Farmer 3 268 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 No może zdążą odblokować przed końcem sezonu to coś pogramy ze dwa dni A nagroda za ostatni sezon to jakaś gówniana kula disco. Claptrap miał lepszą. P90 używam na bliski kontakt. Zarąbista szybkostrzelność i mały recoil sprawiają, że na tv 32" wiem, że w coś trafię. Cytuj Odnośnik do komentarza
michu86- 384 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Ja gram na 22 paradoksalnie lepiej mi się trafia niż na 42, tak jakby mniejszy recoil na tv był lol... No kula jest nędzna, ale ciekawe ile tych fioletowych gówienek dadzą... ma wrażenie, że drastycznie mało. Powinni sypnąć z 5000 za mastera, 3000 za diament, 2000 za platynę i np.: 1000 za złoto... a znając ND dadzą z 1000-500 uh... Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 Pomarzyć :D Za diament (czy platynę już nie pamiętam) 2 sezony temu miałem bodajże 400 kamieni więc bida panie. Cytuj Odnośnik do komentarza
michu86- 384 Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 (edytowane) No za mastera dawali ostatnio chyba 500 czyli 1/5 skrzynki tej najdroższej... EDIT: No i niby dali tę łatkę i jeden wielki uj. Nic nie dostałem :) Robią łatkę, która naprawia jedną rzecz, z którą wcześniej nie mieli problemu... no ale przy trzecim sezonie już mają i ta łatka nie naprawia tego jednego problemu... za(pipi)iści są :D Edytowane 10 Lutego 2017 przez michu86- Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ten dodatek w co-opie jest odplatny? Cytuj Odnośnik do komentarza
jaro 77 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 Ten dodatek w co-opie jest odplatny? Jeżeli Ci chodzi o tryb Survival, to jest za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 160 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Wstyd sie przyznac ale to multi jest calkiem calkiem znosne xD Blind Fire jest mega w(pipi)iajacy ale reszta dosc przyjemna. Cytuj Odnośnik do komentarza
gtfan 3 172 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 (edytowane) . Edytowane 27 Lipca 2022 przez gtfan Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 502 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Gram prawie codziennie i nie mam takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza
kacprzak1991 196 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 U mnie także wyszukiwanie jest koszmarnie długie. Kiedyś tak nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 160 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ja czekam max 2 minuty czasami ciezko posta napisac. Cytuj Odnośnik do komentarza
warjato 0 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 O co chodzi z tymi gwiazdkami u niektórych? I jak je zdobyć? Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 Ja miałem problemy przed ostatnim patchem, ale tylko z rankingowymi, teraz już jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 160 Opublikowano 18 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2017 warjato dostaje sie je za skonczenie Survival Jedna gwiazkda samo skonczenie gry 3 gwiazdki skonczenie na 3 gwiazdki a ich kolor zalezy od poziomu trudnosci na ktorym skonczyli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazub 4 583 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja gram na 22 paradoksalnie lepiej mi się trafia niż na 42, tak jakby mniejszy recoil na tv był lol... Nie ma tu zadnego paradoksu. Na wszystkich wydarzeniach e-sportowych gra sie na malych przekatnych. Lepiej sie ogarnia caly ekran i grafika jest ostrzejsza. Ludzie maja monitory specjalnie do gier multi Cytuj Odnośnik do komentarza
giger_andrus 3 079 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Ja gram na 22 paradoksalnie lepiej mi się trafia niż na 42, tak jakby mniejszy recoil na tv był lol... Nie ma tu zadnego paradoksu. Na wszystkich wydarzeniach e-sportowych gra sie na malych przekatnych. Lepiej sie ogarnia caly ekran i grafika jest ostrzejsza. Ludzie maja monitory specjalnie do gier multi To samo zauważyłem przy U3 na poprzedniej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Kill room pod koniec 18 chaptera to jakies nieporozumienie Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 502 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Jaki poziom trudności? Poczekaj na początek rozdziału 20 jak dla mnie najtrudniejszy moment na Crushingu. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Crashing w tej grze jest złamany. Optymalnie najlepiej zacząć pierwszy run na normalu, lub oczko wyżej, dzięki czemu da się pobawić nowymi mechanikami, jak np. strzelanie na lince. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 502 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Crushing w wielu miejscach zachęca do przechodzenia po cichu. W zasadzie każdą większą lokacje można przejść w ten sposób, ale łatwe to nie jest. Wg mnie optymalnym poziomem trudności jest Hard. Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Crushing jest ok. Uczy cierpliwości, a przy kill roomach wymaga błyskawicznego podejmowania decyzji przez granaty. I to jest największa bolączka na crushingu. Przeciwnicy mają cholernego cela. Wpadasz na kill room, chowasz się za osłoną, patrzysz na magazynek, dwa naboje, rozglądasz się, 5 typów już na ciebie idzie, nie ma czasu na zorganizowanie planu bo już leci granat, chowasz się za kolejną osłoną, ledwo, nim zdążysz coś wymyślić masz już respawn typa na plecach, giniesz... Pomimo właśnie granatów, które bez przerwy wpadają ci pod nogi i respawny na plecach grało mi się przyjemnie na crushingu. Na lokajach stealth trzeba było uczyć się ścieżek kilku przeciwników jednocześnie, określić kogo zdjąć najpierw, czy nikt mnie nie zauważy z końca mapy bo akurat jest odwrócony w moją stronę. Jest intensywnie. Nawet gdy zostaliśmy wykryci zawsze istniała możliwość wycofania się, ukrycia i przeanalizowania sytuacji. Choć przeciwnicy przechodzą w tryb "caution" wciąż da się ich pojedynczo zdjąć. Na kill roomach nie ma takiej możliwości, a przeciwnicy z góry wiedzą o twojej lokalizacji. Dlatego rozdziały 18 i 20 są tak znienawidzone. Mowa oczywiście o czystym crushingu bez aktywowania modów dla leszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Jaki poziom trudności? Poczekaj na początek rozdziału 20 jak dla mnie najtrudniejszy moment na Crushingu. Właśnie już czytałem że będzie jeszcze gorzej :/ No albo ja się starzeję, albo crushing w tej grze jest autentycznie trudny. Mniej się chyba męczyłem w DKS3 niż z niektórymi encounterami w U4. A we wszystkich poprzednich częściach cisnąłem crushing na luzaku. Już je.bać te granaty, najtrudniejszy jest push mocnych przeciwników z shotgunami (w kaskach), których mega ciężko zabić (i mało ammo). Trochę irytuje mnie celność AI "na gumkę" - często ginę nawet za dobrą osłoną, dziwny hitbox granatów no i dziwne pole widzenia przy przechodzeniu kill roomów po cichu. Ale same kill roomy są bardzo fajnie zaprojektowane - można robić różne podejścia po cichu i nie tylko. Właśnie ten o którym pisałem jest zje.bany bo jest mało osłon i niedorzeczne fale mocnych przeciwników z każdej strony + nie można przejść po cichu Edytowane 21 Lutego 2017 przez froncz piotrewski Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 502 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 18 rozdział można przejść po cichu, jedynie zasadzka w willi jest typową strzelaniną. Cytuj Odnośnik do komentarza
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) No to o niej mowie wlasnie :) do tego momentu crushing byl dla mnie jak najbardziej ok. W koncu udalo mi sie dzis przejsc ale zginalem ze 100 razy i w wiekszosci przypadkow czulem ze gine przez przegiete AI (granaty, cel przez sciany) a nie przez wlasne bledy. Dla mnie kiepski design tego akurat encountera + bylo w nim uwypuklone wszystko czego nie lubie w Uncharted. No ale z drugiej strony dawno nie mialem takiej satysfakcji z przejscia poziomu w single player - na zwycieskim przejsciu odje.balem pare chorych akcji. Oczywiscie prawilny crushing bez modow i 0 aim assist tak jak pan Kaz Hirai powiedzial. Teraz czas na chapter 20 - du.pa juz nasmarowana Edytowane 21 Lutego 2017 przez froncz piotrewski Cytuj Odnośnik do komentarza
Homer S 197 Opublikowano 22 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2017 Platynowałem remasterke trylogii i jak dla mnie jedynka nadal jest najtrudniejsza z całej serii. Tam to już nie ma przebacz, przeciwnicy mają stuprocentową celność i trzeba ich błyskawicznie zdejmować headshotem, bo inaczej zgon na miejscu - stealth praktycznie w tej grze nie istnieje a strzelanie jest co 5 minut. W U4 pifpafowania jest zdecydowanie mniej. Najwięcej problemów miałem z bodaj 13 czy 14 chapterem - pierwsza walka po dotarciu na "tą wyspę", to etap jednego z pokazanych gejmpleji. Na normalu to dosyć prosty etap, ale na Crushingu jeszcze dochodzi mutant z minigunem pod koniec lokacji + granatnik i snajper a nasz arsenał jest dosyć ubogi. 2 godziny się chyba z tym męczyłem, a na walce z Rafem stanąłem 4x krócej (jak dla mnie trzeci najtrudniejszy etap w grze, tóż po etapie ze statkami gdzie ratujemy Sama). Wszystko przez te je.bane granaty. Crushing w trójce był przez to banalny bo można było te cholerstwa odrzucać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.