Skocz do zawartości

Awaryjność PS4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jak wygląda procedura korzystania z takiej niezgodnosci towaru z umową ? Trzeba pisać jakieś pismo czy idę do sklepu z wadliwym towarem i mówię że chcę z tego skorzystać ? jak coś to konsolę kupowałem w rtv euro agd

 

No przecież łaski Ci nie robią. Skoro otrzymałeś wadliwy towar to masz absolutne prawo do reklamacji. A kiedy zakupiłeś konsolę?

Gość ragus
Opublikowano

A jak wygląda procedura korzystania z takiej niezgodnosci towaru z umową ? Trzeba pisać jakieś pismo czy idę do sklepu z wadliwym towarem i mówię że chcę z tego skorzystać ? jak coś to konsolę kupowałem w rtv euro agd

Możesz iść do sklepu i to im powiedzieć. Możesz im to napisać. Dowolnie.

Opublikowano (edytowane)

Panowie spokojnie, wadliwa konsola trafia się raz na 100 ;) akurat ktoś miał pecha, szkoda. W przypadku ps4 nie ma aż tylu problemów ale w poprzedniej generacji co drugi x360 był wadliwy a ps2 co trzecia szalała z napędem dvd. Więc jak ktoś pisze, że nie kupi konsoli bo może być wadliwa to źle rozumuje. Tak samo jak z innymi sprzętami itd. Zawsze jakiś wadliwy się pojawi albo media expert pogwaranycjne sprzedaje w promo ;)

Edytowane przez Wesker
Opublikowano (edytowane)

Co bym powiedział? Wkurzył się ale jednocześnie załatwił tą sprawę najszybciej jak się da, to nie czasy średniowiecza, masz paragon, wadę, iść i normalnie w świecie to załatwić. Czułbym się jak debil bo trfiło raz na sto i na mnie ale w końcu to nie sytuacja, że "kasa w błoto".

 

Gorzej jakby po gwarancji było i konsola dead, wtedy zostaje niesmak i obowiązek uzbierania ponownie na konsolkę, idzie się wkurzyć. W Twoim przypadku masz zonka na starcie (za wrzucanie na konsolę ps4 i gry, które według Ciebie to crapy były :D) ale to dobra sytuacja ponieważ gdyby to stało się zaraz po gwarancji bądź po 6 mc (save w d...) byłby większy niesmak.

 

Jak najszybciej to załatw i ciesz się na nowo, masz prawo, które stoi po Twojej stronie, poczekasz troszkę dłużej ale z drugiej strony czekałeś od premiery konsoli też jakiś czas i te kilka dni wytrzymasz ;)

Edytowane przez Wesker
Opublikowano (edytowane)

A jak wygląda procedura korzystania z takiej niezgodnosci towaru z umową ? Trzeba pisać jakieś pismo czy idę do sklepu z wadliwym towarem i mówię że chcę z tego skorzystać ? jak coś to konsolę kupowałem w rtv euro agd

Szczerze wątpię, że dostaniesz konsole od ręki. Pamiętaj, ze nie chcesz korzystać z gwarancji, a z niezgodności towaru z umową. Najlepiej miej wszystko na piśmie. Wejdź do sklepu i zrób chamskiego Janusza, bo jak będziesz grzeczny to chuya załatwisz. Może trafisz na jakiś bojaźliwych sprzedawców, to krzycz, że chcesz z kierownikiem itd. Nie ma jednak imo szans, na natychmiastową wymianę konsoli. Zresztą, według prawa mają dwa tygodnie na rozpatrzenie sprawy. Nigdzie nie ma napisane, że ktoś ma Ci wymienić sprzęt na nowy. 

Ja też dostałem wadliwą konsolę w EURO, chciałem wymienić i nic to nie dało. Olałem więc EURO i skontaktowałem się bezpośrednio z Sony. Kurier zabrał sprzęt i był miesiąc bez grania. Przyfarciło mi się jednak, bo wymienili mi konsolę na nowa i dorzucili gratisowo pada. 

Edytowane przez Kalinho_PL
Opublikowano

 

A jak wygląda procedura korzystania z takiej niezgodnosci towaru z umową ? Trzeba pisać jakieś pismo czy idę do sklepu z wadliwym towarem i mówię że chcę z tego skorzystać ? jak coś to konsolę kupowałem w rtv euro agd

 

No przecież łaski Ci nie robią. Skoro otrzymałeś wadliwy towar to masz absolutne prawo do reklamacji. A kiedy zakupiłeś konsolę?

 

Kupiłem na premierę w bundlu z Killzonem, problemy zaczęły się jakoś od kwietnia tego roku. Nie liczę że mi wymienią od ręki - taktyka na w(pipi)ionego janusza pewnie wskazana xD

Opublikowano

Wszystko byle nie serwis sony. Taka wielka firma , ale wystarczy , że trafisz na wadliwą konsole a jesteś wyleczony od ich produktów. Złe zapakowanie , porysowane konsole lub wręcz rozpadające się i nie naprawione. :sorcerer:

Opublikowano

Kuzwa a planowałem na czerwiec zakup PS4, ehhhh.

Ja od lutego "kupuje" konsole i zawsze trafi się w tym czasie jakaś wisienka w tym temacie skutecznie odpychająca od zakupu i sobie odpuszczam na miesiąc. Teraz czekam do E3 i liczę na zapowiedź Slimki i wydanie do końca roku, ale na to chyba jeszcze z rok trzeba będzie poczekać.

Opublikowano (edytowane)

 

Teraz czekam do E3 i liczę na zapowiedź Slimki i wydanie do końca roku, ale na to chyba jeszcze z rok trzeba będzie poczekać.

 

Świetny tok rozumowania. Lepiej olej PS4 i poczekaj na PS5... na pewno będzie bardziej dopracowana. Gdyby jednak jakaś PS5 padła, to olej i czekaj do kolejnej generacji. 

 

Tak poważnie, to nie ma co popadać w paranoje. Konsole to sprzęt jak każdy inny i wadliwe sztuki będą zawsze. 

Edytowane przez Michał102
  • Plusik 2
Opublikowano

 

 

Teraz czekam do E3 i liczę na zapowiedź Slimki i wydanie do końca roku, ale na to chyba jeszcze z rok trzeba będzie poczekać.

 

Świetny tok rozumowania. Lepiej olej PS4 i poczekaj na PS5... na pewno będzie bardziej dopracowana. Gdyby jednak jakaś PS5 padła, to olej i czekaj do kolejnej generacji. 

 

Tak poważnie, to nie ma co popadać w paranoje. Konsole to sprzęt jak każdy inny i wadliwe sztuki będą zawsze. 

 

Ale co Ty mi tutaj piszesz, akurat w moim przypadku paranoja jest wskazana. W przeciągu 3-4 lat miałem "cztery" PS3, z czego dwie padały w przeciągu tygodnia-miesiąca. Jak doświadczysz jeżdżenia ze sprzętem za 2,5 kafla(cena zakupu starter packa z MS i RES) po gwarancjach zamiast na nim grac i po 2 miechach i wreszcie odzyskaniu tej spier.doliny konsola jest w tragicznym stanie to zrozumiesz czemu nie chce kupować po raz kolejny gów.na. Chyba normalne że mam obawy i nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto patrząc jak wadliwe są "teraźniejsze" egzemplarze, każdy kolejny zmniejsza ryzyku niedopracowania i zepsucia się po dotknięciu palcem, a sam po tych 4 fatach kupiłem Slima i działa do dziś więc ślepo wierzę w takim sam stan rzeczy w przypadku przyszłego PS4 Slim. Poza tym to że wadliwe sztuki to jedno i rozumiem ten standard w dzisiejszym świecie, ale faktu jak serwis wygląda w Sony to jest niesmaczny żart i patrząc jak sprawuje się u konkurencji jest to kolejny "headshot w kolano" u skośnych.

  • Plusik 2
Opublikowano

Sprzęt Sony był gówniany od zarania dziejów i niestety trzeba się z tym liczyć. Mi padły wszystkie plejki, które do tej pory miałem.

W PSXie padł czytnik i musiałem kupić nowego, PS2ki padły mi dwie (w tym slimka), PS3 z dnia premiery pokazała mi YLoD'a tuż po zakończeniu gwarancji.

PS4 też bankowo wyzionie ducha, ale ogólnie mam teraz plan sprzedawać konsolę przed wygaśnięciem gwarancji i będę kupować nowe.

 

Pierwszy stary Xbox był katowany dzień i noc i nic mu się nie stało, 360ka w wersji Jasper to samo, także da się zrobić dobrą konsolę, ale najwyraźniej Sony ma to głęboko w poważaniu.  

Opublikowano

Konsola poszła do serwisu. Ku.r.v.a ile ja mam teraz czekać? W najlepszym wypadku pewnie ze dwa tygodnie. W sklepie mi nie wymienili, ponieważ dział reklamacji w ME z innego miasta stwierdził, że konsola nie podlega wymianie z racji tego, że system został zakupiony przez Internet nie z mojego adresu tylko ze sklepu. WTF?

Opublikowano (edytowane)

Pierwszy stary Xbox był katowany dzień i noc i nic mu się nie stało, 360ka w wersji Jasper to samo, także da się zrobić dobrą konsolę,

Tylko co się działo przed Jasperem? Konsole sony przy awaryjności x360, to miszcz wykonania.

Edytowane przez mattaman
Opublikowano (edytowane)

Konsola poszła do serwisu. Ku.r.v.a ile ja mam teraz czekać? W najlepszym wypadku pewnie ze dwa tygodnie. W sklepie mi nie wymienili, ponieważ dział reklamacji w ME z innego miasta stwierdził, że konsola nie podlega wymianie z racji tego, że system został zakupiony przez Internet nie z mojego adresu tylko ze sklepu. WTF?

Z jakiej racji niby? To już podlega pod karny, w ciula Cię robią dając takie wytłumaczenie. Nie mogłes oddac konsoli i zwrot kasy? Masz 14 dni bez argumentacji z Twojej strony jakiejkolwiek. Nie miałbyś konsoli ale za to zwrot pełen i kupiłbyś gdzie indziej i miał szybciej. Już sama argumentacja pracowników powinna dać do zrozumienia jasno jak podejść do tej sprawy.

 

Co do serwisu Sony (francja naprawia), czeka się minimum 2 tyg, konsole nie muszą tą samą sprowadzić, często wysyłają inną po naprawie (inne usterki wcześniej). Sprawdzić jak najszybciej po odebraniu bo może się to okazać większy syf jaki był wcześniej.

 

Obecnie mamy takie prawo konsumenckie, że pole do popisu jest, konsultacja regionalna przez telefon byłaby wskazana jeżeli czujesz się taki słaby w prawie i nie potrafisz wywalczyć tylko posłuchać pracowników. Owszem, oni po lini oporu poszli, bo przecież kasę już za Ciebie zainkasowali i to oddział miastowy a nie centrala.

 

Jeszcze jedna sprawa:

 

"że konsola nie podlega wymianie z racji tego, że system został zakupiony przez Internet nie z mojego adresu tylko ze sklepu"

 

Czyli co? Sklep jest winny? To dla Ciebie jeszcze lepiej ;) a co do linii odpowiedzi, jeżeli konsola zostałaby zamówiona od Ciebie z domu bezpośrednio do domu to niby mogliby Ci wymienić?? Wprost przeciwnie, bronili by się bardziej. Nie ma znaczenia oczywiście czy zamawiałeś przez internet czy bezpośrednio w sklepie. To sklep miał ofertę a Ty jako klient zamówiłeś, zapłaciłeś! I odebrałeś, jeżeli Ci się to nie podobało 14 dni do zwrotu bez argumentacji, jeżeli jest wadliwa od samego początku, sprawa jasna, zaś po jakimś czasie usterka = serwis.

 

Ps. Tak jak pisałem wcześniej i również jak michał102, zdarzają się takie akcji, nie każdy tego doświadcza (ja osobiście również miałem kiedyś zonka z inną konsolą) ale nie trafione jest pisanie, że kolejnej się nie kupi, to tak jak auto, raz trafisz szrota i będziesz zły ale to nie oznacza, że już nigdy innego nie zakupisz. Czasami zdarzy się pech, karma wróci czy inne takie ale w takim przypadku jak powyżej mamy prawo, korzystajmy i rozważnie do tego podchodźmy, zwłaszcza przy pracownikach, nie dajmy się wydymać, pozdrawiam.

Edytowane przez Wesker
Opublikowano

Teraz muszę się uzbroić w cierpliwość. Może i lepiej, że stało się to teraz niż po upływie terminu gwarancji. Sam mi to powiedziałeś ostatnio. Teraz muszę zaufać dobrym intencjom Sony.

Opublikowano

Nemesis dziwię Ci się, ja bym taki dym zrobił że w zębach by kase oddawali. Co do serwisu przyczepić się nie mogę poza czasem trwania, trzy tyg czekałem na nowego pada.

Poza tym współczuję, bo jak bym kupił konsolę specjalnie dla jakiejś gry i takie coś by wyszło to z lekka bym się zdenerwował, a nie uzbrajał w cierpliwość.

Opublikowano

Wiesz, teraz to już nie będę dymu robił. Zaczekam na Sony. Mam nadzieję, że w miarę szybko to ogarną. Oczywiście jak będzie się to przedłużało to zażądam kasy. Mam takie prawo. Zobaczymy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. 

 

Zasadniczo to miałem czekać na zakup PS4 do premiery Batmana ale Wiedźmin okazał się hitem, więc...

Opublikowano (edytowane)

Wiesz, teraz to już nie będę dymu robił. Zaczekam na Sony. Mam nadzieję, że w miarę szybko to ogarną. Oczywiście jak będzie się to przedłużało to zażądam kasy. Mam takie prawo. Zobaczymy w ciągu najbliższych dwóch tygodni. 

 

Zasadniczo to miałem czekać na zakup PS4 do premiery Batmana ale Wiedźmin okazał się hitem, więc...

Nemesis, ogólnie, to spi.erd.oliłeś, bo jak kupiłeś przez net, to trzeba była zrobić jak Wesker pisał - odstąpić od umowy, czekać na zwrot kasy i kupić nową w markecie. Po dwóch tygodniach, nie  masz żadnych praw jeżeli chodzi o wyciągnięcie kasy - wtedy to sklep ma już większe prawa niż Ty. Po chuy też powołałeś się na gwarancję? Ogólnie, to Cię ładnie załatwili. Nadzieja w ttm, że konsola jest na tyle spierdylona, że dostaniesz n,owkę w folii. 

Edytowane przez Kalinho_PL
  • Plusik 4
Opublikowano

Mogę zażądać zwrotu kasy w każdej chwili. Zwłaszcza jeśli usługa gwarancyjna będzie się przedłużać. To w intencji sprzedawcy leży jak najszybsze załatwienie sprawy z Sony. Jeżeli w ciągu dwóch-trzech tygodni konsola nie wróci to wtedy zacznę ich cisnąć. To ja jestem poszkodowany w tym przypadku i mam pełne prawo do zwrotu kasy jeśli coś pójdzie nie tak.

Opublikowano (edytowane)

Nemesis, ogólnie, to spi.erd.oliłeś, bo jak kupiłeś przez net, to trzeba była zrobić jak Wesker pisał - odstąpić od umowy, czekać na zwrot kasy i kupić nową w markecie. Po dwóch tygodniach, nie masz żadnych praw jeżeli chodzi o wyciągnięcie kasy - wtedy to sklep ma już większe prawa niż Ty. Po chuy też powołałeś się na gwarancję? Ogólnie, to Cię ładnie załatwili. Nadzieja w ttm, że konsola jest na tyle spierdylona, że dostaniesz n,owkę w folii.

 

Dokładnie, to samo mu tłumaczyłem na żywo. Teraz tak jak piszesz prawem oni władają bardziej. Nemesis teraz nie masz ani kasy ani konsoli tylko protokół więc zostaje czekanie i liczenie na sprawną logistykę oraz sprawną konsolę

 

Mogę zażądać zwrotu kasy w każdej chwili. Zwłaszcza jeśli usługa gwarancyjna będzie się przedłużać.

Znowu nikogo nie słuchasz i dajesz się dymać sprzedawcom. Zrozum, że w tej chwili nie możesz zarządać kasy bo fizycznie konsoli nie ma ME, teraz to pośrednik z Sony więc masz pod górke, zresztą na własne życzenie. A gwarancja może przedłużać się spokojnie, minimum to 2 tyg. Ale może być dłużej, oni już mają do tego prawo.

 

 

 

To w intencji sprzedawcy leży jak najszybsze załatwienie sprawy z Sony.

W intencji sprzedawcy nic nie leży, a nie zaraz, leży - sprzedać, zainkasować kasę i mieć w tyłku. W co Ty wierzysz? Kupowałeś coś kiedykolwiek w takim sklepie? Nie ufaj takim sprzedawcom, potulnie wierzysz w każde ich słowa a tutaj chłopaki Ci dobrze radzą, z praktyki. Po drugie oni mają takie pojęcie o konsolach co zwykły Janusz.

 

Jeżeli w ciągu dwóch-trzech tygodni konsola nie wróci to wtedy zacznę ich cisnąć. To ja jestem poszkodowany w tym przypadku i mam pełne prawo do zwrotu kasy jeśli coś pójdzie nie tak.

 

I znowu piszesz stwierdzenia z kosmosu, z jakiej racji masz "pełne" prawo do zwrotu kasy? Przecież każdy Ci pisze, że konsola od kupienia po dwóch tyg. Traci prawne odzyskanie kasy bez argumentacji. To co Ci tłumaczyłem, bez przyczyny masz 14 dni a teraz? Konsola straci to prawo bo w serwisie będzie 14 dni. Dlaczego ma coś pójść nie tak? Oddałeś sprzęt, wrypałeś się w niepotrzebne oczekiwanie więc musisz czekać.

Edytowane przez Wesker
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...