Czezare 1 454 Opublikowano 19 marca 2017 Opublikowano 19 marca 2017 Skończyłem dziś singla. Najlepszy Uncharted bez dwóch zdań. Podtrzymuję swoje zdanie odnośnie grafiki. Na prosiaku gra wygląda jak miliard dolarów, wizualnie wyglądając momentami lepiej niż życie niszczy wszystko to co do tej pory w grach widziałem, łącznie z wersją U4 na amatora. Wielokrotnie miałem problemy z nadwyrężeniem zawiasów szczęki, która co rusz uderzała o dywan. Jedyna szczypta dziegciu w oceanie miodu dotyczy zagadek odnośnie problematyki pt. "Jak wydostać się z poziomu". Jeśli w nadchodzącym jesienią dodatku lub co gorsza TloU 2 nadal głównym lajtmotiwem będzie poszukiwanie kibla, skrzynki, wozu drabiniastego lub drabiny do podstawienia pod ścianę, żeby przejść dalej to się autentycznie porzygam. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 19 marca 2017 Opublikowano 19 marca 2017 Odnieśli się do tych skrzynek w rozmowach z Gameinformerem - nie będzie ich w Lost Legacy, bo sporo graczy to krytykowało. Może zostawią jedną lub dwie jako żart (zapewne z odpowiednim komentarzem Chloe). Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 20 marca 2017 Opublikowano 20 marca 2017 Oczywiście tryb klasyczny musiał wylecieć :/ Ja ostatnio odkryłem że Mettler M-30 mega sprawdza się w walce, szkoda tylko że trzeba zrobić 800 obaleń żeby rozwiązać największe problemy tej broni - szybkość przeładowania i pojemność magazynka ;) polecam też używać dopalacza oznaczenia z obrażeniami - pierwszy poziom trochę długo trwa bo chyba trzeba zrobić 100 obaleń granatem, ale potem oznaczmy już bronią więc kasa za oznaczenia wpada bardzo szybko :) Mettler obok Arrowhead i FALa używam najchętniej, wszystkie te trzy sprawdzają sie świetnie na dalszy i średni dystans, jedynie z bliska może być problem z FALem i Mettlerem, bo Arrowhead daję radę. Jeżeli chodzi o nowe bronie, to za drugim razem udało mi się wylosować Krivosk-XS. Genialna broń, która działaniem przypomina pistolet z Halo 1, pojedyncze strzały, możliwość przybliżenia i ten charakterystyczny dźwięk wystrzału, czysty miód biegając z tym. Broń jest chyba dość popularna, bo sporo graczy z nią biega. Tu fajny pokaz możliwości tej zabawki. Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 20 marca 2017 Opublikowano 20 marca 2017 (edytowane) Czezare, dnia 19 Marz 2017 - 19:35, napisał: Skończyłem dziś singla. Najlepszy Uncharted bez dwóch zdań. Podtrzymuję swoje zdanie odnośnie grafiki. Na prosiaku gra wygląda jak miliard dolarów, wizualnie wyglądając momentami lepiej niż życie niszczy wszystko to co do tej pory w grach widziałem, łącznie z wersją U4 na amatora. Wielokrotnie miałem problemy z nadwyrężeniem zawiasów szczęki, która co rusz uderzała o dywan. Jedyna szczypta dziegciu w oceanie miodu dotyczy zagadek odnośnie problematyki pt. "Jak wydostać się z poziomu". Jeśli w nadchodzącym jesienią dodatku lub co gorsza TloU 2 nadal głównym lajtmotiwem będzie poszukiwanie kibla, skrzynki, wozu drabiniastego lub drabiny do podstawienia pod ścianę, żeby przejść dalej to się autentycznie porzygam. No nieźle. Ja mimo, że 3 razy skończyłem na amatorze jutro sam sprawdzę na Pro jak to wygląda. TR i Horizon na Pro niszczą, nawet taki PES 17 wygląda o wiele lepiej (przynajmniej powtórki nie są zablurowane). Edytowane 20 marca 2017 przez Kyokushinman Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 20 marca 2017 Opublikowano 20 marca 2017 Trochę słaby filmik Yeti na promocje wybrałeś, ale co do dźwięku to się zgadzam. Mi wypadł INSAS i od razu przypadł mi do gustu, broń podobna do Lowe-S, więc się nie dziwię. Może dzisiaj wypadnie ten drugi karabin i będzie komplet. Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 21 marca 2017 Opublikowano 21 marca 2017 (edytowane) A mi ten Type 95 bardziej przypomina Lowe-s. Jedyne co bym zmienił to kupno skrzynek, płacisz więcej reliktów(z podziałem na skórki postaci, gesty czy przedmioty) i masz 100% pewności, że "coś" z tej kategori Ci właśnie wypadnie bo teraz są takie kwiatki jak te, że wydałem tysìące reliktów a mam raptem 4 nowe gesty (w tym dwa za rankedy) Edytowane 21 marca 2017 przez grabipl Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 21 marca 2017 Opublikowano 21 marca 2017 Możliwe, jeszcze nim nie grałem. INSASowi na pewno bliżej do Lowe-S niż do HS39. Wczoraj zagraliśmy z Farmerem rankingi i po drugim meczu daliśmy se spokój jak nasza drużyna zagłosowała za poddaniem. Strasznie z(pipi)any system jest w grze, a powinno być na takiej zasadzie jak w Rocket League i wszyscy zadowoleni. Cytuj
grabipl 150 Opublikowano 21 marca 2017 Opublikowano 21 marca 2017 No rankingi to czasem parodia, mając w drużynie po jednej osobie z diamentu, złota i brązu + 2 randomow trafiliśmy na ekipę gdzie 2 osoby były z 25 i 65 miejsca, no i dolicz do tego ten glitch dzięki któremu możesz widzieć kogo daje Ci za przeciwnika Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 22 marca 2017 Opublikowano 22 marca 2017 Po tym paczu co 2 skrzynka (za 300) to jest jakaś skórka do postaci. Wcześniej to musiałem otwierać z 10 skrzynek żeby jakąkolwiek skórkę odblokować bo zawsze dawało 4 farby do ubranek. Wczoraj wylosowałem przedmiot SCOUTER czyli to coś na łbie co mieli Vegeta i Nappa jak przylecieli na Ziemię. Więc odpalam multi i jak ktoś mnie jedzie - to krzyczę przez majka "itzzzzzzzzz over 9000 !!!!" Super. Polecam. 2 Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Możliwe, jeszcze nim nie grałem. INSASowi na pewno bliżej do Lowe-S niż do HS39. Nie no jest zupelnie odwrotnie. Type 95 to nowy Ak/Lowe, a INSAS przypomina HS Cytuj
Kyokushinman 38 Opublikowano 24 marca 2017 Opublikowano 24 marca 2017 Skończyłem dziś singla. Najlepszy Uncharted bez dwóch zdań. Podtrzymuję swoje zdanie odnośnie grafiki. Na prosiaku gra wygląda jak miliard dolarów, wizualnie wyglądając momentami lepiej niż życie niszczy wszystko to co do tej pory w grach widziałem, łącznie z wersją U4 na amatora. Wielokrotnie miałem problemy z nadwyrężeniem zawiasów szczęki, która co rusz uderzała o dywan. Jedyna szczypta dziegciu w oceanie miodu dotyczy zagadek odnośnie problematyki pt. "Jak wydostać się z poziomu". Jeśli w nadchodzącym jesienią dodatku lub co gorsza TloU 2 nadal głównym lajtmotiwem będzie poszukiwanie kibla, skrzynki, wozu drabiniastego lub drabiny do podstawienia pod ścianę, żeby przejść dalej to się autentycznie porzygam. Miałeś racje. Jestem w 16 chapterze i na Pro to zupełnie inna gra. Grafa rozpierdala system a wersja na amator to jak gra z innej generacji przy tym. W końcu doczekałem się takiego U4 jakiego chciałem wizualnie i teraz mogę grać spokojnie bez żadnych narzekań. 1 4 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Wrażenia po 27 minutach gry - wypier.dolona pod sam szczyt grafika i bardzo dobry gameplay. O takie Uncharted nie walczyłem, ale dostałem i ciesze się. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 29 marca 2017 Opublikowano 29 marca 2017 Jeżeli teraz tak uważasz, to później załóż jakąś pieluchę czy coś. Cytuj
Kosmos 2 750 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 (edytowane) Wczoraj i ja zacząłem grać po raz pierwszy. Ta trawa, te postacie, strzelanie wypada bardzo spoko. Ale przy lokacjach z roślinnością szczena opada. Za multi wezmę się po singlu. Chyba wysoki poziom trudności to nie będzie masochizm? Edytowane 30 marca 2017 przez Kosmos Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 30 marca 2017 Opublikowano 30 marca 2017 Nie, będzie spoko jak nie jesteś totalnym noobem. Ja do strzela ek nie mam w ogóle skilla ale każde Uncharted od 2 części gram na tym poziomi i jest spoko. No i jest to poziom trudności, że już czasami warto pokombinować i się poskradać itp. Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 31 marca 2017 Opublikowano 31 marca 2017 No kto by pomysłał - to tylko "głupie" Uncharted, ale ta gra jest wyrąbana w kosmos. Niech się uczą te partacze Crystal Dynamics i Remedy jak robic wyje.bany cinematic experience który nie nudzi i nie powoduje faceplalma co 2 minuty. Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 1 kwietnia 2017 Opublikowano 1 kwietnia 2017 Trudny jest ok, ale za to z crushingiem polecieli po całości. Jedyne Uncharted, które nie przeszedłem na tym poziomie. Znaczy przeszedłem, ale z ułatwieniami, ale to się nie liczy xd Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 2 kwietnia 2017 Opublikowano 2 kwietnia 2017 Uzbierało mi się trochę nagrań to wrzucam montaż. Kilka fajnych akcji się załapało. 2 Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 2 kwietnia 2017 Opublikowano 2 kwietnia 2017 Aż chyba odpale kolejny playthrough żeby zobaczyć te pierdołki na żywo. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Większość akcji nie tylko z filmiku ale i z wczoraj od Square'a nadawałoby się na pierwszą 3-kę od Sancho. A ja muszę wy(pipi)ić pada przez zamknięte okno :[ 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Dzięki Farmer Nowa mapka dostępna od dzisiaj. i Patch notes 1.22 http://www.unchartedthegame.com/wiki/patch-1-22-068 Multiplayer New Map: TreasuryGeneral:Ranked Season 5 Starts April 3rd Players are now required to play 3 hours before posting stats to the leaderboards Top 500 players on Leaderboards have been temporarily removed to clear out low-playtime players. If you were in this group, playing one match will re-post your stats for that game mode Bug fixes:Fixed an issue with shell ejection for the Type 95 Fixed an issue with the INSAS gun strap Fixed issues with silencers showing up on pistols during some taunts Fixed missing audio filter on Sci-Fi Helmet Balance:Updated 180-degree roll jump speed to match that of the 180-degree turn jump 1 Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Opublikowano 3 kwietnia 2017 Kurde, oni nawet zaje.bisty model jazdy zrobili, co za studio. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 4 kwietnia 2017 Opublikowano 4 kwietnia 2017 Takie średnio bym powiedział, nie bardzo. Brakowało poczucia ciężkości, a jeep prowadził się jak pudełko od zapałek, ale patenty z linką/błotem jak najbardziej na plus. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 4 kwietnia 2017 Opublikowano 4 kwietnia 2017 no chyba cię pogrzało. praca zawieszenia podczas np. spadania z wiekszych głazów była fpytkę. oczekiwałes poziomu topowych rajdówek? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.