Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Na PPE gra dostała 10 heh kiedy ostatni raz gra dostała na portalu taka note i to wystawiona przez Rogera :O ?

Edytowane przez Starh
Opublikowano (edytowane)

Gram.pl - 10/10, a w podsumowaniu:

 

Przez te 12 lat, jak piszę o grach, nie zdarzyło się, bym grze wystawił 10/10. Teraz robię to z czystym sumieniem, bo Uncharted 4: Kres Złodzieja to piękne ukoronowanie całej serii. I tylko żal, że to już ostatnia wyprawa Nathana Drake'a...

 

http://www.gram.pl/artykul/2016/05/05/.shtml

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano

Dopiero trzecia dycha na ppe http://www.ppe.pl/encyklopedia/ranking/redakcja.html

 

Ale mam gdzies ich dyche, bardziej cieszy kilka cytatow z tej recenzji (pare malych spoilerow, nikomu przyjemnosci z gry nie zabiora ale ostrzegam)

 

 

 

Przy czym pragnę zauważyć, że osoby lubiące wycisnąć z gry wszystkie soki również nie będą zawiedzione. Poza standardowym dla serii szukaniem skarbów doszło choćby kompletowanie notatnika. Pomysł niby prosty, ale przywiązanie dewelopera do szczegółów zachwyca na każdej płaszczyźnie. Nathan zwiedzając kolejne poziomy może natknąć się na różne notatki i elementy otoczenia warte uwagi (łącznie czeka blisko 50 takich miejsc do odkrycia).

 

Gameplay na pierwszy rzut oka niewiele się zmienił, ale takie wrażenie towarzyszy nam tylko na początku przygody. Cieszy fakt, że tym razem postawiono większy nacisk na eksplorację i zagadki kosztem strzelania. Poza tym wiele fragmentów gry możemy ukończyć mordując wrogów po cichu, chowając się w trawie, wodzie, za obiektami czy przemykając ciasnymi przejściami wentylacyjnymi.

 

 Znacznie lepiej wypada fizyka broni - każda gwarantuje zupełnie inne doznania. Operowanie shotgunem czy snajperką to czysta poezja. Przy ostrej zadymie animacja zazwyczaj trzyma 30 klatek na sekundę, a wyraźne chrupnięcia zdarzyły mi się może ze dwa razy podczas całej gry. Znacznie więcej elementów ulega teraz destrukcji - mając na stanie bazookę możemy w kilku miejscach roztrzaskać w drobny mak kilkupiętrowe konstrukcje. Kruszą się ściany, sypią framugi, pękają podłogi

 

W przeciwieństwie do poprzednich części, gdzie im bliżej końca gry tym więcej było strzelanin kosztem fabuły, Uncharted 4 trzyma w napięciu do samych napisów końcowych. 

 

:banderas:  :banderas:  :banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano

Co za typy, naprawdę. W branży jest wielu wybitnych rezyserow, ale oni wyznaczają standardy.

 

W ogóle czekam na nowe IP z nowa aktorska gwiazda w branży. ND wybiło Northa i Bakera. Kto następny?

Opublikowano

Weszliśmy w najgorszy okres przed premiera. Najgorszy.

 

Ja siedzę w tej chwili na kawie w pracy, nie umiem się w ogóle skupić. Zaraz spotkanie, a ja chyba wyjadę na nim czy ktoś czytał recenzje U4.

 

Jest zle bo do wtorku jest mnóstwo czasu. Może w poniedziałek uda się wyrwać, ale szczerze watpię. Jak ktoś z Wrocławia będzie coś wiedział, zapłacę za info :D

Opublikowano

Zycia nie macie ze weekendu nie wytrzymacie ? Powaznie pytam bo ten hajp mnie troszke smieszy  :sorcerer:

 

Jak ktoś jara się gierkami i wychodzi tytuł od jednego z najlepszych developerów na rynku to ten hajp jest mocno uzasadniony ;)

Opublikowano

Niech ktoś da znać jak się dowie, czy pojawiła się w grze scena z reveal traileru i jak jest zmieniona ;)

Jeśli masz na myśli to z muchą to:

 

 

Nie ma takiej a przynajmniej do 17 chaptera takiej nie widziałem.

Tam grafa była za dobra jak na PS4 i nie ma się co dziwić, że się nie pojawiła.

 

 

Wstawki raczej już nie będzie z tego powodu, że według mnie zmienili ją na coś podobnego tzn.

 

 

Mamy teraz dzień i całkiem inną kamerę a ranę zamiast muchy opatruje ktoś inny.

 

Opublikowano

Dopiero trzecia dycha na ppe http://www.ppe.pl/encyklopedia/ranking/redakcja.html

 

Ale mam gdzies ich dyche, bardziej cieszy kilka cytatow z tej recenzji (pare malych spoilerow, nikomu przyjemnosci z gry nie zabiora ale ostrzegam)

 

 

 

Przy czym pragnę zauważyć, że osoby lubiące wycisnąć z gry wszystkie soki również nie będą zawiedzione. Poza standardowym dla serii szukaniem skarbów doszło choćby kompletowanie notatnika. Pomysł niby prosty, ale przywiązanie dewelopera do szczegółów zachwyca na każdej płaszczyźnie. Nathan zwiedzając kolejne poziomy może natknąć się na różne notatki i elementy otoczenia warte uwagi (łącznie czeka blisko 50 takich miejsc do odkrycia).

 

Gameplay na pierwszy rzut oka niewiele się zmienił, ale takie wrażenie towarzyszy nam tylko na początku przygody. Cieszy fakt, że tym razem postawiono większy nacisk na eksplorację i zagadki kosztem strzelania. Poza tym wiele fragmentów gry możemy ukończyć mordując wrogów po cichu, chowając się w trawie, wodzie, za obiektami czy przemykając ciasnymi przejściami wentylacyjnymi.

 

 Znacznie lepiej wypada fizyka broni - każda gwarantuje zupełnie inne doznania. Operowanie shotgunem czy snajperką to czysta poezja. Przy ostrej zadymie animacja zazwyczaj trzyma 30 klatek na sekundę, a wyraźne chrupnięcia zdarzyły mi się może ze dwa razy podczas całej gry. Znacznie więcej elementów ulega teraz destrukcji - mając na stanie bazookę możemy w kilku miejscach roztrzaskać w drobny mak kilkupiętrowe konstrukcje. Kruszą się ściany, sypią framugi, pękają podłogi

 

W przeciwieństwie do poprzednich części, gdzie im bliżej końca gry tym więcej było strzelanin kosztem fabuły, Uncharted 4 trzyma w napięciu do samych napisów końcowych. 

:banderas: :banderas: :banderas:

dobra, już bez udawanych spustów, widać że devi wzięli sobie do serca te dissy n.t. gameplayu w 1-3. po obczajeniu walktrough z jeepem i relacji tego typu wychodzi na to że singla wezmę nie dla efektywnych skryptów i klimatu wakacyjnej przygody, a... gameplayu.

 

huh, tyle miesięcy budowania wizerunku tru gejmera psu w d.upę [*]

Opublikowano

polygamia

 

Na początku Drake szuka przygody, później przygoda szuka Drake’a. Kres Złodzieja to dzieło kompletne. Ten poziom maestrii zdarza się wyjątkowo rzadko. Zwykle wyśmiewam pomysły kupna konsoli dla jednej gry, ale tu zrobię wyjątek. Uncharted 4: Kres Złodzieja to więcej niż gra. To drogowskaz dla każdego developera. I dowód, że da się zrobić ciekawą, rozbudowaną i pełną atrakcji grę, która będzie wyglądać lepiej, niż renderowane wstawki u konkurencji. Drake przechodzi na emeryturę w szczycie formy.

:obama:

  • Plusik 4
Gość suteq
Opublikowano

Nobody każul :kaz:

 

Nie moge sie doczekac az zagram. To bedzie na pewno wspaniala pożegnalna przygoda. :fsg:

Opublikowano (edytowane)

Szkoda tylko że nie ma więcej mapek do multi...8 sztuk to troszkę mało na start chociaż jak pozostałe sześć będzie trzymało poziom mapek z bety to będzie git ;-)

W kz2 też chyba było 8 mapek a nie przeszkadzało to spędzić z grą kupę czasu

Edytowane przez Szymek_PL_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...