szejdj 2 804 Opublikowano 25 września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 września 2014 Sklepy nie dają gwarancji, obowiązuje je dwuletnia rękojmia. Cytuj Odnośnik do komentarza
adus1991 10 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Witam Kupiłem konsolę z padem i shadow fallem w bundlu na premierę. Mam dokupioną gwarancję na 4 lata. Czy ta gwarancja jest osobno na każdy produkt z bundla? Jak rozkręcę pada to czy stracę gwarancję na samego pada czy też na konsolę i inne rzeczy z zestawu? Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 296 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Jak rozkręcisz pada to nie stracisz gwarancji na konsole, nikt ci nie zabroni wysłać samej konsoli bez pada do serwisu albo z innym padem. Nikt tam tego nie sprawdza. Postaraj się to zrobić tak aby nie było widać śladów na śrubkach, podłóż folię albo rozkręć śrubki bardzo małym śrubokrętem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
darkos 4 296 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 Muszę przyznać, że ten serwis jest marny... 4 sierpnia wysłałem im pada do naprawy, bo uszkodziła mi się guma w lewym analogu. Wczoraj dostałem w ramach gwarancji całkiem nowego pada, co jest bardzo w porządku, pomijając strasznie długi czas oczekiwania, ale nie w tym rzecz. Na ich stronie możemy sprawdzić status naprawy, ale co z tego, że możemy skoro i tak się zrobić tego nie da. Możemy zaznaczyć, żeby wyszukało po numerze przesyłki, ale po wpisaniu i tak wyskoczyło, że taki numer nie został zarejestrowany O_o Człowiek sobie myśli 'WTF?'. Zadzwoniłem do PRAMu i pytam kobiety, która odebrała telefon, co się dzieje z naprawą mojego pada i powiedziała, że muszą czekać na dostawę kontrolerów od producenta. Tak trudno jest mnie o tym powiadomić? Kiedy się spytałem babki, dlaczego mnie nie poinformowano o statusie naprawy, odpowiedziała mi coś w stylu: 'Mamy dziesiątki czy setki takich zgłoszeń, dlatego nie kontaktujemy się z każdym z osobna'. Po raz kolejny WTF? Chyba w ich interesie leży, żeby poinformować o wszystkim klienta, czyż nie? Wysyłamy im w paczce wypełniony formularz gwarancyjny, gdzie podajemy dane kontaktowe, takie jak choćby email czy telefon. Co z tego? Przez cały miesiąc nie było z ich strony żadnego kontaktu. Na plus jest oczywiście to, że wymienili mi pada na nowego, ale DUŻY minus za brak kontaktu, brak aktualizacji bazy danych napraw oraz czas oczekiwania. Nowe też się zetrą bo to gnwo obesrane, odpowiedzią są gałki od Xboxa One. Pasują idealnie, są delikatnie wyższe o jakieś 5 mm co w niczym nie przeszkadza. Na prawdę polecam. A te gumy na obrzeżu gałki są mocniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza
adus1991 10 Opublikowano 23 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 listopada 2014 (edytowane) Jak rozkręcisz pada to nie stracisz gwarancji na konsole, nikt ci nie zabroni wysłać samej konsoli bez pada do serwisu albo z innym padem. Nikt tam tego nie sprawdza. Postaraj się to zrobić tak aby nie było widać śladów na śrubkach, podłóż folię albo rozkręć śrubki bardzo małym śrubokrętem. Dzięki za odpowiedź, nie myślałem że otrzymam ją tak szybko Edytowane 23 listopada 2014 przez adus1991 Cytuj Odnośnik do komentarza
Martyn 2 Opublikowano 11 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 grudnia 2014 (edytowane) Konsola padła. Zakupiona na amazon.de, wysłana do miejsca zamieszkania w Belgii. Co robić? Wysyłać konsolę do Niemiec? Udać się do jakiegoś punktu Sony w Belgii? Pomocy! Edytowane 11 grudnia 2014 przez Martyn Cytuj Odnośnik do komentarza
Vins3nt 0 Opublikowano 25 grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2014 Witam, wygrałem w konkursie nowiutkie Playstation 4. Konsola dotarła do mnie bez paragonu żadnego. Jeszcze jej nie rozpakowywałem bo ma być na prezent i nie wiem w takim wypadku czy mogę liczyć na jakąś gwarancję. Firma która mi to przysłała powiedziałą że nie będzie problemu z gwarancją dystrybutorską bo SONY namierza konsole po numerze seryjnym i 12 miesięcy ma każdy sprzęt. Czy to prawda? Co w wypadku gdyby coś się stało z konsolą? Czy każdy sprzęt z konkursów jest w ten sposób dyskryminowany? Cytuj Odnośnik do komentarza
emarios 1 Opublikowano 28 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 kwietnia 2015 (edytowane) Moje PS4 od początku przy grze w Watch Dogs chodziło jak suszarka jednak w Fife15 było praktycznie niesłyszalne więc sprawę ignorowałem (myślałem, że może taka gra wymagająca albo coś ). Jednak ostatnio po około miesięcznej przerwie znowu odpaliłem swoje PS4 i tym razem przy Watch Dogs chodzi jak Odkurzacz w porywach do traktora a w Fife15 jak suszarka więc moja cierpliwość dobiegła końca. Oddaje na gwarancję - i tutaj jest moje pytanie czy mam zapakować do pudełka wszystko co było tj łącznie z grą? czy samą konsolę? Edytowane 28 kwietnia 2015 przez emarios Cytuj Odnośnik do komentarza
dApo 313 Opublikowano 29 kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 kwietnia 2015 jesli oddajesz do sklepu to moga chciec komplet, jesli przez sony to tylko sama konsole. najlepiej zadzwon na infolinie Cytuj Odnośnik do komentarza
mikepointdotty 25 Opublikowano 8 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 maja 2015 Czy jeżeli oddałem do marketu pada DS4 na niezgodność towaru z umową (minął miesiąc od zakupu), to sklep ma 14 dni roboczych czy kalendarzowych na rozpatrzenie wniosku? Czy jeżeli po tych 14 dniach nie będzie od nich kontaktu to co dalej należy zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 9 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 maja 2015 Właśnie wróciłem ze sklepu media (pipi) w Nowym Sączu by reklamować pada, podchodząc do serwisu pytam czy wystarczy pad ? pan grzecznie odpowiedział że tak ale już spoglądając na paragon stwierdził że już nie ma na niego gwarancji bo minął rok, ja przekazałem panu że wg unii nie ma gwarancji 12 miesięcy i jest to niezgodność towaru z umową w wtedy jak widział że nie odpuszczę zażądał w tym wypadku całego zestawu !. Przecież to absurd !!! Pytanie czy czy chciał mnie tylko w(pipi)ić co i tak zrobił czy takie mają przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza
Figuś 21 141 Opublikowano 9 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 maja 2015 Nie jestem na 100% pewny, ale jak się powołujesz na niezgodność towaru z umową to reklamujesz cały zestaw. Wcześniej w tym temacie ktoś wspominał że dzwoniąc do Sony przyjmują pady na serwis nawet po gwarancji jak minęła. Dokładnie to tutaj było wspomniane http://www.psxextreme.info/topic/102486-dual-shock-4/?p=3414365 Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 9 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 9 maja 2015 Ciekaw jestem jak z trwałością padów z nowszych partii. Ja konsole kupiłem kilka dni temu i z jakości wykonania pada jestem bardzo zadowolony. Nie wygląda to na tandete rodem z jarmarkowego poli station. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jaca86 0 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 Ostatnio wysłałem PS4 na gwarancje do sony. Padł mi port HDMI. Konsole wysłałem 11 maja, ale już się zaczynam bać co będzie dalej bo czytając opinie w internecie na temat tego serwisu włos się na głowie jeży. Pełno jest ludzi, którym konsola przychodzi źle zabezpieczona w wyniku czego obudowa jest porysowana, albo co gorsze po prostu zniszczona. Są przypadki, kiedy konsola nie zostaje naprawiona, albo po powrocie ma różne inne problemy ktrórych wcześniej nie miała jak np. głośny szum wiatraków podczas gry. Niektórzy wysyłają konsole po 5, 6 razy zanim zostanie prawidłowo naprawiona. Pytanie do Was: Czy ktoś ostatnio wysyłał kosnole do serwisu sony i był z tego zadowolony ? Cytuj Odnośnik do komentarza
mr.suchy 5 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 Robisz jawną antyreklame Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Jaca86 0 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 Robisz jawną antyreklame Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2 Powiedziałbym, że raczej chce się dowiedzieć jak to naprawde wygląda niż robie antyreklame, bo z tego co wyczytałem na różnych forach internetowych to nie jest za różowo. Może wynika to z tego że ludzie chętniej piszą o swoich negatywnych doświadczeniach bo zdenerwowani faktem jak ich potraktowano chcą w jakiś sposób odreagować, ostrzec innych, itp. Fajnie by było jakby ktoś napisał, że ma pozytywne doświadczenia z serwisem sony wtedy spałbym spokojniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 Jak fakt zepsutej konsoli może być pozytywny? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 14 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 maja 2015 mogła zabić Cytuj Odnośnik do komentarza
Jaca86 0 Opublikowano 15 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2015 Jak fakt zepsutej konsoli może być pozytywny? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Pytam o pozytywne doświadczenia z serwisem Sony, które są następstwem negatewnego doświadczenia jakim niewątpliwie jest zepsuta konsola , a nie o sam fakt zepsutej konsoli. Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 15 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2015 Ja wiem, ale sam fakt, że konsola się zepsuła i przez 3 tygodnie się jej nie ma na chacie, nawet przez sprawny serwis nie będzie okej. Koniec końców będzie wkurzenie użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jaca86 0 Opublikowano 15 maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 maja 2015 (edytowane) Najgorzej że musiało mi się to przytrafić przy okazji premiery nowego Wiedźmina. Po dokładnie 16 dniach od wysyłki otrzymałem nowiutką ps4. Wszystko bardzo ładnie zapakowane. Konsola w specjalnym opakowaniu chroniącym od wstrząsów. Edytowane 27 maja 2015 przez Jaca86 Cytuj Odnośnik do komentarza
wronerro 257 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2015 Powiedzcie mi jedną rzecz. Jak to jest z gwarą pada do ps4? Miałem tego standardowego z konsoli, zepsuł się po 7 miesiącach, wysłałem do Francji wrócił nowy. Teraz ten nowy się zepsuł i chce go reklamować to typ z info linii Sony mówi, że już rok minął i mam reklamować w miejscu zakupu. Kupiłem w saturnie w Tychach, poszedłem do katowickiego i nie przyjęli go bo kazali jechać do Tychów. Mam prawo oddać go w sklepie w Kato czy faktycznie może dymac do Tychów? Kiedyś kupiłem spodnie hm w zakopanym a reklamowalem w Katowicach i problemu nie było.. Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 17 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2015 kiedy pad był kupiony? w tym roku czy jeszcze 2014? Cytuj Odnośnik do komentarza
Zigor 12 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2015 A nie jest czasem tak że jęsli dostajesz coś na wymianę ze względu na gwarancję to leci nowy okres gwarancyjny dla tej rzeczy? Według mnie tak jest, a sprzęt powinien być chyba jednak zwrócony w miejscu zakupu lub bezpośrednio do serwisu, a to czy przyjmą w innym sklepie (siedzibie) to chyba już zalezy od firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 17 sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2015 własnie zależy. w/w przepis wszedł od 25 grudnia 2014. jak kupił wcześniej, to prawo nie działa wstecz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.