Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja PS4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jedno pytanie o te bundle z mm. biorę bundle z ac i kz, ac sprzedaję po tygodniu, dwa tygodnie później (pipi)s, w konsoli coś pierdykło i trzeba oddać na gwarancji. nie będzie problemu z tym, że wcześniej tego assassyna sprzedałem? tak się zastanawiam czy trzeba będzie zanieść cały zestaw, czy tylko konsole

Nie no, gwarancje raczej dostajesz na samą konsolę, a nie na zestaw. Gdyby gra nie działała to też byś chyba nie musiał odnosić razem z playem ;)

Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie gwarancij kupuje ps4 w euro i powiedzmy przychodzę do domu ona nie działa to co mam ją zanieść do euro czy dzwonić na infolinie sony? I jak wygląda taka reklamacja? pytam bo nigdy nie oddawałem nic na gwarancję

 

Kupiłem w Euro aparat sony, i miał uszkodzoną elektronikę bo cały czas wyświetlał się błąd Steady Shot więc zawieźliśmy go to Euro i wymienili na miejscu na drugi egzemplarz. Od ręki bez czekania, sprawa z konsolą wygląda na tyle nieciekawie ponieważ jeśli wyprzedadzą wszystkie konsole nie będzie na co jej wymienić. 

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Chciałbym dołączyć się do pytań w ramach gwarancji/reklamacji PO okresie 12 miesięcy od zakupu konsoli, czyli niezgodności towaru z umową.

 

Pytam o to, ponieważ słyszałem, że trzeba niekiedy walczyć ze sklepem, by to uznali.

 

Czy miał ktoś kiedykolwiek sytuację z PS3/PS2, że nie została konsola przyjęta na gwarancję przez sklep poprzez niezgodność towaru z umową?

W jakich sklepach warto kupić PS4 by uniknąć potencjalnych problemów z niezgodnością towaru z umową?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nigdy nie przyjmą ci na gwarancję z tytułu niezgodności towaru z umową bo gwarancja to nie reklamacja. sklepy jak i ludzie są różni, do roku niby masz prawo reklamować a reszta zależy od człowieka choć prawo po twojej stronie. ja kupiłem konsole w mm za 1849 zł + 250 zł 4 lata przedłużonej gwarancji, myślę że się opłaca.

Opublikowano

gwarancję masz ze strony sony, czyli oddajesz do sklepu na gwarancje albo od razu sam slesz do sony.

reklamacje natomiast na ktora tez masz rok od zakupu odpowiedzialny jest sklep.

wybierasz sam czy reklamujesz czy oddajesz na gwarancje, wszedzie sa plusy i minusy

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kupuje konsole od kogos, mam dowod zakupu, konsola kupiona w normalnym sklepie na koncu kraju, nie zadnej sieci. W takim przypadku musze sie kontaktowac bezposrednio z sony?

Opublikowano (edytowane)

Jeśli nie masz opcji skontaktowania się ze sklepem gdzie konsola została zakupiona (lub po prostu ci się nie chce) to tak, od razu do Sony bij. Mój znajomy kupił używaną Vitę od gościa który wziął ją z Play, po kilku tygodniach użytkowania coś mu się z analogiem schrzaniło, zadzwonił do Sony i nawet tutaj problemu nie robili (choć ich serwis naprawczy to kompletnie inna bajka).

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

 

 


To znaczy jak bardzo godną? ;)

 

Dildosa z logiem playstation.

Edytowane przez _Be_
  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystkie osoby które miały problem z serwisem PRAM proszę o kontakt na adres dmc1984@wp.pl gdyż będe składał do oddziału Sony Polska skarge zbiorową. Proszę wpisać swoje dane imię i nazwisko, opis awarii sprzętu i czas oczekiwania na naprawe oraz to jak Was zwodzono w tym beznadziejnym a podobno autoryzowanym serwisie. Pozdrawiam

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Muszę przyznać, że ten serwis jest marny... 4 sierpnia wysłałem im pada do naprawy, bo uszkodziła mi się guma w lewym analogu. Wczoraj dostałem w ramach gwarancji całkiem nowego pada, co jest bardzo w porządku, pomijając strasznie długi czas oczekiwania, ale nie w tym rzecz. Na ich stronie możemy sprawdzić status naprawy, ale co z tego, że możemy skoro i tak się zrobić tego nie da. Możemy zaznaczyć, żeby wyszukało po numerze przesyłki, ale po wpisaniu i tak wyskoczyło, że taki numer nie został zarejestrowany O_o Człowiek sobie myśli 'WTF?'. Zadzwoniłem do PRAMu i pytam kobiety, która odebrała telefon, co się dzieje z naprawą mojego pada i powiedziała, że muszą czekać na dostawę kontrolerów od producenta. Tak trudno jest mnie o tym powiadomić? Kiedy się spytałem babki, dlaczego mnie nie poinformowano o statusie naprawy, odpowiedziała mi coś w stylu: 'Mamy dziesiątki czy setki takich zgłoszeń, dlatego nie kontaktujemy się z każdym z osobna'. Po raz kolejny WTF? Chyba w ich interesie leży, żeby poinformować o wszystkim klienta, czyż nie? Wysyłamy im w paczce wypełniony formularz gwarancyjny, gdzie podajemy dane kontaktowe, takie jak choćby email czy telefon. Co z tego? Przez cały miesiąc nie było z ich strony żadnego kontaktu. Na plus jest oczywiście to, że wymienili mi pada na nowego, ale DUŻY minus za brak kontaktu, brak aktualizacji bazy danych napraw oraz czas oczekiwania.

Edytowane przez Bojan_Zaw
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli kupię w UK  zestaw biała PS4+ DC, przywiozę go do Polski, to w przypadku ewentualnej usterki będę musiał ją odesłać do UK? Czy jest tak jak w przypadku One?

Edytowane przez chris85

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...