Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde pograłem innymi broniami i stwierdzam, że balans broni długiej jest za(pipi)isty. Na początku grałem AK, potem HS, niedawno FAL a teraz Copperhead.

Co do tego ostatniego naprawdę genialna broń - "easy to learn and hard to master". Celownik lata w tym jak poje.bany:) ale jak już trochę pogramy i złapiemy feeling to jest super narzędzie.

 

W między czasie grałem jeszcze MP34, XCRem i Mettlerem - każda na swój sposób dobra, a jak jeszcze wprowadzą długo wyczekiwane nowości to już będzie bomba liczę albo na levele albo na tryb klasyczny, jednak klasycznego mi aż tak nie brakuje bo na UMG są zasady czysto klasyczne:).

Opublikowano
  • Match Type: 4on4
  • Game Mode: Team Deathmatch
  • Format: BO1
  • Time Limit: 15:00
  • Score Limit: 50
  • Wave spawning: OFF
  • Respawn Time: 8 Seconds
  • Downed State: OFF
  • Player Health: 100%
  • Boosters: ON
  • Mysticals: All banned
  • Sidekicks: All banned
  • Purchasable Weapons: Barok banned
  • Gear: Smoke Bomb, Mines banned
  • Weapons Banned: Pistole

Idealnie! :D

 

Ciekawe co tam dadzą w tym nowym DLC bo mam już 5500 punktów i czekam z wydaniem:}

Opublikowano (edytowane)

Obejrzałem pierwsze 35min streamu, dla tych co nie oglądali:

 

 

 

> levele max 70, na razie bez prestiży - jednak w przyszłości rozważają to, co każde 5 leveli dostaje się unikalną maskę, za każde 10 unikalne nakrycie głowy - itemy te można tylko odblokować levelując, levelując również zdobywamy punkty reliktowe

> 1 nowa mapa ruiny, szybka, podobno ciasna

> nowe pistolety (dwa, jeden wolniej strzelający ale mocny 4 shoty do downa, drugi szybkostrzelny ale 7 shotów do downa), bronie długie (też chyba dwie, jedna z bardzo dużym rofem i magazynkiem, ale trzeba dużo hitów) i ciężka snajperka (2 body do downa lub 1 head, ale znacznie mniejszy odrzut niż mazur)

> nowy mistyczny - teleport, teleportuje do kolegi na którego patrzymy (działanie cała mapa, jak kupujemy to od razu 2 teleporty na raz, możliwe perki do teleportu np: kiedy się teleportujemy do powalonego kumpla to od razu włącza mu się leczenie)

> nowe skiny (mega fajne pirackie! i więzienne stroje, Sulivan pirat - mega wygląda - ręka z hakiem, a Elena np: ma drewnianą nogę;])

> nowe tańce, prowokacje

> nowe wyzwania - przede wszystkim związne z nowościami z DLC

> nowe dopalacze (dla snajpera - dopalacz zwiększający hp podczas celowania; dopalacz dzięki któremu możemy dawać kolegom z drużyny granaty itd)

> naprawiony ranking - niestety nie nowy, tylko poprawnie zliczający

> naprawiony bug z pomocnikami, jak zachodzimy od tyłu i nie strzelamy to nas nie widzą, przede wszystkim osiłek

> nowe opcje na grze własnej: możliwość wyłączenia sklepu, mistycznych, pomocników itd

 

 

 

Pisane na szybko, ze słuchu, więc proszę o wyrozumiałość ;]

Edytowane przez michu86-
  • Plusik 5
Opublikowano (edytowane)

Panowie, pytanie mam z cyklu lamerskich ;)) ile trzeba zarobić kasy (w multi) w meczu by móc kupić "pomocnika" ??

 

Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Lukas.
Opublikowano

- Jak dla mnie ta nowa snajperka to jakieś nieporozumienie , ona powinna działać jak T-bolt z U3 a nie jak zwykła , ma zaledwie 4 pociski .

 

- Wspomnieli iż wiedzą że wielu graczy domaga się trybu klasycznego i zamiast go dodać do listy gier to bezczelnie stwierdzili że możemy go sobie sami zrobić we własnej grze .....WOW, innymi słowy nadal będziemy zależni od randomowych graczy, super !

 

- Nowe boostery ..... wszystkie cztery wydają się słabe, czemu nie dadzą takiego który skraca czas respownu ? w becie jeden z boosterów na najwyższym poziomie posiadał taką właściwość.

 

Tyle jeśli chodzi o przemyślenia "na szybko",  moim zdaniem zamiast zajmować się pierdołami powinni w pierwszej kolejności zając się dodaniem nowych trybów gry bo jak by nie patrzeć te 70 leveli  do zdobycia na długo nie wystarczy.

Opublikowano

tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking

Opublikowano

A było w tej prezentacji coś o kosztach? Mam ponad 6,5k i w sumie w sklepie nie ma na co ich wydawać, bo większość strojów, które są ok już mam.

Opublikowano (edytowane)

 

 

  • Przebudowano system pozyskiwania poziomów. Gracze będą zdobywali doświadczenie z punktacji, medali i nie tylko. Maksymalny poziom to 70;
  • Każdy z graczy będzie zdobywał unikalne przedmioty za sprawą awansu;
  • Nowa mapa to Sunken Ruins;
  • Nowe bronie to: Arrowhead A3c, P90, Agarwal .40, Enforcer G26, Harbringer Sniper;
  • Nowe bonusy: Path of Indra, Gifting, Gunslinger, Hardened, Enhanced Radar;
  • Nowe modyfikacje związane z pirackimi skórkami (dla Drake’a, Eleny, Eddy’ego, Nadine’a i Sully). Wojskowe i więziennie skórki, nowe „cieszynki” i nie tylko;
  • Nowe skrzynki z przedmiotami DLC w sklepiku. Nie będzie już duplikatów;
  • Nowe paczki;
  • Nowe wyzwania dla Path of Indra, nie będzie jednak nowych trofeów;
  • Nowe ustawienia gry – można wyłączyć różne rzeczy jak przykładowo sklepik w grze;
  • Rozszerzenie i aktualizacja pojawią się pomiędzy 19:30 a 20:30;
  • Pełna lista zmian będzie „przeraźliwie długa”;
  • Studio pracuje nad nowymi trybami gry;
  • Naprawiono listę najlepszych graczy;
  • Poprawiono balans strzelb;
  • Naprawiono wiele błędów;
  • Trwają prace nad trybem kooperacyjnym. Pojawi się w „najbliższej przyszłości”.

http://www.pssite.com/news/50864/co-nowego-w-aktualizacji-1-08-do-uncharted-4-kres-zlodzieja-mamy-informacje-o-trybie-kooperacyjnym.html?t=1467194320#c_last

Edytowane przez YETI
Opublikowano (edytowane)

czekam na tego pacza z hu.jem w ręku a wy ?

 

znowu "balansują blindfire", więc jest szansa, że dostanie teraz nerfa do samej ziemi  


tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking

 

jakie to są normalne granaty ?   

 

 

 

pacza juz mozna sciagac

Edytowane przez Kazub
Opublikowano (edytowane)

A było w tej prezentacji coś o kosztach? Mam ponad 6,5k i w sumie w sklepie nie ma na co ich wydawać, bo większość strojów, które są ok już mam.

Ale doyebali ceny :obama:

 

Skrzynia DLC z przedmiotami dekoracyjnymi - 2000 reliktów

Skrzynia z dopalaczami i bronią - 3000

Skrzynia premium z przedmiotami dekoracyjnymi - 3000

Edytowane przez SzczurekPB
Opublikowano

No do(pipi)ali z ceną. Na szczęście dostałem premię 500 reliktów za III diamentową ligę. Ale tak w ogólnym rozrachunku to nic szczególnego oprócz nowej mapki. Daje sporo możliwości. Broni jeszcze nie sprawdzałem ale fanty to ładny dodatek. Fajną zmianą jest, że brut nie ma oczu w (pipi)e i przeciwnicy cię nie namierzą. 

Jednak błędy które ciągną się od premiery wciąż są obecne. Dzisiaj gość na jednej mapce ściągnął mnie z odległości 2m przez okno zaś na innej (tej nowej) nie mogłem gościa ściągnąć choć strzelał do innych. No i te s(pipi)iałe obrywanie za osłoną. Wychylisz się na moment, dostaniesz hita, błyskawicznie się schowasz, a i tak obrywasz i często zaliczasz downa. I to nie wina pinga bo ten mam dobry.

Motyw, że można sobie zrobić tryb klasyczny to kpina.  

Opublikowano

Pełna lista zmian http://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-08-022 Limit relikwi to 10k, więc będzie trzeba wydawać.

Odnośnie balansu daję poniżej. W granatach zamienione upgrade'y miejscami. Droższe Mark on Damage rozwala mi ekwipunek :/ Farmer wydaje się przegięty, ale trzeba sprawdzić w praniu.

 

Balance changes:

Changed the number of matches required to play Ranked TDM from 10 -> 5

Scoped weapons receive 10% less damage wobble when scoped in

Damage wobble dealt by automatic weapons has been reduced

Reduced blindfire rotation speed

Reduced Pistole reload speed mod

Explosive Awareness 3 LP cost reduced from 6 to 5

Mark on Damage 1 booster LP increased from 1 to 2

Mark on Damage 3 booster LP increased from 4 to 5

Mod changes:

Indra’s Eternity

– Slow Down Increase mod LP increased from 1 to 2

– Slow Down Increase mod in game price increased from $50 to $75

– Mark Targets mod LP decreased from 2 to 1

– Mark Targets mod in game price decreased from $150 to $125

Cintamani Stone

– Full Revive mod LP increased from 2 to 3

Spirit of the Djinn

– Increased Duration mod – Every player KO extends the djinn duration by 5 seconds

Brute

– Faster Movement mod in game price increased from $50 to $75

– Health Regeneration mod in game price reduced from $200 to $175

Savior

– Toss RevivePaks mod in game price increased from $50 – $75

Hunter

– Silent Hunter mod LP cost increased from 1 to 2

– No Explosive Stun mod in game cost increased from $25 to $75

Sniper

– No Laser Sight mod LP cost increased from 1 to 2

– Health Regeneration mod in game price reduced from $200 to $175

Mazur LDR

– Clip Capacity LP decreased 3 to 2

FAL

– Clip Capacity LP decreased 3 to 2

XCR

– Aimed Strafe Speed LP decreased 3 to 2

MP34a

– Accuracy mod LP increased 3 to 4

M14 Custom

– Clip Capacity LP decreased 3 to 2

– Reload Speed LP decreased 2 to 1

Spezzotti 12 Gauge

– Clip Capacity LP decreased 4 to 3

Raffica

– Clip Capacity LP decreased 2 to 1

Bishai .50 Cal

– Clip Capacity LP decreased 3 to 2

Pistole

– Decreased Pistole range

Swapped Grenade upgrades 2 and 3

Brightness of the light on the mine increased

Mine collision changed to make them easier to shoot

Brute is no longer auto aware of all enemies but relies on his vision cone and awareness of owner

Savior is no longer interrupted by enemy players bumping into them

Farmer – Updated

– Level 1: Enemy Sidekick kills/assists drop a small treasure and reduce gear resupply by 10 seconds, Deal 50% more melee damage

– Level 2: Enemy Sidekick kills/assists drop a large treasure and reduce gear resupply by 15 seconds, Deal 50% more melee and explosive damage, Enemy Sidekick icons appear though walls at 15 meters

– Level 3: Enemy Sidekick kills/assists drop a large treasure and reduce gear resupply by 20 seconds, Deal 50% more melee and explosive damage, Enemy Sidekick icons appear though walls at 20 meters, Deal 30% more bullet damage

 

Opublikowano (edytowane)

Możecie otworzyć skrzynie czy jakiś błąd jest.? Mam 2 do otwarcia ale nie mogę ich otworzyć :-/

 

mam 3 nagrody i nie moge żadnej. ktoś tam jeszcze też tak miał.  

Edytowane przez Kazub
Opublikowano

tryb klasyczny bez spawn pointów dla power weapons to będzie ładny festiwal drużynowego kamperstwa. niech to ograną wraz z normalnymi granatami i dopiero wypuszczą do matchmaking

 

jakie to są normalne granaty ?  

 

jak w mp 2 i 3; bez ograniczenia czasowego po ich użyciu, rozmieszczone w określonych punktach mapy jak power weapons

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...