Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja PS4


Rekomendowane odpowiedzi

Gość _Be_
Opublikowano

No znając życie oddadzą zwyklaka. Dlatego swojego obesraństwa jeszcze nie oddałem na gwarancje bo mi tez czarną oddadzą.

Opublikowano (edytowane)

Poszło PW. W ogóle nie przyjmą zgłoszenia. Tylko infolinia Sony. A w tedy kurier i czekanie.. u mnie sie opłaciło, bo dostałem nowego - odpukać wciąż działa poprawnie. 

Edytowane przez iMEVEK
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Miał ktoś z Was ostatnio jakieś doświadczenia z serwisem gwarancyjnym PS4? Właśnie padł mi port HDMI i po przeczytaniu informacji, które znalazłem na różnych portalach, włos jeży się na głowie. Zastanawiam się czy nie lepiej dać do jakiegoś lokalnego serwisu i zapłacić. Na cenniku jednego z poznańskich serwisów znalazłem, że za usterkę tego typu zapłącę od 99 do 399 zł

Opublikowano

Miałem doświadczenie i NIE POLECAM, za pierwszym razem, pudełko z grą wróciło połamane, a konsola z lekkimi ryskami na obudowie i w kartonie zastępczym. Za drugim razem, podmienili mi pada na jakiegoś trupa. Także jak się zdecydujesz to oddaj samą konsolę, nie muszę pisać, że w obu przypadkach czekałem ponad trzy tygodnie na powrót. MASAKRA.

Gość Orzeszek
Opublikowano

podłączam się do pytania, jak jest z reklamacją limitowanych edycji konsol? wymieniają na ten sam model czy odsyłają zwyklaka, bo sztuka to sztuka?

Opublikowano

Nie mam pojęcia odnośnie konsol ale limitowane pady wymieniają bez problemu. Może przedzwoń na infolinię PlayStation?

Gość Orzeszek
Opublikowano

Napisałem na fejsiku playstation to odpowiedzieli ze jak limitka to bedą ratować. No zobaczymy, nie znam nikogo komu by padła limitowana konsola wiec trudno to zweryfikować.

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam serdecznie,

 

Konsola zakupiona była na początku czerwca, jednak otrzymałem ją trzy tygodnie później (prezent). Od pierwszego dnia w konsoli "piszczał" zasilacz, co słyszalne było głównie w trybie spoczynku. Po dwóch dniach konsola wyłączyła się i nie chciała się ponownie uruchomić (odpalała się na sekundę paląc się niebieskim światłem po czym gasła). Po odczekaniu kilku godzin konsola ponownie zaskoczyła i sytuacja powtórzyła się. Konsola została odesłana na gwarancję. W dokumentacji gwarancyjnej stwierdzono, iż po aktualizacji oprogramowania problem przestał występować. Żadne części nie zostały podobno zmienione. Konsola faktycznie pracowała ciszej jeśli chodzi o zasilacz (wspomnianego wcześniej piszczenia już nie było) miała jednak inny problem - po przejściu w tryb uśpienia (jeśli ładowanie z USB było ustawione na np. 3 godziny) wyłączała się. Jeśli zasilanie USB było włączone non stop, konsola przechodziła normalnie w tryb uśpienia. Stwierdziłem, że nie przeszkadza mi to. Niestety po trzech dniach problem z wyłączaniem się konsoli powrócił. Znów po paru godzinach wyłącza się i nie chce się ponownie uruchomić (pojawia się sygnał dźwiękowy i niebieska dioda na sekundę). Tym razem postanowiłem zażądać wymiany konsoli na nową z tytułu rękojmi, ale prośba została odrzucona (argumentowane było to koniecznością potwierdzenia usterki przez serwis) i znów poleciała do serwisu. Wróciła i problem dalej występuje... Co zrobilibyście w takiej sytuacji? Wysyłać do skutku czy może lepiej oddać konsolę do zewnętrznego serwisu i tracić gwarancję...? Na konsoli zdążyłem pograć zaledwie kilka godzin. 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Nie próbowałem podmieniać kabla. Problem miałeś od początku, już przy pierwszym uruchomieniu czy też po 3-4 godzinach grania konsola się wyłączała? Po odesłaniu z serwisu najdłużej "chodziła" jakieś dwa dni (kilka godzin grania + tryb uśpienia). 

Opublikowano (edytowane)

Od nowości, wersja z Uncharted 4. Nigdy mi się sama nie wyłączyła, tylko nie chciała zaskoczyć, słychać było cykniecie i tyle.

Edytowane przez Arkady
Opublikowano

No właśnie u mnie największym problemem jest to, że się wyłącza, także raczej wymiana kabla nic tu nie da. Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź :). Heh, to moja pierwsza konsola Sony i od razu taki niefart... 

Opublikowano

To zależy, oddanie sprzętu na gwarancję producenta może trwać w nieskończoność. Dopiero rękojmia sprzedawcy zobowiązuje go do oddania nowego towaru lub pieniędzy, ale jeżeli konsola była już w naprawie i wróciła to nie możesz skorzystać z rękojmi na tę samą usterkę.

Opublikowano

Jesteś pewien? Czytając o rękojmi gdzieś rzucił mi się w oczy zapis, że zgłaszając reklamację w ten sposób sprzedawca może odmówić wymiany sprzętu i zaproponować naprawę jeśli wcześniej nie była podejmowana próba naprawy danej usterki. Najpierw oddałem konsolę na gwarancję producenta, potem na reklamacje z tytułu rękojmi i dostałem taką odpowiedź (http://oi67.tinypic.com/dpfy1h.jpg) po czym konsola została wysłana znowu na gwarancję producenta...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Moldar kiedyś tym się interesowałem przy zakupie PS4 właśnie w Saturnie i wtedy to było zwykłe ubezpiecznie typu warta, do tego cena była tak nieprzystepna, że bez zastanowienia to olałem. Imo nie warto, masz 2 lata sklepowej gwarancji, a przez tyle czasu nastąpi pewnie jakaś obniżka Pro i takie ubezpieczenie w ogóle już nie ma sensu.  In my opinion

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Koledzy,jak to jest w Królestwie Niebieskim z ps4, kupilem wlasnie konsole bez gwarancji (slimka 500giga) , jest cos takiego jak w microsofcie, rejestracja konsoli czy tylko paragon wchodzi w gre

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Czy na ktoś z was doświadczenia ze sklepem Powerplay? Chce kupić używana konsole od kogoś kto kupił ja tam i będzie juz po rocznej gwarancji SONY. Dzwoniłem dziś do sklepu ale powiedzieli mi ze nic nie wiedzą że po 12 miesiącach mają jakikolwiek dalszy obowiązek reklamacji no  trochę się teraz tym martwię bo ponoć mam takie prawo po 12 miesiącach uderzyć do nich o reklamacje...

Opublikowano

Reklamacje nie, ale na niezgodność towaru z umową tak. Tylko wydaje mi się, że to nie działa jak kupujesz taką konsolę od kogoś, a nie bezpośrednio w sklepie. Może @ragus wyjaśni/potwierdzi.

  • Dzięki 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Gdzie lepiej oddać niesprawnego pada na gwarancję, do sklepu czy przez infolinie sony ? Rozumiem , że poprzez sklep potrwa to dłużej lecz jak to sie ma w przypadku pada, okres gwarancji leci od nowa czy pozostaje ten obecny ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...