Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja PS4


Rekomendowane odpowiedzi

Widze, ze mit dwuletniej gwarancji/rekojmi u sprzedawcy towaru dalej funkcjonuje.

Nic nie zdzialasz, bedziesz musial udowodnic, ze byl zepsuty w momencie kupienia.

Sprzedawca musi ci wymienic/naprawic do roku od zakupu, potem odpowiedzialnosc przechodzi na kupujacego (odpowiedzialnosc udowodnienia, ze towar w CHWILI ZAKUPU byl spyerdolony).

 

Protip: nie da sie tego zrobic.

Wez sobie kup nowy lepiej.

 

I gwarancja bieglaby na nowo (bo dostales nowego pada za uszkodzonego), ale reklamowales u sony, a nie u sprzedawcy.

Sony nie jest sprzedawca bezposrednim, wiec dupa zbita.

 

http://kobiecefinanse.pl/nowe-przepisy-konsumenckie-od-25-grudnia-2014-roku/

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Właśnie wysłałem konsolę PS4 na gwarancję (wykorzystując miejsce zakupu sprzętu). Konsola odpalała wentylator chłodzoący na maksymalne obroty, przy byle jakim tytule po kilkudziesięciu sekundach od rozpoczęcia gry, pomimo, że cała jest chłodna i się nie przegrzewa.

 

Ktoś miał takie problemy i je zgłaszał do serwisu? W sklepie twierdzą, że 2 tyg poczekam na samą decyzję co ze sprzętem.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Szkoda zachodu z odsyłaniem konsoli z powodu głośnej pracy... oni tego nie naprawią.

Brat odesłał do serwisu i wróciła tak samo głośna. Tam pewno tylko sprawdzają czy konsola działa. Jak działa, to pakują i odsyłają z powrotem do klienta.

 

Jedyne lekarstwo na głośną pracę wentylatora, to wymiana pasty termo przewodzącej we własnym zakresie, ewentualnie natychmiastowy zwrot wadliwej konsoli bez podana przyczyny (jest na to bodaj 14 dni, a w MediaMarkt nawet 30).

Odnośnik do komentarza

Padł tzn? Nie działa w ogóle czy co? To w nim zmieniałeś baterię?

Najlepiej uderzyć do sklepu w celu wymiany, ale jako, że to ze specjalnej edycji to może być problem i możliwe, że będą chcieli dostać zestaw. W sumie nie wiem jak reklamowanie wygląda na Wyspach w stosunku do naszych sklepów.

Odnośnik do komentarza

Dlatego boje się kupować limitowanych edycji konsol, oby naprawili lub odesłali dokładnie taki sam.

 

Sklepy sie tym nie zajmują w przypadkach wersji limitowanych. Jeżeli byłaby to normalna wersja(czarny) to wymieniają od reki.

w szczególnych przypadkach trzeba samemu kontaktować sie z Sony i podać numer na odwrocie DS4.

Na dniach ma przyjechać kurier, po pada i zabiorą do servisu. Albo naprawia, albo wymienia na nowy.

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Wyglada, jakby akumulator padl. Na nic nie raguje. Nie chce sie wlaczyc, oraz nie swieci lampka podczas ladowania. Jest caly oryginalny. Nie mam pomyslow.

 

 

Mam taki sam problem pad na nic nie reaguje, cale szczescie pad nie jest limitowany tylko zwykły czarny

 

Mam gwarancje do 20 grudnia od Sonego i pozniej jeszcze rozsrzerzoną od MM

 

Pytanie wyglada tak jak to rozegrac zeby wymienili mi na miejscu a nie odsyłali do francji?

Edytowane przez Codename
Odnośnik do komentarza

Na twoim miejscu bym nie wysyłał. Możesz dostać starszy model i jeszcze porysowany. Poczytaj sobie komentarze w temacie o awaryjności.

Wątpie, że odeślą mi starszy model, to chyba by nie przeszło. Nie mam wyjścia, wysłać muszę. Ta konsola obrzydziła mi granie całkowicie.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...