Skocz do zawartości

Zakupy growe!


Gość GregZPL

Rekomendowane odpowiedzi

8 minut temu, Czoperrr napisał:

w XKOM jest za 9699zł 

 

Ten w XKOM to jest ten zwykły, bez OC. Tego zwykłego właśnie chciałem kupić, bo był za 10K, ale wszystko zeszło w sekundę, udało mi się przypadkowo znaleźć sklep stacjonarny, co sprzedawał na swojej stronie, ale mieli tylko wariant OC za 10999, więc wziąłem póki był. Bez sensu tysiak za OC, które bym zrobił sobie sam na tym bez OC, no ale stwierdziłem, że kolejna okazja nie wiadomo kiedy będzie, żeby nie kupować potem od janków z allegro za 13K, więc wziąłem ;)

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

tjery, ale widziałeś że DLSS3 gorszy obraz niż dwójka, jeszcze DF mówi o artefaktach? Mam nadzieję, że tak i nie zleszczyłeś się na B Y D L A K A. ;/ 

 

To tak nie działa ;) dwójka upscaluje, trójka generuje klatki dodatkowe, działa to niezależnie od siebie. Możesz sobie włączyć tylko 2, a jak chcesz dorzucić trójkę. Ale biorąc pod uwagę, że ten potworek w natywnym 4K idzie w +120 fps, a w grach z RT w 4K z DLSS 2 na quality też zbliża się do 120 to DLSS 3 nie jest zbyt konieczny ;) C1 ma 120 Hz, więc w moim przypadku nie ma co się pchać do tych +200 fps z DLSS3 ;) Co do samej jakości DLSS3 to w ruchu jest bardzo dobrze, bo te generowane klatki (mimo, że nie idealne) są na ekranie przez kilka milisekund i pomiedzy dwoma normalnymi klatakami, więc te artefakty są niezauważalne. Widać to dopiero jak się taką klatkę wyciągnie na statyczny obraz. Jedynie muszą popracować nad tymi artefaktami, które widać w ruchu, o których wspomniało DF w swoim materiale. No ale to dopiero start tej technologii, z DLSS 2 na starcie też nie było idealnie.

Edytowane przez tjery
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, tjery napisał:

 

To tak nie działa ;) dwójka upscaluje, trójka generuje klatki dodatkowe, działa to niezależnie od siebie. Możesz sobie włączyć tylko 2, a jak chcesz dorzucić trójkę. Ale biorąc pod uwagę, że ten potworek w natywnym 4K idzie w +120 fps, a w grach z RT w 4K z DLSS 2 na quality też zbliża się do 120 to DLSS 3 nie jest zbyt konieczny ;) C1 ma 120 Hz, więc nie ma co się pchać do tych 200 fps z DLSS3 ;) Co do samej jakości DLSS3 to w ruchu jest bardzo dobrze, bo te generowane klatki (mimo, że nie idealne) są na ekranie przez kilka milisekund i pomiedzy dwoma normalnymi klatakami, więc te artefakty są niezauważalne. Widać to dopiero jak się taką klatkę wyciągnie na statyczny obraz. Jedynie muszą popracować nad tymi artefaktami, które widać w ruchu, o których wspomniało DF w swoim materiale. No ale to dopiero start tej technologii, z DLSS 2 na starcie też nie było idealnie.

 

no ale sam pisałeś, że DLSS lepszy obraz niż natywny (a to nieprawda) :/ skąd mam mieć pewność, że teraz też mnie nie oszukujesz?

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

 

no ale sam pisałeś, że DLSS lepszy obraz niż natywny (a to nieprawda) :/ skąd mam mieć pewność, że teraz też mnie nie oszukujesz?

 

A właśnie, że prawda ;) ale tylko w 4K na ustawieniu quality i o tym tylko pisałem. Nie chcę mi się teraz szukać, zobacz sobie materiały DF, w większości gier DLSS 4K quality finalnie daje lepszy (w najgorszym przypadku porównywalny) obraz niż natywka.

Odnośnik do komentarza

Tylko w rozdzielczości 4K, a dodatkowo na statycznych obrazkach widać przekłamania obrazu tam gdzie jest dużo, drobnych szczegółów (jak siano czy trawa). Szkoda, myślałem, że gamechanger, a trochę papka marketingowa. :/ 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał:

Tylko w rozdzielczości 4K, a dodatkowo na statycznych obrazkach widać przekłamania obrazu tam gdzie jest dużo, drobnych szczegółów (jak siano czy trawa). Szkoda, myślałem, że gamechanger, a trochę papka marketingowa. :/ 

 

Hehe, nie o tym temat, ale jeszcze odpiszę. Właśnie jest zupełnie odwrotnie niż piszesz, DLSS radzi sobie o wiele lepiej ze szczegółami niż natywna, tam gdzie w natywnej masz zamiast siatki jakieś strzępki, z DLSS2 masz to ładnie zrekonstruowane i widać wszystkie oczka. Zobacz materiał DF z porównaniem DLSS i tego XESS od Intela w Tomb Raiderze.

Co do DLSS3 z tego co widziałem póki co jest bardzo dobrze, a może być tylko lepiej, więc jestem dobrej myśli ;)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...