Szymek 1 056 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 (edytowane) Hłe hłe, czasami wychodzą śmieszne akcje pierwszego nie trafiles bo pewnie gosciu mial szybsze pelzanie...a te dwa nastepne to poprostu perk na 30% wiecej zycia mam nadzieje ze jeszcze cos zagram jak wroce z pracy Edytowane 7 marca 2016 przez Szymek_PL_ Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 (edytowane) Wow, cóż to był za weekend. W całości poświęcony becie multi U4. I to w większości w doborowym towarzystwie forumkowej ekipy. Piątek grało się cudownie. Wraz z Bansaiem tłukliśmy przeciwników aż miło, sobota i niedziela to już full opcja forumkowa: Bansai, Square, Zetta, Kazub, Yano, Infestor84 i kilku innych (sorry, że nie pamiętam nicków). O ile w piątek i sobotę grało się bez większych problemów tak wczoraj ciężko było się dołączyć do drużyny. Czasami też wyrzucało graczy tuż przed rozpoczęciem meczu albo ekran robił się czarny i dupa, pograne. Ale później ogarnięto problem i jazda. W większości meczy to była całkowita dominacja głównie dzięki dwóm szerminatorom: Bansai'owi i Square'owi. Mają skilla chłopaki Ale reszta też dawała radę. Nawet Yano był pomocny. A rozgrywkę umilał nam Masorz puszczając szlagiery prosto od The Prodigy. Poniżej kilka akcji z solowej rozgrywki z iście dramatycznym zakończeniem Tutaj meczyk solo, który potwierdza jedną rzecz: bez Bansai'a idzie mi lepiej bo nie ma kto kraść fragów Jeden z dobrych meczy choć początek tego nie zwiastował. Po ograniu co i jak są pewne zastrzeżenia. Po pierwsze muszą poprawić rzucanie granatami bo po łuku zbyt często granat lockuje się tuż przy twarzy (gdy zwisamy). Można rzucać podczas celowania ale wciąż nie jest to precyzyjny rzut. Albo za daleko pada albo za blisko. Wyszukiwanie meczy bądź graczy rówież mogłoby być szybsze. RPG zostało mocno ograniczone względem U3. Jest znacznie mniej precyzyjny. Zapomnij o szybkim obrocie o 180 stopni podczas ostrzału i precyzyjnym strzale w agresora. Zasięg również nie jest najlepszy i chyba dodali opadanie pocisku. Zniszczalność otocznia jest zauważalna ale szału nie robi. Nie ma takich akcji jak z U2 gdzie na jednej mapce wyjeżdża czołg czy śmigłowiec ostrzeliwuje otoczenie. Raptem filary mogą na kogoś spaść jak się ma szczęście. Lemury na leśnej mapce są ze stali. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z multi i z chęcią zagram na premierę. Edytowane 7 marca 2016 przez Farmer. 5 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 "szerminator" Bedzie grane po premierze Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Szkoda, że gra nie jest bardziej brutalna jak w TLOU, strzelanie to dalej takie kapiszony, zero krwi, mają target na pegi więc pewnie dlatego jest jak jest. Do poprawy jeszcze rzut paczką dynamitu, nigdzie tego sie nie da dorzucić. Feeling ze strzelania całkiem spoko, chodz bronie mogły by być głośniejsze, kopią dobrze, recoil też ok, tylko where is the blood Goty strzelanka by wyszła, gdyby poszli w brutality, a tak tylko takie coś na zabicie czasu raczej będzie 5 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 (edytowane) Bo Uncharted to taki odpowiednik Indiana Jonesy, gra dla całej rodziny, stylistyka, kolory, humor, postacie, wszystko jest napisane, stworzone pod tym kierunkiem, wielkiej przygody dla całej rodziny. Więc nic dziwnego, że zamiast fucky i odpadają kończyny tak jak w TLoU, usłyszymy co najwyżej "oh, crap". Zresztą ND podkreślało, Uncharted ma być Uncharted, a nie kopią TLoU czy jakieś innej gry. Dobrze wiedzieć, że zaje.bi.stość multiplayera zalezy od tego jak bardzo jest brutalny. Edytowane 7 marca 2016 przez YETI 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Jak piszesz singiel dla Indiany Jones, ale z multi mogliby pocisnąć mocniej. Multi jest dobre, ale byłoby dużo lepsze Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 I tak nie jest źle. Ogólnie zauważyłem, że jak drugi team kompletnie nieogarnia, to można się bawić w Rambo, mój rekord to jakoś 27 powaleń i 23 nokauty Pozdro Fanek, pamiętasz ten mecz Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Moldar dobry zabijaka, 3/4 fragów całego teamu robi w meczu Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 fraguje, porusza się po mapie wertykalnie (parkour, linka z hakiem) i steruje postaciami bardzo przyjemnie. dbałość o detale i fizykę robią bardzo dobrze, ale po ograniu jestem tak samo sceptyczny co po obczajeniu pierwszego zwiastuna na TGS (?). opcja ożywiania postaci, totemy, kupowane rpgi i tępe boty skutecznie psują odbiór całości. jest zwyczajnie nieuczciwie. fajnie było pograć te kilka godzin, ale do czasu dodania klasycznego TDM to mp jest dla mnie martwe. Cytuj
Freeze182 10 Opublikowano 7 marca 2016 Opublikowano 7 marca 2016 Niby na planszach mamy trochę interaktywnych elementów otoczenia które ładnie możemy zdemolować ale....... zauważyliście że ciuchy postaci nie mokną / brudzą się. Niby taka pierdoła a jednak wkurza, zwłaszcza że w takim stareńkim U2 taki efekt był ! Oby w finalnym produkcie takie szczegóły były poprawione......i nie było powtórki z U3. P.S. I mam też nadzieję ze nie będzie tak jak w TLOU gdzie rzeczy do odblokowanie w grze było tyle co kot napłakał a " tony " ubranek i dodatkową silniejszą broń mogliśmy nabyć za realne pieniądze w DLC. 1 Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 wyglada jakby wzieli multi z tlou i zabrali najlepszy i najwazniejszy element wokol ktorego zbudowana byla cala reszta - skradanie. Farmer na tym filmiku lata totalnie bez sensu, jest nawet moment ze 5 razy spada i z powrotem wspina sie na murek. Lol. I jeszcze te kapiszony bez zadnej mocy... Nie wyglada to dobrze. co do banzaja zlodzieja fragow - widze ze od czasu tlou wiele sie nie zmienilo Do kiedy ta beta? Nie wiem czy warto wyciagac PS4 z szafy (doslownie - lezy w szafie). Cytuj
simonldz 21 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 P.S. I mam też nadzieję ze nie będzie tak jak w TLOU gdzie rzeczy do odblokowanie w grze było tyle co kot napłakał a " tony " ubranek i dodatkową silniejszą broń mogliśmy nabyć za realne pieniądze w DLC. Też mam taką nadzieje. Czapeczki i inne popierdółki jeszcze zrozumiem ale bronie to już przegięcie. Taki model to może się sprawdzić w world of tanks ale nie w grze co płacimy za nią na starcie. http://www.pssite.com/news/45417/mikroplatnosci-dostepne-od-dnia-premiery-uncharted-4-kres-zlodzieja.htmltutaj napisali, że każdy przedmiot będzie do odblokowania, a walutą pewnie będą te fioletowe punkty. Pamięta ktoś jak je można było zdobyć? Nie zwróciłem na to właśnie uwagi. Cytuj
michu86- 397 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Uncharted ma ze skradaniem 1 element, że trzeba wbić do trofeum X zabić po cichu. KONIEC skradania w tej grze. To nie TLOU i bardzo dobrze, choć wg mnie zapożyczeń i tak jest za dużo . Niektórzy to mają chyba takie podejście - hm... Naughty Dog... hm co oni zrobili hm...? Uncharted i TLOU więc porównuję! Kurfa zrobili też Crasha więc wg mnie multi U4 jest do dupy bo się jabłuszek nie zbiera i gdzie do uja jest aku aku? 1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 (edytowane) Szukanie huya w (pipi)e po prostu. Mnie multi w becie bardzo siadlo. Edytowane 8 marca 2016 przez KoBik Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Uncharted ma ze skradaniem 1 element, że trzeba wbić do trofeum X zabić po cichu. KONIEC skradania w tej grze. To nie TLOU i bardzo dobrze, choć wg mnie zapożyczeń i tak jest za dużo . Niektórzy to mają chyba takie podejście - hm... Naughty Dog... hm co oni zrobili hm...? Uncharted i TLOU więc porównuję! Kurfa zrobili też Crasha więc wg mnie multi U4 jest do dupy bo się jabłuszek nie zbiera i gdzie do uja jest aku aku? ale co ty bredzisz? Przeciez 80% multiplayera to ctrl c ctrl v z tlou. Kurde, nawet tabelki i komunikaty sa takie same. Wez moze zmniejsz dawke mocarza. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 co do banzaja zlodzieja fragow - widze ze od czasu tlou wiele sie nie zmienilo Przeciez my w tlou nigdy nie gralismy, poza tym Farmer zartowal, no ale skad ty mozesz o tym wiedziec Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 no i coz moge powiedziec...2 dni katowania gry z randomami i kazdy kolejny mecz smakowal coraz lepiej...masa fajnych akcji, zdecydowanie bardziej lezy ta warsja multi niz z poprzednich czesci, akurat te wszystkie totemy i pomocnicy nie przeszkadzaja, dynamizuja rozgrywke i nie ma ciaglego siedzenia za oslona IMOOgolnie nie spodziewalem sie ze multi tak mi zasmakuje...przede wszystkim strasznie fajnie mi sie strzela z broni, szkoda ze nie bylo okazji pobawic sie jakos teamowo z kims (po dopiero musi byc rzeka miodu) Zapowiada sie ze Uncharted bedzie moja glowna gra do grania po sieci..tylko eszcze 2 miesiace co do ostatniej akcji na filimku...trafilem tam w granat lub c4?? 1 Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Raczej sam granat wyrządził takie spustoszenie. Ma bardzo krótki czas detonacji, a goście siedzieli w kupie. Czezky jaki ból dupy o kapiszony. I skradanie z TLoU? Serio Dave? Przecież w multi nie ma nawet skręcania karków (a szkoda) znanego z poprzednich części, który można było wykonać jak zaszło się przeciwnika od tyłu. Z TLoU zaczerpnęli tylko element strategiczny, tutaj w postaci artefaktów i pomocników. I na tym koniec strategii. No i podnoszenie kompanów jeszcze. Co do artefaktów to rzucanie ich na pałę nie przyniesie żadnych korzyści. Trzeba wyczuć czy opłaca się w danym miejscu i czasie ustawiać artefakt. Z pomocnikami jest inna sprawa. Są przegięci. Umiejętne rozlokowanie Snajpera może zapewnić sporo powaleń na nasze konto. "Dusiciel" jest szybki i dość długo przytrzymuje ofiarę dodatkowo zadając mu obrażenia plus od czasu do czasu wspiera nas ogniem z pistoletu. Przed "Brutem" zazwyczaj przeciwnicy robią obrót na pięcie bo ma sporą siłę ognia i mocny pancerz. Najlepszą taktyką na niego to nokaut z góry z liny. Medyk leczy nas plus zapewnia okazjonalnie ostrzał. Choć czasami gubi się i nie wie czy strzelać czy leczyć. Co do poprawek to dym z granatu wygląda strasznie wg mnie. Jego działanie ok ale wygląd już nie. Detekcję kolizji też mogliby poprawić. Czasami po powaleniu przeciwnika wywala na kilka metrów. Widać to na filmikach. Na filmie od Szymka też (2.28 min). Moment gdy dostali granatem pomocnika wyrzuciło ekspresem w niebo. I tak jak przy trójce lepiej wchodzą kopniaki z krawędzi niż ściąganie przy zwisaniu. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 Szkoda, że gra nie jest bardziej brutalna jak w TLOU, strzelanie to dalej takie kapiszony, zero krwi, mają target na pegi więc pewnie dlatego jest jak jest. Do poprawy jeszcze rzut paczką dynamitu, nigdzie tego sie nie da dorzucić. Feeling ze strzelania całkiem spoko, chodz bronie mogły by być głośniejsze, kopią dobrze, recoil też ok, tylko where is the blood Goty strzelanka by wyszła, gdyby poszli w brutality, a tak tylko takie coś na zabicie czasu raczej będzie Lulz lmao sam jestes ku.Rwa dynamit. To jest C4, to sie przykleja do sciany/podlogi, uzbraja i wysadza. Gore bylo super w tlou czy girsach, w uncharted TEGO NIE POTRZEBA. Nie ten setting, to inne klimaty i rozwalanie glow pasuje tu swini siodlo. Co wy ku.rwa 15 lat macie ? Sporo bylo opinii o przegietych totemach i sidekickach. Po zagraniu tych kilkudziesieciu meczy wyglada to raczej na lament casuali. O boze bozenko eldorado mnie bije. Murzyni prosze was. To nawet nie sluzy tyle do zabijania, co bardziej do siania fermentu i ploszenia camperow. Na razie ZADEN z tych bajerow nie wydaje sie przegiety. Moga byc super przydatne, kiedy sa dobrze uzyte, ale mozna sobie z nimi radzic. Dodaja pikanterii rozgrywce i wprowadzaja sporo taktyki. Co do opinii pana recenzenta zeratula, jakoby sidekicki i totemy nie pasowaly do uncharted, to nie zgadniecie, ale sa to elementy ze swiata uncharted. Eldorado - U1, cintamani - U2, brutal - U3, hunter - misje z coopa, djin - U3, Indra - komiks i tak dalej Przed zagraniem bylem sceptyczny do tej linki z hakiem. Po zagraniu dziwie sie, ze nie bylo tego wczesnie. To wiecej niz bajer, to swietnie zaimplementowany element rozgrywki. Wzbogaca element platformowy, daje ladowany atak melee i pozwala sadzic kozackie akcje w powietrzu ze spadnieciem z piacha na czele. To bylo potrzebne Kontrowersje budzi zabranie stealth killa zza plecow, ale mozna to potraktowac jako element balansu wzgledem linki. Nie mozna juz uwalic goscia podczas walki w zwarciu wskakujac mu na plecy, ale mozna one hitowac linka....po czerdzu, takze cos za cos. Atak z powietrza na lince ma byc ekwiwalentem. Mysle, ze starego stealth killa moznaby jeszcze umiesicic, wraz z one hit ko, bez obalania, tylko trzebaby wydluzyc animacje, co nadaloby balansu i klmatu przy okazji Djin jest zayebisty. Beda super akcje na jutubie. Wazne, ze na djinie sciagamy cale zycie nie trzema melee, tylko dwoma. Nie trwa zbyt dlugo, wyglada kozacko, jest w sam raz 2 1 Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 No i ma zastosowanie zarówno ofensywne jak i defensywne. Jak taki gość wpadnie w grupę to rozpieprza ich linię obrony co pozwala na atak kolegów, a gdy zrobi się za gorąco można błyskawicznie prysnąć. Indra też jest przydatna choć jak za blisko rzucimy może stać się bronią obusieczną bo zwalnia wszystkich w obrębie działania. Cytuj
Kazub 4 585 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 A to nie wiedzialem, ze indra zamula swoich. To troche komplikuje jego przydatnosc wzgledem eldorado, zwlaszcza, ze obszar ma skromny. Ciekawe jak wplywa na celowanie i strzelanie Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 A to nie wiedzialem, ze indra zamula swoich. To troche komplikuje jego przydatnosc wzgledem eldorado, zwlaszcza, ze obszar ma skromny. Ciekawe jak wplywa na celowanie i strzelanie przyda sie jak wrzuca jakis tryb z objektami swoja droga ciekawie jakie beda tryby Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 8 marca 2016 Opublikowano 8 marca 2016 napisali, że każdy przedmiot będzie do odblokowania, a walutą pewnie będą te fioletowe punkty. Pamięta ktoś jak je można było zdobyć? Nie zwróciłem na to właśnie uwagi. Za wykonanie misji, np. wygranie 5 meczy, powalić z danej broni X przeciwników, przywołanie kilka razy snajpera itp. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.