Opublikowano 3 lipca 20159 l Nie śmieszna firma tylko sklep w którym kupił, a forumek mu mówił co i jak. Tutaj ewidentnie wina Nemesisa. Ale sam serwis Sony to porażka.
Opublikowano 3 lipca 20159 l Ustawa o sprzedaży konsumenckiej mówi tutaj dość jasno: art. 4 „Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową.” Czyli powołuje sie na zapis niezgodności towaru z umową i tyle
Opublikowano 3 lipca 20159 l No ale tłumacz mu, ja mu na żywo doradzałem w drugi dzień po zakupie żeby skorzystał z prawa a teraz sklep ma w tyłku, lada dzień pewnie konsola przyjdzie ale co się dał zrobić to dał a teraz może jeszcze przyjść porysowana lub z innym defektem i już na prawo konsumenckie się nie powoła no ale lepiej kupić xone w tym samym sklepie i czekać dalej
Opublikowano 3 lipca 20159 l No właśnie też myślałem, że żartuje ale jednak nie, przecież tutaj na forum napisał w dziale xone że nie może doczekać się ps4 więc kupił białego xone a gdzie? U tych samych leserów (argument, że druga konsola będzie napewno nie zepsuta do mnie nie przemówił w zrozumieniu tego) Edytowane 3 lipca 20159 l przez Wesker
Opublikowano 3 lipca 20159 l W dniu 3.07.2015 o 12:41, Wesker napisał(a): No właśnie też myślałem, że żartuje ale jednak nie, przecież tutaj na forum napisał w dziale xone że nie może doczekać się ps4 więc kupił białego xone a gdzie? U tych samych leserów (argument, że druga konsola będzie napewno nie zepsuta do mnie nie przemówił w zrozumieniu tego) Czyli gdzie kupił? Kogo mamy unikać?
Opublikowano 3 lipca 20159 l Media expert, w małej miejscowości gdzie jak idziesz po konsole to mówią, że tylko na wystawie stoją a oni zamawiają za 2 dni. Oczywiście gier tam ze 3 na półce a sprzedawcy to młode łebki bez jakiegokolwiek pojęcia.
Opublikowano 3 lipca 20159 l Strasznie Ci współczuję padnięcia ofiarą oszustwa media expert. Do tej pory najgorszy serwis jaki spotkałam to lenovo, laptop kupiony na firmę (inne zasady zwrotów i napraw niż dla klienta z ulicy), fabrycznie zepsuty, czas naprawy 54 dni.
Opublikowano 3 lipca 20159 l Wydrukuj sobie gwarancję sony, weź papier z datą przyjęcia do naprawy gwarancyjnej i natychmiast idź do rzecznika praw konsumenta, w szczególności ważny jest fragment: "W ramach niniejszej gwarancji firma SCEE może według własnego uznania naprawić lub wymienić produkt bądź podzespół produktu w ciągu 21 dni od otrzymania wadliwego produktu od użytkownika. Wszystkie wymienione produkty i/lub ich podzespoły staną się własnością firmy SCEE." MAJĄ OBOWIĄZEK DAĆ CI SPRAWNĄ LUB NÓWKĘ PO 21 DNIACH, nie ustępuj im. To ich własne warunki gwarancji i mają prawny obowiązek przestrzegania ich.
Opublikowano 3 lipca 20159 l Kiedyś gwarancje Sony miały podpunkt: okres naprawy może się wydłużyć ze względu na okoliczności "wyższego rzędu". Dobrze byłoby to też sprawdzić. Dzięki Wesker za pro-tip. Edytowane 3 lipca 20159 l przez Kris77
Opublikowano 3 lipca 20159 l Nie ma takiej informacji w gwarancji sony - muszą w 21 dni http://pl.playstation.com/guarantee/
Opublikowano 3 lipca 20159 l Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. Edytowane 3 lipca 20159 l przez Nemesis
Opublikowano 3 lipca 20159 l Kiedyś miałem Walkmana Sony na kasety - niektórzy z Was pewnie wiedzą co to było za urządzenie. I tam był zapis o okolicznościach wyższego rzędu. No, ale to było 20 lat temu...
Opublikowano 3 lipca 20159 l W dniu 3.07.2015 o 13:46, Nemesis napisał(a): Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. W dniu 3.07.2015 o 13:46, Nemesis napisał(a): Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. No śmiga jak należy ale może lepiej byłoby zainwestować w tv z opcją full hd wreszcie a nie kupować konsolę zamiennik do czasu ps4? A odnośnie zamiany sklepu to już Ci tłumaczyliśmy jak debilowi co trzeba zrobić to Ty teraz wypinasz się na wszystkich którzy dobrze radzili i dodatkowo ośmieszasz. Sorry ale jeżeli byłaby kategoria rodzyny to byłbyś rodzynem dekady zamiast nówkę sztukę albo kasę z miejsca to teraz oczekiwanie, trudno, stało się, nie słuchałeś nikogo, jechałeś po media expert, że idioci, kijowy sklep a kilka dni później poszedłeś i kupiłeś xone zmieniając podejście do nich i dalej prosząc grzecznie o potwierdzanie przyjścia ps4. Sado maso? Czy po prostu rodzyny? Ps. Sony nie wiem czy jest za co winnić skoro idioci ze sklepu nie kontaktowali się z nimi nawet, a Ty czekałeś jak typowy janusz branży nie znając podstaw swoich praw. Edytowane 3 lipca 20159 l przez Wesker
Opublikowano 3 lipca 20159 l Od kiedy słowo frajer jest obraźliwe? Według słownika języka polskiego oznacza osobe naiwną. Nie napisalem również, że jestes frajerem tylko, że daleś się zrobić jak ktoś taki bo sklep zrobił cię w ciula i tyle a mialeś po swojej stronie stosowne zapisy niezgodnosci towaru z umową. Pis joł.
Opublikowano 8 lipca 20159 l Czy te głośne konsole to mają tak od wyjęcia z kartonu? Czy moze z czasem zyskują na głośności? Przy zakupach przez np. Allegro mam 14 na zwrot towaru, czy w stacjonarnych sklepach tez istnieje taka możliwość?
Opublikowano 8 lipca 20159 l Ciężko powiedzieć, czy mają tak od razu po wyjęciu z kartonu. Moja początkowo chodziła cicho, ale grałem tylko w GTA. Głośna zrobiła się gdy zacząłem grać w PES 2015, a prawdziwa rzeźnia jest w pCARS podczas wyścigu w deszczu.
Opublikowano 8 lipca 20159 l Moja wydawala mi sie na premiere cicha. W killzona w ogole nie gralem. I nie wiem czy zwiazek to ma z coraz bardziej zaawansowanymi grami czy ze zmianami wewnatrz samej konsoli. W produkcjach aktualnych, DC, W3, Cod:aw potrafila niezle huczyc. Klasyczna suszarka etc
Opublikowano 8 lipca 20159 l Najprawdopodobniej jest to związane z włączoną (wtedy jest cicha) lub wyłączoną (głośna) synchroznizacją pionową, która zapobiega tearingowi, czyli "rozjezdżaniu się" obrazu. Jeśli v-sync jest wyłączony, gra wyświetla się z maksymalną możliwą ilością fps, czyli de facto wykorzystuje całą moc konsoli.
Opublikowano 13 lipca 20159 l Ta reguła jest prawdziwa ale trzeba zaznaczyć, że włączony w danej grze V-Sync nie gwarantuje, że konsola będzie cicha, np. Bloodborne ma blokadę na 30 klatek i pełny V-sync, a mimo to jest jedną z najbardziej nagrzewających konsolę gier. Potrafi solidnie dropnąć przy grubszych akcjach. Edytowane 14 lipca 20159 l przez Wieslawa
Opublikowano 23 lipca 20159 l W dniu 23.07.2015 o 14:44, areka napisał(a): No i padło na mnie. Nigdy żadna konsola Sony mi nie padła, a miałem wszystkie i to po kilka sztuk, ale wreszcie i mnie musiało to dopaść. Pojawiło się złowrogie, niebieskie światło śmierci. Konsola się nie włącza, pojawia się niebieski pasek i po dwóch sekundach się wyłącza. Na szczęście mam jeszcze gwarancję. Oni coś tam w ogóle będą naprawiać, czy na nową wymienią? Jeżeli chodzi o serwis Sony to na myśl przychodzi tylko Prawdopodobnie będą naprawiać albo dostaniesz "zastępczą" po kimś Ewentualnie trafisz "6" w totka i dostaniesz nową na co masz mniejsze szanse niż na "6" w totka
Opublikowano 23 lipca 20159 l Dostaniesz inną konsolę po naprawie, a Twoja trafi do fabryki gdzie hurtem robią refurby. Nie ma czasu na indywidualne p.i.e.r.d.o.l.a.m.e.n.t.o nad każdą sztuką. Znak czasów :-)
Opublikowano 23 lipca 20159 l Czyli, jak to wygląda? Klientowi X zepsuła się konsola. Konsola wylądowała we Francji. Coś tam z nią robią a potem trafia do Klienta Y, któremu też się popsuła i akurat wymienili na tą którą miał X i powiedzieli, że to nowa?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.