Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrobilem dzisiaj 30 fal w survivalu calkiem przyjemne, szkoda ze nie w 60fps ;/ za to do multi powoli sie przekonuje i nie jest tak zle, ale szkoda ze nie ma klasycznego TDM bez tych (pipi)

Opublikowano

Oni też nie ogarniają :(

A tryb był naprawdę fajny... TROCHĘ są niesłowni... i już 2 raz z rzędu rankingowe przedłużają...

 

pewnie zastanawiają się i projektują nową czapkę przez 2 tygodnie, która będzie nagrodą za 4 sezon... i trwają negocjace ile punktów dać za mastera czy 1000 czy 1100! szaleństwo,,,

Opublikowano

Im więcej gram tym bardziej dostrzegam jak to multi jest z(pipi)ane. Nie gameplay, ale cały system multi to sto lat za U2/3. Długie szukanie gier, wywalanie z drużyny, zwiechy podczas wczytywania meczu, przerzucanie pomiędzy ekipami itd. No masa głupich rzeczy, które nie powinny mieć miejsca przy grze tego kalibru.

  • Plusik 1
Opublikowano

Szczerze to nie przypominam sobie częstego wyrzucania w trójce. Czwórka oprócz strasznie słabego matchmakingu, ma masę głupich błędów, jak blokowanie strzelania przy niektórych osłonach, to samo z granatami.

Opublikowano

Propo granatów, bolał mnie brak ich odrzucania jak przy trójce, to była moja największa pięta achillesowa przy Crushingu. No ale jakoś poszło, przy niektórych etapach stawałem na więcej niż godzine (bodaj pierwsza bitewka w 13-tym chapterze), walka z Rafe'm też mnie na troszke dłużej przetrzymała.

 

A tak baj de łej, po zebraniu wszystkich notek do dziennika zostają jeszcze w nim dwie puste strony. Celowa poszlaka o przyszłości serii czy niedopatrzenie? Patrząc na przywiązanie do szczegółów ND, jestem skory do pierwszej odpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

Ja to się dziwie, że jeszcze ktoś w to gra, w multi U2 grałem dobre 2 lata, U3 jakieś 4 miesiące i odpuściłem, przy U4 pół roku i też dałem sobie spokój.

Edytowane przez Figuś
Opublikowano

Czemu nie grać, skoro multi ma idealny dmg, balans, auto aim minimalne, jak przegrywam, to z powodu takiego, że byłem słabszy, a nie że ktoś zaczął do mnie pierwszy strzelać z krzaków. Multi ma swoje problemy, ale sam gameplay jest na tyle satysfakcjonujący i miodny, że tylko TLoU może się z nim równać na PS4 (mowa o multi).

  • Plusik 2
Opublikowano

Mała zawartość względem poprzedniczek, brak jakiegoś wsparcia po premierze typu XP/waluta w grze x2 w U2 za(pipi)iste było wrzucanie w Laboratorium wariacji trybów np. DM na same snajperki lub shotguny itp. itd, ch.jowy matchmaking, brak głosowania na mapkę przed meczem przez co bywały chore sytuacje, że pięć meczy grało się na tej samej mapie.

 

Mało mięsa, a w ch.uj dużo nikomu niepotrzebnych strojów dla postaci.

 

Co do balansu to się nie przyczepiam.

Opublikowano

Czasami dają EXP x2, np.: w ten weekend, ale stosunkowo rzadko.

Brakuje laba - byłoby ciekawie... pamiętam w trójce lab "siatkówka na same granaty" :D

Brakuje klasyka bo niby dali betę i po co ona była, dali koth i ciekawe czy też przepadnie?

 

Ale rzeczywiście balans za(pipi)isty, mimo wielu broni i hitboxy wreszcie poprawione względem U3 - tam to była masakra.

 

Głosowanie na mapy, kto z kim w party, sprawdzenie profilu gracza in game - było to wszystko wcześniej w U2/3 a w U4 wycieli - po co ?

Opublikowano (edytowane)

Szczerze to nie przypominam sobie częstego wyrzucania w trójce. Czwórka oprócz strasznie słabego matchmakingu, ma masę głupich błędów, jak blokowanie strzelania przy niektórych osłonach, to samo z granatami.

 

Blokowanie strzelania zza oslony zdarzylo mi chyba jakies cale piec razy, juz nawet o tym nie pamietam. Teraz prawie wogole nie strzelam w coverze, wiec problem nie istnieje. Ogolnie polecam nauczyc sie szybkiego odklejania i przyklejania. Z rzucaniem granatow nie mam problemow, ale moze cos robie zle. Nie wiem, jak wyglada reszta masy glupich bledow. Cover zamiast rolki ? Niezmiernie rzdko i w wyjatkowych sytuacjach, ale zdarza sie. Czesciej jednak lapie sie krawedzi skaczac, bo czesciej skacze unikajac kul, niz rolluje. Zeby to calkowicie wyeliminowac, to za chwytanie i przeklejanie musialyby odpowiadac oddzielne przyciski, co raczek odpada, albo przytrzymanie X/kolko, co nie byloby w ogole intuicyjne.

 

Balans broni jest okej, chociarz 80% dobrych graczy i tak gra hs39, ale to nie dlatego, ze jest jakos wyjatkowo lepszy, tylko najbardziej praktyczny i uniwersalny. W przypadku mysticow i sidekickow balans nie istnieje, wszystkie jednoczesnie nie maja prawa funkcjonowac w kazdym trybie, np. Indra rzucona na bozka i nikt go nie  podniesie, eldorado na baze w king of the hill i w juz po bazie. Na UMG eksperymentuja dla urozmaicenia - na TDM klasycznie z PW na mapie, na command jest eldorado i jinn i PW w sklepie, a ostatnio dodali tarcze. Sidekicki hard ban zawsze i wszedzie, to samo miny i C4. I to bedzie problem, jak dodadza moze kiedys w koncu jednak klasyka, no przynajmniej ten TDM. O ile miny beda jak zwykle glupie i irytujace i dobrzy gracze beda ich uzywac do trollowania i denerwowania ludzi, a reszta dla tego bo nie maja pojecia, tak C4 na poziomie 3 jest tak zepsute, ze ludzie maja wiecej killi z samego C4 niz ze strzelania - zdecydowanie najwiekszy rak, polowa ludzi nie wyszlaby w zyciu z 10 killi bez tego govna

Edytowane przez Kazub
  • Minusik 1
Opublikowano

Kazub nie strzela zza osłony więc problemu nie ma. Ok. Z całym szacunkiem ale to, że ty nie widzisz problemu nie znaczy, że go nie ma. Ludzie preferują różne style walki. Dla kogoś kto lubi przemieszczać się od osłony do osłony taki błąd może stanowić problem. Rozgrywka powinna być jak najlepiej zrównoważona zarówno dla atakujących jak i broniących, dla preferujących szybkie przemieszczanie się, jak i dla kontrolujących obszar. Zresztą po to są osłony. Oczywiście nikt ci nie każe z nich korzystać ale nie zabraniaj innym bawić się tak jak chcą.

Rollowanie za pomocą przytrzymania przycisku byłoby nieintuicyjne? Trudno to stwierdzić nie mając możliwości tego sprawdzić. Nie zaburzyłoby to mechaniki sterowania, a mogłoby znacząco poprawić ten mankament Oczywiście wszystko wyszłoby w praniu. 

Co do C4 to tu masz rację. Po dopakowaniu geara czas od rzucenia do odpalenia jest zbliżony do granatów przy czym mają sporo większy zasięg rażenia. No i można rzucać je na spory dystans.

 

Zgadzam się z michu. Siatkówka z granatami była fajną odskocznią od standardowej wymiany ognia.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Co do osłon to blinfire zza osłony jest i tak bardzo mocny (żeby nie napisać przegięty) i tak jak Kazub nie zauważyłem większych problemów z tym.

 

A gram dużo.

 

Fakt, też bardzo rzadko używam bf'a zza murku - ale widzę jego siłę bo mnie czasami z niego zabijają. Atakujący ma trochę trudniej... Blindfire na bliskich odległościach ściąga jak poje*any.

 

Oczywiście wszystko zależy od sytuacji, ale jak 2 graczy jest na fullu bez nejdów to ten bf faworyzuje broniącego - ale od czego są kocie ruchy i weapon expert ;)

Edytowane przez michu86-
Opublikowano (edytowane)

Mnie strasznie denerwuje kamera  w sytuacji gdy wycofujemy się ostrzeliwując  przeciwnika wystarczy natrafić na byle jaką przeszkodę i już nic nie widać, nie ważne czy strzelamy na oślep czy celujemy.

 

Poza tym....

- Nadal nie ma klan tagów.

- Gra nie pokazuje przed meczem czy dani gracze grają w teamach czy też nie , pomimo tego iż było to w becie.

- Leaderboard w tej grze to jakaś pomyłka, a wystarczyło zostawić to tak jak było to zrobione w U3, wraz z możliwością przeglądania statystyk poszczególnych graczy przed meczem.

- Z jednej strony z jakiegoś powodu nie widzimy lvl poszczególnych graczy przed meczem, a z drugiej gra elegancko pokazuje odznaczenia z trybu co-op  - konsekwentnie nie ma co.

- Małe zróżnicowanie trybów gry, niby ostatnio dodano tryb przetrwania ale i tak jest to nic w stosunku do poprzednich części, nawet tak starego już U2. Ponadto wszystkie są mocno oparte na grze zespołowej, zero trybów " przyjaznych " solowym graczom.

- Gra po raz kolejny oparta jest na hoście co owocuje nieraz sporymi lagami czy też glitchami.

 

W mojej opinii ogólnie to multi to duży krok wstecz względem poprzednich odsłon serii, na siłę wprowadzona mechanika z TLOU + poroniony pomysł z pomocnikami i ulepszaniem \ kupowaniem sprzętu dającymi jeszcze większą przewagę dobrym graczom niż poprzednio. Zamiast tego wystarczyło powiększyć nieco plansze i zwiększyć ilość ludzi w teamach np. 6 na 6 lub 8 na 8 i było by dobrze.

Edytowane przez Freeze182
  • Plusik 2

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...