Skocz do zawartości

Awaryjność PS4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tak, nie pytaj nawet o nic, wmawiaj, że to sklep ponosi winę i domagaj się kasy.

 

Tylko to trzeba awanturę robić, a nie prosić, tylko w ten taki typowo polski sposób można coś ugrać.

Edytowane przez Moldar
Opublikowano

To przykre, że trzeba być sprytnym Mirkiem z komisu, żeby coś załatwić. Postawa Nemesisa jest jak najbardziej prawidłowa i szanuję ją w 100% - szkoda nerwów żeby się kłócić o zabawkę.

 

W sieciówkach typu euro-rtv, saturn, MM nie miałam nigdy problemów. Szczególnie sporo rzeczy kupiłam w euro-rtv. Pracownicy tego sklepu w DG znają i respektują moje prawa i często sami od siebie proponują najkorzystniejsze dla mnie rozwiązanie (wyłączając ubezpieczenia, które wciskają na potęgę bo mają takie "rozkazy"). Nie reklamuję euro - pewnie polityka każdego sklepu zależy od kierownictwa i atmosfery zarządzania nim i nie wątpię, że można też trafić na kompetentnych pracowników w jakimś Media Expercie. Pracownicy ME, gdzie Nemesis kupił konsolę raczej do takich nie należą - skoro nie potrafili wywalczyć z innego oddziału natychmiastowej wymiany. Ewidentnie wina leży po stronie sieci ME. Oczywiście to nie umniejsza żenady serwisu firmy S.

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Nie trzeba byc sprytnym Mirkiem z Komisu, tylko choc troche asertywna osoba. Dostalem milion minusow w CW za to, ze skrytykowalem jego postepowanie, ktore w telegraficznym skrucie wyglada to tak: chlopak zwraca 2 dniowa konsole do sklepu na gwarancji, zamiast zarzadac zwrotu pieniedzy, wymienic na 2ga, sluchajac jakis dziwnych tlumaczen o lokalnych problemach sklepu, które nie powinny w ogole go interesowac. Przez 2-3 tyg nie wie co sie z nia dzieje, bo nie ma ze sklepem zadnego kontaktu, a czlowiek ktory sie tym zajmuje jest na urlopie xD. Po 4 tygodniach jest informacja zwrotna, ze konsola zaginęła - w serwisie Sony, bo niby maja sporo konsol do naprawy! Info z pierwszej reki - od sklepu! Do tej pory w sumie nie wiadomo gdzie jest konsola, bo Nemezis jedyny kontakt z serwisem Sony ma przez Media Expert, który prosi go by skarge do Sony przezslac także przez nich (no rece opadaja)...

Gry, dodatkowy pad leza w sklepie od 7 tygodni, bo jeszcze 2 pracownikow z mieszczącej się naprzeciwko biedronki ich nie przeszli, a dodatkowy pad zawsze przyda się jak wpadnie kumpel.

Masz racje, postawa jak najbardziej godna nasladowania, wszytkiemu jest winny:

z(pipi)any serwis SONY !

Edytowane przez easye
  • Plusik 2
Opublikowano

Prawidłowa postawa :dynia: Przecież Nemesis jest jak babcia obrobiona metodą na wnuczka - dwukrotnie. Nie dość, że własnych praw nie zna w ogóle, nie słucha dobrych rad innych, to jeszcze łyka wszystkie bajki oszustów i robi u nich kolejne zakupy.

  • Plusik 1
Opublikowano

moja co prawda jest może nie najcichsza -  zdecydowanie nie jest to sprzet dla lubiących ciszę. Ale ma rok i działa dobrze, pady trzeszcza, obudowa trzeszczy ale działa. Żar z tyłu wypluwa niemiłosierny :D

 

Swoją drogą to z jeden strony wiara chciałaby seksi sprzęt, chudy itd (patrz pojazd po wyglądzie X One) a z drugiej chłodny i cichy i do tego jeszcze tani :)

Opublikowano (edytowane)

Prawidłowa postawa :dynia: Przecież Nemesis jest jak babcia obrobiona metodą na wnuczka - dwukrotnie. Nie dość, że własnych praw nie zna w ogóle, nie słucha dobrych rad innych, to jeszcze łyka wszystkie bajki oszustów i robi u nich kolejne zakupy.

Sprzedali ps4 zestaw? Sprzedali, zamiast dostać opierdziel to sprzedali xone? Sprzedali tej samej osobie, zarobek jest :) firma się cieszy :)

 

Nie trzeba byc sprytnym Mirkiem z Komisu, tylko choc troche asertywna osoba. Dostalem milion minusow w CW za to, ze skrytykowalem jego postepowanie, ktore w telegraficznym skrucie wyglada to tak: chlopak zwraca 2 dniowa konsole do sklepu na gwarancji, zamiast zarzadac zwrotu pieniedzy, wymienic na 2ga, sluchajac jakis dziwnych tlumaczen o lokalnych problemach sklepu, które nie powinny w ogole go interesowac. Przez 2-3 tyg nie wie co sie z nia dzieje, bo nie ma ze sklepem zadnego kontaktu, a czlowiek ktory sie tym zajmuje jest na urlopie xD. Po 4 tygodniach jest informacja zwrotna, ze konsola zaginęła - w serwisie Sony, bo niby maja sporo konsol do naprawy! Info z pierwszej reki - od sklepu! Do tej pory w sumie nie wiadomo gdzie jest konsola, bo Nemezis jedyny kontakt z serwisem Sony ma przez Media Expert, który prosi go by skarge do Sony przezslac także przez nich (no rece opadaja)...Gry, dodatkowy pad leza w sklepie od 7 tygodni, bo jeszcze 2 pracownikow z mieszczącej się naprzeciwko biedronki ich nie przeszli, a dodatkowy pad zawsze przyda się jak wpadnie kumpel.Masz racje, postawa jak najbardziej godna nasladowania, wszytkiemu jest winny:

z(pipi)any serwis SONY !

Znów lepiej bym tego nie ujął chociaż zabrakło jednego, kupna xone u nich w środku oczekiwania :) i beka nie jest z konsoli ms ale z faktu, że dać zarobić złodziejom, którzy traktują Cię jak szmatę, nie rozumiem :( Edytowane przez Wesker
Opublikowano (edytowane)

Kupic od nich 2 konsole, wiedzqac, ze jak bedzie cos nie tak zaraz po rozpakowaniu to znowu trzeba bedzie czekac na serwis.  :facepalmz:

(pewnie Pan na dziale powiedzial, ze tym razem zdejmuje ja ze swojego stanu)

Edytowane przez easye
Opublikowano

Sory, nie czytalem calej nemesisgate, ale chcecie powiedzieć, że Nemesis do tej pory od maja nie widzial PS4 na oczy? Do tego kiedy poszedl do tego sklepu zmeczony czekaniem na konsole, kupil w tym samym sklepie, w ktorym go wydymali Xboxa One?

Opublikowano

Wcisnę swoje trzy grosze, Ja kupiłem PS4 w Euro RTV AGD, po kilku miesiącach oddałem poprzez sklep na serwis. Konsola wróciła bez oryginalnego kartonu (serwis twierdzi ze nie są za dobre na transport) na ten widok rzuciłem w sklepie "kurczę a gdzie karton", pan mnie przeprosił za to co sie stało i oddał 100 zł

Opublikowano

A jak oddasz drugi raz i ci powiedzą, że zestaw nie kompletny bo kartonu nie ma to co zrobisz? :D Różni ludzie pracują w tych sklepach/serwisach.

 

Co do sytuacji Nemesisa to również nie popieram takiego zachowania, osobiście bym nawet nie oddawał na gwarancję jak konsola pada po 15 minutach tylko reklamował jako towar niezgodny z umową z żądaniem wymiany na nową konsolę.

To nie UK czy gdzieś tam zachód Europy, tu konsument musi walczyć o swoje -.- jak w jungli.. ^^;;

Opublikowano

Nemesis walcz o swoje, bo nalezy Tobie sie rekompensata, za tak dlugo zwloke. Jak chcesz wsparcia po podesle Ci moja mloda. Niebawem ma miesieczke :-P Zrobi im z du.py jesien sredniowiecza

  • Minusik 1
Opublikowano

Dostałem, bo wysłałem zażalenie i pewnie dlatego. Do tego parę dni temu sprawę przejął koordynator w dziale reklamacji w całym ME. Nie wiem, ważne że jest i działa jak powinna te dwa miechy temu.

Opublikowano

Pewnie masz rację. Podejrzewam, że gdybym ustalał to bezpośrednio z Sony, konsola była już z miesiąc temu. Po prostu producenci nie dogadują się z sieciami w takich pojedynczych przypadkach. 

 

Zawiodła komunikacja. Wszystko drogą mailową, więc i proces trwał dwa miechy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...