Farmer 3 281 Opublikowano 2 lutego 2017 Opublikowano 2 lutego 2017 michu, specjalnie nie poruszałem kwestii samego blidfire'a bo o tym można magisterkę pisać. Mnie chodzi o sam błąd. Moment gdy próbujemy strzelać, a nie można. Problem jest sporadyczny ale się zdarza. Z takich pierdół to jeszcze zbieranie diamentów czasami irytuje bo trzeba się dokładnie ustawić by był widoczny :triangle: . Możesz widzieć sam diament ale jak jesteś źle ustawiony to nie zbierzesz. Ale to tak na siłę przyczepianie się. 1 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 2 lutego 2017 Opublikowano 2 lutego 2017 To moze ja doprecyzuje bo zaszlo nieporozumienie z tymi oslonami. Oczywiscie ze z nich korzystam lol. Chodzi o to, ze nie strzelam w aimie BEDAC PRZYKLEJONYM DO OSLONY. taki tyci pro tip - wyglada to tak, ze na pol sekundy przed aimem/strzelaniem odchylacie minimalnie galke i postac dalej jest przy oslonie, ale mozna sie swobodnie poruszac, strafeowac, jest lepsza responsywnosc na skok i rolke. Stojac nieruchomo w coverze jestem zbyt latwym celem i latwiej dostac heady. do tego dochodzi kwestia nierownosci terenu, prosty przyklad wyspa i pierwsza oslona na luku (przy tej wielkiej kamiennej masce) - po odklejeniu sie od niej i lekkim wycofaniu, tulow postaci jest praktycznie za murkiem i widac tylko glowe, co znacznie utrudnia trafienie mnie, zwlaszcza kiedy sie ruszam. To nie jest jakas specjalna tajemnica, bo zdecydowana wiekszosc dobrych graczy tak robi. Wracajac do blokady celowania - nie da sie strzelac z lufa przy samej scianie, wszyscy to wiedza. Problem pojawia sie wtedy, kiedy chcemy strzelac w oslonie, ale odchylamy kamere w strone murka pod katem i postac nie chce strzelac. Jak mowilem, zdarzylo mi sie to kilka razy i to dawno temu, ale serio wystarczy kontrolowac kamere i nie jest to problem Rolka pod przytrzymaniem to bylaby KATASTROFA, powaznie, nie musze nawet tego sprawdzac, bo dziala mi wyobraznia. Jesli juz, to ewentualnie cover przez przytrzymanie......tylko ze raz - zupelnie odpadaja manewry o ktorych pisalem wyzej, a dwa - byloby to ogolnie niewygodne. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 (edytowane) Macie racje wszyscy:P Z innej beczki coś dziś dadzą w paczu oprócz nowego poziomu trudności do survivala? Edytowane 3 lutego 2017 przez michu86- Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 Dali kolejną bete z Klasykiem, a tak to zmiany w balansie itp. W Survivalu najwięcej, bo Indra będzie teraz biedna. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 Ta juz jest patch notes. Szkoda ze z(pipi)ali po calosci i gra nie dziala.po 1.20 zal przeokrutny... Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 Jak nie działa? Właśnie gram multi z randomami. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 Wiele osob ma problem i im nie laduje multi. Jest na to osobny topic na forum nd. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 3 lutego 2017 Opublikowano 3 lutego 2017 A to śmieszne, bo ten patch niby miał to naprawić xD Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 MultiplayerClassic Mode Returns to The Beta Test Playlist Back by popular request, Classic Mode has returned to the Beta Test Playlist in Multiplayer. For those who missed it when it first launched in November, Classic is a back-to-basics mode that focuses on core combat and movement—there’s no in-game store, Mysticals, or Sidekicks. Find it in the Multiplayer playlist menu today. New Ranked Season For the competitive crowd, the next Ranked season has begun, introducing new rewards and improvements to progression. This season, you’ll have a chance to earn a new set of Ranked weapon skins to complement the Ranked Trucker Hats, Shades, and Bandanas offered in prior seasons. What’s more, this season, we’re awarding a special Ranked Huzzah taunt for those that reach Gold rank or higher. Alongside new rewards, we are also improving the Qualifier and Master Rank systems – Qualifiers will focus on points earned, rather than matches won and Master Rank will now have points earned based off an average of matches ( Master Rank will give a match rating averaging your 20 previous Ranked matches). This way, your progress is based entirely on your own performance. New Qualifier System Qualifiers are now based on points earned rather than matches won. This allows your personal performance to impact your advancement to a much larger degree. To pass from Gold I to Platinum III, for example, you need to earn at least 35 points over the course of 5 matches. Points earned are still based on your grade for that match, with an S grade on a win awarding the maximum of 40 points. Overachieving on points required will gives you bonus points upon advancing to the next rank (to a maximum of 50 points). Failing a qualifier series with negative points will penalize you by that many points. Master Rank System Update We have revamped the way points are handled in Master Rank. Instead of being a grind for points, the system focuses on your average performance. Players will enter into Master Rank with a 200 match rating average. At the end of a match, you will receive a Match Rating and this will be factored into your “20 game average”. This average represents your Master Rank points. The maximum possible Match Rating is 1000, and the lowest is -1000. Get better scores, higher kills, revives and assists, while minimizing deaths to maximize your Match Rating. General: Bug fix for awarded chests not opening for the player Bug fix for players that are unable to connect to multiplayer or are taking a long time to connect to multiplayer Fix for profile data loss Accounts that were affected by the profile loss will have their level restored Fixed several crashes Bug fix for multiplayer audio settings resetting when backing out to the main menu Adjusted weapon skins to fix bright weapon skin issues in certain levels Survival Hardcore Mode Introduced Take on a new challenge in Survival’s Hardcore Mode, available now. This intense new difficulty tier introduces higher stakes, giving players only one chance to make it through all 50 waves. That’s right, if your team is defeated, you’re back to square one. Hardcore Mode is not for the faint of heart—it’ll take skill, close teamwork, and careful strategy. Bug Fixes: Bug fix for clients using c4 and mines against djinn boss Fix for players being able to melee Dis(nene)le warlords against walls Indra’s Eternity no longer slows the vulnerable timer of warlord bosses while in the vulnerable state Fix for enemies occasionally bind posing during combat Fix where players will lose HUD and become invincible if the Indra Warlord’s teleport grab is interrupted by an explosion Fix for Explosive Expert not awarding the advertised bonus damage Player’s damage bonuses for level, weapon level, and boosters are now calculated correctly Fix for late joiner losing their gear, cash, and weapon when respawning before completing the wave Armor NPCs will now drop appropriate score Balance Changes: Arsenal price ramp based on difficultyEasy costs will be multiplied by .75 Normal costs will be multiplied by x1 Hard costs will be multiplied by x1.25 Crushing costs will be multiplied by x1.5 All bosses now avoid Indra’s Eternity and El Dorado player mysticals Brute enemies stagger less often from headshots Increased grenade, mine and C4 arsenal cost C4 is now earned at the same rate as Grenades and Mines Increased the cost of Indra’s Eternity Decreased Sprit of the Djinn and Path of Indra price ramp when purchased from the arsenal Double ammo for Barok, Harbinger and Desert 5 when purchased from the arsenal Reduced ammo for Stoner from 150 to 100 when purchased from the arsenal Reduced costs of all Heavy Weapons in the arsenal Increased duration of Sprit of the Djinn from 20 seconds to 30 seconds Increased base run speed of Sprit of the Djinn Path of Indra now revives downed teammates https://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-20-055 Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 Dobrze, że zabrali się za rankingi. Teraz może uda się dobić do mastera grając solo skoro kwalifikacje opierają się teraz na wynikach gracza, a nie tylko na zwycięstwie drużyny. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 Po dość długiej przerwie, nowe top 10 od Sancho. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 Rozegrałem wczoraj trzy słabe mecze i trafiłem do Gold III xD Farmer, może pogramy rankingi w teamie teraz. Jeszcze trzech może by się znalazło. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 Nie widzę przeciwwskazań Square. Co do Sancho to ta 10-tka konkretna i widać weteranów starej szkoły U2. Ach te granaty na wiosce... kwintesencja rozgrywek w dwójce Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 (edytowane) Nie mogę pobrać aktualizacji, mimo że na dysku mam 20GB wolnego miejsce. Ktoś miał podobny problem. Odinstalować całą grę i zainstalować od początku? ps. instalacja gra pomogła. Edytowane 4 lutego 2017 przez YETI Cytuj
warjato 0 Opublikowano 4 lutego 2017 Opublikowano 4 lutego 2017 Wam też nie otwierają się te najtańsze skrzynki? Jak próbuje taką otworzyć to trwa otwieranie z kilka minut i wywala mnie przy tych droższych nie ma żadnych problemów. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 5 lutego 2017 Opublikowano 5 lutego 2017 Nie widzę przeciwwskazań Square. Co do Sancho to ta 10-tka konkretna i widać weteranów starej szkoły U2. Ach te granaty na wiosce... kwintesencja rozgrywek w dwójce Jeszcze zadna 10tka od sanczo nie byla konkretna Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 5 lutego 2017 Opublikowano 5 lutego 2017 @warjato Sprawdzałem dzisiaj i otwiera normalnie. Cytuj
warjato 0 Opublikowano 5 lutego 2017 Opublikowano 5 lutego 2017 @warjato Sprawdzałem dzisiaj i otwiera normalnie. Kurcze to ja mam tylko taki problem :/ Cytuj
mlody23 26 Opublikowano 5 lutego 2017 Opublikowano 5 lutego 2017 @warjato Sprawdzałem dzisiaj i otwiera normalnie. Kurcze to ja mam tylko taki problem :/Nie tylko, ja też miałem ale po ostatniej aktualizacji już mogę otwierać, wcześniej miałem to samo i do dziś nie wiem co było tego przyczyną :-/ Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 6 lutego 2017 Opublikowano 6 lutego 2017 (edytowane) No i niech ktoś mi powie, że ta gra nie zasługuje na Goty?? Fabularnie, gameplayowo, detalicznie, graficznie wszystko się zgrało w jednym miejscu, najlepsze studio to tylko ND na dzień dzisiejszy. Nawet nie chcę myśleć, co oni za magię developerstwa odwalą w TLOU2. Edytowane 6 lutego 2017 przez Faka Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 Farmer, coś dla Ciebie jak już odblokują Ci IP :) LIVE UPDATE 1.20.058 Multiplayer: Fixed a bug where players were not getting the ranked rewards from the previous ranked season. Players who are missing their rewards will now get them. https://www.unchartedthegame.com/wiki/live-update-1-20-058 Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 O to dobrze... ciekawe ile dadzą za mastera pewnie biedne ~1000pkt... Pany coś się podziało jak ostatnio graliśmy te rankedy z Lucky'im to on już był na masterze i losowało samych koksów... Wczoraj odpaliliśmy rankedy gdzie w drużynie mieliśmy max platynę i losowało pięknie... tzn dużo słabszych niż ostatnio - bo już się zdołowałem, że taka masakra jest zawsze na rankedach a jednak nie ma... Wystarczy 1 osoba z masterem w teamie i losuje znacznie bardziej ogarniętych, nie zawsze - ale przeważnie. A co Farmer dostał bana na IP za zbyt częste używanie P90 z modem blindfire ; ) ? Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 9 lutego 2017 Opublikowano 9 lutego 2017 No to tak jak mówiłem. Ma to swoje plusy i minusy. W tym sezonie spędzę chyba więcej czasu w rankingach, na razie Gold I, ale samemu to loteria jest. Farmer ma tą przypadłość, że czwarty raz w tym roku nie może się zalogować, a Sony i dostawca internetu nie wiedzą co z tym zrobić. Trwa to kilka dni i przestaje. Ogólnie prze(pipi)ane. Farmer jak będziesz online to jedziemy z rankingiem, póki będzie działać :D Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.