Fanek 669 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Ja to jestem chory i oglądam wszędzie i wszystko przy każdym tytule, ale tym razem już sie powstrzymam i stopuje Te screeny z dziś pustynne to duży spoiler, miło by było zobaczyć to miejscówke w grze nie wiedząc o jej istnieniu Cytuj
Figaro 8 305 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 A ja obejrzałem to 18 minut i wow, super się to zapowiada. Ciężko to już nazwać pustym korytarzykiem pif pafowym. Cytuj
okens 541 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Ja (pipi)e jak to wszystko wyglada, jak pachnie. Cytuj
Tankietka 25 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) No fajne, fajne. Podobają mi się opcjonalne miejscówki z artefaktami. Na filmiku szybko sobie przejechał. Ja tam po tym terenie, pewnie będę latał minimum dwie godziny i lizał ściany. Edytowane 4 kwietnia 2016 przez Tankietka Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Gameplay zapowiada się genialnie, jedyne do czego mogę się przyczepić, że to naznaczanie przeciwników odbywa się przez wyciągnięcie broni, lepiej by było jakby jakąś lornetkę miał przy sobie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Gra dalej wygląda kosmicznie, naprawdę robi wrażenie do ogrania na premierę Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Wszystko fajnie, tylko po jakiego chuya dali możliwość oznaczania przeciwników? Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Abyś miał łatwiej, nie chcesz nie musisz z tego korzystać, pewnie na wyższych poziomach tego nie będzie, ale się okaże. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Ten nowy materiał z uwagi na długość pewnie nie jest za bardzo spoiler free, co? Edytowane 4 kwietnia 2016 przez DonSterydo Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Ten nowy materiał z uwagi na długość pewnie nie jest za bardzo spoiler free, co? Nie jest tam przedstawione nic szczególnie istotnego dla fabuły, ale są spoilery. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Na początku jak to zobaczyłem do głowy przyszła mi jedna myśl mark and execute Cytuj
Neox 158 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Wszystko fajnie, tylko po jakiego chuya dali możliwość oznaczania przeciwników? Mozesz to wylaczyc (potwierdzone), na crushing domyslnie bedzie off. Uncharted 4 also offers some new tools to help you sneak past Nate's foes. You can mark targets as in a Battlefield game by holding L2 and pressing the left stick. And when you're hidden, each enemy has a stealth indicator above their head à la Assassin's Creed. The sand-colored icon slowly fills up as they train their eyes on you; it turns yellow if they think they've seen something, at which point they'll head over to investigate; and it turns orange once they've definitively spotted you. (You're free to turn off these features if you want, and they're disabled by default on the hardest difficulty, Crushing.) Edytowane 4 kwietnia 2016 przez Neox Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Wcześniej włączyłem sobie gunplay od razu, a teraz moment jazdy autem. No po prostu masakra, motyw z wyciągarką mnie rozwalił, Nate podbiega, bierze linę, przerzuca między rękoma dla realizmu i nawet musi drzewo obejść aby hak zaczepić. Oraz oczywiście hak sam się nie odczepi, trzeba wyjść i zrobić to samemu Praktycznie każdy inny deweloper dałby sobie z tym spokój, ale dla ND każdy taki detal jest ważny, no mistrzostwo po prostu. Edytowane 4 kwietnia 2016 przez Moldar Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Świetne są te wszystkie nowości i zmiany, które wprowadzili do gry. Widać, że ND chcą się pożegnać z Uncharted najlepiej jak potrafią, a to wszystko z korzyścią dla nas Edytowane 4 kwietnia 2016 przez SzczurekPB Cytuj
smoo 2 256 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Pięknie to wygląda, tylko w oczy rzucają się od razu ślepi przeciwnicy. Motyw z dbałością o detale przy zaczepianiu liny, albo przejeździe pod wodospadem to majstersztyk. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Jak ta zaora, jezusku jak ta zaora, to bedzie zaoranie totalne 1 Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Seria call of duty powinna się uczyc od ND jak należy ewuluować gry. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Gif time: http://abload.de/img/unchartedleg27jp4p.gif http://gifyu.com/images/uc39a82e.gif https://giant.gfycat.com/FlippantBrokenIrishdraughthorse.gif https://giant.gfycat.com/ClearSlipperyDunlin.gif Nie oglądam już tego nowego gameplayu, przeklikałem go tylko pare razy, wytrzymam! 2 Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 IGN opublikowało artykuł w oparciu o rozmowę z Druckmannem i cóż nie wiem czy wrzucać to w spoiler, ale raczej wrzucę bo niektórzy mogą to odebrać w taki sposób Uncharted 4's Ending Will Be Divisive Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Animacja tych postaci na cut-scenkach to jest jakiś kosmos, są jak żywe po prostu Cytuj
spizganygutek 21 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Animacja miażdży, Drake podcierający nos mnie zniszczył. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) Oczywiście animacja w przerywnikach to absolutny majstersztyk ale stworzony tak jakby na PS 4,5K:) Poza tym obijający się od prawa do lewa kanister też jest dobry. Ok grafa miażdży i nie interesuje mnie ile trików tam wcisnęli, niech wciskają wszyscy takie triki ja chętnie będę dawał się oszukiwać. Jak opadnie zachwyt grafą to nie będzie to samo co zawsze - more and more pif paf shooting?PS.Facjata Nathana z głowy czy z żywego człowieka? Edytowane 4 kwietnia 2016 przez da$io Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Oczywiście animacja w przerywnikach to absolutny majstersztyk ale stworzony tak jakby na PS 4,5K:) Poza tym obijający się od prawa do lewa kanister też jest dobry. Ok grafa miażdży i nie interesuje mnie ile trików tam wcisnęli, niech wciskają wszyscy takie triki ja chętnie będę dawał się oszukiwać. Jak opadnie zachwyt grafą to nie będzie to samo co zawsze - more and more pif paf shooting? PS.Facjata Nathana z głowy czy z żywego człowieka? Jestem ciekawy czy ND naprawdę by mogło stworzyć coś takiego w gameplayu na tym niby 4.5 jeżeli teraz te scenki są wyświetlane w realtime. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 (edytowane) te smugi od pocisków są obrzydliwe no i to "ok, thats all of them" najwyrazniej pozostanie a tak poza tym, cacko <3 dobrze ze rozwineli mechanike skradania Edytowane 4 kwietnia 2016 przez Andżej Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Opublikowano 4 kwietnia 2016 Te tereny Brakuje tylko mniejszych/wiekszych wiosek i wygladalo by jak Wiedzmin 4 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.