maggus 0 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Panowie, a jak wygląda sprawa z awaryjnością ps4? Naczytałem się sporo o kiepskim serwisie gwarancyjnym itd., głośno chodzących, przegrzewających się konsolach. Na prawdę jest tak żle czy to tylko jakiś małe odsetek wpadek? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 mały odsetek, konsole w nowszych bundle mają wyeliminowane sporo problemów, choć nadal zdarzają sie awaryjne sztuki, ale mniej Cytuj
Kosmos 2 750 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Najlepsza opcja to kupić na allegro nową ze sklepu i odebrać osobiście. Wtedy mamy tydzień lub dwa na rezygnację z umowy zawartej na odległość. Kupując sprzęt np w mediamarkt, w razie czego zostaje tylko serwis. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Przy odbiorze osobistym nie przysługuje prawo oddania w terminie 10-14 dni (chyba, że ta nowa ustawa to zmieniła). Poza tym sprzęt nie powinien być używany. Cytuj
Kosmos 2 750 Opublikowano 11 lutego 2015 Opublikowano 11 lutego 2015 Rzeczywiście, więc lepiej zamówić do domu. Co do używania sprzętu tu jest różnie. Punkt w regulaminie mówi o tym, że nie powinien być uzywany poza normalnymi śladami użytkowania. Ja oddałem po kilku dniach konsolę i zrobiły się już ryski na błyszczącej części, ale problemów ze zwrotem nie było. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 19 lutego 2015 Opublikowano 19 lutego 2015 PO 16 miesiacach chyba padła mi PS4. przyszedłem z pracy , właczam. Konsola sie właczyła ale obraz sie nie pojawił. Mysle se jakas głupota. Ale po chwili sama sie wyłaczyła. 2gi raz to samo , teraz sie nie odpala Ktos cos? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 19 lutego 2015 Autor Opublikowano 19 lutego 2015 Mialem podobna akcje z moja pierwsza plejka, odpialem ja od pradu na jakies 10 minut, podpialem i zaskoczylo, moze u Ciebie tez to pomoze. Jesli nie to obawiam sie ze bedzie trzeba ja serwisowac Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Co zrobić jak konsola usilnie próbuje mi wypluć płytkę której nie ma ? Zostaje tylko serwis? Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 (edytowane) Pany, Jaka jest procedura? Kupiłem konsole w Avansie na premiere - Avans juz nie istnieje. A sony daje 12 miesiecy? Czyli generalnie po kwiatkach? Edytowane 20 lutego 2015 przez Welna Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Co zrobić jak konsola usilnie próbuje mi wypluć płytkę której nie ma ? Zostaje tylko serwis? wylaczyc konsole z pradu, odczekac z 10min i wlaczyc ponownie, jesli to nie pomoglo to zostaje juz tylko nieszczesny francuski serwis Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Tak właśnie zrobiłęm ale kurde ciśnienie podskoczyło:) dzięki Ficuś Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 lutego 2015 Autor Opublikowano 20 lutego 2015 Pany, Jaka jest procedura? Kupiłem konsole w Avansie na premiere - Avans juz nie istnieje. A sony daje 12 miesiecy? Czyli generalnie po kwiatkach? Jedyne co Ci pozostaje w takim wypadku to jakis prywatny serwis. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Rozłaczałem , podłaczałem , ruszałem itd. Odpaliła. narazie sie jeszcze nie ciesze Cytuj
k0ntra 424 Opublikowano 21 lutego 2015 Opublikowano 21 lutego 2015 Kolega wysłał konsolę na gwarancje i czekał ponad miesiąc na zwrot nowej. W końcu się doczekał ale teraz pytanko: Czy PS+ się mu przedłuży na okres absencji konsoli? Oprócz tego wysłał konsolę z driveclubem w napędzie Wysłał im maila z pytaniem czy odzyska grę i psplusa to wysłali odpowiedź że niestety "nie mają możliwości udzielenia żadnej rekompensaty" WTF? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 21 lutego 2015 Opublikowano 21 lutego 2015 tragizm ta usluga gwarancyjna sony, nigdy nic gorszej nie mialo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 21 lutego 2015 Opublikowano 21 lutego 2015 Kolega wysłał konsolę na gwarancje i czekał ponad miesiąc na zwrot nowej. W końcu się doczekał ale teraz pytanko: Czy PS+ się mu przedłuży na okres absencji konsoli? Oprócz tego wysłał konsolę z driveclubem w napędzie Wysłał im maila z pytaniem czy odzyska grę i psplusa to wysłali odpowiedź że niestety "nie mają możliwości udzielenia żadnej rekompensaty" WTF? Pewnie chodziło im o Plusa, a wysyłając zgłoszenie w Centrum Obsługi pracownik pyta się nawet czy w konsoli jest płyta czy nie. PS+ mu nie wydłużą na czas absencji konsoli. Pytałem o to w trakcie swojej naprawy gwarancyjnej. Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Dajcie spokój z tym serwisem, masakra na całego. Moja konsola wróciła po prawie miesiącu, bez oryginalnego kartonu, lekko porysowana, z połamanym pudełkiem z grą. Ale to nic, konsola okazała się nie naprawiona, znowu działa na pełnych obrotach. Na infolinii oczywiście rozkładają ręce i trzeba wysłać ponownie i znowu do Francji na miesiąc. Żeby chociaż dawali kod na plusa czy coś. Edyta: Właśnie dzwonili do mnie z Euro Rtv Agd, w ramach rekompensaty za karton i obudowę, sklep odda mi 100 zł, jestem w szoku, czyżby nasz kraj wkroczył w 21 wiek? Cytuj
Mecenas 60 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 (edytowane) Nie wiem, czy to dobry dział, ale dobra niby o awaryjności sprzetu PS4, więc pewnie też podpasuje xd ,otóż złote wirelles stereo headset się rozkraczylo, roz(pipi)iło zaledwie po 3 miesiacach użytkowania (wylamał się plastik)i co ja mam zrobić teraz oddać na gwarant (kleić?)przecież nie uznajo ?słuchawki malo eksploatowane i (pipi)ŁY .Nie chce mi się już pisać o tych gumkach w padzie ktore tez (pipi)ly po krotkim czasie .Sprawa jest poważna i widać że Sony tani plastik i gume ma .Człowiek szanuje markę od lat a teraz to się tak zraził tą tandetą ze nawet za darmo by tego nie chciał, bo w(pipi)ia. Edytowane 27 lutego 2015 przez Darude 1 Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 Moje goldy wydają się być niezniszczalne, także albo mocno się gibasz podczas grania, albo faktycznie jakaś wada fabryczna musiała być Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 Jak ty to zrobiłeś, że te słuchawki pękły? Cytuj
Mecenas 60 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 (edytowane) Nie wiem jak ale pusciły, być może zbyt mocno rozchyliłem kiedy je rozkładałem i ten wrażliwy plastik (pipi)noł.Tak czy siak takie rzeczy nie powinny mieć miejsca, a sama ta czesc powinna być jakoś bardziej wzmocniona akurat w tych słuchawkach jest to główny element który jest narażony na działanie różnych sił xd.Tak samo jak Sony nie pomyślało o jakości tych gumek w padach do PS4 tak samo jest z tymi słuchawkami.Tandetny plastik i guma.Kórwa mam własnie przed oczyma pada od psx i ps2 i po tylu latach jak z fabryki a gdy patrze na to (pipi) zużyte to mnie chój strzela. Edytowane 27 lutego 2015 przez Darude Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 Chyba jakąś gwarancje masz na te słuchawki? Cytuj
Mecenas 60 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 Uszkodzeń mechanicznych (zamierzonych czy też nie) chyba gwarancja nie obejmuje? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.