MEVEK 3 618 Opublikowano 5 kwietnia 2014 Opublikowano 5 kwietnia 2014 juz drugi raz po 5 minutach grania w MGS V GZ, konsola ma serie restartow, nie wiadomo skad. robie odbudowe bazy danych Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Mam golarkę Philipsa przy której ładowarka ma taki sam przewód jak zasilanie do PS4 - mogę używać tego samego kabla do ładowania? Sytuacja awaryjna Cytuj
grykom 283 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Opublikowano 16 kwietnia 2014 Możesz, to standardowy płaski kabel 220V. Cytuj
Pawlo 86 Opublikowano 13 maja 2014 Opublikowano 13 maja 2014 Do konsol z najnowszego sortu dodawane są już pady z poprawionymi analogami? Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 13 maja 2014 Opublikowano 13 maja 2014 dzwoń na infolinie, to uzyskasz odpowiedz, albo i nie - swoją drogą cała ta akcja z gównianymi analogami jest po prostu żałosna. Pad DS4 kosztuje ponad dwie stówy, a materiały z których jest wykonany, to śmiech na sali. Dodam jeszcze, ze betatesterów to oni mają też w dupę, żeby nie wykryć takiej wady, ja pieję. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 13 maja 2014 Opublikowano 13 maja 2014 Nie piej, tak się zarabia pieniądze. Tanio zrobić dobrze sprzedać. Testów pewnie pad nie przeszedł pod względem nie odpowiedniego traktowania, trzymania w wannie z gorącą wodą, oraz zakładanego 10 letniego okresu życia samej konsoli. Nie wiem jak ludzie tymi palcami zadzierają że wam gumki schodzą. Ja też gram i u mnie nie ma śladów zużycia. Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 14 maja 2014 Opublikowano 14 maja 2014 Mi też się nic nie dzieję póki co z niczym w konsoli, ale czy założyłeś może, że niektóre egzemplarze padów mogą mieć wadliwą gumę, która kruszy się jak stara, zużyta i nie ma to nic wspólnego ze sposobem użytkowania pada? Cytuj
Zigor 12 Opublikowano 16 maja 2014 Opublikowano 16 maja 2014 Też myślałem że to jakaś bzdura z tymi gumkami w padach, jednak problem dopadł i mnie po jakimś czasie. Mam dwa pady, jeden czarny i drugi dokupiony niebieski, obydwa w dniu premiery. Niestety problem pojawił się w obydwu (guma zaczęła schodzić z gałek), w zeszłym tygodniu zareklamowałem niebieski i dostałem po tygodniu telefon że usterka jest nie naprawialna i dostanę nowego pada, tylko że czarnego - wyraziłem zgodę bo nie wiem jakie mogłoby być inne wyjście z tej sytuacji? Ciekawi mnie tylko czy jak zareklamuje drugie pada (czarnego) to też wymienią na nowy, czy tym razem naprawią, może lubią niebieskie kolory ;-) Na razie nie chcę sam nic kupować, wymieniać, gdyż uważam że skoro zapłaciłem to czemu mam jeszcze dopłacać i się bawić w naprawy sam za błędy w wykonaniu produktu. Moim zdaniem każdy kto spotkał się z tym problemem to powinien zareklamować produkt żeby w przyszłości bardziej przykładano się do kontroli jakości, a tak to problem jest zamiatany pod dywan i korporację będą to tylko wykorzystywały, skoro klient sam chce naprawiać błędy i wydawać dodatkowe pieniądze. Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 17 maja 2014 Opublikowano 17 maja 2014 (edytowane) moj znajomy ma inny problem z ds4, ulamalo mu sie mocowanie po prawej stronie triggera r2. zamawialem mu bundla z kz:sf, kamerka i drugim padem na amazonie, na sprzecie gral od konca grudnia. skontaktowalem sie ze sklepem i zamiast nowego pada dostanie kase, amazon zwroci mu 70€. najciekawsze jest to ze amazon tego uszkodzonego pada nie chce dostac z powrotem, w zadnym email-u nie napisali nic o wysylce zwrotnej, wiec chyba zostanie u mnie. Edytowane 17 maja 2014 przez basbot11 Cytuj
ścierpła mi noga 75 Opublikowano 18 maja 2014 Opublikowano 18 maja 2014 no i mojego pada dopadła klątwa, lewa gałka - pęknięta guma, od około 3 tygodni, no ale mówię poczekam jeszcze, oddam na gwarancje później, bo aż tak mi to nie przeszkadza, ale dziś coś urwało się w przycisku r2, nie odbija i przy wciskaniu lekko się wykrzywia, więc niestety będę musiał uderzyć do sklepu, żeby odesłali ten szrot skąd przyszedł. Kpina, pad od ps2 do dziś stoi w szafie bez awarii a parę razy oberwał dość mocno. Na ten od ps4 chucham dmucham, gram rzadko bo czasu nie ma i taki bubel. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 19 maja 2014 Opublikowano 19 maja 2014 To rozkręć i sprawdź co "się" urwało. Może po prostu coś wypadło podczas używania i wystarczy wsadzić z powrotem? Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 19 maja 2014 Opublikowano 19 maja 2014 wujek google zawsze pomoże http://goo.gl/GrI9qN Cytuj
ścierpła mi noga 75 Opublikowano 19 maja 2014 Opublikowano 19 maja 2014 (edytowane) już oddane na gwarancje, niech wymieniają tego szrota do 7 dni ma być nowy edit: czekam już na swojego pada z serwisu sony 3 tydzień, powodem jest... 1200 szt. zwróconych padów w ciągu ostatniego miesiąca do serwisu Edytowane 4 czerwca 2014 przez ścierpła mi noga Cytuj
Ins 5 826 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Cos czuje, ze niedlugo beda tego szrota musial oddac na serwis. Jakis czas temu naped sam wyplul plyte gdy konsola byla wylaczona, a dzis w nocy konsola obudzila mnie i kobite pikaniem takim gdy wyjmowana jest wlasnie plyta. Upierdliwy dzwiek co 2/3 sekundy i dopiero gdy podszedlem do konsoli i nacisnalem przycisk eject wszystko wrocilo do normy. Platikowy badziew. Cytuj
ścierpła mi noga 75 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 pytanie, oddałem pada ponad 3 tygodnie temu i cisza. Do ilu dni od zgłoszenia naprawy mają czas na naprawę/wymianę pada ? Wiem, że jak minie jakiś czas, to można żadać zwrotu pieniędzy, czy w związku z tym można to zrobić w przypadku oddania samego pada do naprawy bez konsoli ? Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Raczej nie. W ustawie o naprawach gwarancyjnych masz napisane, że mają 2 tyg. od momentu oddania na ustosunkowanie się do uznania reklamacji. Najczęściej robią to od razu przyjmując na gwarancję i dalej są schody. Nie jest napisane, jak już uznają, ile mają czasu na naprawę. Jest chyba "niezwłocznie" można korzystać z odstąpienia od sprzedaży na szczególnych warunkach, ale wtedy oddajesz całość. Musisz poczytać w necie. Ja proponuję przypomnieć się w serwisie fonem/mailem na początek. W innym wypadku niezgodność, ale to w sklepie. Długo temat. Znam z autopsji, ale nie wiem czy moje info są aktualne. Szperaj Cytuj
Figuś 21 259 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Ogólnie kiedyś wyczytałem, że ci co kupowali w marketach typu MM, wystarczyło im zanieść pada i wymieniali na nowy, a dalej już oni sami się rozliczali ze SCEP, ile w tym prawdy ciężko określić. Mi powoli gumka zaczyna się ścierać i właśnie pierwsze co zrobię to pojadę do saturna. Cytuj
darkos 4 339 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 Może zamiast nieść pada i nie mieć go przez jakiś czas. Chyba że z miejsca dostaniesz nówkę to tak. Wymień gumki na te dostępne na allegro. Są od Xboxa i pasują. Ja bym tak zrobił. Mam dwa DS4 jeden oryginalny z zestawu który był z konsolą czarny, a drugi kupiony oddzielnie w blistrze czerwony i tego czerwonego więcej używam niemal non stop. I gumki są jak nowe, nie wiem czy ja akurat tak trzymam pada i analogi że nie ściera się nic czy w tych padach są wykonane lepiej. W co mocno wątpię, raczej mój styl grania jest taki delikatny, Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 WitamDzisiaj kupilem konsole PS4, i wszystko dzialalo do momentu aktualizacji. Po aktualizacji PS4 nie chce sie wlaczyc nawet ten niebieski pasek sie nie pali. Probowalem sie dostac do trybu awaryjnego, ale konsola nie reaguje na nic. Macie jakies pomysly ? Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 21 czerwca 2014 Opublikowano 21 czerwca 2014 Jak zero reakcji to raczej serwis pozostaje. Ja mam inne pytanie, czy jak rozbierałem pada, gwarancja dalej będzie go uwzględniać i wymienią mi gałki? Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 A wie ktoś ile trzeba czekać kiedy odeślą konsolę z powrotem ? Mieszkam zza granicą (Belgia) Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 Witam Dzisiaj kupilem konsole PS4, i wszystko dzialalo do momentu aktualizacji. Po aktualizacji PS4 nie chce sie wlaczyc nawet ten niebieski pasek sie nie pali. Probowalem sie dostac do trybu awaryjnego, ale konsola nie reaguje na nic. Macie jakies pomysly ? Kupiłeś nową w sklepie czy od kogoś używaną? z jaką grą byłą konsola? http://www.psxextreme.info/topic/102445-ps4-komentarze-i-inne-rozmowy/page-86 zobacz tutaj post #1701 i 1702 , zobacz z którego jest konsola po oznaczeniach czyżby nadal były problemy z PS4... Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 Problem jak z każdym sprzętem. Póki co otrzymaliśmy generację z niską awaryjnością sprzętów, więc nie martwiłbym się na zapas. Cytuj
Mroku 1 005 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 Konsolę kupowałem nową w Belgii. Jeszcze na opakowaniu jest znaczek o mistrzostwach świata 2014, więc to są już nowe modele konsoli. W poniedziałek idę się przejść do tego sklepu i niech zadzwonią do Sony, albo niech mi dadzą nową konsolę ze sklepu. Sam już nie wiem. Miał ktoś podobny problem ? Cytuj
Mustang 1 776 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 W Belgii macie sklepy w niedzielę otwarte? Żądaj wymiany na nową od ręki, żadnej naprawy. BTW, w jednym sklepie na kodach paskowych mieli też daty wejścia egzemplarza na stan, stare konsole były bez loga MŚ2014, nowsze logo i info o konkursie (bilety do wygrania), najnowsze samo logo (oficjalna konsola mistrzostw czy jakoś tak). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.