Square 8 609 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Nie śmieszna firma tylko sklep w którym kupił, a forumek mu mówił co i jak. Tutaj ewidentnie wina Nemesisa. Ale sam serwis Sony to porażka. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Ustawa o sprzedaży konsumenckiej mówi tutaj dość jasno: art. 4 „Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową.” Czyli powołuje sie na zapis niezgodności towaru z umową i tyle Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 No ale tłumacz mu, ja mu na żywo doradzałem w drugi dzień po zakupie żeby skorzystał z prawa a teraz sklep ma w tyłku, lada dzień pewnie konsola przyjdzie ale co się dał zrobić to dał a teraz może jeszcze przyjść porysowana lub z innym defektem i już na prawo konsumenckie się nie powoła no ale lepiej kupić xone w tym samym sklepie i czekać dalej Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Nemesis kupił tam jeszcze coś? xD nie no to jest chyba prowo lol Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 (edytowane) No właśnie też myślałem, że żartuje ale jednak nie, przecież tutaj na forum napisał w dziale xone że nie może doczekać się ps4 więc kupił białego xone a gdzie? U tych samych leserów (argument, że druga konsola będzie napewno nie zepsuta do mnie nie przemówił w zrozumieniu tego) Edytowane 3 lipca 2015 przez Wesker Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 No właśnie też myślałem, że żartuje ale jednak nie, przecież tutaj na forum napisał w dziale xone że nie może doczekać się ps4 więc kupił białego xone a gdzie? U tych samych leserów (argument, że druga konsola będzie napewno nie zepsuta do mnie nie przemówił w zrozumieniu tego) Czyli gdzie kupił? Kogo mamy unikać? Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Media expert, w małej miejscowości gdzie jak idziesz po konsole to mówią, że tylko na wystawie stoją a oni zamawiają za 2 dni. Oczywiście gier tam ze 3 na półce a sprzedawcy to młode łebki bez jakiegokolwiek pojęcia. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Strasznie Ci współczuję padnięcia ofiarą oszustwa media expert. Do tej pory najgorszy serwis jaki spotkałam to lenovo, laptop kupiony na firmę (inne zasady zwrotów i napraw niż dla klienta z ulicy), fabrycznie zepsuty, czas naprawy 54 dni. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Wydrukuj sobie gwarancję sony, weź papier z datą przyjęcia do naprawy gwarancyjnej i natychmiast idź do rzecznika praw konsumenta, w szczególności ważny jest fragment: "W ramach niniejszej gwarancji firma SCEE może według własnego uznania naprawić lub wymienić produkt bądź podzespół produktu w ciągu 21 dni od otrzymania wadliwego produktu od użytkownika. Wszystkie wymienione produkty i/lub ich podzespoły staną się własnością firmy SCEE." MAJĄ OBOWIĄZEK DAĆ CI SPRAWNĄ LUB NÓWKĘ PO 21 DNIACH, nie ustępuj im. To ich własne warunki gwarancji i mają prawny obowiązek przestrzegania ich. Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 (edytowane) Kiedyś gwarancje Sony miały podpunkt: okres naprawy może się wydłużyć ze względu na okoliczności "wyższego rzędu". Dobrze byłoby to też sprawdzić. Dzięki Wesker za pro-tip. Edytowane 3 lipca 2015 przez Kris77 Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Nie ma takiej informacji w gwarancji sony - muszą w 21 dni http://pl.playstation.com/guarantee/ Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 (edytowane) Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. Edytowane 3 lipca 2015 przez Nemesis 1 Cytuj
Kris77 434 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Kiedyś miałem Walkmana Sony na kasety - niektórzy z Was pewnie wiedzą co to było za urządzenie. I tam był zapis o okolicznościach wyższego rzędu. No, ale to było 20 lat temu... Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 (edytowane) Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. Ale Xbox śmiga jak należy. Sklep mi nie wymienił, ponieważ zestaw został zamówiony przez neta od nich z innego miasta. Nie wymienili mi od ręki bo nie mieli na stanie. A te Wasze gadki typu "frajer" to sobie możecie wsadzić między swoje nicki. bluber, powinienem to zgłosić do moderatora ale pomyślałem, że nie będę tak postępował jak Ty z wiadomo kim. Sony właśnie przysłało maila z informacją, że przepraszają za czas oczekiwania i w ciągu tygodnia konsola wróci do mnie. No śmiga jak należy ale może lepiej byłoby zainwestować w tv z opcją full hd wreszcie a nie kupować konsolę zamiennik do czasu ps4? A odnośnie zamiany sklepu to już Ci tłumaczyliśmy jak debilowi co trzeba zrobić to Ty teraz wypinasz się na wszystkich którzy dobrze radzili i dodatkowo ośmieszasz. Sorry ale jeżeli byłaby kategoria rodzyny to byłbyś rodzynem dekady zamiast nówkę sztukę albo kasę z miejsca to teraz oczekiwanie, trudno, stało się, nie słuchałeś nikogo, jechałeś po media expert, że idioci, kijowy sklep a kilka dni później poszedłeś i kupiłeś xone zmieniając podejście do nich i dalej prosząc grzecznie o potwierdzanie przyjścia ps4. Sado maso? Czy po prostu rodzyny? Ps. Sony nie wiem czy jest za co winnić skoro idioci ze sklepu nie kontaktowali się z nimi nawet, a Ty czekałeś jak typowy janusz branży nie znając podstaw swoich praw. Edytowane 3 lipca 2015 przez Wesker Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 lipca 2015 Opublikowano 3 lipca 2015 Od kiedy słowo frajer jest obraźliwe? Według słownika języka polskiego oznacza osobe naiwną. Nie napisalem również, że jestes frajerem tylko, że daleś się zrobić jak ktoś taki bo sklep zrobił cię w ciula i tyle a mialeś po swojej stronie stosowne zapisy niezgodnosci towaru z umową. Pis joł. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 Czy te głośne konsole to mają tak od wyjęcia z kartonu? Czy moze z czasem zyskują na głośności? Przy zakupach przez np. Allegro mam 14 na zwrot towaru, czy w stacjonarnych sklepach tez istnieje taka możliwość? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 Ciężko powiedzieć, czy mają tak od razu po wyjęciu z kartonu. Moja początkowo chodziła cicho, ale grałem tylko w GTA. Głośna zrobiła się gdy zacząłem grać w PES 2015, a prawdziwa rzeźnia jest w pCARS podczas wyścigu w deszczu. Cytuj
gnom 89 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 Moja wydawala mi sie na premiere cicha. W killzona w ogole nie gralem. I nie wiem czy zwiazek to ma z coraz bardziej zaawansowanymi grami czy ze zmianami wewnatrz samej konsoli. W produkcjach aktualnych, DC, W3, Cod:aw potrafila niezle huczyc. Klasyczna suszarka etc Cytuj
Pawlo 86 Opublikowano 8 lipca 2015 Opublikowano 8 lipca 2015 Najprawdopodobniej jest to związane z włączoną (wtedy jest cicha) lub wyłączoną (głośna) synchroznizacją pionową, która zapobiega tearingowi, czyli "rozjezdżaniu się" obrazu. Jeśli v-sync jest wyłączony, gra wyświetla się z maksymalną możliwą ilością fps, czyli de facto wykorzystuje całą moc konsoli. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 13 lipca 2015 Opublikowano 13 lipca 2015 (edytowane) Ta reguła jest prawdziwa ale trzeba zaznaczyć, że włączony w danej grze V-Sync nie gwarantuje, że konsola będzie cicha, np. Bloodborne ma blokadę na 30 klatek i pełny V-sync, a mimo to jest jedną z najbardziej nagrzewających konsolę gier. Potrafi solidnie dropnąć przy grubszych akcjach. Edytowane 14 lipca 2015 przez Wieslawa Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 No i padło na mnie. Nigdy żadna konsola Sony mi nie padła, a miałem wszystkie i to po kilka sztuk, ale wreszcie i mnie musiało to dopaść. Pojawiło się złowrogie, niebieskie światło śmierci. Konsola się nie włącza, pojawia się niebieski pasek i po dwóch sekundach się wyłącza. Na szczęście mam jeszcze gwarancję. Oni coś tam w ogóle będą naprawiać, czy na nową wymienią? Jeżeli chodzi o serwis Sony to na myśl przychodzi tylko Prawdopodobnie będą naprawiać albo dostaniesz "zastępczą" po kimś Ewentualnie trafisz "6" w totka i dostaniesz nową na co masz mniejsze szanse niż na "6" w totka Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 Dostaniesz inną konsolę po naprawie, a Twoja trafi do fabryki gdzie hurtem robią refurby. Nie ma czasu na indywidualne p.i.e.r.d.o.l.a.m.e.n.t.o nad każdą sztuką. Znak czasów :-) Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 Skoro podmieniają konsole na inne to gdzie one leżakują tyle czasu? Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 23 lipca 2015 Opublikowano 23 lipca 2015 Czyli, jak to wygląda? Klientowi X zepsuła się konsola. Konsola wylądowała we Francji. Coś tam z nią robią a potem trafia do Klienta Y, któremu też się popsuła i akurat wymienili na tą którą miał X i powiedzieli, że to nowa? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.