Gość _Be_ Opublikowano 9 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 marca 2016 No znając życie oddadzą zwyklaka. Dlatego swojego obesraństwa jeszcze nie oddałem na gwarancje bo mi tez czarną oddadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 443 Opublikowano 10 marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 marca 2016 (edytowane) Poszło PW. W ogóle nie przyjmą zgłoszenia. Tylko infolinia Sony. A w tedy kurier i czekanie.. u mnie sie opłaciło, bo dostałem nowego - odpukać wciąż działa poprawnie. Edytowane 10 marca 2016 przez iMEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
Przemasso 1 Opublikowano 19 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2016 Miał ktoś z Was ostatnio jakieś doświadczenia z serwisem gwarancyjnym PS4? Właśnie padł mi port HDMI i po przeczytaniu informacji, które znalazłem na różnych portalach, włos jeży się na głowie. Zastanawiam się czy nie lepiej dać do jakiegoś lokalnego serwisu i zapłacić. Na cenniku jednego z poznańskich serwisów znalazłem, że za usterkę tego typu zapłącę od 99 do 399 zł Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 20 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 czerwca 2016 Miałem doświadczenie i NIE POLECAM, za pierwszym razem, pudełko z grą wróciło połamane, a konsola z lekkimi ryskami na obudowie i w kartonie zastępczym. Za drugim razem, podmienili mi pada na jakiegoś trupa. Także jak się zdecydujesz to oddaj samą konsolę, nie muszę pisać, że w obu przypadkach czekałem ponad trzy tygodnie na powrót. MASAKRA. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 21 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2016 podłączam się do pytania, jak jest z reklamacją limitowanych edycji konsol? wymieniają na ten sam model czy odsyłają zwyklaka, bo sztuka to sztuka? Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 21 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2016 Podejrzewam ze odeślą ci normalna sztukę Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 21 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2016 Nie mam pojęcia odnośnie konsol ale limitowane pady wymieniają bez problemu. Może przedzwoń na infolinię PlayStation? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek Opublikowano 21 czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 czerwca 2016 Napisałem na fejsiku playstation to odpowiedzieli ze jak limitka to bedą ratować. No zobaczymy, nie znam nikogo komu by padła limitowana konsola wiec trudno to zweryfikować. Cytuj Odnośnik do komentarza
KOŁD 1 084 Opublikowano 1 lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 lipca 2016 Pram w warszawie odswieza bebechy zaklada plomby i wraca nawet bez francji. Cytuj Odnośnik do komentarza
InfernoXXV 0 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2016 Witam serdecznie, Konsola zakupiona była na początku czerwca, jednak otrzymałem ją trzy tygodnie później (prezent). Od pierwszego dnia w konsoli "piszczał" zasilacz, co słyszalne było głównie w trybie spoczynku. Po dwóch dniach konsola wyłączyła się i nie chciała się ponownie uruchomić (odpalała się na sekundę paląc się niebieskim światłem po czym gasła). Po odczekaniu kilku godzin konsola ponownie zaskoczyła i sytuacja powtórzyła się. Konsola została odesłana na gwarancję. W dokumentacji gwarancyjnej stwierdzono, iż po aktualizacji oprogramowania problem przestał występować. Żadne części nie zostały podobno zmienione. Konsola faktycznie pracowała ciszej jeśli chodzi o zasilacz (wspomnianego wcześniej piszczenia już nie było) miała jednak inny problem - po przejściu w tryb uśpienia (jeśli ładowanie z USB było ustawione na np. 3 godziny) wyłączała się. Jeśli zasilanie USB było włączone non stop, konsola przechodziła normalnie w tryb uśpienia. Stwierdziłem, że nie przeszkadza mi to. Niestety po trzech dniach problem z wyłączaniem się konsoli powrócił. Znów po paru godzinach wyłącza się i nie chce się ponownie uruchomić (pojawia się sygnał dźwiękowy i niebieska dioda na sekundę). Tym razem postanowiłem zażądać wymiany konsoli na nową z tytułu rękojmi, ale prośba została odrzucona (argumentowane było to koniecznością potwierdzenia usterki przez serwis) i znów poleciała do serwisu. Wróciła i problem dalej występuje... Co zrobilibyście w takiej sytuacji? Wysyłać do skutku czy może lepiej oddać konsolę do zewnętrznego serwisu i tracić gwarancję...? Na konsoli zdążyłem pograć zaledwie kilka godzin. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2016 Próbowałeś wymiany przewodu zasilającego? Bo miałem podobny problem z włączaniem, o dziwo z inną konsolą kabel działał prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza
InfernoXXV 0 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2016 Dzięki za odpowiedź. Nie próbowałem podmieniać kabla. Problem miałeś od początku, już przy pierwszym uruchomieniu czy też po 3-4 godzinach grania konsola się wyłączała? Po odesłaniu z serwisu najdłużej "chodziła" jakieś dwa dni (kilka godzin grania + tryb uśpienia). Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2016 (edytowane) Od nowości, wersja z Uncharted 4. Nigdy mi się sama nie wyłączyła, tylko nie chciała zaskoczyć, słychać było cykniecie i tyle. Edytowane 28 sierpnia 2016 przez Arkady Cytuj Odnośnik do komentarza
InfernoXXV 0 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 sierpnia 2016 No właśnie u mnie największym problemem jest to, że się wyłącza, także raczej wymiana kabla nic tu nie da. Tak czy inaczej dzięki za odpowiedź . Heh, to moja pierwsza konsola Sony i od razu taki niefart... Cytuj Odnośnik do komentarza
Plugawy 3 661 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 sierpnia 2016 Zadnych serwisow zewnetrznyc skoro masz gwarancje. Po ilus tam naprawach chyba jest takie cos ze musza wymienic sprzet na nowy, nie pamietam dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 1 września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 września 2016 To zależy, oddanie sprzętu na gwarancję producenta może trwać w nieskończoność. Dopiero rękojmia sprzedawcy zobowiązuje go do oddania nowego towaru lub pieniędzy, ale jeżeli konsola była już w naprawie i wróciła to nie możesz skorzystać z rękojmi na tę samą usterkę. Cytuj Odnośnik do komentarza
InfernoXXV 0 Opublikowano 1 września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 września 2016 Jesteś pewien? Czytając o rękojmi gdzieś rzucił mi się w oczy zapis, że zgłaszając reklamację w ten sposób sprzedawca może odmówić wymiany sprzętu i zaproponować naprawę jeśli wcześniej nie była podejmowana próba naprawy danej usterki. Najpierw oddałem konsolę na gwarancję producenta, potem na reklamacje z tytułu rękojmi i dostałem taką odpowiedź (http://oi67.tinypic.com/dpfy1h.jpg) po czym konsola została wysłana znowu na gwarancję producenta... Cytuj Odnośnik do komentarza
Moldar 2 245 Opublikowano 5 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 listopada 2016 Bawił się ktoś w te przedłużanie gwarancji w saturnach itp.? Planuje zakup konsoli i ciekawi mnie jakie są opinie, bo różnie się o tym mówi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Fanek 668 Opublikowano 5 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 listopada 2016 Moldar kiedyś tym się interesowałem przy zakupie PS4 właśnie w Saturnie i wtedy to było zwykłe ubezpiecznie typu warta, do tego cena była tak nieprzystepna, że bez zastanowienia to olałem. Imo nie warto, masz 2 lata sklepowej gwarancji, a przez tyle czasu nastąpi pewnie jakaś obniżka Pro i takie ubezpieczenie w ogóle już nie ma sensu. In my opinion Cytuj Odnośnik do komentarza
Czimeq 43 Opublikowano 4 września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 września 2017 Da radę reklamować sprzęt u sony przez maila czy tylko telefon? Cytuj Odnośnik do komentarza
S_600 251 Opublikowano 9 września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 września 2017 Koledzy,jak to jest w Królestwie Niebieskim z ps4, kupilem wlasnie konsole bez gwarancji (slimka 500giga) , jest cos takiego jak w microsofcie, rejestracja konsoli czy tylko paragon wchodzi w gre Cytuj Odnośnik do komentarza
Bud 12 Opublikowano 16 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2018 Czy na ktoś z was doświadczenia ze sklepem Powerplay? Chce kupić używana konsole od kogoś kto kupił ja tam i będzie juz po rocznej gwarancji SONY. Dzwoniłem dziś do sklepu ale powiedzieli mi ze nic nie wiedzą że po 12 miesiącach mają jakikolwiek dalszy obowiązek reklamacji no trochę się teraz tym martwię bo ponoć mam takie prawo po 12 miesiącach uderzyć do nich o reklamacje... Cytuj Odnośnik do komentarza
Square 8 517 Opublikowano 16 stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 stycznia 2018 Reklamacje nie, ale na niezgodność towaru z umową tak. Tylko wydaje mi się, że to nie działa jak kupujesz taką konsolę od kogoś, a nie bezpośrednio w sklepie. Może @ragus wyjaśni/potwierdzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
TidesX 0 Opublikowano 4 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2018 Gdzie lepiej oddać niesprawnego pada na gwarancję, do sklepu czy przez infolinie sony ? Rozumiem , że poprzez sklep potrwa to dłużej lecz jak to sie ma w przypadku pada, okres gwarancji leci od nowa czy pozostaje ten obecny ? Cytuj Odnośnik do komentarza
pistaczek 43 Opublikowano 4 lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 4 lutego 2018 Nie wiem jak z okresem po gwarancji, ale swojego DS4 wymieniałem bezpośrednio u Sony. Wymiana trwała prawie 2 tygodnie door 2 door. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.