sprite 1 788 Opublikowano 13 kwietnia 2019 Opublikowano 13 kwietnia 2019 W dniu 11.04.2019 o 18:41, Pure Bladestone napisał: Ktoś mi się włamał na konto PSN i zmienił hasło. Zmienił też hasło w e-mailu, albo go nawet usunął, bo nie mogę odzyskać do niego hasła. Jestem załamany. Da się odzyskać dostęp do konta PSN nie mając dostępu do e maila? Na jakie konto wtedy wyślą mi nowe hasło? Słyszałem, że można to zrobić telefonicznie, tylko nie pamiętam dokładnie jaką podałem datę urodzin i nie pamiętam jakie zrobiłem pytanie pomocnicze. Na koncie PSN jest ślad po mojej karcie płatniczej więc są podstawy do zweryfikowania mnie. Proszę, powiedzcie, że da się coś z tym zrobić. Czy ktoś był w takiej sytuacji? Dzwoń do supportu. Ja też podałem zła datę urodzenia(jeszcze to było na początku ery ps3) i mi pacjentka ogarnęła w kilka minut(to było jakieś 3 miechy temu). Musiałem tylko podać ostatnie zakupy na psn i początkowe + końcowe 4 cyfry na karcie, z których był hajsik ciągnięty i fśśśśt, hasło zresetowane. 1 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Eeeeee Skasowalem konto z podpieta karta i nie pamietam danych do tego konta, zeby ja odpiac. Nie moge teraz przypisac jej do glownego konta, bo jest uzywana przez inne (kod bledu). Sony uratuje jak sie do nich dodzwonie czy atakowac bank ? Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 A na jakiej zasadzie bank by miał pomóc? Możesz pisać do Sony, na pewno pomogą, no chyba, że dadzą bana Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 Bank ? A nie wiem moze deaktywuja jakos cos. Bana chyba nie maja za co dac.....czekaj...to fikcyjne konto (jakies literki). Moga ? Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 1 godzinę temu, Kazub napisał: Eeeeee Skasowalem konto z podpieta karta i nie pamietam danych do tego konta, zeby ja odpiac. Nie moge teraz przypisac jej do glownego konta, bo jest uzywana przez inne (kod bledu). Sony uratuje jak sie do nich dodzwonie czy atakowac bank ? Czy na PC możesz deaktywowac wszystkie konsole i od nowa sobie wbić ta kartę? Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) Moge ? Nie wiem. Nie chodzi o konsole tylko konto do ktorego karta byla przypisana. Bylo fejkowe i je usunalem. Nie mam do niego danych wiec go nie przywroce. Edytowane 9 czerwca 2019 przez Kazub Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) To raczej trza dzwonić do sony. https://id.sonyentertainmentnetwork.com/id/management/#/p?pr_referer=cam&state=ac60f9ce5527d0105daf09012b36e135&cid=c91648ec-bf8d-4c5d-99aa-fcf2cf018197&entry=%2Fp tutaj musisz znać jednak login i hasło Ale jest tam tez opcja deaktywacji sprzętów, może po tym zadziala Edytowane 9 czerwca 2019 przez grzybiarz Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 1 godzinę temu, Kazub napisał: Bank ? A nie wiem moze deaktywuja jakos cos. Bank jedynie może zablokować kartę całkowicie, albo konkretnego odbiorcę chyba nic więcej. Możesz sobie zamówić nową kartę zawsze 1 godzinę temu, Kazub napisał: Bana chyba nie maja za co dac.....czekaj...to fikcyjne konto (jakies literki). Moga ? No jak zadzwonisz/napiszesz, że miałeś fejkowe konto na jakieś fejkowe dane to kto wie. Jak odpowiednio uargumentujesz to powinno być bez problemu. Cytuj
adasiulko 201 Opublikowano 9 czerwca 2019 Opublikowano 9 czerwca 2019 (edytowane) Całkowicie nie blokuj karty bo będziesz musiał chodzić do banku po kasę, chyba że masz inną kartę. Najlepiej zablokować transakcje internetowe i zamówić nową, jak przyjdzie nowa aktywujesz ją i stara albo sama z automatu zablokuje się, albo zadzwonisz i definitywnie ją zablokujesz. Ewentualnie bierzesz jutro zapas kasy na jakieś 2 lub 3 tygodnie i blokujesz kartę jednocześnie zamawiając nową. Być może to wszystko można zrobić logując się na swoje konto w banku. Edit: jest jeszcze opcja, żeby zanim przyjdzie nowa karta zmniejszyć limit transakcji internetowych na jakąś niską kwotę, to jest chyba limit dzienny. Edytowane 9 czerwca 2019 przez adasiulko Cytuj
Boomcio 4 073 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 Jest problem z online? Nie mogę się zalogować. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 Przed chwilą odpaliłem Pleja i normalnie śmiga, pełno ludzi online jest więc pewnie coś u ciebie. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 Nie. Na strone psn status mozna sprawdzic, nie pamietam linka ale ta strona oficjalna psn. Bledy sa rozne. Jedni moga sie zalogowac do psn inni nie. Nawet jak sie zalogujesz nie odpalisz multi w grze, w ktore gra ktos po drugiej tronie globu. Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 https://status.playstation.com/pl-PL/ Według stronki Sony wszystko leży. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 O te stronke mnie chodzilo. Cytuj
grzybiarz 10 299 Opublikowano 13 czerwca 2019 Opublikowano 13 czerwca 2019 leży bo ten nowy soft testują. W sumie pobrałem, znajdzie się te 20 osób do party? Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 21 czerwca 2019 Opublikowano 21 czerwca 2019 ktos mi sie wbil na konto wczoraj dostalem info wieczorem na konsoli ze konto zablokowane ze wzgledu na zbyt duzo ilosc nieprawidlowo wprowadzonego hasla. Zgodnie z poleceniem zmienilem haslo i wszystko bylo git. Dzis dostalem maila na poczte ze zmienilem wpis indentyfikatora (maila). Jedyne co moglo pomoc to telefon do Sony. Tam mi Pani powiedziala ze ktos mi sie wbil na gmaila. Nauczke taka ze wszedzie juz mam dwuetapowa weryfikacje i hasla powymyslane z kosmosu. W zyciu bym nie pomyslal ze szary gosciu jak ja moze zostac zhakowany Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 21 czerwca 2019 Opublikowano 21 czerwca 2019 No bo hackerzy to pewnie tylko wlamy do pentagonu i nasa i kto by tam chcial lamac hasla qwerty123. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 (edytowane) Mam problem. Mianowicie dostałem e-mail od Sony o próbie pobrania siana za kolejny rok PS+ Przysiągłbym, że w tamtym roku wyłączyłem, to automatyczne odnawianie, ale kij z tym. Na szczęście karta którą mam podpiętą do PSN, to moje "kawalerskie" konto na którym miałem kilka zł, bo od blisko roku mam wspólne konto z żoną i na nim mamy oszczędności i wypłaty. W każdym razie nie mam już Playstation 4 i mieć nie zamierzam, więc tym bardziej nie potrzebuję PS+ . Ale w mailu jest napisane, że prób pobrania będzie kilka, po zalogowaniu na stronie PS subskrybcję mam aktywną do 13/7/2020, ale karta nie ma obciążenia. Usunąłem ją z metod płatności na stronie, oraz wyłączyłem automatyczne odnawianie, myślicie, że to wystarczy? Edytowane 16 lipca 2019 przez chris85 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 Skoro masz Plusa do lipca 2020 to dziwne, że miało pobrać teraz. Ogólnie to odpięcie karty załatwi sprawę, tak jak i wyłączenie tej opcji, tym bardziej jak nie masz już PS4. 1 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 2 minuty temu, Square napisał: Skoro masz Plusa do lipca 2020 to dziwne, że miało pobrać teraz. Ogólnie to odpięcie karty załatwi sprawę, tak jak i wyłączenie tej opcji, tym bardziej jak nie masz już PS4. Plusa miałem do lipca 13/7/2019. Przedłużyło mi go o rok bez pobrania pieniędzy z konta. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 Pierwsze słyszę aby przedłużało jakikolwiek abonament bez pobrania kasy, może sprawdź dokładnie w obciążeniach karty. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 (edytowane) 5 minut temu, Square napisał: Pierwsze słyszę aby przedłużało jakikolwiek abonament bez pobrania kasy, może sprawdź dokładnie w obciążeniach karty. Dlatego mnie to zastanawia. W każdym razie w mailu piszą tak: Drogi użytkowniku! Podjęliśmy ostatnio próbę pobrania kolejnej opłaty za Twoją subskrypcję PlayStation™Plus, ale nie powiodła się ona z uwagi na problem z przetwarzaniem. Nie przejmuj się jednak, że stracisz natychmiast dostęp do subskrypcji — zachowasz go jeszcze przez krótki czas, podczas którego będziemy starali się pobrać tę płatność. Podejmiemy po jednej próbie w każdym z 7 następnych dni. No i Historia Transakcji na stronie Sony Data Opis Kwota 07/16/2019 Pominięte opłaty 0,00 zl 07/15/2019 Pominięte opłaty 0,00 zl 07/14/2019 Pominięte opłaty 0,00 zl 07/13/2019 Pominięte opłaty 0,00 z Zobaczę jutro czy usunięcie karty pomoże. Pewnie automatycznie przedłużyło o rok na czas prób pobrania pieniędzy. Edytowane 16 lipca 2019 przez chris85 Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 16 lipca 2019 Opublikowano 16 lipca 2019 A chyba, że tak. No to po tych siedmiu dniach przestanie działać. Wydaje mi się ,ze możesz być spokojny o to, ale jakby co to możesz jeszcze zadzwonić do supportu PlayStation i potwierdzić. W sumie tylko raz kończył mi się Plus jak brałem na miesiąc zanim kupiłem PS4, więc dobrze wiedzieć, że tak to działa. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 lipca 2019 Opublikowano 17 lipca 2019 14 godzin temu, chris85 napisał: Pewnie automatycznie przedłużyło o rok na czas prób pobrania pieniędzy. No wystarczy czytać z zrozumieniem Cytat Nie przejmuj się jednak, że stracisz natychmiast dostęp do subskrypcji — zachowasz go jeszcze przez krótki czas, podczas którego będziemy starali się pobrać tę płatność. Podejmiemy po jednej próbie w każdym z 7 następnych dni. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.