Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Gość yaczes
Opublikowano (edytowane)

Fajnie sie gralo, mam nadzieje ze multi troche pozyje.

Bansai, przestaniesz kiedys krasc fragi? :(

Edytowane przez Dave Czezky
Opublikowano (edytowane)

17 chapter przy końcu na miazdzacym co to za masakra, już naprawde przesadzili tam, w(pipi) typa i prawie bez ammo, nie dałem rady i zmieniłem na hard, spróbuje po przejściu gry jeszcze raz

Edytowane przez Fanek
Gość _Be_
Opublikowano

Zrobili fajne strzelanie ale jak na złość wrzucili mniej kill roomów. Logiczne ND xD Ale fajnie się kombinuje z stealthem i linką to na duży plus, na minus za dużo interaktywnego muzeum gdzie przez całe chapter chodzimy i oglądamy przedmioty czułem się jakbym znów grał w the last of us (do tego co oni mają z tymi paletami czy innymi pudłami na kólkach? - swoją drogą też niezły lol piraci porozkładali wszędzie w XVI wieku pudła z kółkami xd). Do tego takie straszne spusty nad detalami a w szkocji kółka nie zostawiały śladów na sniegu :smutas:

Opublikowano

Te pudła się zgadzam, motyw staje się wręcz karykaturalny po kilku razach. Ale lubię to jak piszesz interaktywne muzeum i zawsze dokładnie oglądam wszystkie lokacje (no ale ja to w ogóle uwielbiam muzea w realu).

Opublikowano

Obejrzałem ten bez numerka i nie nazwał bym tego ownowaniem :kaz:

6:46 Kazub-czołg w pełnej krasie :D

 

E:

Ten z numerkiem to samo.

Zamiast w ciężką broń, inwestuj na początku w granaty.

Opublikowano

17 chapter przy końcu na miazdzacym co to za masakra, już naprawde przesadzili tam, w(pipi) typa i prawie bez ammo, nie dałem rady i zmieniłem na hard, spróbuje po przejściu gry jeszcze raz

17 jeszcze przejdzie. Ja utknąłem na 18. I do tej pory nie rozumiałem dlaczego ludzie uważają, że crushing w U4 jest łatwiejszy niż w poprzednich odsłonach. Dopiero teraz się dowiedziałem, że mody, które odblokowujemy po przejściu gry można użyć na crushingu i nie blokują trofików. Najwyższy poziom na pierwszym przejściu jest wymagający bez wspomagaczy. I o ile plansze stealth da się zrobić tak "fale" wrogów w kilku momentach są irytujące. Dotychczas tak miałem podczas ucieczki z

podziemi w Szkocji. Dwóch snajperów i lokacja z rusztowaniem

no i ten nieszczęsny 18 rozdział. I czemu typy respawnują się za plecami? Schowasz się na moment za osłoną gdzieś w rogu i dostajesz serię w plecy. Problemem też są nagminne używanie przez nich granatów (przegięty zasięg rażenia). Są też bardziej odważni. Teraz nie tylko brut z minigunem czy hunter idą na ciebie. (pipi)ki lubią flankować i napierać.

Opublikowano (edytowane)

Czy uwazacie , ze inne studio , moze pociagnac serie Uncharted...



a) Jako Sam, który mowi o tym, ze ma mniej zdobyczy od Nathana i pyta Sullyego czy nie ma jakiejs roboty
b) Cass pociagnie po tym jak jej naopowiadaja (Zagra :D w Uncharted 1/2/3?)

 

 

Co do samej gry. Petarda, dla mnie 10/10 , fantastyczna przygoda. Szkoda ,ze to jest juz koniec, ale jak piekny koniec

Edytowane przez Welna
Opublikowano

Bansai, najpierw muszę przebrnąć przez nudny single :/

 

Multi będzie mocno ogrywane. Grałem łącznie na 5 mapach (3 z bety plus Włochy i Szkocja) i każda jest świetna. Podejrzewam, że pozostałe trzy też mi podpasują, a że sporo osób jest z forum, to można na dwa teamy przeciwko sobie grac :)

Opublikowano

Jak już uważasz, że nic cię w tej grze nie zaskoczy, bo po prostu lepiej nie może być, to przychodzi taki 17 i 18 rozdział i pozostaje tylko zadać sobie pytanie... jak, w jaki sposób oni to osiągnęli?

Motyw w 17 rozdziale, gdzie

 

po wjechaniu windą i wejściu utworu muzycznego, mogę porównać do przekroczenia granicy Meksyku w RDR. Tak, u niektórych rendery wyglądają gorzej, tylko czemu ta muzyka tak szybko przestała grać. Magia od magików z ND.

 

Opublikowano

Czy uwazacie , ze inne studio , moze pociagnac serie Uncharted...

 

 

a) Jako Sam, który mowi o tym, ze ma mniej zdobyczy od Nathana i pyta Sullyego czy nie ma jakiejs roboty

b) Cass pociagnie po tym jak jej naopowiadaja (Zagra :D w Uncharted 1/2/3?)

 

 

Co do samej gry. Petarda, dla mnie 10/10 , fantastyczna przygoda. Szkoda ,ze to jest juz koniec, ale jak piekny koniec

Nie, nikt inny nie pociągnie tego tak dobrze, więc lepiej aby sony nie popsuło marki.
Opublikowano

Gra skończona. Matko czemu to sie musiało skończyć:( bedzie ograne jeszcze z 2-3 razy napewno. Mega fajna sprawa z dodatkami po przejść gry. Rendery naprawdę wymyślne. Takie gry wspomina sie latami nie ma co sie sprzeczać

Opublikowano (edytowane)

Szczurek - z czym było najwięcej problemów?

crushing?

W 2 przejścia zrobiłeś?

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Bansai, najpierw muszę przebrnąć przez nudny single :/

 

Multi będzie mocno ogrywane. Grałem łącznie na 5 mapach (3 z bety plus Włochy i Szkocja) i każda jest świetna. Podejrzewam, że pozostałe trzy też mi podpasują, a że sporo osób jest z forum, to można na dwa teamy przeciwko sobie grac :)

Square, jakie herezje :obama:

Opublikowano

Jak narazie to mogę powiedzieć że dawno nie zawiodłem się na grze tak jak na uncharted poprostu masakra ta gra normalnie wbija mi nóż w plecy....nie mogę uwierzyć w to co kuźwa gram? O tu (pipi)a chodzi?????

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...