Skocz do zawartości

PSN FAQ


easye

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, jayjay76 napisał:

witam, moja znajoma mieszka obecnie w Dubaju i sporo gier na PS4 jest tam zbanowanych z różnych powodów, czy ja mógłbym np stworzyć konto, zakupić taką grę z PS Store i przekazać jej to konto a ona by ją mogła pobrać z biblioteki ? czy tak to nie działa i są jakieś blokady regionalne i np konto stworzone tutaj tam nie bedzie działać lub gra z biblioteki nie będzie mogła zostać pobrana, więc ktoś może hak to wygląda a może jest inny sposób ? wysłanie gry fizycznej jest nieopłacalne bo koszty wysyłki przekraczają wartość gry, pozdrawiam 

Ja mam np. konto pl i konto na Turcję i jak w Turcji są dobre promki to tam kupuję, pobieram na konto tureckie i gram na polskim. Na Xboxie dużo osób kupuje w Brazylii i wszystko działa, nie musisz jej odstępować konta, możesz pobrać na swoje i jej udostępnić. Nie wiem jak tam w Dubaju ale raczej powinno działać.

 

Tu masz opis jak udostępniać konto: https://www.playstation.com/pl-pl/support/subscriptions/share-playstation-plus/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, chciał bym zapytać jedna rzecz mianowicie chodzi tu o klódkę która znajduje się w kilku moich grach. PlayStation Plus wykupiłem co umożliwiło mi dostęp do chociażby dirta 5 czyli tu jest ok. Kiedyś chyba jakoś coś tam jeszcze kupiłem na jakiejś stronie i wtedy chyba zadziało ale już nie pamiętam. Nie jestem expertem w tych sprawach i konsole kupiłem używana w bdb stanie z 2 użytkownikami gdzie znajduje się dużo gier.

 

Jeżeli mógł by ktoś pomoc w tej sprawie, będzie mi bardzo miło.

 

Pozdrawiam serdecznie.

 

eXpire

Opublikowano

Gry z PS+ masz dostęp, jeśli to ty je pobrałeś, lub pobrane były z konta do którego masz dostęp. 

A jak kupiłeś konsolę używana i gość miał pełno swoich gier, po czym usunął użytkownika, to nic nie zadziała.

  • Plusik 1
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie mam pytanie odnośnie PSN. Sam doładowuję portfel i kupuję wszystko z poziomu konsoli.

Ale siostrzeniec podpiął swoją kartę do PSN, ale teraz jest problem bo pobrało mu 37zł za doładowanie miesięczne plusa, ale jego konto nie zostało zasilone, pokazuje brak subskrypcji. Siostrzeniec często zakłada nowe konta. I teraz pytanie czy jak założył wcześniej konto użytkownika na konsoli, do którego podpiął kartę, a później je usunął czy ono przestaje istnieć czy po prostu jest gdzieś nadal, ale usunięte z konsoli?

Bo kasę z konta ściąga, a nie wiadomo jakie konto zasila tym plusem. Może jest tak, że miał kiedyś konto z podpiętą kartą, później je usunął z konsoli, ale ono nadal działa?

Opublikowano

A tak z ciekawości po co on co chwilę zakłada konta?

22 minuty temu, mario10 napisał:

Może jest tak, że miał kiedyś konto z podpiętą kartą, później je usunął z konsoli, ale ono nadal działa?

jest dokładnie tak jak piszesz, musi zalogować się na to konto i anulować przedłużanie subskrypcji.

  • Plusik 1
Opublikowano

To 13 latek, który co chwilę zakłada nowe konta bo dostaje jakieś gratisy czy coś takiego z fify. Podobno, bo sam z nim nie rozmawiałem tylko siostra mi mówiła, a podobno miał tych kont z 10. I teraz wiesz co mu siostra doładuje konto to mu ściąga to 37zł niby kasa nie duża, ale nie korzysta z tego zupełnie.

A wiesz jak teraz odnaleźć konto, którego nie ma na konsoli, a ściąga kasę?

Opublikowano
3 minuty temu, mario10 napisał:

A wiesz jak teraz odnaleźć konto, którego nie ma na konsoli, a ściąga kasę?

rachunki na maile przychodzą to powinien ogarnąć, chyba że nie pamięta maili na które zakładał to kaplica, jedynie do banku pójść zablokować transakcje chyba zostanie, po czym pewnie konto zbanują jak nie będą mogli ściągnąć kasy.

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, SebaSan1981 napisał:

10 kont i każde podpięte pod psn oraz kartę.. 370 zeta zabierane z dziesięciu kont naraz to nielicha sprawa. Ale za to jakie wspaniałe bonusy do fify i innego fortnajta! :D

Ściąga tylko jedno konto po 37zł, ale jak sprawdziłem na konsoli to ma chyba 4 konta na niej i na żadnym aktywnego ps plus więc pewnie było konto, które usunął i ono ściąga kasę.

 

3 minuty temu, Figuś napisał:

rachunki na maile przychodzą to powinien ogarnąć, chyba że nie pamięta maili na które zakładał to kaplica, jedynie do banku pójść zablokować transakcje chyba zostanie, po czym pewnie konto zbanują jak nie będą mogli ściągnąć kasy.

Tak to jest jak dasz młodziakowi konto to głupoty narobi, a właśnie na te fify i fortnite wydaje kieszonkowe co chwilę.
Ale chyba tak jak piszesz trzeba podejść do banku i zablokować to zlecenie stałe i będzie ok.

Dzięki panowie za podpowiedź.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Piszę tu bo w sumie nie wiem gdzie indziej bym miał spytać. Chciałem się zalogować do mojego konta w apce PlayStation. Zanim sprzedałem ps4 miałem włączoną weryfikację dwuetapową. 

Niestety od czasu ostatniego logowania minęło już dobrze z rok dwa i zmieniłem numer telefonu. Stary jest wyłączony. 

Jest jakiś sposób by się zalogować, czy tylko dzwonienie na infolinię? 

Opublikowano

Nie powinno być z tym problemów, po prostu będą musieli zweryfikować, że to twoje konto. Będą na bank pytania o maila, nr telefonu, co ostatnio np. kupiłeś na tym koncie itp.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam, otóż chciałem sobie kupić ps plus na 3 miesiące w wersji essential, i poszedłem do sklepu, kupiłem paysafecard, wchodzę do ps4 i chce kupić, wybieram tego ps plusa, a następnie opcje paysafecard, ładuje stronę i wyświetla się błąd ,,Nie można dodać środków do portfela. Spróbuj ponownie później (9991002). Resetowanie konsoli, rutera nie działa, proszę o jak możliwe najszybsza pomoc.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Jak teraz skontakowac sie z pomoca psn? Kiedys slalo sie chyba zapytanie przez www. Teraz nie moge za ch.uja tej opcji znalesc. Na ich twitterze w jednym ich poscie znalalem tel i email, ale na glownym koncie maja tylko tel podany.

Opublikowano

Zawsze wysyłałem maila na playstation.support@sony.com i dopasowywali kraj sami, a ostatnio na kolejną zgłoszoną sprawę odpisali mi z UK, że źle się "dodzwoniłem" na oddział angielski i mam pisać na swój region. Wiec nie wiem :f

Opublikowano

W tym twitcie sprzed 3 lat byl tak: pomoc@pl.playstation.com.

 

Rozwiaz questa zeby dostac adres. Niesamowita komunikacja z klientem xDD

Opublikowano

Najprościej zadzwonić na numer który mają podany na profilu twitterowym +48 22 584 42 22.

Ja w tamtym roku dzwoniłem na poniższy, on chyba wtedy też był na profilu.

Cytat

Cześć, w tej sprawie prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta PlayStation: infolinia: 22 397 89 24 (opłata wg taryfy operatora) lub e-mail: pomoc@pl.playstation.com. Godziny pracy Centrum Obsługi Klienta: pon.-pt.: 10:00-18:30.

 

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam . Problem polega na tym ze nie można grać we wszystkie gry online  
" funkcje sieciowe są wyłączone ze względu na twój wiek "  . Kontrola rodzicielska  , menadzer rodziny czyli ja zezwala na wszystko . W momencie tworzenia konta dla dziecka podałem prawidłowa datę urodzenia . Probowalem ja zmienić logując się na na stronie Sony lecz wywala komunikat ze nie masz ukończonych 16 lat . Istnieje jakieś rozwiązanie ????

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...