wronerro 257 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Kupiłem konsolę 2014-01-09 Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Widze, ze mit dwuletniej gwarancji/rekojmi u sprzedawcy towaru dalej funkcjonuje. Nic nie zdzialasz, bedziesz musial udowodnic, ze byl zepsuty w momencie kupienia. Sprzedawca musi ci wymienic/naprawic do roku od zakupu, potem odpowiedzialnosc przechodzi na kupujacego (odpowiedzialnosc udowodnienia, ze towar w CHWILI ZAKUPU byl spyerdolony). Protip: nie da sie tego zrobic. Wez sobie kup nowy lepiej. I gwarancja bieglaby na nowo (bo dostales nowego pada za uszkodzonego), ale reklamowales u sony, a nie u sprzedawcy. Sony nie jest sprzedawca bezposrednim, wiec dupa zbita. http://kobiecefinanse.pl/nowe-przepisy-konsumenckie-od-25-grudnia-2014-roku/ Cytuj
Lem 87 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 Zdziwiłbyś się jaczes. Pad raczej nie jest wart zachodu, ale takie sprawy prawie zawsze są rozpatrywane na korzyść konsumenta, a zwykle wystarczy opinia rzeczoznawcy wyznaczonego przez rzecznika konsumentów. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 17 sierpnia 2015 Opublikowano 17 sierpnia 2015 3 lata w saturnie na konsolach i ani razu sie nie zdziwilem, no ale co ja tam wiem. Pokazywalo sie ustawe i prosilo o opinie rzeczoznawcy. No jakos nigdy nikt nie wrocil z takowa. Super latwe to musi byc. Cytuj
wronerro 257 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Opublikowano 18 sierpnia 2015 Gdzie mi jakiś majster złota rączka naprawi L1 w Katowicach za normalną cenę? Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka Cytuj
Catter 0 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Właśnie wysłałem konsolę PS4 na gwarancję (wykorzystując miejsce zakupu sprzętu). Konsola odpalała wentylator chłodzoący na maksymalne obroty, przy byle jakim tytule po kilkudziesięciu sekundach od rozpoczęcia gry, pomimo, że cała jest chłodna i się nie przegrzewa. Ktoś miał takie problemy i je zgłaszał do serwisu? W sklepie twierdzą, że 2 tyg poczekam na samą decyzję co ze sprzętem. Cytuj
czeskimaster 3 347 Opublikowano 22 października 2015 Opublikowano 22 października 2015 Miałem podobnie, oddałem do Media Markt, czekałem 22 dni na konsole z serwisu. Naprawili w 50 %, nadal wyła... Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 1 listopada 2015 Opublikowano 1 listopada 2015 Szkoda zachodu z odsyłaniem konsoli z powodu głośnej pracy... oni tego nie naprawią. Brat odesłał do serwisu i wróciła tak samo głośna. Tam pewno tylko sprawdzają czy konsola działa. Jak działa, to pakują i odsyłają z powrotem do klienta. Jedyne lekarstwo na głośną pracę wentylatora, to wymiana pasty termo przewodzącej we własnym zakresie, ewentualnie natychmiastowy zwrot wadliwej konsoli bez podana przyczyny (jest na to bodaj 14 dni, a w MediaMarkt nawet 30). Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 Właśnie mi padł DualShock4 z edycji limitowanej MGSV PP. Dzwonic do sklepu internetowego GameStop, czy oddac do sklepu tej samej sieci? Mam nadzieje, ze konsoli nie beda chciali Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 Padł tzn? Nie działa w ogóle czy co? To w nim zmieniałeś baterię? Najlepiej uderzyć do sklepu w celu wymiany, ale jako, że to ze specjalnej edycji to może być problem i możliwe, że będą chcieli dostać zestaw. W sumie nie wiem jak reklamowanie wygląda na Wyspach w stosunku do naszych sklepów. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 Wyglada, jakby akumulator padl. Na nic nie raguje. Nie chce sie wlaczyc, oraz nie swieci lampka podczas ladowania. Jest caly oryginalny. Nie mam pomyslow. Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 8 listopada 2015 Opublikowano 8 listopada 2015 (edytowane) Dlatego boje się kupować limitowanych edycji konsol, oby naprawili lub odesłali dokładnie taki sam. Edytowane 8 listopada 2015 przez Czappi Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 9 listopada 2015 Opublikowano 9 listopada 2015 (edytowane) Dlatego boje się kupować limitowanych edycji konsol, oby naprawili lub odesłali dokładnie taki sam. Sklepy sie tym nie zajmują w przypadkach wersji limitowanych. Jeżeli byłaby to normalna wersja(czarny) to wymieniają od reki. w szczególnych przypadkach trzeba samemu kontaktować sie z Sony i podać numer na odwrocie DS4. Na dniach ma przyjechać kurier, po pada i zabiorą do servisu. Albo naprawia, albo wymienia na nowy. Edytowane 9 listopada 2015 przez MEVEK Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 2 grudnia 2015 Opublikowano 2 grudnia 2015 Wysyłał ktoś konsolę na serwis? Ile to trwało i czy dostaliście swoja konsolę czy inną? Mam najnowszy model, także bazę mają pewnie dość ograniczoną. Cytuj
cithall 107 Opublikowano 2 grudnia 2015 Opublikowano 2 grudnia 2015 (edytowane) Na twoim miejscu bym nie wysyłał. Możesz dostać starszy model i jeszcze porysowany. Poczytaj sobie komentarze w temacie o awaryjności. Edytowane 2 grudnia 2015 przez cithall Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 2 grudnia 2015 Opublikowano 2 grudnia 2015 (edytowane) Wyglada, jakby akumulator padl. Na nic nie raguje. Nie chce sie wlaczyc, oraz nie swieci lampka podczas ladowania. Jest caly oryginalny. Nie mam pomyslow. Mam taki sam problem pad na nic nie reaguje, cale szczescie pad nie jest limitowany tylko zwykły czarny Mam gwarancje do 20 grudnia od Sonego i pozniej jeszcze rozsrzerzoną od MM Pytanie wyglada tak jak to rozegrac zeby wymienili mi na miejscu a nie odsyłali do francji? Edytowane 2 grudnia 2015 przez Codename Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 5 grudnia 2015 Opublikowano 5 grudnia 2015 Na twoim miejscu bym nie wysyłał. Możesz dostać starszy model i jeszcze porysowany. Poczytaj sobie komentarze w temacie o awaryjności. Wątpie, że odeślą mi starszy model, to chyba by nie przeszło. Nie mam wyjścia, wysłać muszę. Ta konsola obrzydziła mi granie całkowicie. Cytuj
gnom 91 Opublikowano 7 grudnia 2015 Opublikowano 7 grudnia 2015 Powodzenia... to moze byc pozegnanie w zlym stylu... jeszcze na swieta. A moze jakas plyta czyszczaca ? Tak czy inaczej... ryzyko jest duze... moze akurat pozytywnie sie zaskoczysz Cytuj
Czoperrr 5 240 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 W święta to gram w gry Nintendo Co do naprawy, to aktualnie jestem w Niemczech i tutaj mają inny serwis, konsole nie jadą do Francji. Wcześniej zorientuje się mailowo jak ta procedura wygląda. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 8 grudnia 2015 Opublikowano 8 grudnia 2015 Juz 3 tydzień sony zabiera mi DS4 na gwarancje - porażka !!! 1 Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 16 stycznia 2016 Opublikowano 16 stycznia 2016 Jeszcze jedna akcja mam konsole której minał juz rok gwarancji producenta ale jest jeszcze ten drugi od sklepu czy naprawią mi ją czy bede musiał udawadniać że akurat sprzedali mi zyebany model. (Beka bo we wrzesniu 2014 opchneli wersje 3D) Cytuj
gnom 91 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 Bedzie ciezko. Gwarancja producenta juz sie skonczyla... zostal sklep. Cytuj
dzej003 3 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 A sklep niby co sam naprawia? Zgłaszasz na niezgodność towaru z umową i tyle. Sklep zgłasza / wysyła do serwisu i załatwia na swój koszt. Oczywiście zależy jaki to sklep bo różnie bywa... Cytuj
dApo 313 Opublikowano 17 stycznia 2016 Opublikowano 17 stycznia 2016 sl;e[u w tym momencie robia wszystko by nie uznac tego z(pipi)ania jako wady fabrycznej sprzetu i tu czesto sie schody zaczynaja jak nie wiesz jak do nich gadac Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 9 marca 2016 Opublikowano 9 marca 2016 (edytowane) Idendyko sprawa MEVEK - uszkodził się pad z limitowanej edycji z MGS V i mam pytanie czy jak go zwróce do sklepu w ramach wymiany to oddadzą mi naprawioną limitke czy zwykłego czarnego gowniaka? Edytowane 9 marca 2016 przez Codename Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.