Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi została ponad godzina. Przy okazji zrobiłem trofeum za celność na speed runie. Zostało kilka rozdziałów na Crushing i trochę skarbów :)

Opublikowano

No na chwilę obecną (dziewiąty rozdział) to tak niestety jest. Nie wiem czemu, ale wszystko mnie męczy w singlu na razie.

I dalej nic się zmieni. Wynudzisz się okrutnie. Ta gra to głównie grafika, Gameplay leży.

Opublikowano

Ale skąd Ty możesz o tym wiedzieć czy się zmieni czy nie skoro U4 skończyłeś na 10 rozdziale?

Opublikowano

Ok. Zwracam honor... Czyli ocena 3/5 wystawiona była na podstawie filmików na YT...?

 

 

 

:dynia:

 

 

Opublikowano (edytowane)

Tak z innej beczki, silnik do U4 zrobili specjalnie na potrzeby gry tak?

Mają dobre zaplecze do TLOU2 gdzie zapewne wykorzystają ten sam bo nic nie trzeba poprawiać, oświetlenie i textury są po prostu fenomenalne.

 

Aktualnie mam 18 chapter i 20h na liczniku, 60 zebranych skarbów, crushing

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 1
Opublikowano

Tak z innej beczki, silnik do U4 zrobili specjalnie na potrzeby gry tak?

Mają dobre zaplecze do TLOU2 gdzie zapewne wykorzystają ten sam bo nic nie trzeba poprawiać, oświetlenie i textury są po prostu fenomenalne.

 

Aktualnie mam 18 chapter i 20h na liczniku, 60 zebranych skarbów, crushing

Napisałbyś w tym temacie coś innego, a nie tylko graficzka, silniki ile podejść do platyny?!

Opublikowano (edytowane)

Lol pisałem wcześniej, widać czytasz tylko takie posty.

Nie bede też pisał tego co już było przez innych napisane bo po co

 

Ficuś  - to aż trudno uwierzyć

Edytowane przez Fanek
  • Minusik 1
Opublikowano

nie robili specjalnie nowego silnika, U4 chodzi na usprawionym silniku naughty dog z ps3, na ktorym smigaly u1,u2,u3 i tlou

Opublikowano

Ciekawe czy pracują nad nowym silnikiem. Fajnie jakby poszli w stronę mega fizyki, bo graficznie to co jest wystarcza aż nadto. Czy oni przypadkiem kiedyś nie przebąkiwali o fpsie?

Opublikowano

watpie by cos grzebali, jesli teraz faktycznie wezma sie za tlou2 to na milion procent dalej na tym samym silniku

 

chyba dopiero tytul z dramatycznie inna mechanika by wymysil cos nowego, ten obecny silnik maja tak opanowany do perfekcji i potrafi wycisnac z konsoli takie cuda, ze im sie po prostu nie oplaca bawic nad czyms innym

Opublikowano (edytowane)

Jeśli obecny silnik uważają za wystarczająco wydajny to im nowy nie potrzebny. Stworzyli bazę parę lat temu i ciągle dział od silnika go usprawnia przez co można uzyskać zadowalające efekty zarówno wizualne jak i wydajnościowe.

 

Gdyby mieli od zera budować nowy silnik to sparaliżowałoby to prace w studiu.

 

Natomiast kiedyś pewnie przyjdzie taki czas, że nowy silnik będzie potrzebny bo zagonią się w uliczkę jak Ci od CoD'a. 

Edytowane przez Graczdari
Opublikowano (edytowane)

Zagrać w Uncharted 4 i umrzeć albo przejść w stan hibernacji dopóki ND znowu czegoś nie wypuszczą. Może nie ma tu perfekcyjnego dopracowania (choć to co jest i tak zarzyna inne gry), zdarzają się błędy techniczne, grafika na dalszym planie mogłaby być lepsza... ale kogo to obchodzi? Ile jest gier, które wrzucają banana na ryja, zafascynowanie i uczucie jakby znowu było się dzieciakiem? Obłęd. A jestem dopiero w 8-ym rozdziale. 12/10 jak nic.

Edytowane przez Brolin
Opublikowano

8 rozdział i 12/10, no to końcowa ocena powinna oscylować w granicy 20/10, bo od 10 rozdziału zaczyna się prawdziwy pokaz możliwości ND pod każdym względem. Będzie pan zadowolony :).

 

Dziś kończę singla i wsiąkam w ten tryb :banderas:

Opublikowano

Dla mnie to 10/10, ale na jedną rzecz muszę ponarzekać:

Wrzucam w spoiler, bo jednak związane jest to mocno z wydarzeniami z dalszych rozdziałów.

 

 


Strzelania jest mniej niż w poprzednich Uncharted, ale dalej po skończeniu gry (na wymagającym zajęło mi to 14h 43m) miałem zabitych 681 wrogów. Niektóre killroomy były totalnie przegięte, musiałem to kilkukrotnie powtarzać. Dlaczego nie mogą zrobić tak, że wrogowie są przez pewien etap cały czas, a nie, że nagle z dupy wyskakuje ich 25-30 albo i więcej, a sam jeden Drake wszystkich kasuje. No... tym razem pomaga mu Sam czy Elena (i tutaj wielkie brawa za SI, radzą sobie bardzo fajnie). Kiedy po odnalezieniu Sama znalazłem się na tych zezłomowanych statkach i musiałem do niego dotrzeć, wyskoczyło 50 wrogów, myślałem że rzucę padem. Wiem, że to taka "tradycyjna" metoda prowadzenia rozgrywki w Uncharted, ale do ogólnego klimatu i skonstruowania gry te killroomy na modłę U2 czy U3 mi nie za bardzo pasowały.

 

 

Opublikowano

Studia Sony nie martwią się specjalnie o silniki graficzne, wszystkie główne studia (z wyjątkiem BEND), używają własnych narzędzi i ich ewolucja przechodzi ciągle, i dopóki nie odbędzie się jakiś wyjątkowy skok technologiczny (bardzo wątpliwe), to nie kłopotałbym się rozmyślaniem nad tą kwestią. Zresztą po to mają ICE team, który pomaga w pełni "okiełznać" ograniczoną moc konsoli (i wszystkich przyszłych).

Sytuacja z CoD jest zupełnie inna, więc niepotrzebna analogia (licencje podpisuje się na lata, za cel stawiali dostępność dla słabszych sprzętów, ograniczali koszty uczenia wszystkich pracowników - to ważna rzecz, dlatego studia nie skaczą z silnika na silnik - a Activision do CoDa oddelegowało kilku developerów, więc przerzucenie na inny byłoby kosztowne).

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Chapter 14. I powiem szczerze świetnie się bawię chociaż moja luba zapytała się mnie: "w to się gra czy tylko ogląda przerywniki".

Dawno nie widziałem gry w której wszystko jest w punkt a dodatkowo jest cała masa smaczków, które tylko podbijają doznania. W końcu nie trzeba cały czas strzelać, bo grając w 3 strasznie mnie to nużyło. Można podejść gości od tyłu, rzucić się w walkę wręcz, elegancko przefrunąć na linie spory kawałek i zaaplikować porządną bułę z powietrza. Eksploracja została urozmaicona i na prawdę się nie nudzi. Dodatkowo fabuła jest dużo lepiej nakreślona, a w punktach gdzie pojawia nam się sztampa z miejsca zostaje ona okraszona komentarzem bohaterów co pozwala łatwiej przełknąć pewne schematy. Grafika, płynność i fizyka to najwyższa półka i dużo przyjemności sprawia po prostu łażenie po lokacjach. No i bohaterowie - wydają się dużo bardziej ludzcy.

Edytowane przez misiek
Opublikowano

rozdział 13 i wolałem pograć w multi. No historia mnie jakoś nie rusza za bardzo. Troszkę się nudzę grając w singla. Tak bardzo że aż elite dangerous w promocji zakupiłem i wolałem eksplorować w sobotę kosmos od grania w u4 :D  Gra fajna ale maks na 1 h dziennie. Przy dłuższym posiedzeniu zaczyna wiać nudą w singlu. Za to multi coraz bardziej mi pasuje. Jak grasz ze znajomymi jest fajnie.

Opublikowano

Fajny meczyk, sredni poczatek z mocnym koncem:

 

 

ta linka wypuszczana z tyłka to się czegoś w ogóle trzyma, czy tak jak w spidermanie na psxie, wystrzeliwuje się ją w niebo?

 

ND z takim pietyzmem podchodzi do szczegolow ze takie cos raczej nie powinno byc nawet pytaniem w grze gdzie pochodnia potrafi przysmazyc powierzchnie ktorej dotyka lub jak swiecisz komus po oczach latarka to krzywia ryj a po chwili sie rekami zaslaniaja. Nie dosc ze lina sie trzyma to jeszcze widac przyczepiony do powierzchni hak:

 

 

A linki nie wyrzuca z dupy tylko z lewego biodra, widac nawet jak dynda na postaci.

  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...