Whisker 1 451 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Z tego co wiem to ME od razu odesłał konsolę. A co do Sony to przecież Nemesis dostał nawet od nich e-maila, że konsola będzie u nich leżeć jeszcze dłużej, więc gadanie, że to nie wina Sony jest śmieszne skoro sami uznali, że mają konsolę na tyle długo żeby go informować, że będzie musiał czekać jeszcze dłużej. . Ty tam pracujesz czy jak? skad wiesz, że me odesłał? I jakiego maila dostał? Powiedzieli mu tak w me, przecież jak dzwonił na infolinie to nie podał numeru konsoli więc odpowiedzieli mu ogólnie. To me kontaktuje się ponoć co jakis czas z sony w co szczerze wątpie ale już fakt, że oni nie chcą podać gdzie obecnie jest konsola ani chociaż sprawdzić wraz z sony to już dziwna historia. Mazzeo to czy będziesz frajerem, którego inny frajer wykorzysta to już zależy od Ciebie, czasami trzeba powalczyć o swoje bo właśnie tacy ludzie w pipidówki dolnym wykorzystają sytuację albo będą do niej podchodzić z olewką. Sony trzeba traktować jako korporację a nie kiosk ruchu, wiadomo, że prawo z początku jest lepsze dla konsumenta aczkolwiek później sytuacji trzeba bacznie pilnować. Cytuj
Lem 87 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Wesker, ty znasz gościa osobiście albo masz z nim jakiś bliższy kontakt? Informacje rzuca bardzo zdawkowe i trudno ogarnąć temat. Jeśli on w ogóle nie ma kontaktu z Sony, a informacje które tutaj przekazuje pochodzą ze sklepu, to w ogóle beka^2 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Z tego co wiem to ME od razu odesłał konsolę. A co do Sony to przecież Nemesis dostał nawet od nich e-maila, że konsola będzie u nich leżeć jeszcze dłużej, więc gadanie, że to nie wina Sony jest śmieszne skoro sami uznali, że mają konsolę na tyle długo żeby go informować, że będzie musiał czekać jeszcze dłużej. . Ty tam pracujesz czy jak? skad wiesz, że me odesłał? I jakiego maila dostał? Rozmawiałem z Nemesisem. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) beka z Lema, bo jak zwykle próbuje bronić tej żałosnej firmy nie znajac sprawy jak wyglądała od początku. To czy posiadacz konsoli, klient, reklamuje ją bezpośrednio u Sony czy przez sklep nie powinno mieć żadnego znaczenia. Reklamacja i obsługa gwarancji powinna być realizowana nie tylko z pomocą infolinii Sony ale też przez pośredników. Skoro Sony sprzedaje swój sprzęt przez pośredników właśnie, w tym wypadku media expert to i poprzez nich powinna być realizowana gwarancja do kur.wy. Ciekaw jestem czy to tylko u nas takie wałki są z Sony czy na zachodzie też te chińczyki traktują klientow jak gó.wno. Ale ma od zawsze, bo jedne sklepy wysylaja przez kurierow w ciagu 48h, inne majace klientow w pompie nawet po ponad tygodniu. Znasz kogos, kto by reklamowal konsole MS przez sklep, w ktorym go kupil? No i wszystko sprowadza sie, ze teraz nie ma zadnego potwierdzenia, kiedy ta konsola poszla, tyle... Edytowane 2 sierpnia 2015 przez easye Cytuj
MaZZeo 14 193 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 ale czy ty rozumiesz że on dostał już maila od sony? ja pierdole Znasz kogos, kto by reklamowal konsole MS przez sklep, w ktorym go kupil? nie znam bo my wszyscy obracamy się w towarzystwie obeznanych graczy, hardcore'ów którzy wiedza co robić, ale 90% konsol sprzedaje się dla każuali którzy nie wiedza że trzeba gdzieś konsolę rejestrować na stronie albo ze po zareklamowany sprzęt może przyjechać kurier do domu. Większość z zepsutym sprzętem idzie do sklepu gdzie go kupili. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 No rozumiem i wie dokladnie kiedy ta konsola trafila do serwisu ? Cytuj
Lem 87 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 ale czy ty rozumiesz że on dostał już maila od sony? ja pierdole Podobno nie on tylko sklep Zresztą wcześniej: Mają kocioł w serwisie - ponoć padło tyle konsol, że sami się zdziwili. Takie rzeczy pewnie również Sony w mailach do klientów pisze Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 acha - czyli sklep go powiadomil, ze dostal maila od Sony, ze maja burdel w serwisie ? xD Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 (edytowane) Do powyższych znam Nemesisa (spoko ziom) osobiście w sumie to od dziecka a i sklep również Ps. Sklep umywa ręce easye, zresztą od samego początku. Twierdzili, że kasy nie mogą oddać bo to konsola z innego sklepu im przyszła (siedziba w kutnie) ale kurna kto przyjął hajs i wystawił paragon? potem olali przez 3 tyg. Żadnego kontaktu pomimo prośby o rzeczony kiedy konsola wróci, później maila do sony, konsola zagineła, sony ma kocioł, w media expert gościu który się zajmuje ponoć sprawą wziął urlop (za takie tłumaczenie dostałby już w pysk ode mnie) a na sam koniec napisz Pan skarge a my osobiście wyślemy ją do sony. W międzyczasie sony coś wysłało ale nikt tego nie widział więc tutaj sprawa jest zakręcona lub prosta. Osobiście winię za to media expert (w tym małym wypizdowie na 10zł człowieka by przekręcili). Szkoda też, że Nemesis podchodzi do tego w tak lekki sposób nie pytając o sprawy konkretne, mimo tego, że usilnie go namawiam aby zrobił im piekło i choćby dowiedział się gdzie obecnie jest jego konsola za którą płaci. Szkoda też, że pomimo tego wszystkiego poszedł lada dzień i kupił u tych samych lamusów xone i dał im zarobić. Edytowane 2 sierpnia 2015 przez Wesker 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) Wes, weź przestań mi wymawiać XOne bo w porównaniu od tego chłama Sony co się nazywa PlayStation 4 chodzi jak bajka. Postąpiłem tak jak mi sklep powiedział a że Sony ma wyebane na wieloletnich klientów marki to już inna sprawa. Prze tyle lat grałem na Ps, kupowałem gry Sony i tak mnie potraktowali. Sony, wstyd mi za Was. Mam nadzieję, że PS4 niedługo przestanie drukować Wam tyle kasy. Bo w sumie jak konsola bez gier, z gorszym online i niedopracowaną architekturą tak się sprzedaje? A po konsolę przyjechał kurier na drugi dzień. Wesker, co mi to kur.va da te Twoje numery nadania jak konsola jest we Francji i ma ją Sony. Skoro piszą notorycznie o przedłużającej się naprawie? Wałek generacji i tyle. Nigdy nie miałeś takiej sytuacji (swoją drogą Twoje PS4 zamula jak Windows, więc pewnie i niedługo zdechnie), więc się nie wypowiadaj za mnie. Sklep organizuje naprawę i konsola została odebrana przez kuriera na drugi dzień. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez Nemesis 1 Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) do kogo przyjechal ten kurier, do Ciebie?, bo juz sam sie rozmijasz w tym co piszesz. Od kogo w koncu dostales tego maila, od Sony, czy ze sklepu ? Jeszcze napisz, ze swoja skarge na Sony w Media Expert zostawiles Edytowane 3 sierpnia 2015 przez easye Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Byłem w sklepie i to oni dostali tego maila, zresztą już nie pierwszego mówiącego o tym, że naprawa się jednak przedłuży ze względu na dużą ilość zleceń, itp. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) Nie wiem czy jestes az tak naiwny, ale dla mnie to Twoj sklepik od poczatku Cie robi mocno w (pipi)a, a najlepszym dowodem niech bedzie, ze na te miliony sprzedanych konsol jestes jedyna osoba z takimi problemiami. Dziwie sie ze sam zwalasz wine na Sony, w momencie, kiedy to sklepik od poczatku przekrecil Cie na kase, nie wymienil Ci konsoli, nie podal daty wysylki, a na kazde pytanie odpowiadal, ze "sa na urlopie". Twoj jedyny kontak z Sony to tlumaczenie sklepu, ktory od poczatku zawalil sprawe, a na koniec jeszcze prosza Cie bys skarge przyniosl bezposrednio do nich... Wez sie stary ogarnij. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez easye 1 Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) Czekam do końca tygodnia. Nie jedyną, mój kolega powiedział, że wysłał na serwis konsolę wypluwającą płyty. Nie dość, że mu przysłali zrypaną konsolę, musiał znowu odsyłać i czekał prawie dwa miesiące. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez Nemesis Cytuj
Lem 87 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 A konsolę oddałeś razem z padem i grami z zestawu? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 nie ma to znaczenia w przypadku serwisu, jedynie jakby chcial zwrotu pieniedzy, badz wymiany na nowa musi oddac wszytsko. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) A konsolę oddałeś razem z padem i grami z zestawu? Tak, ale poszła tylko konsola, reszta jest w sklepie. Tak chciał serwis ponoć. W protokole reklamacyjnym widnieje, że zdany jest cały zestaw. A paragon oczywiście mam jakby ktoś pytał. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez Nemesis Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) w zyciu bym tez nie kupil nic w tym Media Expert. Ludzie lodowki, telewizory za 15kafli zwracaja po paru dnicach, bo im podswietlenie nie pasuje, uzywane odkurzacze, ktore wygladaja jakby byly uzywane przez caly tydzien na budowie, a u Ciebie konsoli nie przyjeli, bo pracownikowi dzialu nie chcialo sie wypisywac papierow... Nie ma tam zadnego kierownika dzialu ? Teraz to i tak juz po ptakach, oby w ogole Twoja konsola do nowego roku sie znalazla. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez easye Cytuj
Lem 87 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Czyli pewnie jakiś janek z media expert w (pipi)szewie od miesiąca katuje gry z zestawu na twojej konsoli, która "wróci z serwisu", jak już mu się znudzi Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 No jak doliczysz jego urlop, na ktory konsoli nie zabral, to pewnie dlatego sie schodzi. NIe chce mi sie nawet tego komentowac, ze Nemezis jeszcze dodatkowe peryferia z grami zostawil w sklepie... Stary nie wiem ile Ty masz lat, ale nastepnym razem moze zalatwiaj takie sprawy z ojcem, albo kims starszym z rodziny. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Takie teksty to Ty sobie do tych sonybotków z forumka posyłaj a nie do mnie. Każdy, absolutnie każdy kto miał do czynienia z serwisem Sony ma podobne zdanie. A że gry i pad zostały w sklepie dowiedziałem się w zeszłym tygodniu bo w sumie nie pytałem wcześniej o to. A po za tym na chvj mi to, żeby sobie na półce popatrzyć? Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 (edytowane) Ja nie mowie, ze serwis jest swietny, tylko staram Ci sie pokazac, ze i sklep do ktorego masz chyba mega zaufanie Cie wali w (pipi)a na kazdym kroku. Jezeli uwazasz, ze zaden z pracownikow nigdy w zyciu nie zabralby Twojego pada, czy kopii gry do domu to jestes w bledzie - no ale w sumie masz racje, dobrze wzgledem CIebie sie zachowuja od poczatku, to dlaczego chlopakow nie wesprzec - przez te 2 miechy niech sobie chociaz pograja ! Dla mnie koniec tematu. Edytowane 3 sierpnia 2015 przez easye Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Szczerze mówiąc to nie wierzę ani Sony ani ME. Wiem jedno - zostałem potraktowany jak szmata. Cytuj
Whisker 1 451 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Dałeś się tak potraktować i nadal dajesz, a teksty typu ms lepszy a sony be bo trafilo na mnie i nie umiem sobie poradzić to też dziwne. Szczerze mówiąc to nie wierzę ani Sony ani ME. Wiem jedno - zostałem potraktowany jak szmata. Nie wierzę ale poleciałem i kupiłem u nich xone. . No jak doliczysz jego urlop, na ktory konsoli nie zabral, to pewnie dlatego sie schodzi. NIe chce mi sie nawet tego komentowac, ze Nemezis jeszcze dodatkowe peryferia z grami zostawil w sklepie... Stary nie wiem ile Ty masz lat, ale nastepnym razem moze zalatwiaj takie sprawy z ojcem, albo kims starszym z rodziny. Choćby ze mną, moglibyśmy pojechać gdzieś do innej sieci i odebrać z miejsca a nie jeszcze czekać dobę od złożenia zamówienia aż konsolę przyślą z innej miejscowości. Każdy, absolutnie każdy kto miał do czynienia z serwisem Sony ma podobne zdanie. No właśnie nie każdy (poczytaj ten temat od początku, są osoby, które miały szybciej) a przynajmniej nie tak długo i bez wiedzy o niej samej. Nie wiem czy jestes az tak naiwny, ale dla mnie to Twoj sklepik od poczatku Cie robi mocno w (pipi)a, a najlepszym dowodem niech bedzie, ze na te miliony sprzedanych konsol jestes jedyna osoba z takimi problemiami. Dziwie sie ze sam zwalasz wine na Sony, w momencie, kiedy to sklepik od poczatku przekrecil Cie na kase, nie wymienil Ci konsoli, nie podal daty wysylki, a na kazde pytanie odpowiadal, ze "sa na urlopie". Twoj jedyny kontak z Sony to tlumaczenie sklepu, ktory od poczatku zawalil sprawe, a na koniec jeszcze prosza Cie bys skarge przyniosl bezposrednio do nich... Wez sie stary ogarnij. Lepiej bym tego nie ujął, no ale przecież wcześnie xone to szit ale po zakupie u tych samych c.weli nagle ms rządzi a nagle ps4 nie ma gier, zrypaną strukturę online i w ogóle dno (ale kupiłem w me bo kocham sony i jej konsole) to po co było wydawać kasę? Nemesis tą generację dopiero po zakupie ps4 ogarniasz czy jak? Podsumowując cały temat w związku z Tobą, nikt nie chce i nie chciał dla Ciebie źle, radzili Ci nawet tutaj chłopaki, żebyś jak najszybciej działał, odzyskał kasę i chociaż troszkę liznął swoich praw, kilka osób radziło a słcuhasz się c.wela w sklepie, który na konsolach nie zna się wcale albo udaje a Ty uważasz go za Kutaragiego no bo w końcu ma posadę w sklepie z elektroniką. Miejmy nadzieję, że konsola wróci, bo chciałeś ją mieć przed batmanem jako fan a wyszło jak wyszło (chociaż tak chwalisz xone ale twierdzisz że wolisz w batka pograć na ps4). Tylko na litość boską niech Ci coś więcej zdołają powiedzieć w me bo teraz to sytuacja jest na 0. Skarga może poszła a może nie, kto to wie. Pozdro Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Opublikowano 3 sierpnia 2015 Nie ma co tego rozdrabniać i dochodzić Bóg wie czego. Jedno jest pewne - PS4 jako hardwere i jakość usług "serwisu" Sony to dno i 2 metry mułu. Obecny model konsoli jest mocno upośledzony pod względem chłodzenia i dodatkowo poskładany na najtańszym berachle. Radzę Wam to sprzedać póki jeszcze działa i czekać na bardziej dopracowany model, albo olać całkiem i kupić produkt konkurencji, który przynajmniej ma serwis na dobrym poziomie i widać, że zależy im na swoich klientach. Nie wiem jak to jest teraz, ale w czasach X360 jak ludzie odbierali konsolę z serwisu, to w ramach rekompensaty dostawali grę, pada czy tam subskrypcję na XBL. Sony co najwyżej wypnie du.pe i zawiesi plakietkę "całuj". Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.