Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najnowszy hot fix

 

JUN 7, 2016

 

LIVE UPDATE 1.05.020

 

MULTIPLAYER

  • Uncharted TV playlist update
  • Updated Jackal Hero Weapon LP cost
  • Fix Nadine and Sully’s Jackal stat bars
  • Fix Nadine’s Mettler M-30 stat bar
  • Fix Jackal hero weapon LP costs
  • Swapped the Spirit of the Djinn mod order
  • One-Use Booster Chest price has been properly adjusted
Opublikowano (edytowane)

No zgadza sie. Mozna miec obiekcje, moga sie prezentacja i rozwiazania w tej grze nie podobac, bo za malo aktywnosci, za dlugie scenki, bo nie ma flakow i tak dalej, ale jak ktos sie zna na grach, tak po prostu, to doceni to, jak cholernie dobrze zrobiona jest to gra, po prostu. Do tego znakomicie zrobione multi, pelnoprawne. Naughty dog robi gry na dyszke. 

 

Czy bez tej grafiki, szalowych animacji kontekstowych i detali gra bylaby gorsza ? Oczywiscie, zdecydowanie. Czy to problem ? Nie. Dlaczego ? Bo liczy sie nie tylko ten slynny gameplay. Gry juz dawno przestaly byc interaktywna nowoscia i poszerzaja spektrum doznan, mieszajac swiat gier, ksiazek i filmow. The last of us i u4 robia to najlepiej, wciaz jednak pozostajac grami, nie tworami gropodobnymi.

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 5
Opublikowano

Uncharted 4 tylko zyskało przy sposobie prowadzenia narracji na wzór TLoU. Gra nie jest w żadnym stopniu interaktywnym filmem bo rozgrywki ma chyba najwięcej z całej serii. Masa swobodnego zwiedzania a nie kill-roomy co chwila. Dawniej to lubiłem ale dziś trylogia z PS3 jest po prostu dobrym przygodowym shooterem gdzie Kres Złodzieja to wspaniała przygoda pełną gębą. 

Opublikowano

zeratul, dlaczego używasz 5 razy tego samego słowa w ciągu paru minut?

 

pacing,  immersja, struktura planszy, bardzo kiepsko to wyglada, w sumie po ch,uj krecisz te filmiki, masz minę jakbys robil nam łachę.

  • Plusik 6
Opublikowano

I te mamrotanie pod nosem. Typ ma wadę wymowy i pier,doli do tej kamerki xD

 

Top beka.

Opublikowano (edytowane)

bardzo fajny materiał jak na przestrzeni 9 lat rozwijano mechanikę sekwencji pogoni za konwojami

 

Edytowane przez nobody
Opublikowano

Jaka ta gra jest dobra. Nie jestem wielkim fanem poprzednich czesci, glownie przez zbyt duzo strzelania. Tutaj na ten moment wszystko wydaje sie lepiej wywazone. Padam na ryj i ide spac, ale czuje ze gra peknie w weekend.

Opublikowano

I te mamrotanie pod nosem. Typ ma wadę wymowy i pier,doli do tej kamerki xD

 

Top beka.

 

Tak dużo waszego bełkotu na tym forum czytam, że widocznie zaczęło mi się udzielać.

 

 

 

Dzisiaj składałem filmik i zauważyłem, że odbicia w lusterkach w jeepie są real time. Trzeba przyznać, że robi to wrażenie, ciekawe jest to, że grając w grę tego jakoś nie zauważyłem bo skupiałem się na jeździe.

 

https://www.facebook.com/SHOWx4/videos/1530009990359543/

Opublikowano

screen z końcówki, nie wierzyłem że to jest ingame grafa...a jednak  :kiss: Naughties na zawsze zostaną moim ulubionym devsem, mimo że za chwilę zostaną przebici w temacie grafiki przez Guerrilla/Santa Monica to takiej klimatycznej wczuwy  jak u ND nie znalazłem nigdzie indziej

 

 

13244671_1729723200604611_82180986985255

 

 

Opublikowano (edytowane)

widzę że w mp 4 nadal grają najlepsze teamy i gracze z czasów 2 i 3, jak GET+, Art*, czy OmG!

 

miło to wygląda gdy w customach nie ma obaleń tylko instant fragi, a skillowi gracze nie używają żadnych botów, oraz magicznych bzdur

 

Edytowane przez nobody
  • Plusik 1
Opublikowano

No najlepsze zasady sa na UMG w U4:)

 

Nie dość, że bez obaleń to bez mistycznych i pomocników - elegancko, oni ich nie mogą używać w tej lidze co grają, baroka też nie.

Na normalnych meczach używają, w UMG gdyby mogli to też pewnie niektórzy by lecieli z tematem.

 

Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D

Opublikowano (edytowane)

normalka; nie przepadam - sam używam. wszystkie chwyty dozwolone, gdy wiesz że przeciwnik gra tak samo niefajno. w sumie ogólny balans jest i tak tu o wiele lepszy niż w 3

 

edit:

Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D

czyli zupełnie jak w trybie no power weapons w 2. :reggie:

i właśnie dlatego ich spawn pointy i ich stała kontrola w 2 i 3 były tak ważne

Edytowane przez nobody
Opublikowano

 

 

normalka; nie przepadam - sam używam. wszystkie chwyty dozwolone, gdy wiesz że przeciwnik gra tak samo niefajno. w sumie ogólny balans jest i tak tu o wiele lepszy niż w 3

 

oho, znowu balans, nieczyste zagrywki, wyczuwam płacz. nie no, zacznijmy od tego, że żeby wiedzieć, że "skillowi gracze" nie używają tego, czy tamtego, to trzeba po prostu wiedzieć, jak to działa. nie chce mi sie juz nawet odpisywać na te lamenty na brutów i hunterów. skillowi gracze ich prawie nie używają, bo mają zainwestowane w hero weapon, granat i boostery, heavy weapon. nie dlatego, że chcą byc tacy fajni i klasyczni, tylko im sie to srednio opłaca, biorąc pod uwagę, jak szybko zdychają bruty i huntery w starciu z ogarniętym teamem.  

 

 

 

Gram trochę z drużyną na UMG, jedno jest pewne mega kamperka:D

 

i to już wyklucza sidekicki, bo kiepsko sie kampi mając obok siebie ludzika sygnalizujacego twoją obecność. może jedynie snajper. ale mystici latałyby aż miło, zwłaszcza staf, indra i cintamani 

 

 

ogólnie indra jest tak dobra, że nie mogę przestać jej używać, mimo, że dalej tego nie naprawili i często potrafi odpalić się z 5-10 sekundowym lagiem . być może dlatego jest najrzadziej uzywanym zakupem, zaraz po dżinie. na jedną indrę w meczach przypada gdzieś z 15 brutów. ludki wolą wypluwać randomowego bota, który zaraz umrze, niż slo-mo field, które pozwala wygrywać starcie all for one  

Opublikowano

@kazub

oesu, proszę, nie dat shit again. jeśli już płacz, to czysto sentymentalny za starymi, prostymi, ale jednak najbardziej satysfakcjonującymi zasadami.

 

o wyborach skillowych graczach napisałem wyłącznie w kontekście customów starych wyjadaczy, obecnych choćby na video powyżej, emulujących właśnie tamten flow sprzed 7 lat. sam balans rozgrywki w "czworce" po dłuższym ograniu wypada przyzwoicie, nawet jeśli nie jestem fanem zasad jakie wprowadziła akurat ta odsłona i czuję się trochę brudny wygrywając face to face, bo zapodałem przeciwnikowi wesołe poruszanie w slow motion, albo cancelowałem jego niedoszłe 3 fragi rzuconym cintamani.

Opublikowano

We wtorek o 20:30 na Twitchu będą omawiane szczegóły odnośnie najnowszego patcha i dodatku do multi, który będzie dostępny w środę 29/06.

 

Our first Multiplayer DLC release and next major update to Uncharted 4 Multiplayer will be released on Wednesday, June 29 – next week. This update will mark the first content release in the Multiplayer Roadmap we revealed before launch. If you’re an owner of the Triple Pack, this release will also include the items for MP Pack #1.

We’re all excited about this release because not only does it include a lot of great content – like our first free map (!!!) – but it includes updates to Multiplayer that many of you have been asking for. We’re just scratching the surface by saying it includes new guns, new boosters, new taunts, new skins, custom matches, custom loadout names, a revamp to Ranked Team Deathmatch, and more! There’s one in particular we won’t reveal here, but you can probably guess what it is if you’ve been tracking what is likely the most requested new feature by our community.

 

Custom-game-settings-small.jpg   Rename-Custom-loadouts-small.jpg

 

We will preview the new map and updates with our Multiplayer Team on Twitch, Tuesday, June 28.

Uncharted 4 Multiplayer Patch 1.08 and Multiplayer DLC Preview 

Tuesday, June 28

11:30 AM PT / 20:30 CET (what time is that in my city?)

The Multiplayer Team will also be back on our Twitch channel on Thursday, June 30 to do a deep dive on Ranked Team Deathmatch, and will answer your questions and discuss feedback after everyone has had a chance to play new content and updates.

Uncharted 4 Ranked and post-patch discussion

Thursday, June 30

11:30 AM PT / 20:30 CET (what time is that in my city?)

Join us on our channel at Twitch.tv/NaughtyDog on Tuesday and Thursday!

http://www.naughtydog.com/blog/patch_1_08_and_first_multiplayer_dlc_preview_on_twitch

  • Plusik 1
Opublikowano

cool story. tym ficzerem którego wsztscy sie domagali bedzie prawdopodobnie progres leveli. ciekawe czy bedzie można płacić relictami i ile

 

 

nigdy nic nie wrzucałem, to daje krótki filmik gdzie widzimy jakie fajne rzeczy można robić z indrą 

 

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...