MatekDM 1 299 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 No niestety, konsolki nie są szczególnie mocne, ALE Uncharted 4 w singlu, przy zachowaniu 1080p i 30 klatek robi ogromne wrażenie Aż dziw bierze, że takich cięć dokonano, by utrzymać 60 klatek. Oglądam ten najnowszy gameplay z off-screena i gra prezentuje się bardzo ładnie i od strony graficznej. Nie jest to poziom singla w żadnym wypadku, ale i tak jest na czym oko zawiesić. Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 no ladnie ladnie wyglada, tez ogladam, moze po prostu bali sie wielkiej roznicy w av miedzy 1080p 30fps single i 1080p 60fps multi i zmniejszyli rozdzialke, a zaoszczedzone polygony sprawia, ze multi az tak odstawac nie bedzie Cytuj
KarolJanuszGejmingu 471 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Multi bardziej przypomina te z tlou moim zdaniem,szybciej chyba się ginie. Niesamowicie to wygląda,i fajnie wygląda animacja strzelania z AK,coś jak w max Payne 3. Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 3:40 Ogólnie już zazdroszczę graczom, którzy będą mogli sprawdzić betę. Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 Nie o takie online w Unchartedzie walczyłem. Cytuj
agst 131 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 60fps, to świetna wiadomość jeśli chodzi o multi. Ciężko coś powiedzieć o gameplayu póki co, najbardziej martwią te moce dziwne czy co to ma być. Generalnie wygląda to na jakiś mix U3 z Tlou, nie wiem czy to się sprawdzi na dłuższą metę. Czekam na jakieś opinie po becie. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 już widzę jak na forum ND community w(pipi)ia się za powrót kickbacków z U3 i domaga się powrotu trybu classic w sumie sam się pod tym podpisuje Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 27 października 2015 Opublikowano 27 października 2015 (edytowane) Ciężko mi to ocenić. Najbardziej lubiłem online z dwójki, bez udziwnień, a tutaj jakiś miks wszystkiego i jeszcze dodali moce z harrego pottera. Zobaczymy jak wyjdzie beta, ale póki co, nie podoba mi się. Edytowane 27 października 2015 przez Moldar Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 W każdej części był tryb klasyczny, tu tez pewnie go nie zabraknie. Poza tym, to team od multi TLoU, więc jestem więcej niż spokojny o balans. Dobra wiadomość, chyba już wiadomo po co zbiera się te skarby na mapie. Every item in Uncharted 4 MP can also be earned through in-game currency. "Microtransactions will be available at launch, but we'll have no gameplay items that will be gated through microtransactions," he replied. Uncharted 4's multiplayer mode makes a deliberate move away from the action-movie realism of the main campaign, with players allowed to use mystical totems to unlock supernatural abilities, as well as summon sidekicks (medics, snipers, etcetera). At the outset of each match, players can select various weapons at different in-game currency prices, a la Counter-Strike. Cogburn added that striking the right balance, between grinding for items and incentivising real-money acquisitions, will be determined after Naughty Dog looks at the data from the Uncharted 4 multiplayer beta. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1130702 1 Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 W trójce skompletowanie 3 czy 4 części skarbu owocowało jakimś małym bonusem w postaci dopalaczy bądź bronią specjalną (np. pistolet Sully'ego i tym podobne). Ale nie były to uber mocne rzeczy, które by wpływały znacząco na grę. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 No nie wiem, większy magazynek i szybsze przeładowanie np w Falusie dawało bardzo radę. Szkoda tylko, że system tych skarbów był skopany i zebranie niektórych kompletów graniczyło z cudem. Niech poprawią to w czwórce, to wtedy może być jak najbardziej. Cytuj
Farmer 3 272 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Ja tam nie wiem bo grałem tylko w F2P, a tam skarby wprawdzie zbierać można ale nie wliczały się do kolekcji (po osiągnięciu limitu czyli chyba 15 lvl). Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 28 października 2015 Opublikowano 28 października 2015 Nowe wideo, standardowo osoba grająca nie ma pojęcia co robić, ale warto obejrzeć, widoczne są min. wybór umiejętności, zupełnie jak w TLoU. Cytuj
michu86- 393 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 (edytowane) Tryb klasyczny ok - byle nie taki jak w U3 gdzie wszyscy gracze mieli więcej życia, powodowało to patologiczne sytuacje w rozgrywce. To podnoszenie padalców mi się nie podoba - śmierdzi mi TLOU ;p Agst tak czy siak szykuj się trzeba reaktywować McnH O te bonusy z mikrotransakcji na razie bym się nie martwił w U3 też wrzucili czapki z dopalaczami i inne bajery, które (pipi) dawały Edytowane 29 października 2015 przez michu86- Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 29 października 2015 Opublikowano 29 października 2015 Tryb klasyczny ok - byle nie taki jak w U3 gdzie wszyscy gracze mieli więcej życia, powodowało to patologiczne sytuacje w rozgrywce. to nie był tryb klasyczny tylko hardcore. klasyczny w stylu U2 gdzie wszyscy zaczynają z tym samym zestawem broni devi dodali w którymś paczu na życzenie community. te chore perki w zwykłych trybach to była patologia Cytuj
michu86- 393 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 No no tak masz racje - pomyliło mi się . Niestety w klasycznym w U3 o ile pamiętam wszyscy startowali z AK, a niestety ta broń w 3 była strasznie słaba i w ogóle dziwnie się nią grało. Życzyłbym sobie aby w U4 AK było tak fajne jak w multi U2, tam po prostu było elegancko. Chore perki ? Mi tak na prawdę przeszkadzał tylko rakietowiec, robiło się za dużo spamu hammerami i rpgami w trybach typu TDM. Reszta była w miarę okej. Niestety jak tak to oglądam to trochę mam wrażenie, że za dużo wzięli z multi TLOU - jestem zaniepokojony. Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Niby co wzięli z multi TLoU? Tylko podnoszenie i wybór klas, żadnych innych powiązań nie widzę. To nada Uncharted, biegni i strzelaj. Cytuj
michu86- 393 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 To strzelanie też jakoś dziwacznie wygląda... ale to jeszcze pozmieniają kilka razy. No ja liczę na to, że będzie biegnij i strzelaj. A nie idź grupą, wskrzeszaj, planuj, chowaj się, analizuj ;] Ja wolę grę na Rambo. 3 Cytuj
agst 131 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 (edytowane) TLoU było świetne dużo lepsze od Uncharted 3, także jak najbardziej można trochę z tego multi zaczerpnąć. Nie wiem jak leczenie sprawdzi się w U4, ale to najmniejszy problem. Największym problem to te dziwne moce, które zapewne będą tylko psuły rozgrywkę tak jak kick-backi w U3. Edytowane 30 października 2015 przez agst Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 Kickbacki nie psuły rozgrywki w U3. Dzięki nim jak byłeś dobry, to mogłeś być jeszcze lepszy Co prawda, nie podobają mi się te moce co pokazali (Jiny, Totem itd.), leczenie też jakoś nie pasuje do multi U, ale z ocena trzeba poczekać, aż się nie zagra. Jak wciągnie tak jak w U2/3 to będzie dobrze. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 30 października 2015 Opublikowano 30 października 2015 (edytowane) No no tak masz racje - pomyliło mi się . Niestety w klasycznym w U3 o ile pamiętam wszyscy startowali z AK, a niestety ta broń w 3 była strasznie słaba i w ogóle dziwnie się nią grało. Życzyłbym sobie aby w U4 AK było tak fajne jak w multi U2, tam po prostu było elegancko. Chore perki ? Mi tak na prawdę przeszkadzał tylko rakietowiec, robiło się za dużo spamu hammerami i rpgami w trybach typu TDM. Reszta była w miarę okej. Niestety jak tak to oglądam to trochę mam wrażenie, że za dużo wzięli z multi TLOU - jestem zaniepokojony. Po ulepszeniu accuracy o 10% był idealny. wymagał strzelania seriami, a nie ogniem ciągłym na średnie i większe dystanse, czyli jak przystało na AK, oraz wymagał tylko jedną kulkę w klatę więcej niż w U2. To było dobre zagranie, bo nie wygrywał ten kto pierwszy trafi, a lepiej schodzi z linii ognia podczas face to face. Właśnie tym tryb Classic przebijał całe multi U2 po paczu zmniejszającym health. No i miał lepsze stopping power, czyli spowalnianie biegnącego do nas z obrzynem/ kal7 nooba. Lepszy niż M9. Jedna z najlepiej wyważonych broni w mp U3. Btw multi TLOU odstawia na kilometr U2 i 3. W singlu zresztą też :czesc: @Square Jaja se robisz. W momencie kiedy zapędzasz słabszego przeciwnika w kozi róg on nagle materializuje RPG i rozwala Cię jednym hitem. #SuperSkillowyMPKurfo 2 lata osłabiali te gówna, a i tak starzy fani woleli tryb Classic. Edytowane 30 października 2015 przez nobody 2 Cytuj
michu86- 393 Opublikowano 31 października 2015 Opublikowano 31 października 2015 (edytowane) Był tak dobry, że nikt nim prawie nie grał i mówię tu o meczach ligowych np: na frag nation, ewentualnie turniejach organizowanych przez big2crew. Zresztą w polskiej lidzie u3, kilku edycjach M9 też dominowało. Jak ktoś wyskakiwał z kałachem to był fajnym celem do zabijania. Tam praktycznie 90% wyboru to M9 - najlepsza broń w 3. Spordaczynie w zależności od mapy Dragon (1 na 5 grajków czasami miał). AK to może dawało radę z nubami randomami w losowych potyczkach, ale nie oszukujmy się tam nawet Raffica dawała radę. Hitboxy w 3 były i są mocno zrąbane, liczy się zawsze, kto pierwszy strzela i jak się buja na perku "szybki i celny" tak to wygląda od około roku a może więcej. Jedynym mocnym momentem AK w historii multi U3 była pierwsza beta - gdzie jeszcze sieć subway rozdawała kody w zestawach. Można wtedy było dołożyć do kałacha modyfikację RoFa i siekało aż miło, potem broń zaliczała tylko nefry, więc wprowadzili tę niby... celność +10% co szczerze (pipi) dawała. Zupełnie jak w Gmalu. Co do kickbacków to bliżej mi do opinii, że jednak psuły zabawę, masz przewagę, walisz w zioma, a ten "magia ku/rwa" i dostajesz RPG na ryj. W większości kickbacki dawały fory i jeszcze większą przewagę tym co umieli grać. ND tłumaczyło się, że wprowadzili kickbacki po to aby nawet słabsi mieli szanse zaskoczyć lepszych (stąd też te debilne powerplaye) zapomnieli tylko, że dobry gracz mógł odpalić w jednym meczu 4 kickbacki a słaby może z 1 (jak uzbierał na pechowcach ). Reasumując niech dadzą AK rodem z U2 i wywalą kickbacki ;p @Agst zapomniałem, że Ty jesteś kamperem i lubisz klimaty ala TLOU, haha pamiętam jak zawsze umiałeś dobrze spierdzielać i mało ginąłeś zupełnie przeciwieństwo "Michała (poznania)" Edytowane 31 października 2015 przez michu86- Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 31 października 2015 Opublikowano 31 października 2015 Mi się wydaje, że w pewnym momencie AK było lepsze od M9 w pełnej wersji, spotkałem też sporo dobrych graczy, którzy z nim latali. M9 było przegięte trochę z modem szybkostrzelności. Mi najlepiej się biegało z Falusem, potem z którymś patchem go zmienili i stracił na swojej za(pipi)istości. W U2 z kolei jak dorwało się M4 to też był pogrom. Mi kickbacki jakoś nie przeszkadzały i jeżeli w czwórce te moce nie będą przegięte to mogą dać tryb DM z nimi jak i zwykły Classic z U2. Beta rusza za miesiąc, w międzyczasie można się zaopatrzyć w Kolekcje i sprawdzić własnoręcznie co mają do zaoferowania. Niech tylko to leczenie nie będzie w każdym trybie dostępne. Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 31 października 2015 Opublikowano 31 października 2015 A co wam przeszkadza to leczenie? Ja chyba najwięcej biegałem z FALLem i podstawowym pistoletem, który też dawał radę. Była jeszcze taką broń, która powstała po 3 seriach i miała lunetę, również bardzo ok. Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 31 października 2015 Opublikowano 31 października 2015 Nowe wideo, standardowo osoba grająca nie ma pojęcia co robić, ale warto obejrzeć, widoczne są min. wybór umiejętności, zupełnie jak w TLoU. Co to za HS w którym typ szarpie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.