Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam i chłonę to co piszecie (jednocześnie nic nie oglądając i nie klikając w spoilery) i... cieszę się, że U4 poszło w tę stronę. Zresztą wiedziałem, że duet Straley/Druckman wrzucą tu sporo elementów ze swojego genialnego dziecka o inicjałach TLoU, więc jakiegoś zbytniego zaskoczenia nie ma, ba - dokładnie tego oczekiwałem.

Po efekciarskim i zupełnie pozbawionym sensu Uncharted 3 wolę, by akcji i zagęszczenia wszystkiego było mniej, a całość była bardziej spójna fabularnie i klimatyczna. Żebym nie miał wrażenia, że to na odpier.dol sklecony teledysk z co bardziej efekciarskich scenek, co z tego, że w żaden logiczny sposób ze sobą nie połączonych (takie wrażenie miałem w U3).

 

Najgorsze jest to, że sypnęło mi się parę rzeczy i nie wiem, czy jutro śmigać do sklepu, czy jednak dać sobie na wstrzymanie, bo finansowo ostro popłynąłem w tym miesiącu... Cholerne życie...

Odnośnik do komentarza

ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd

 

Eee, od takich rzeczy są Farkraje i, w nieco mniejszym stopniu, nowe Tomb Raidery. Po co z kolejnej marki robić na siłę sandboksa? Nie podoba mi się obecny na tej generacji trend wpychania niemal wszystkiego w piaskownicę i dowalaniu tony pobocznych pierdół, które na dobrą sprawę tylko rozmywają core fabuły\rozgrywki i płynące z nich doznania. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jak jest. Mocny storytelling, przy odpowiednim zbalansowaniu pozostałych elementów gameplayu. Dzięki temu U4 trzyma własny, unikalny charakter, a nie staje się kolejnym (pseudo)sandboksem, jakich wiele.

Edytowane przez Frantik
Odnośnik do komentarza

 

ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd

 

Eee, od takich rzeczy są Farkraje i, w nieco mniejszym stopniu, nowe Tomb Raidery. Po co z kolejnej marki robić na siłę sandboksa? Nie podoba mi się obecny na tej generacji trend wpychania niemal wszystkiego w piaskownicę i dowalaniu tony pobocznych pierdół, które na dobrą sprawę tylko rozmywają core fabuły\rozgrywki i płynące z nich doznania. Moim zdaniem jest bardzo dobrze jak jest. Mocny storytelling, przy odpowiednim zbalansowaniu pozostałych elementów gameplayu. Dzięki temu U4 trzyma własny, unikalny charakter, a nie staje się kolejnym (pseudo)sandboksem, jakich wiele.

 

 

F636xiP.gif

 

:cool:

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

balon ja gram na hardzie

mam 8 chapter i moge powiedzieć tyle

 

cover system to jest jak to mówił zbysio "jakieś ku.rwa nieporozumienie" drake porusza się jakby był namagnesowany i przykleja się do wszystkiego, do czego tylko NIE chcemy, często odwracając się przysłowiową du.pą do ołowiu czy kolesia chcącego nam skopać ryj, co często uniemozliwia wykonywanie sprawniejszych akcji

 

gunplaj strasznie toporny, cięzko ustrzelić stodołe, można wyyebać pół magazynka w kilenta nie trafiajać go i skonczyc z siwym ekranem i śmiercią.

 

ogolnie sterowanie drażni

 

co daje w sumie strzelaniny, które zamiast dawać fun, są uciążliwe

 

nie wspominam o tym, ze drake często robi co chce (poziom pierwszych assassinss creed), co skutecznie potrafi zamordować akcje zwłaszcza stealth i zafundować niezłą wku.rwę

 

 

póki co gameplay jest dosyć sredni, elementy platformowe są ok

 

za to storytelling, postacie, teksty, graficzka są świetne.

 

póki co daje ósemke, nie wiem, może jeszcze zabardzo nie opanowałem mechaniki, zobaczymy co będzie ale juz moge powiedzieć ze gameplajowo  lara >>drake. psiaki najzupełniej troche przespały te kilka lat 

 

goty to to raczej nie będzie, przynajmniej nie dla mnie. już wiem, ze jak raz skoncze to do niej szybko nie wróce, ze względu na skopaną mechanikę sterowania, aż się się chce koleżce, co był za to odpowiedzialny dać w pysk, bo takie kwiatki wychodzą ze nie przystoi na 2016, nie wspominająć o renomie nd.

 

 

ps. wycfanili się, bo chowanie się zza zasłony z wyciągniętym gunem już nie daje takiego bezpieczenstwa, jak w poprzednich częsciach, zalicza nam obrazenia czasami nawet gdy nie stoimy na linii strzału a zza murku wystaje nam centymetr ucha.

ps2: zapomnialem jeszcze o jednym szczególe: te klisze powtarzające się od czasów jedynki typu nagle walący się gzyms na który wskakujemy, nacisniecie jakiegoś przycisku powodujące ze sufit wali nam sie na łeb, przysuwanie skrzynki pod sciane zeby wskoczyc i tak dalej to cos, co po tych 10ciu latach troche sie przejadlo.

Edytowane przez Andżej
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Ale nie mogę przeżyć tego, że dostałem fajne przestrzenie, ale są puste.

 

ale byłby sztosik jakby na sawannie biegały żyrafy i nosorożce do fragowania dla skór, budowanie baz ktore mozna upgradeowac poprzez znalezione itemy i kolejne obszary ktore odkrywamy przez wspinanie się na wieże strażnicze : 3 ehh może w nowym ip od nd

 

Wyobraziłem sobie, że tak naprawdę wygląda U4 i prawie się zrzygałem.

Level z jeepem i motorem, znany z E3, pojawia się mniej więcej po ilu godzinach gry?

Odnośnik do komentarza

Mam to samo, włączyłem ten filmik od DF, pierwsze 3 sekundy i pauza, już poleciała jakaś scena, której nie widziałem. Nie rozumiem ludzi, którzy oglądają te materiały. Jutro bedzie odkrywanie i doświadczanie tych wszystkich lokacji i akcji pierwszy raz. To nie będzie, "o kvurwa" przed monitorkiem na youtubue, tylko "O (pipi)!!1" przed 55HX850.

;)

Odnośnik do komentarza

kur.wa co za debil z tego drejka przed chwila mialem przedostatniego typka usunąc po cichu, to ten zamiast mu zeskoczyc na głowe to sie złapał krawędzi i sobie zawisł oczywiście du.pą do przeciwnika i zamiast się puscić, to wystawiał ręke zeby sie złapać kolejnej krawędzi :/

 

 

za to sterowanie mają chu ja w dupe

 

przepraszam, za tą mechanikę poruszania sie i interakcje z otoczeniem, miało być.

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...