, ale biegniesz, skaczesz, turlasz się dalej, to zostajesz "wessany" w animacje. jak wcisnął w ostatniej chwili, to przyciągnie cię nawet z odległości paru metrów. wyglada to oczywiście bardzo nienaturalnie i dzieje się głównie przy przerzucaniu przez murek, bo ta animacja jest najdłuższa. lag występuje, kiedy przyciągają cię z naprawde dużej odległości. mi się nigdy nie zdarzyło, a rozegrałem bardzo dużo meczy. więc wydaje mi, że jeśli komuś dzieje się tak często, to wina może być w jego połączeniu No to jest właśnie lag. Animacja, która działa z kilku sekundowym opóźnieniem w stosunku do czasu rzeczywistego/pozycji naszej postaci to jest właśnie lag. Animacja, która zasysa gracza z nienaturalnej odległości jest lagiem. Jest również nim spowodowana. Co mnie obchodzi, że nie ma refleksu i wciska za późno - to nie jest powodem dzięki, któremu gra ma prawo mnie cofnąć kilka metrów i zaliczyć killa gościowi. To są lagi wynikające z gry na hoście - co jest bardzo archaicznym rozwiązaniem jak na dzisiejsze czasy. Też rozegrałem dużą ilość meczów i zdarza się to na szczęście dość rzadko. Filmiki bardzo fajne (2 pierwsze), szczególnie ten z unikaniem ostrzału:) Natomiast ten o rampancie trochę lipa - jak zdobyć: "graj z kolegą, który będzie Cię podnosił, asystował i mało powalał/zabijał" Jeszcze powinni dodać, żeby grać przeciwko nubom:) Edytowane 8 września 20168 l przez michu86-
Opublikowano 8 września 20168 l Dzięki za filimiki, bardzo przydatne, trzeba będzie śledzić kanał tego gościa.
Opublikowano 12 września 20168 l Jestem jakis zakręcony czy usunięto mozliwosc odpalenia danej walki z misji fabularnych? Bo widze tylko wybór rozdziałów a pamietam było to chyba w opcji dodatki ktorej teraz nawet nie widze Edytowane 12 września 20168 l przez kacprzak1991
Opublikowano 13 września 20168 l Nie śledziłem tematu, chciałem się zapytać o multi. Czy serwer w tej grze śledzi bardziej Lag compensation, czy obliczenia trafień bardziej bazują na ticrate'ach? W multika jeszcze nie grałem co prawda, ale zastanwia mnie, czy multik rzeczywiście jest mesjaszem multików na konsoli sony, czy jest przehajpowany trochę? Ostatni multik z 3 osoby podobał mi się w MGS V. Jednak tam balance rozgrywki został zaorany przez programistów bez doświadczenia (co później zaprocentowało zamknięciem studia przez konami).
Opublikowano 13 września 20168 l W dniu 12.09.2016 o 19:16, kacprzak1991 napisał(a): Jestem jakis zakręcony czy usunięto mozliwosc odpalenia danej walki z misji fabularnych? Bo widze tylko wybór rozdziałów a pamietam było to chyba w opcji dodatki ktorej teraz nawet nie widze Wciąż jest dostępne wybranie walki. Z menu wybierasz Story--->Encounter Select (na samym dole pod wyborem rozdziału). Oczywiście jeśli ukończyłeś wcześniej konkretny epizod w fabule. Sprawdź czy masz majnowsze patche.
Opublikowano 13 września 20168 l Odpalałem giere na konsoli swojego kuzyna. Ściągnąłem sejwy z chmury i wszystko ścisnęło sie pomyślnie. Wlasnie podejrzewałem ze to moze przez to ze konsola miała ostatni sejw z ostatniej sceny i specjalnie ja kończyłem i dalej nic nie miałem. Dopiero odpalenie gry na mojej konsoli rozwiązało problem wiec do tej pory nie wiem czynu u kuzyna nie miałem tej opcji
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.