Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie Pepe im przeszkadza :)

zawsze do usług ;)

 

akcja z materiałów wideo opublikowanych jakis czas temu, gdzie Drake i Sully cisną jeepem i goni ich pancerfura, jest pierwsza i jedyna tak intensywna i filmowa akcja do okolo 60% gry. w tej scenie przypomnialem sobie czym jest uncharted. niczym Diego w Epoce Lodowcowej mialem ochote zakrzyknac: dobra, kto jedzie jeszcze raz? co mocno mnie zaskoczylo - sterowanie autem w 100% nalezy do nas. spodziewalem sie, ze tylko bedziemy krecic lewo prawo delikatnie, a gaz bedzie fabrycznie ustawiony w pozycji "do dechy". tymczasem mamy tam pelna kontrole nad autem, wybieramy trase, a nie pedzimy oskryptowanym korytarzem. az nie wierzylem, ze tak to zrobili - tutaj chapeau bas dla twórców :)

 

mojej dzidzi bardzo podobało się eksplorowanie tropikalnej wyspy - szeroko otwartymi ślepkami śledziła dziś na ekranie moje poczynania jako Drake - to chyba najlepszy znak jakości ;) żona też chwaliła ładny wygląd, ale wciaz padało "ładnie, ale nie ma szału jak kiedyś" ;)

Odnośnik do komentarza

Jest możliwość wybrania sobie dowolnej (no prawie) kombinacji ścieżki audio i napisów, wiec każdy powinien sprawdzić sam co mu najbardziej leży ;) Indywidualne wybory.

 

Ja gram w oryginale bo prócz tego, iż wolę oryginał to jeszcze zyskuje osłuch z językiem, a to się zawsze przyda. Szkoda tylko, że napisy to skrypt dla ekipy podkładającej głosy, więc czasem oryginalny tekst a napisy totalnie się rozmijają w kwestii tłumaczenia. Aczkolwiek to żadna nowość bo w serii jest to normalką. 

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

po prologu i dwoch chapterach jestem zauroczony, jest swietnie - co mnie zdziwilo totalnie to wielkosc lokacji, o dziwo w photo mode nie mozna za bardzo zoomowac na Drake'a ale kamera mozna zaszelec i odjechac w sina w dal gdzie Nate jest malutki i wow - jak te lokacje zwiekszyli ponadto co widzimy normalnie grajac, pole widzenia i horyzont miazdzy jaja. 

 

prowadzenia fabuly - no przesiakniete the last of us jak na razie, skopiowany praktycznie sposob narracji, mi sie podoba

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Niektóre loty naszego śmiałka wydają się mocno.......interesujące :-P

 

Filmik 10 sekund, spoilerów brak .....ale niektórzy nie lubią widzieć niczego, więc ostrzegam że materiał z gry ;)

 

http://thedteam.com.pl/KresZlodzieja2.mp4

 

A tutaj jeszcze mega komiczna scena ukazująca "spostrzegawczość" naszych oponentów:

 

http://thedteam.com.pl/KresZlodzieja3.mp4

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

Jak zwykle - ssie pałę w stosunku do oryginału, ale Janusze i tak napiszą, że Boberek lepszy niż Nolan North :P

Od zawsze masz kompleks polskich wersji językowych. Taka językowa masturbacja. Wiele fantastycznych dubbingow przez to skreśliłeś. Niemniej jednak(!) w tej części dubbing razi mnie jak nigdy wcześniej w Uncharted. Będę jeszcze sprawdzał jak to się ma do oryginalnej wersji, ale tu często wypadal słabo. Żeby było jasne: praca głosem Boberka to wciąż pierwsza liga. Dla mnie jednak mimika twarzy i mowa ciała (nad którymi tak wielenosob się rozpływa) w tej części kompletnie nie oddają tego, co niosą słowa. W ogóle twarze uważam za porażkę. Przykładowo: to co Kyo wrzucił tutaj. Na statycznym obrazie wygląda Cool. W ruchu mimika Drake'a często wygląda jakby skopiowana z emocji orangutana w okresie godowo-agonalnym, więc jeśli dodamy do tego nietrafiona mowę ciała i dogrywane "na czuja" dialogi, efekt razi w oczy i nie robi dobrze.

Odnośnik do komentarza

przerywniki realtime - ich wykonanie, detale, animacja, rezyseria, ktos sie podniecal the order1886? jezus maria to co sie dzieje w u4 to abstrakcja jakas, prerendery w 99% gier wyglada praktycznie gorzej od tego

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

po ponad 3h jestem zachwycony, to troche inne uncharted niz nauczyly nas do tego poprzednie czesci, wesole, bezstresowe growe indiana jones zastapiono czyms hmmm bardziej stonowanym, glebszym...czuc ten sposob narracji z tlou, ten taki flow, to juz nie wesole IJ z 40 oww crap na minute

 

praktyczny brak killromow, wreszcie fajne strzelanie - chaotyczny post ale jestem po prostu zachwycony

 

wady? linka na chwile obecna wpleciona troche na sile (ktos tu wspominal, miejsca gdzie ja mozna uzyc az krzycza do nas), srednia muzyka (w glownym menu gry jej brak), dla purystow graficznych oczekujacych 8 cudu swiata - tak to jest najladniejsza gra na konsolach ale dzieki photo mode i rozleglejszym terenom znalezc gorsza teksture, uproszczenie czy rozpikselowany cien jest bardzo latwo

 

ponizej kilka shotow do 4chaptera czyli oczywiscie spoilery - zdjecia z kilku scenek + zabawa photo mode z wspomnianym odjazdem kamery

 

 

 

KUzs7SQ.jpgn1H2xdQ.jpgs2igsN3.jpgR6A9sSD.jpgFrWERwe.jpgnxZG1Zk.jpgZfuONOO.jpgAqnd2Rb.jpgZbMKpJN.jpg

 

Odnośnik do komentarza

Gry Naughty Dog charakteryzują się niewątpliwie przywiązaniem do detali i kapitalną oprawą artystyczną. To jest właśnie taka dobra szkoła gamedevu - maskować niedoróbki i gorsze aspekty fantastycznym poziomem artystycznym i przywiązaniem do każdego szczegółu, który jest wstanie spotęgować doznania. Na Photomode zobaczyć można mnóstwo ciekawych elementów graficznych, które nie zabierają mocy a potęgują ogólne wrażenia. Do tego przemyślany projekt poziomów, kapitalna gra gammą i oświetleniem jak w poziomie na

Madagaskarze

dają efekt WoW. Nie da się ukryć jednak, iż bardzo wiele równie ciekawych a nawet ciekawszych technologicznie bajerów można było zobaczyć w Rise of the Tomb Raider, który w kilku scenach w sposób niebywały łączy pre-renderowane sceny z elementami real-time. Do tego cutscenki, które również są na silniku gry nie odstają w żaden sposób, a mimika Lary biją na głowę to co widzimy w Uncharted 4. RoTR nie można niestety rozwinąć skrzydeł na XONE i tam idą na kompromisy w różnych aspektach, ale na PC można już zobaczyć pełne spektrum graficznego WoW.

 

Ja sobie gram spokojnie, analizuje jak to ja i niewątpliwie jest to bardzo dobra gra, choć mimo wszystko bardziej podobała mi się dwójka. Postawiono zdecydowanie bardziej na skakanie i eksploracje aniżeli na strzelanie i to mnie cieszy, a należy zauważyć że kwestie strzelania zdecydowanie poprawiono. Otwarto znacząco poziomy, aczkolwiek nic za tym nie idzie, bo dodatkowych aktywności z nimi związanych brak. Trochę szkoda, bo jedyne co zyskało to bardziej taktyczna walka i większe trudności w szukaniu skarbów. Narracja z początku poważna, później trochę wrzuca na luz, aczkolwiek rozwija się bardzo powoli. 

 

Póki co daje 9/10 i jest to niewątpliwie jeden z głównych kandydatów do gry roku. 

Odnośnik do komentarza

Przy premierze nowych SW w(pipi)lem sie na spoiler w komentarzach na fejsbuku i teraz to samo na dzien przed Ucharted xd Kyo wez mi potwierdz czy to prawda

 

nie otwierac jak ktos nie skonczyl fabuly!!!

 

Jeszcze raz ostrzegam!

Sam tak na prawde nie jest bratem Nathana? Napisz tylko tak lub nie oraz czy mocno mi to zepsuje cala historie  :(

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...