Whisker 1 450 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 Dzisiaj z rana też się muliło PSN Cytuj
bolek456 2 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 (edytowane) Mnie loguje do PSN natomiast nie mogę w żadną grę grac online... :confused: Czy to Fifa czy to KZ o ch#j chodzi. Wczoraj wszystko śmigało dzisiaj już lipa. Czy to PS4 czy PS3. Do PSS też nie mogę wejść. Avatary znajomych też się nie wczytują, cały czas się kręci kółko. Ktoś wie o co kaman? Edit: Dobra mam pomogła zmiana DNS na goglowski. Edytowane 19 grudnia 2013 przez bolek456 Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 Mnie loguje do PSN natomiast nie mogę w żadną grę grac online... :confused: Czy to Fifa czy to KZ o ch#j chodzi. Wczoraj wszystko śmigało dzisiaj już lipa. Czy to PS4 czy PS3. Do PSS też nie mogę wejść. Avatary znajomych też się nie wczytują, cały czas się kręci kółko. Ktoś wie o co kaman? Edit: Dobra mam pomogła zmiana DNS na goglowski. jak to zrobic bo mam to samo ? (pipi)a pierwszy problem z PSN od premiery:/ Cytuj
bolek456 2 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 (edytowane) Mnie loguje do PSN natomiast nie mogę w żadną grę grac online... :confused: Czy to Fifa czy to KZ o ch#j chodzi. Wczoraj wszystko śmigało dzisiaj już lipa. Czy to PS4 czy PS3. Do PSS też nie mogę wejść. Avatary znajomych też się nie wczytują, cały czas się kręci kółko. Ktoś wie o co kaman? Edit: Dobra mam pomogła zmiana DNS na goglowski. jak to zrobic bo mam to samo ? (pipi)a pierwszy problem z PSN od premiery:/ Wchodzi w ustawienia sieci i ręcznie wpisujesz w DNS 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i restartujesz konsole. Musi działac. Edytowane 19 grudnia 2013 przez bolek456 2 Cytuj
bartiz 1 615 Opublikowano 19 grudnia 2013 Opublikowano 19 grudnia 2013 działa już, samo się naprawiło Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 20 grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 grudnia 2013 (edytowane) Wchodzi w ustawienia sieci i ręcznie wpisujesz w DNS 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i restartujesz konsole. Musi działac. Rozwiazales wszytskie moje problemy. Dziwne, ze wczesniej na to nie wpadlem, by wpisac inny serwer DNS. Zamieniajac alternatywny (inny niz mojego providera) wszystko dziala bez zarzutu. Edytowane 20 grudnia 2013 przez easye Cytuj
bolek456 2 Opublikowano 20 grudnia 2013 Opublikowano 20 grudnia 2013 Wchodzi w ustawienia sieci i ręcznie wpisujesz w DNS 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4 i restartujesz konsole. Musi działac. Rozwiazales wszytskie moje problemy. Dziwne, ze wczesniej na to nie wpadlem, by wpisac inny serwer DNS. Zamieniajac alternatywny (inny niz mojego providera) wszytsko dziala bez zarzutu. Haha.. spoko sam tak miałem. Nie ma problemu. Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Wam dzisiaj też nie działa PSN i STORE??? Online jest, znajomych widzę itd. Ale do STORE nie wchodzi (komunikat - wystąpił błąd). Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Macie ten problem co ja??? Wszędzie komunikat - wystąpił błąd. Jak chce gdzieś w ustawieniach coś aktualizować to mam komunikat NW-31453-6. Solucje na necie są takie że to jakieś przeciążenie ale u kumpla wszystko OK. To może być fuck up konsoli??? Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 U mnie też nie działa sklepik ale znajomi i reszta wszystkiego jest online. Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 No własnie, a weź Balon stestuj czy możesz wejść do BIBLIOTEKI albo czy pod kafelką z daną grą wyświetalą się Tobie informacje ON LINE o grach, mapach itd (miałem takie wiadomości w KZ) albo jeszcze zobacz czy kafelek CO NOWEGO wyświetla newsy... please... Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 22 grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 grudnia 2013 wszystko mi działa. Może po prostu napisz jaki kod bledu Ci się wyswietla ? Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 22 grudnia 2013 Opublikowano 22 grudnia 2013 Jak wchodze do store albo do bibliotegi to po prostu pisze WYSTĄPIŁ BŁĄD. Ale jak coś w ustawieniach licencji chciałem wejśc do sieci to wyskakuje NW-31453-6 Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 Po 21 już normalnie wszedłem. Dziś ofc jeszcze ne sprawdzałem. Jak będą jakieś problemy to napiszę. Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 ok, dzieki, ja dzisiaj spqwdzalem i lipa Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 23 grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 grudnia 2013 (edytowane) jak robisz test sieci w ustawieniach to nie pokazuje Ci zadnych bledow ? laczy sie bez problemu ? Blad ten wskazuje na problemy z siecia i opoznienie odpowiedzi serwera. Edytowane 23 grudnia 2013 przez easye Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 no wlasnie zero bledow przy tescie, wyswietla sukces nawet jak testuje psn Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 23 grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 grudnia 2013 Probowales przelaczyc sie z Kabla na WiFi, badz na odwrot ? Jak masz reczne ustawienia, przelacz na automat. Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 No ja przed chwilą i jest ok. Więc jednak chyba coś u Ciebie:( Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 macie moze numer na wsparcie sony ale taki ze mozna z komorki zadzwonic? Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 23 grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 grudnia 2013 (edytowane) Na Twoim miejscu najpierw sprawdzilbym wszytskie mozliwe rzeczy u siebie. Na infolinii siedza malo kompetentne osoby, ale jak juz zadzwonisz popros o telefon do serwisu - tam moze ktos Ci pomoze, chociaz oni tez czesto mowia, by po prostu odeslac im konsole. Infolinia pewnie poprosi Cie o probe naprawenia bazy danych z poziomu menu serwisowego, ewentualnie sformatowanie konsoli przez inicjalizacje i wgranie aktualizacji z Pena. Edytowane 23 grudnia 2013 przez easye Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 nie chce kabla podlaczac bo nie mam takiej mozliwosci ale moz zrobie to przywracanie z menu serwisowego. a masz moze ten numer? Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 23 grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 grudnia 2013 (edytowane) dzwonilem pod 801-230-000 (z komorki tez dziala) Edytowane 23 grudnia 2013 przez easye Cytuj
LiŚciu 1 328 Opublikowano 23 grudnia 2013 Opublikowano 23 grudnia 2013 dzieki, kazala odbudowac baze danych z menu serwisowego jak mowiles;) Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 23 grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 grudnia 2013 daj znac czy pomoglo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.