Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No niestety, konsolki nie są szczególnie mocne, ALE Uncharted 4 w singlu, przy zachowaniu 1080p i 30 klatek robi ogromne wrażenie ;) Aż dziw bierze, że takich cięć dokonano, by utrzymać 60 klatek. 

 

Oglądam ten najnowszy gameplay z off-screena i gra prezentuje się bardzo ładnie i od strony graficznej. Nie jest to poziom singla w żadnym wypadku, ale i tak jest na czym oko zawiesić. 

Opublikowano

no ladnie ladnie wyglada, tez ogladam, moze po prostu bali sie wielkiej roznicy w av miedzy 1080p 30fps single i 1080p 60fps multi i zmniejszyli rozdzialke, a zaoszczedzone polygony sprawia, ze multi az tak odstawac nie bedzie

Opublikowano

60fps, to świetna wiadomość jeśli chodzi o multi. Ciężko coś powiedzieć o gameplayu póki co, najbardziej martwią te moce dziwne czy co to ma być. Generalnie wygląda to na jakiś mix U3 z Tlou, nie wiem czy to się sprawdzi na dłuższą metę. Czekam na jakieś opinie po becie.

Opublikowano (edytowane)

Ciężko mi to ocenić. Najbardziej lubiłem online z dwójki, bez udziwnień, a tutaj jakiś miks wszystkiego i jeszcze dodali moce z harrego pottera.

 

Zobaczymy jak wyjdzie beta, ale póki co, nie podoba mi się.

Edytowane przez Moldar
Opublikowano

W każdej części był tryb klasyczny, tu tez pewnie go nie zabraknie. Poza tym, to team od multi TLoU, więc jestem więcej niż spokojny o balans.

 

Dobra wiadomość, chyba już wiadomo po co zbiera się te skarby na mapie.

 

Every item in Uncharted 4 MP can also be earned through in-game currency.

 

"Microtransactions will be available at launch, but we'll have no gameplay items that will be gated through microtransactions," he replied.

Uncharted 4's multiplayer mode makes a deliberate move away from the action-movie realism of the main campaign, with players allowed to use mystical totems to unlock supernatural abilities, as well as summon sidekicks (medics, snipers, etcetera). At the outset of each match, players can select various weapons at different in-game currency prices, a la Counter-Strike.

Cogburn added that striking the right balance, between grinding for items and incentivising real-money acquisitions, will be determined after Naughty Dog looks at the data from the Uncharted 4 multiplayer beta.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1130702

  • Plusik 1
Opublikowano

W trójce skompletowanie 3 czy 4 części skarbu owocowało jakimś małym bonusem w postaci dopalaczy bądź bronią specjalną (np. pistolet Sully'ego i tym podobne). Ale nie były to uber mocne rzeczy, które by wpływały znacząco na grę.

Opublikowano

No nie wiem, większy magazynek i szybsze przeładowanie np w Falusie dawało bardzo radę. Szkoda tylko, że system tych skarbów był skopany i zebranie niektórych kompletów graniczyło z cudem. Niech poprawią to w czwórce, to wtedy może być jak najbardziej.

Opublikowano (edytowane)

Tryb klasyczny ok - byle nie taki jak w U3 gdzie wszyscy gracze mieli więcej życia, powodowało to patologiczne sytuacje w rozgrywce.

To podnoszenie padalców mi się nie podoba - śmierdzi mi TLOU ;p

 

Agst tak czy siak szykuj się trzeba reaktywować McnH ;)

 

O te bonusy z mikrotransakcji na razie bym się nie martwił w U3 też wrzucili czapki z dopalaczami i inne bajery, które (pipi) dawały :D

Edytowane przez michu86-
Opublikowano

Tryb klasyczny ok - byle nie taki jak w U3 gdzie wszyscy gracze mieli więcej życia, powodowało to patologiczne sytuacje w rozgrywce.

 

to nie był tryb klasyczny tylko hardcore. klasyczny w stylu U2 gdzie wszyscy zaczynają z tym samym zestawem broni devi dodali w którymś paczu na życzenie community. te chore perki w zwykłych trybach to była patologia

Opublikowano

No no tak masz racje - pomyliło mi się :).

 

Niestety w klasycznym w U3 o ile pamiętam wszyscy startowali z AK, a niestety ta broń w 3 była strasznie słaba i w ogóle dziwnie się nią grało. Życzyłbym sobie aby w U4 AK było tak fajne jak w multi U2, tam po prostu było elegancko.

 

Chore perki ? Mi tak na prawdę przeszkadzał tylko rakietowiec, robiło się za dużo spamu hammerami i rpgami w trybach typu TDM. Reszta była w miarę okej.

 

Niestety jak tak to oglądam to trochę mam wrażenie, że za dużo wzięli z multi TLOU - jestem zaniepokojony.

Opublikowano

To strzelanie też jakoś dziwacznie wygląda... ale to jeszcze pozmieniają kilka razy.

No ja liczę na to, że będzie biegnij i strzelaj.

A nie idź grupą, wskrzeszaj, planuj, chowaj się, analizuj ;]

Ja wolę grę na Rambo.

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

TLoU było świetne dużo lepsze od Uncharted 3, także jak najbardziej można trochę z tego multi zaczerpnąć. Nie wiem jak leczenie sprawdzi się w U4, ale to najmniejszy problem. Największym problem to te dziwne moce, które zapewne będą tylko psuły rozgrywkę tak jak kick-backi w U3. 

Edytowane przez agst
Opublikowano

Kickbacki nie psuły rozgrywki w U3. Dzięki nim jak byłeś dobry, to mogłeś być jeszcze lepszy :D Co prawda, nie podobają mi się te moce co pokazali (Jiny, Totem itd.), leczenie też jakoś nie pasuje do multi U, ale z ocena trzeba poczekać, aż się nie zagra.

Jak wciągnie tak jak w U2/3 to będzie dobrze.

Opublikowano (edytowane)

No no tak masz racje - pomyliło mi się :).

 

Niestety w klasycznym w U3 o ile pamiętam wszyscy startowali z AK, a niestety ta broń w 3 była strasznie słaba i w ogóle dziwnie się nią grało. Życzyłbym sobie aby w U4 AK było tak fajne jak w multi U2, tam po prostu było elegancko.

 

Chore perki ? Mi tak na prawdę przeszkadzał tylko rakietowiec, robiło się za dużo spamu hammerami i rpgami w trybach typu TDM. Reszta była w miarę okej.

 

Niestety jak tak to oglądam to trochę mam wrażenie, że za dużo wzięli z multi TLOU - jestem zaniepokojony.

 

Po ulepszeniu accuracy o 10% był idealny. wymagał strzelania seriami, a nie ogniem ciągłym na średnie i większe dystanse, czyli jak przystało na AK, oraz wymagał tylko jedną kulkę w klatę więcej niż w U2. To było dobre zagranie, bo nie wygrywał ten kto pierwszy trafi, a lepiej schodzi z linii ognia podczas face to face. Właśnie tym tryb Classic przebijał całe multi U2 po paczu zmniejszającym health. No i miał lepsze stopping power, czyli spowalnianie biegnącego do nas z obrzynem/ kal7 nooba. Lepszy niż M9. Jedna z najlepiej wyważonych broni w mp U3.

 

Btw multi TLOU odstawia na kilometr U2 i 3. W singlu zresztą też :czesc:

@Square

Jaja se robisz. W momencie kiedy zapędzasz słabszego przeciwnika w kozi róg on nagle materializuje RPG i rozwala Cię jednym hitem. #SuperSkillowyMPKurfo

 

2 lata osłabiali te gówna, a i tak starzy fani woleli tryb Classic.

Edytowane przez nobody
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Był tak dobry, że nikt nim prawie nie grał i mówię tu o meczach ligowych np: na frag nation, ewentualnie turniejach organizowanych przez big2crew. Zresztą w polskiej lidzie u3, kilku edycjach M9 też dominowało. Jak ktoś wyskakiwał z kałachem to był fajnym celem do zabijania.

 

Tam praktycznie 90% wyboru to M9 - najlepsza broń w 3. Spordaczynie w zależności od mapy Dragon (1 na 5 grajków czasami miał).

 

AK to może dawało radę z nubami randomami w losowych potyczkach, ale nie oszukujmy się tam nawet Raffica dawała radę.

 

Hitboxy w 3 były i są mocno zrąbane, liczy się zawsze, kto pierwszy strzela i jak się buja na perku "szybki i celny" tak to wygląda od około roku a może więcej.

 

Jedynym mocnym momentem AK w historii multi U3 była pierwsza beta - gdzie jeszcze sieć subway rozdawała kody w zestawach. Można wtedy było dołożyć do kałacha modyfikację RoFa i siekało aż miło, potem broń zaliczała tylko nefry, więc wprowadzili tę niby... celność +10% co szczerze (pipi) dawała. Zupełnie jak w Gmalu.

 

Co do kickbacków to bliżej mi do opinii, że jednak psuły zabawę, masz przewagę, walisz w zioma, a ten "magia ku/rwa" i dostajesz RPG na ryj.

W większości kickbacki dawały fory  i jeszcze większą przewagę tym co umieli grać.

 

ND tłumaczyło się, że wprowadzili kickbacki po to aby nawet słabsi mieli szanse zaskoczyć lepszych (stąd też te debilne powerplaye) zapomnieli tylko, że dobry gracz mógł odpalić w jednym meczu 4 kickbacki a słaby może z 1 (jak uzbierał na pechowcach ;)).

 

Reasumując niech dadzą AK rodem z U2 i wywalą kickbacki ;p

 

@Agst

 

zapomniałem, że Ty jesteś kamperem i lubisz klimaty ala TLOU, haha pamiętam jak zawsze umiałeś dobrze spierdzielać i mało ginąłeś :D zupełnie przeciwieństwo "Michała (poznania)" :D

Edytowane przez michu86-
Opublikowano

Mi się wydaje, że w pewnym momencie AK było lepsze od M9 w pełnej wersji, spotkałem też sporo dobrych graczy, którzy z nim latali. M9 było przegięte trochę z modem szybkostrzelności. Mi najlepiej się biegało z Falusem, potem z którymś patchem go zmienili i stracił na swojej za(pipi)istości. W U2 z kolei jak dorwało się M4 to też był pogrom.

Mi kickbacki jakoś nie przeszkadzały i jeżeli w czwórce te moce nie będą przegięte to mogą dać tryb DM z nimi jak i zwykły Classic z U2. Beta rusza za miesiąc, w międzyczasie można się zaopatrzyć w Kolekcje i sprawdzić własnoręcznie co mają do zaoferowania. Niech tylko to leczenie nie będzie w każdym trybie dostępne.

Opublikowano

A co wam przeszkadza to leczenie?

Ja chyba najwięcej biegałem z FALLem i podstawowym pistoletem, który też dawał radę. Była jeszcze taką broń, która powstała po 3 seriach i miała lunetę, również bardzo ok.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...