Opublikowano 6 czerwca 20177 l W moim przypadku najlepszym wyznacznikiem tego czy gra jest wybitna jest chec zagrania drugi raz. Zgadzam się w 100%. Ja tak mam właśnie z U4 i TLOU.
Opublikowano 6 czerwca 20177 l Najlepszy gameplay w serii, brak durnych kill roomów, brak żenujacych żarcików i ogólnego robienia z tej serii podróbki Indiany Jonesa a ludzie będą nadal mówić, że to wcale nie jest dobry Uncharted. eh
Opublikowano 6 czerwca 20177 l Według mnie rownież nie, nie powiem bo ten podrabiany klimat Indiany Jones i żarciki nawet mi sie podobały, ale całe szczęście ze nie ma tego w czwórce
Opublikowano 6 czerwca 20177 l A według mnie nie i co teraz? A co ma niby twoim zdaniem być? Jeden lubi wpieprzać pasztetową a inny tort.
Opublikowano 6 czerwca 20177 l A co nie jest prawdą? Ja tam mam z tys. godzin przegranych w halo 5 ale jak wolisz np. battlefronta to dla mnie to nie problem. A sam piszesz jakbyś prowokował tym pytaniem. Jakieś łażenie po chałupie uj wie po co. Nudne etapy w więzieniu. Ja wiem że dla niektórych to może fajne. Bo jakaś tam głębia jest. Ale dla mnie to gra akcji. I po co na siłę to rozwlekać. Może w kolejnej części i wyjaśnią jak to się stało że drake stał się masowym mordercą. Byłoby to ciekawsze niż te ckliwe historyjki z bratem. Edytowane 6 czerwca 20177 l przez bloody_gipsy
Opublikowano 6 czerwca 20177 l Dla mnie najlepszy Uncharted i jedna z najlepszych gier przygodowych w jakie grałem. Mega przeprowadzona fabuła - od powolnego poczatku to co raz to lepszych i ciekawszych chapterów. Malutko strzelania, fantastyczna eksploracja, dialogi, budowanie akcji.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Mi rowniez pierwsza polowa gry sie podobala, ale z wyjatkiem Szkocji. Bawilem sie znacznie lepiej niz przy 1, 2 i 3. Tamte odslony mnie tak naprawde meczyly i chcialem jak najszybciej dojsc do konca, a czworke mam ochote przejsc ponownie, wiec mowi to samo za siebie. Edytowane 7 czerwca 20177 l przez Lukas_AT
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Najlepszy gameplay w serii, brak durnych kill roomów, brak żenujacych żarcików i ogólnego robienia z tej serii podróbki Indiany Jonesa a ludzie będą nadal mówić, że to wcale nie jest dobry Uncharted. eh no już bez skrajności. story i relacje między postaciami bardziej na poważniej, ale smieszków heszków z braciszkiem, Sullim, czy Eleną, oraz over the top akcji aż tak wiele nie wycięto
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Poniekąd rozumiem obydwie strony, ale dla mnie U4 to bardzo dobra gra. Choć oczywiście również mnie męczyła, czułem, że jest na siłę rozwleczona, bo to co idealnie sprawdziło się w mega poważnym The Last of Us, nie do końca zagrało w Uncharted, którego środek ciężkości leżał zawsze gdzie indziej. Przeszczep nie do końca się przyjął i czasem wieje nudą - to fakt. Za to genialnym Epilogiem odkupili swe winy i pozostawili jak najlepsze wrażenie końcowe. Nadal najlepszą częścią jest absolutnie idealne U2, najgorszą jest ta bez scenariusza (U3), a czwórkę stawiam chyba powyżej jedynki, której jednak trzeba wiele wybaczyć (straszną schematyczność głównie), bo jest starociem.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Nie, nie wieje nudą. To, że w twoim odczuciu inne tempo rozrywki nie pasuje do Uncharted nie oznacza, że tak w istocie jest. I nie, Uncharted 2 nie jest idealne. Cała stara trylogia to w porównaniu do Uncharted 4 to dość przeciętne gierki.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Właśnie, że wieje, gościu dobrze pisze :) Gra rozkręca się dopiero w okolicach 10 chapter'a a końcówka, która dzieje się na jednej wyspie jest mocno nużąca Edytowane 7 czerwca 20177 l przez Soul
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Dobra, zła... Porywająca, nudna... Strzelanka, eksploracja... Fabuła, gameplay... Stare części, czwórka... Jakby powiedział to von Strucker: "Dwie strony monety, której wartość jest nieoceniona. To co dostaliśmy jest więcej warte niż moglibyśmy sobie wyobrazić. To już nie jest świat bohaterów ani awanturników. To era gdzie wszystko zostało już odkryte, a nie ma nic bardziej przerażającego dla podróżnika i odkrywcy niż brak nowych miejsc do odkrycia, nowych artefaktów do zbadania..." Swoje zdanie już dawno temu określiłem i wciąż je podtrzymuję. Narzekacie na nudę i zbyt długi czas na wyspie, a jeszcze przy części 3 były narzekania, że Nate skacze po świecie i strzela się ze wszystkimi. Wszystkie rozdziały mają swoją rolę. Pokazują co Drake ma, co zostawił za sobą i za czym tęskni. Adventure... one last time...
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Pokazują co Drake ma, co zostawił za sobą i za czym tęskni. Adventure... one last time... I właśnie takiego filozofowania nie lubię. W gierkach gdzie kolo pije piwko i rzuca gagami by za chwilę zamordować 1000 osób. Tego nie można brać na poważnie. Nie przy 5 części. Zobacz np. jak to zostało rozwiązane w trylogii gearsów. Też były momenty np. z domem ale nikt tego przez pół gry nie rozwlekał.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Pewnie to jest ten słynny dysonans ludonaracyjny, ale jest też coś takiego jak zawieszenie niewiary, to tak apropo graczy, którzy narzekaja, ze Lara płacze przy jelonku, a później zabija zwyroli, którzy czyhają na nią czy nawet próbują zgwałcić . Wracając do tematu to po prostu pewne elementy były zrobione lepiej w U2/3, z kolei inne w U4 i tutaj od danej osoby zależy co bardziej sobie ceni w tej serii.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Pokazują co Drake ma, co zostawił za sobą i za czym tęskni. Adventure... one last time... I właśnie takiego filozofowania nie lubię. W gierkach gdzie kolo pije piwko i rzuca gagami by za chwilę zamordować 1000 osób. Tego nie można brać na poważnie. Nie przy 5 części. Zobacz np. jak to zostało rozwiązane w trylogii gearsów. Też były momenty np. z domem ale nikt tego przez pół gry nie rozwlekał. Z tego samego powodu nie można brać na poważnie nauczycieli polskiego w szkołach i ich niedoyebanych interpretacji co autor miał na myśli pisząc, że coś ma taki czy sraki kolor. Przecież musieli jakoś wytłumaczyć wstawienie postaci brata Drake-a oraz czemu poszukują tego skarbu. Kiedy i jak mieli to zrobić? Bardziej cieszy mnie rezygnacja z tych wszystkich paranormalnych wstawek jakie były w U1 i U2(w trzecią część nie grałem więc nie wiem czy coś tam było), bo już się bałem, że będziemy uciekać przed zombie/ upiorami piratów i gonić statek widmo.
Opublikowano 7 czerwca 20177 l Ale niech wrzucają tylko w mniejszej ilości tak z 1/4 czasu który został zajęty byłoby ok. To jest taki lekki action-adventure i tak tę grę traktuję. Nawet wstawki by wystarczyły żeby zbudować klimat ale po co skoro można dzieciakiem sobie przez kilka etapów polatać.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Podrzuc ktos, jakies porady do tego dlc'ka o przetrwaniu. Chce go wymasterowac, tylko czasy nie te. Trzeba conajmniej 3.20, a ja mam po 6min tam. Wrrr... Mam pod levelowac postac?
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Ja mogę z kimś popróbować pograć w Przetrwanie. Jakby ktos (dobry/lepszy ode mnie) mam chęć to jestem otwarty na współpracę. Mam odblokowany przedostatni poziom trudności i jest ciężko no i to widać, bo te najtrudniejsze trofea ma 0.1% graczy (wg PSN-u). W ogóle, ci co splatynowali kiedyś tam Uncharted 4 myślą, że już mają 100%, a tak naprawdę mają 80ileś, beka.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Przed patchem sprawa wyglądała o niebo lepiej dzięki taktyce na bossów w postaci Indry i headshotom. Nawet ostatniego Avery'ego można było powalić ekspresowo. Teraz nawet z ograną ekipą jest to spore wyzwanie.
Opublikowano 20 czerwca 20177 l Aktualizacja, która powinna być dostępna zawiera: Dwa rodzaje broni:Carrigan 53 Long Gun GX3-9 Long Gun 40 nowych skórek, w tym sportowe ciuchy 21 nowych przedmiotów 13 nowych prowokacji 16 skórek dla broni 3 nowe boostery w trybie Survival Nowe nagrody sezonowe Wyzwania dla nowych przedmiotów Oczywiście oprócz tego wraca wspomniany wyżej tryb Klasyczny. Jakie są jego zasady? Bez sklepu w trakcie gry Bez oznaczania Bez modyfikacji broni i broni bohaterskich Bez radaru Tylko granaty Natychmiastowe odrodzenie Ciężka bron pojawia się na mapie w wybranych punktach Do trybów gry rankingowych dołączył King of the Hill, który opiera się na rywalizacji w przechwytywaniu dwóch punktów na mapie. Po przejęciu, dany zespół musi bronić go przed atakami, z wyłączeniem respawnów aż do momentu kompletnego wybicia. http://www.pssite.com/news/57289/uncharted-4-otrzymuje-dlc-z-klasycznym-trybem-gry-i-masa-nowej-zawartosci.html Edytowane 20 czerwca 20177 l przez YETI
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.