Fanek 668 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Swoją drogą u nas sprzedaż taka. Mieliśmy na 6 punktów zamówione 270 kopii, sprzedawaliśmy od soboty. Zostało póki co 54 egzemplarze + wróciło już 6 używek. Nieźle jak na sam Śląsk i jedną sieć :-P Tam gdzie ja kupowałem mieli ponad 500 preorderów, mały sklepik mają 2 punkty, miałem odbiór osobisty i sporo pudełek im stało jeszcze na półce. W ciągu miesiąca Sony może dobić do 5mln kopii 1 Cytuj
_Red_ 12 010 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Kiedy jest ta scena z psem? Bo nie wiem czy czegoś nie przeoczyłem - te początkowe sceny w domu Drejka? ps. user score na metacritic 78%. Co tam się odratzingerowuje? Edytowane 14 maja 2016 przez _Red_ Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Kiedy jest ta scena z psem? Bo nie wiem czy czegoś nie przeoczyłem - te początkowe sceny w domu Drejka? ps. user score na metacritic 78%. Co tam się odratzingerowuje? Koniec gry, tzn. EPILOG O psie to nie ja pisałem :-D Ja ino napisałem gdzie takowy się znajduje Edytowane 14 maja 2016 przez Graczdari 1 Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Pany...ale ogranijcie trochę co i jak z tymi spoilerami ;-) Cytuj
_Red_ 12 010 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Fotorealistyczny pies na łóżku = spoiler. To o czym tu można dyskutować?Niedługo nie będzie nawet można powiedzieć, że w Szkocji Nathan będzie ubrany w skórzaną kurtkę Cytuj
Marczello 23 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Macie jakis pomysł jak w 18 rozdziale poradzic sobie w piętrowym domu gdzie trzeba pokonac okolo setki wrogów? Nie wiem czy ja mam jakąs zabugowana wersję ale u mnie wygląda to tak, ze z kazdej strony napierają na mnie wrogowie, granat pod moimi nogami ląduje co okolo 5 sekund, granatnikiem ktos do mnie wali co kolejne 5, na sobie widze okolo 3 lasery z celujących do mnie snajperek, w dodatku jeszcze pojawiają sie Ci ze strzelbami, którzy napierają w moją stroną. Od godziny się z tym męczę i nie widzę zadnego postępu, a probowałem chyba kazdej taktyki. Stary dobry Uncharted, mozna o(nene)ca dostać :| Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 zauwazyliscie jak sprytnie podmieniają modele z cutscenek na te z gameplayu i vice versa? prawie nie zauwazylem. Prawie nie zauważyłeś bo: - nie ma pre-renderowanych cutscenek, tylko real time. - modele gameplayowe są te same co w scenkach, różnią się (delikatnie) modelem oświetlenia i pewnie post procesowymi efektami. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Zgrałem wczoraj u kumpla i jest masakra jeśli o grafikę chodzi. W prawdzie nie miałem okazji wcześniej zagrać w Ordera czy inne graficzne benchmarki i może dlatego U4 robi na mnie tak niesamowite wrażenie. Grałem tylko chwilę i na temat samej rozgrywki nie mam co się wypowiadać, jednak jeśli jeszcze o technikalia chodzi, to ta gra chyba jest w stanie spalić PS4. Konsola kumpla dostała takich obrotów, że myślałem, że odleci jak dron katowickiej drogówki - masakra jak to głośno chodzi. Czasem też chyba pojawiały się artefakty związane z przegrzewaniem, bo głowa drejka rozciągała się jakimś dziwnym czarnym słupem, albo gra czasem zaczynała dziwnie smużyć (coś jak efekt na pierwszych LCD, tylko x5). Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Hendrix - akurat parę cutscenek nie jest real time. Jest to zwykłe video i w tle leci ekran ładowania. Łatwo to zauważyć pomijając taką cut-scenke, gdzie ekran ładowania się wydłuża. Modele postaci są generalnie te same, aczkolwiek jak zrobicie sobie screeny i przeanalizujecie to w kilku kwestiach detale są zmniejszane, aczkolwiek i tak modele dają radę Zdecydowanie najmniej dają radę cienie, których przeciętną jakość można zaobserwować w wielu miejscach. Jak się postaramy znajdziemy też takie kwiatki: Edytowane 14 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 absolutnie nie sa takie same w cutscenkach co w grze wlasciwej, ja wiem, ze naughty dogs ale nie przesadzajmy Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 absolutnie nie sa takie same w cutscenkach co w grze wlasciwej, ja wiem, ze naughty dogs ale nie przesadzajmy Model wyjściowy uznać można za ten sam, jest On potem dynamicznie skalowany w zakresie np. geometrii Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 zauwazyliscie jak sprytnie podmieniają modele z cutscenek na te z gameplayu i vice versa? prawie nie zauwazylem. Prawie nie zauważyłeś bo: - nie ma pre-renderowanych cutscenek, tylko real time. - modele gameplayowe są te same co w scenkach, różnią się (delikatnie) modelem oświetlenia i pewnie post procesowymi efektami. No właśnie nie, niektóre scenki nie są na silniku gry, tylko CGI video, przeważnie widać to po bardziej naturalnych włosach i miękich rysach twarzy. Za tymi scenkami pewnie są loadingi ukryte, ND też najwyraźniej zastosowali kilka tricków Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 zaraz się porzygam, modelę są te same ale jednak inne. Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) No właśnie nie, niektóre scenki nie są na silniku gry, tylko CGI video, przeważnie widać to po bardziej naturalnych włosach i miękich rysach twarzy. Za tymi scenkami pewnie są loadingi ukryte, ND też najwyraźniej zastosowali kilka tricków DigitalFoundry. Przerywniki w czasie rzeczywistym: Jedna z najbardziej istotnych zmian w serii to właśnie przerywniki w czasie rzeczywistym. Poprzednio bazowano na przygotowanych wcześniej materiałach wideo, co pomagało ukryć ekrany ładowania i zmniejszyć obciążenie sprzętu. Przejście do generowania tych scen na silniku w czasie rzeczywistym wprowadza bardziej spójną jakość obrazu, z płynnymi przejściami pomiędzy rozgrywką i cut-scenką. Jednocześnie mamy do czynienia ze świetnym demem technologicznym, ponieważ tak imponujących scen nie widzimy na konsoli zbyt często. Co więcej, ostateczna jakość zbliża się do pamiętnego teasera z targów E3 w 2014 roku. Dziękuje, dobranoc, koniec imprezy. 15 czapter was rozyebie Właśnie doszedłem, łapiecie, DOSZEDŁEM. Esencja Uncharted, zjazd ze stromej górki na rowerze pozbawionego hamulców, tak to można opisać. Edytowane 14 maja 2016 przez YETI Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 madagaskar przypomniał mi jak miał wygladac motorstorm kiedys ;] ale bym chciał nowego motorstorma. Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Identyczne skojarzenie po zobaczeniu 10 rozdziału, MS i sławny render z 2005 roku. Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) YETI - po pierwsze to polecam przeczytać cały artykuł Po drugie nigdzie tam nie jest napisane, że WSZYSTKIE SĄ REAL TIME, a tylko że faktycznie są, bo w poprzednich częściach wszystko było materiałem VIDEO. Tutaj duża część cutscenek jest w czasie rzeczywistym, ale zdarzają się też takie w materiale VIDEO. Z tego samego arta DigitalFoundry Warto też sobie samemu czasem przeanalizować obraz i poczytać np. fora typu Beyond3D Opis pod zdjęciem...tak dla jasności Edytowane 14 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 pomylili się o jedną generację. Zresztą jest nawet identyczna scena 0:52 ;] możecie już skonczyć z tymi bzdurami? nawet w console wars się z was smieją, kumacie? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Hendrix - akurat parę cutscenek nie jest real time. Jest to zwykłe video i w tle leci ekran ładowania. Łatwo to zauważyć pomijając taką cut-scenke, gdzie ekran ładowania się wydłuża. I to jest twój "dowód"? Ekran ładowania po pominięciu cutsceny? Zmieniłem ubrania Nate'a i Sama, miałem tą scenę ich ponownego spotkania i oczywiście byli w tych ubraniach, które im wybrałem (czyli są w RT). Pominięcie sceny i tak skutkowało loadingiem. Edytowane 14 maja 2016 przez SzczurekPB 1 Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Hendrix - akurat parę cutscenek nie jest real time. Jest to zwykłe video i w tle leci ekran ładowania. Łatwo to zauważyć pomijając taką cut-scenke, gdzie ekran ładowania się wydłuża. I to jest twój "dowód"? Ekran ładowania po pominięciu cutsceny? Zmieniłem ubrania Nate'a i Sama, miałem tą scenę ich ponownego spotkania i oczywiście byli w tych ubraniach, które im wybrałem (czyli są w RT). Pominięcie sceny i tak skutkowało loadingiem. Po pierwsze - nigdzie nie powiedziałem, że mój dowód. Jeśli pominiemy cutscenke, która nie jest real time to loadingi są sporo dłuższe. Po prostu jeśli trzeba przemielić znaczną ilość danych to trudno to zrobić obliczając jednocześnie cutscenkę. Więc wrzucają nam VIDEO a całość robi się w tle. Gdzieś zresztą wczoraj widziałem bloga jednego z pracownika ND i widać tam zrzuty prosto z silnika i można tam zobaczyć system przetwarzania danych (jak coś to poszukam). Druga kwestia to pisał o tym sam DigitalFoundry (że nie wszystko jest REAL TIME), którym wszyscy się tutaj podpierają W tym roku planuje zahaczyć też o GDC w czasie Gamescom, wiec może powiedzą coś ciekawe o niektórych rzeczach w kwestii ich technologii. Byłem 2 lata temu to można było zobaczyć mniej więcej budowę struktury silnika i jak działa parę sztuczek, ale ND raczej nie gada o wielu istotnych rzeczach. Edytowane 14 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Hendrix - akurat parę cutscenek nie jest real time. Jest to zwykłe video i w tle leci ekran ładowania. Łatwo to zauważyć pomijając taką cut-scenke, gdzie ekran ładowania się wydłuża. I to jest twój "dowód"? Ekran ładowania po pominięciu cutsceny? Zmieniłem ubrania Nate'a i Sama, miałem tą scenę ich ponownego spotkania i oczywiście byli w tych ubraniach, które im wybrałem (czyli są w RT). Pominięcie sceny i tak skutkowało loadingiem. Po pierwsze - nigdzie nie powiedziałem, że mój dowód. Jeśli pominiemy cutscenke, która nie jest real time to loadingi są sporo dłuższe. Po prostu jeśli trzeba przemielić znaczną ilość danych to trudno to zrobić obliczając jednocześnie cutscenkę. Więc wrzucają nam VIDEO a całość robi się w tle. Gdzieś zresztą wczoraj widziałem bloga jednego z pracownika ND i widać tam zrzuty prosto z silnika i można tam zobaczyć system przetwarzania danych (jak coś to poszukam). Druga kwestia to pisał o tym sam DigitalFoundry (że nie wszystko jest REAL TIME), którym wszyscy się tutaj podpierają W tym roku planuje zahaczyć też o GDC w czasie Gamescom, wiec może powiedzą coś ciekawe o niektórych rzeczach w kwestii ich technologii. Byłem 2 lata temu to można było zobaczyć mniej więcej budowę struktury silnika i jak działa parę sztuczek, ale ND raczej nie gada o wielu istotnych rzeczach. Cutscenki w grze sa wygenerowane w czasie rzeczywistym. Łatwo to sprawdzić właśnie tak jak zrobił Szczurek przez zmianę ubioru. Natomiast w ich odgrywania tak jak w każdym Uncharted są poukrywane loadingi. Jedne dłuższe, drugie krótsze i ich przerwanie zakończy się load screenem, ale to nie znaczy, że nie są renderowane w real time. To duży skok do przodu w porównaniu do poprzednich odsłon i The Last of Us. Jestem w 12 rozdziale i powiem wam, że jednym jest oglądać gameplay z E3 a zupełnie czym innym rozegrać go samemu. Matko jedyna, co to jest za festiwal zaje.bistości na ekranie. Dalej jest lepiej? Ja Cie! By the way, cały czas grając myślę gdzieś z boku o The Last of Us 2 i jak bardzo chciałbym na tej generacji zagrać w kontynuację. A znając Psiaki to znowu będzie progres graficzny i jeszcze większy eye fest Cytuj
Graczdari 297 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Voytec - proszę wskazać mi jedno miejsce gdzie napisałem, że NIE SĄ . Napisałem, że NIE WSZYSTKIE I potwierdza to również DigitalFoundry, którym tu się wszyscy podpierają w kwestii mesjasza, wiec trochę konsekwencji Wezmę dziś grę jeszcze raz ze sklepu i wizualnie ukażę w czym rzecz Edytowane 14 maja 2016 przez Graczdari Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Dzungla na najwyzszym poziomie trudnosci to jakis kosmos, ostro przesadzili z tym Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 Przecież samo DF mówiło że niektóre scenki są w czasie rzeczywistym, a niektóre prerenderowane. Żeby to sprawdzić wystarczy włączyć photomode w którym na prerenderowanych stawkach nie da się operować kamera. Zresztą widać też gołym okiem które są w lepszej jakości Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 14 maja 2016 Opublikowano 14 maja 2016 (edytowane) Jasne, że tak i może zakończcie już z tym temat: 2 screeny vs 2 screenymoże wrzuce w spoiler chociaż tam nic nie ma Btw. czy jeśli jakiś rozdział po przejściu gry przejdzie sie jeszcze raz na wyższym poziomie trudności (gdy wcześniej sie go obniżyło), to wpada trofik za poziom trudności czy całą gre trzeba od początku nawijać? Edytowane 14 maja 2016 przez Fanek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.