Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żeby tylko nie zepsuli trybu multiplayer, jak to zrobili w trzeciej odsłonie, cała masa niepotrzebnych ulepszeń i pierdół, które zamiast ulepszyć rozgrywkę, tylko ją zniszczyło.

Marzy mi się multiplayer jak z drugiej części.

Jeśli chodzi o singla - o to nie muszę się martwić, bo wiem że ekipa ND po raz kolejny odwali kawał dobrej roboty.

Opublikowano

Punkty życia w multi U3 > punkty życia w U2

Po 100 kroć wolę multi trójki za rezygnację z cichych postaci, ultra szybkich króliczych skoków w tył i w przód oraz perka Rozpoznanie Sytuacji, szczególnie używanego w zestawie z shotgunami. <trauma>

Opublikowano

Serio, mnie bardziej pasowało multi z U2 , jasne że nie było " idealne" i kilka rzeczy było do poprawy ale i tak było bardziej dopracowane niż to z U3.  Poza tym o  multi w U2 ND bardziej dbało , czy to przez częstsze wypuszczanie łatek balansujących rozgrywkę  ( zmiana balansu broni , usuwanie glitchy  ) czy też poprzez organizowanie wszelakich eventów  okolicznościowych.

W U3 tego nie ma , zamiast skupić się na dopracowaniu multi ND zajęło się wyciąganiem kasy od graczy serwując nam multum niepotrzebnych małych DLC.

Na dzień dzisiejszy U3 to jedna broń - M9  ( nie licząc silnych broni) i przeciwnicy odrzucający nasze granaty których nie powinni dosięgnąć.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Kiedy ostatnio grałeś? Od czasu 1.18 G-Mal znów wrócił do łask na mapach typu Fort, Museum, Sanctuary, Airport, City Of Brass, Graveyard, Oasis, czy Highrise. Przynajmniej na standardowych deatchmatchach. Zresztą ja radziłem sobie z nim nawet kiedy podwyższono jego recoil. Mod Rate Of Fire M9 znacząco oslabiono, skuteczność strzelania z biodra także, a dzięki podwyższeniu jego recoil o 5%, konkurencyjny AK z modem Accuracy stał się tak samo skuteczny. To są skuteczne zmiany, a nie rozczulanie się nad poprawą częstotliwości wypadania akcesorii.

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Śmieszny jesteś, rozgrywając dowolny mecz popatrz jakiej broni używają gracze . Po "wspaniałym" zbalansowaniu broni 90 % osób  ( w danym meczu ) biega z M9 właśnie , oczywiście  nie licząc osób nie mających jeszcze do tej broni dostępu. Skuteczne zmiany ?......raczej zmiany które doprowadziły do znacznego uszczuplenia arsenału , redukując go niemal do jednaj broni, teraz rzadko spotyka się osoby dobrze grające fall'em czy g-mall'em czy też graczy z wysokim ratio używającymi innej broni niż M9.

 

Za to nie brak wszelakich oszustów z magicznym ratio opuszczających mecz  gdy tylko trafią na silniejszego przeciwnika i zaczynają obrywać, z tym ND też nie umie sobie poradzić choćby poprzez nakładanie kar obniżających ratio na takie osoby. A problem ten istnieje od czasów U2.

 

Rozczulam się nad poprawą częstotliwości wypadania akcesorii ?  Po tak długim czasie od premiery gry można by sądzić że tak uwielbiana przez większość graczy firma jak ND dopracuje swój produkt pozbywając się wszystkich rażących błędów ......... no właśnie,  można by sądzić .

 

P.S. Z tego co pamiętam tak samo gorliwie  wypowiadałeś się swego czasu na temat  multi w U2  a jakoś nigdy nie miałem okazją spotkać cię w grze, mimo tego ze do niedawna grywałem w ten tytuł niemal codziennie i miałem styczność z większością osób tak z tego forum jak i z tej całej śmiesznej  ligi uncharted.

Edytowane przez Freeze182
  • Plusik 2
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Czy to tylko wina balansu że większość rzuciła się na bandwagon M9? Kto ma skilla, ten wciąż czerpie satysfakcję z używania innych broni jak właśnie G-Mal, czy Accuracy AK. Nawet kiedy G-Mal trzęsł się jak szalony byłem w stanie skutecznie nim operować, a nawet zdobywać 5 Not Live. Głównie dzięki wymaksowanemu Scope In. Rozmawiałem o tym z wieloma znajomymi i widzimy różnicę między tym co było od 1.15 do 1.18.

 

Skąd wiesz czy mnie nie spotkałeś skoro nie znasz mojego ID? Moje psn id to a20198610. Spr. sobie sam jakich broni najczęściej uzywam, dodam że M9 używałem tak samo często i w czasach kiedy rządziły pół automaty. G-Mal to wciąż najlepsza opcja na dużych, otwartych mapach podczas TDM, ale fakt, faktem nie w trybach Grabież, 2v2, czy FFA, gdzie częściej trafia się na bliskie starcia.

 

Czepiasz się że 90% graczy używa M9. Wcześniej 90% używało G-Mal z popjerdoloną asystą celowania, która wykonywała za nich 50% roboty, a jeszcze wcześniej 4 strzałowego FAL. Faktycznie było wielkie zroznicowanie. xD

 

Jesli nie widzisz różnicy, obejrzyj sobie stare filimiki, gdzie kolesie strzelali z biodra i trafiali graczy z 6-7 m przy użyciu Kal7, czy zestaw sobie ROF M9 z jego aktualnym statusem. Na oficjalnym forum ND w dziale U3 najlepiej komentowano zmiany po 1.18.

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Skilla ?  W grze opartej na hoście  (gdzie w każdym meczu są mniejsze lub większe  problemy z lagami ), na dodatek wypełnionej idiotycznymi zagrywkami jak Kickback'i czy Power Play . I naprawdę nie wiem jak w  U3 czerpiesz satysfakcja z gry patrząc na to co się tam teraz wyprawia .

 Najlepszy przykład  "skilla" masz na filmach z oficjalnego turnieju U3 który odbył się jakiś czas temu w USA , żeby było śmieszniej turnieju online, zobacz a przekonasz się czy "skill" podczas tego turnieju miał jakiekolwiek znaczenie.

 

Narzekasz na G-Mail z accuracy a sam wychwalasz AK47z tym samym ulepszeniem , zresztą i tak G-Mall z accuracy na dłuższą metę przez lagi był nie grywalny bo owa lepsza celność  tylko przeszkadzała w wielu sytuacjach , powinieneś to wiedzieć skoro podobno tak za(pipi)iście grasz tą bronią.

I tak czepiam się tego że praktycznie 90% graczy biega tylko z jednym rodzajem broni, bo tak właśnie wygląda balans w tej grze , grze gdzie masz jedną uniwersalną broń przy której pozostałe są znacznie słabsze.

 

Narzekałeś w U2 na "rozpoznanie sytuacji ", tam przynajmniej był odpowiedni booster blokujący to , tu nie dość ze nadal jest "rozpoznanie"  (niby trochę słabsze ) to jeszcze jest dostępnie jako trzeci  płatny booster . Bardzo fair względem słabszych czy też  nowych graczy.

 

Co do twoich statystyk to sprawdzić ich nie mam jak ponieważ praktycznie od premiery U3 nie mogę się zalogować ( zresztą jaki wiele innych osób ) na stronie ND.

 

 

P.S. A skoro chcesz się bawić w minusowanie, to......

Edytowane przez Freeze182
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Nigdzie nie narzekałem na accuracy G-Mal, a na jego aim assist (a to 2 różne rzeczy), która czyniła go ultimate weapon w akcjach face to face. Tak, była to upierdliwa rzecz, gdy ktoś pojawił się obok twojego celu, ale poza tym ekstremalnie często dało się zabijać nim graczy 2 seriami. Lag został częściowo zniewelowany wraz z późniejszymi patchami i naprawdę daje się wygrywać z nim większość meczy. No i nie powiesz mi że U2 lśnił tutaj jako wyznacznik, bo działy się w nim te same rzeczy, a już szczególnie z dużo mniejszym zdrowiem postaci.

 

Pamiętasz ile patchy dostał G-Mal? Wpierw redukcja stopping power o 50% (wczesniej jedna seria stospwała cię niczym samolot na lotnisku), dalej znormalizowanie asysty celowania, czyli to co było najważniejsze i niesamowicie skutecznie obniżyło częstotliwość fragowania po dwóch seriach, oraz podwyższenie recoil, które drastycznie odstraszyło od niego graczy po dziś dzień. Od 1.15 do 1.18 ta broń była praktycznie martwa. Aż przywrócono starą recoil.

 

Używałeś tej broni po 1.15 i 1.18? Widziałeś jako różnicę robi stosowanie jej znów zamiast automatów na dużych, otwartych przestrzeniach; Airport, Train Wreck, Museum, czy wyższe terene w Sanctuary, oraz Molten Ruins? Serio chcesz mi powiedzieć że M9 lepiej radzi sobie na "mid to long range" od tej broni??

 

Problem z doborem broni w U3 jest taki że większość graczy zawsze znajduje sobie taką, która nadaje się do najłatwiejszego face to face. Jestem to dość zabawne jak większość, nawet skillowych graczy wskoczyło na M9 ze względu na jego lepszą asystę celowania i blindfire i co najlepsze jest z nim 24/7 do dziś, nawet pomimo faktu że odnowiony gmal zwyczajnie lepiej sprawdza się na dużych otwartych przestrzeniach. Akurat kilka osób z którymi ostatnio grywałem (większość jest z USA) łapało o chodzi na mapach typu Train Wreck i wybierało tam głównie G-Mal. Serio sobie z nim nie radzisz?

 

W czasach świetności FALa, a później GMAL chodziło przede wszystkim o ekstremalnie łatwe fragi, najlepszy demage, oraz asystę celowania, dzięki której czuli się królami na zamku. Wtedy także 90%, huh podczas turniejów nawet 100% używało tylko G-Mala. Wtedy także do osób disujacych ówczesny status G-Mal dołączył w końcu lider jednego z najlepszych teamów w U2&3; tripleWRECK (GET+), a tego kolesia trudno uznać za egoistyczną "one gun all around" mendę.

 

Odnośnie Rozpoznawania Sytuacji, a jego odpowiedników w U3. Zapominasz że w czasach U2 nie było zmiany wyposażenia podczas meczu. Jeśli nie założyłes Evasion przed meczem, musiałeś handlować z tymi pluskwami do końca meczu. W U3 wystarczy że założysz Cloacked pierwszego poziomu i problem jest z głowy. No i płatne SA w U3 to zasięg max 10, ale to nie ważne.

 

Przypomnę ci tylko, o co wzięła się ta dyskusja.

 

ND kolejny raz udostępniło nam za friko wszystkie mapy dlc (12 sztuk), dało za free zupełnie nową mapę, o którą proszono od 2011, wprowadziło wprost ogromną liczbę zmian (por. chocby zachowanie Tau i Raffici) i co istotne nie zapomniało o graczach po pierwszym roku od premiery U2. Prawie 2.5 roku supportu i 2 razy więcej patchy w stosunku do U2.

 

Czy pomimo wciąż licznych problemów nie można tego nazwać profesjonalnym podejściem do klenta? Ja i moi znajomi zwyczajnie nie wierzylismy że GMAL znów okaże się przydatny (przynajmniej w TDM), a ja sam że tam jeszcze wrócę, choć nie mam ostatnimi miesiącami zbyt wiele czasu na multi.

 

A minus poszedł za wycieczki ad personam w typie "śmieszny jesteś", spoko, w ramach rekompensaty powyższy post znów zminusuje jakiś nołnejm bez własnego zdania.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Jak wspomniałem wcześniej U2 nie było idealne ale było o wiele bardziej "skillowe" , nie umiałeś celować czy też dobrze "operować" granatami to byłeś mięsem armatnim. W U3 masz kickback'i i power play które teoretycznie miały pomagać słabszym graczom a w praktyce wprowadziły tylko większy zamęt.

Co do "rozpoznania sytuacji" to w U2  gracze korzystający z tego badziewia polegali na nim całkowicie, tak więc booster "ukryty" ( tak to się chyba nazywało ) sprawdzał się idealnie na takie osoby i nawet jeśli tylko jeden gracz  w meczu miał "rozpoznanie" warto było poświęcić 1 booster, bo jeśli nie miałeś problemów z celowaniem to też nie byłeś jakoś specjalnie stratny wobec pozostałych 4 przeciwników.

W U3 niby masz "cloacked" ale tak :

- jest to umiejscowione jako pierwszy booster , czyli tam gdzie wszystkie pozostałe przydatne dopalacze

- "rozpoznanie" jest tutaj trzecim - płatnym dopalaczem przez co pozwolić sobie na niego mogą tylko lepsi gracze , którym teoretycznie takie coś nie powinno być potrzebne

 

Problem z M9 jest natomiast taki że jest to broń o wiele silniejsza od pozostałych i naprawdę rzadko spotyka się osoby grające czymś innym , już nie mówiąć o graczach mających np.: G-mail i pod koniec meczu wychodzących z wynikiem choćby przybliżonym do wyniku osób grających M9 właśnie, i to niezależnie od mapy

Mówisz że U3 dostało więcej łatek niż poprzednia część , jasne ze tak bo co zaskakujące  jest o wiele bardziej niedopracowane / nieprzemyślane  niż U2 , twórcy zamiast skupić się na stopniowej poprawie produktu zajęli  się wyprzedażą wszystkiego co było możliwe przez co po tak długim czasie od premiery nadal są problemy z np.:

- poprawnym wypadaniem skarbów potrzebnych do odblokowania bonusów w grze tak w multi jak i co-op

- problemy z wyszukiwaniem gier, gdzie grając samemu jesteśmy często dołączani do gier które chwile po naszym dołączeniu się kończą a my zazwyczaj jesteśmy dodawani do przegrywającego teamu

- nagłe rozdzielanie nas ze znajomymi mimo że gramy razem od jakiegoś czasu

- problemy z wyrzucaniem graczy podczas ładowania map

- nagminne problemy z lagami i bez karnymi oszustami wszelakiej maści

 

To tylko kilka z problemów które istnieją niemal od premiery gry i nadal nie zostały naprawione mimo iż w poprzedniej części nie było z tym aż takiego problemu jak w obecnej.

 

Jak dla mnie ta część mimo kilku ciekawych pomysłów to krok wstecz względem U2 i mam nadzieje ze multi w odsłonie  szykowanej na PS4 będzie bardziej przypominało to z części drugiej.

 

P.S. Jedną z najbardziej irytujących mnie rzeczy jak brak możliwości sprawdzenia w "poczekalni" składu teamu swoich znajomych bez konieczności uprzedniego dołączenia  do niego, coś co tak dobrze sprawdzało się w U2 tu zostało wywalone bez przyczyny.

Edytowane przez Freeze182
  • Plusik 2
Opublikowano

Co tu wchodzę to myślę, że może jakiś teaser przed E3 a tu ciągle jakaś dyskusja o broniach z multi, z poprzednich odsłon. Przenieście się z tą dyskusją do właściwego tematu chociaż.

  • Plusik 4
Opublikowano

No ok, imo w tdm na dużych, otwartych mapach lepiej wychodzę z ratio używając G-Mal. W każdym razie w U3 już dawno dodany został tryb Klasyczny, gdzie brak kickbacków, power plays, oraz odrzucania granatów (które nawet z opcją odrzucania były skuteczne, jeśli rzucałeś je by odbijały się wpierw od ścian). Temat U3 z mojej strony zamknięty.

  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

 

 

 

Several years after his last adventure, retired fortune hunter, Nathan Drake, is forced back into the world of thieves. With the stakes much more personal, Drake embarks on a globe-trotting journey in pursuit of a historical conspiracy behind a fabled pirate treasure. His greatest adventure will test his physical limits, his resolve, and ultimately what he's willing to sacrifice to save the ones he loves.
Edytowane przez SzczurekPB
Gość Kasias
Opublikowano

Filmik na silniku gry - grafa nie tyle urywa jaja, itp., co po prostu zabija. Ostatnie Uncharted od Naughty Dog - Sully mówi to aż dwa razy :) Spodziewałem się mniej więcej takiej prezentacji, na moc gameplayu przyjdzie czas. Premiera zapewne jesienią 2015. Tymczasem na PS4 naprawdę będzie w co młócić!

Gość yaczes
Opublikowano

Filmik na silniku gry - grafa nie tyle urywa jaja, itp., co po prostu zabija. Ostatnie Uncharted od Naughty Dog - Sully mówi to aż dwa razy :) Spodziewałem się mniej więcej takiej prezentacji, na moc gameplayu przyjdzie czas. Premiera zapewne jesienią 2015. Tymczasem na PS4 naprawdę będzie w co młócić!

Tak samo ostatnie jak każdy kolejny mgs. Nd się zeszmacilo - remastery i sequele. 

Opublikowano (edytowane)

ten pierwszy kadr z twarzą w piasku - myślę sobie "eee użyli materiału z jakimś aktorem" ....i w momencie kiedy się poruszył to prawie zmiotło mnie z krzesła

 

NIEREALNA grafika, dalej nie wierzę  :woot: dobrze to określali przed pokazem jako 'stupidly good', to jest za mocne, Naughties jak wsiadają to na pełnej

Edytowane przez nero2082
Opublikowano

 

 

Nd się zeszmacilo - remastery i sequele.

"Zeszmaciło" to chyba nieco krzywdzące określenie. Dostosowało do obecnych wymogów rynku, owszem, ale ja skacze z radości na wieść o U4 a inni wiwatują na wieść o remaku TLOU. A nowa ich marka pewnie lada chwila się pojawi. Nie jest tak źle :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...