Skocz do zawartości

No Man's Sky


hav7n

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu nie ma gry, tylko generowanie świata. Zapowiada się nuda o niczym. Nawet latanie tym statkiem jest sztuczne. Bardziej jak latanie kamerą w 3d studio itp. Naprawdę gra w algorytm generujący jest fascynujące...

Opublikowano

"No Man's Sky trafił na okładkę ostatniego numeru Game Informera i z tego powodu poznaliśmy wiele nowych szczegółów. Gra zapowiada się na wyśmienitą przygodę dla osób, które preferują odkrywanie wielkich planet.


Tytuł trafi na rynek w przyszłym roku w wersji na PlayStation 4 i komputery osobiste"


Tak prezentuje się sporo szczegółów:  


  • Świat w produkcji jest nieograniczony.
  • W trakcie rozgrywki można mieć tylko 1 statek.
  • Pojazdu nie można zmieniać, ale można znaleźć taki, który będzie odpowiadał naszym oczekiwaniom.
  • W grze nie znajdziemy Ziemi, ale możemy trafić na podobną planetę.
  • Można grać z przyjaciółmi – chociaż nie będzie to łatwa sprawa, bo świat jest ogromny.
  • Można robić zdjęcia.
  • Można pływać pod wodą.
  • Można ściąć drzewo.
  • Gracze mogą zrezygnować z walki, ale w tej sytuacji i tak mogą zostać zaatakowani.
  • Niektóre planety są wielkości Ziemi.
  • Możesz odwiedzić puste planety.
  • Gracze będą posiadać pasek zdrowia.
  • Można wylądować na asteroidach.
  • Gra posiada czarne dziury.
  • Czasami można się nudzić (zbyt długie latanie od celu do celu?).
  • Nie ma DLC.
  • Nie można wybrać płci bohatera.
  • Nie wszystkie planety podtrzymują życie.
  • Nie można zbierać roślin.
  • Nie można budować schronień.
  • Nie można się teleportować do statku.
  • Nie można budować stacji kosmicznych.
  • W grze znajdzie się sklep.
  • Nie ma bohaterów niezależnych.
  • Nie można zmieniać kształtu planet.
  • Nie można niszczyć planet. 

http://www.ppe.pl/news-32794-mnostwo_szczegolow_z_no_man_s_sky___wielka_galaktyka_to_dopiero_poczatek.html



Źródło: http://venturebeat.com/2014/12/15/30-facts-about-no-mans-sky/


  • Plusik 1
Opublikowano

Czyli zapowiada się gra polegająca na... odkrywaniu kolejnych planet. Ten dopisek, że czasami można się nudzić mnie trochę zasmucił.

 

To jeden z tych tytułów który trzeba będzie sprawdzić samemu, bo albo okaże się interesujący w swojej wyjątkowości, albo pozostanie nudnym, pustym balasem z absolutnie genialnym generatorem wszechświata.

Opublikowano

obawiam się że robienie tych samych czynności przez n godzin może być dla niektórych nudne i twórcy doskonale zdają sobie z tego sprawę.

 

 

tym niemniej czekam. 

Opublikowano

Minecraft też bywa nudny jeśli się nie ma wyobraźni :)

 

Tyle, że w Minecraftcie to, jak sie z nim bawisz zależy od tego, co i jak wybudujesz i pod tym względem stwarza większe możliwości od No Man's Sky. Jeżeli gra będzie polegać na eksploracji planet i skończy tylko na tym to... znudzi się bardzo szybko.

Opublikowano (edytowane)

Nie lubię tego podejścia do gier, traktowanie i ocenianie gier przez przez pryzmat tego "na ile starczy", "czy opłaca mi się kupić za 120zł skoro może mi się znudzić po 4 godzinach". Zrozumcie, że takie gry jak No Man's Sky to nie są produkty użytkowe jak te szroty, które masz w sygnaturze Maciomaniak, tylko próba przekazania pomysłu i emocji z nim związanych w formie gry video. Thirty Flights of Loving można przejść w mniej niż 10 minut, czy to znaczy że gierka jest nieekonomiczna? Ostatnio coraz częściej odnoszę wrażenie, że prawdziwe gry powstają już prawie wyłącznie na konsolach nintendo i pc, tyle dobrze, że PS4 dostanie czasem port z pc.

 

Zdaję sobie sprawę, że staję się być może już nudny z tym ubóstwianiem tzw. niezależnych gier, ale niemal tylko w tym segmencie widzę interesujące tytuły.

 

 

 

 

A że "można się nudzić"? Kto grał w wing commandery czy gierki typu privateer wie, że te długie podróże między celami potrafią być niezwykle relaksujące.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

@mate5

ale tutaj nikt nie narzeka na długie gry, po prostu zapowiedziana jak dotąd mała paleta możliwości nie nastraja optymistycznie. to wszystko.

 

z milą chęcią powitałbym np.

- dodatkowe questy dla npc spotykanych na choćby małej części planet,

- polowanie na zwierzęta z ciał których uzyskiwało by się dodatkowe fundusze na rozwój statku,

- swobodną możliwość wpływania na faunę i florę chociaż na jednej wybranej planecie,

- wybrać płeć postaci,

- czy wybudować schron, do którego muszę zdążyć przed promieniowaniem podczas eksploracji niebezpiecznej planety

 

małe rzeczy które przez które uniknąłbym efektu Destiny, czy gier Ubisoftu.

  • Plusik 1
Opublikowano

@mate5

ale tutaj nikt nie narzeka na długie gry, po prostu zapowiedziana jak dotąd mała paleta możliwości nie nastraja optymistycznie. to wszystko.

 

z milą chęcią powitałbym np.

- dodatkowe questy dla npc spotykanych na choćby małej części planet,

- polowanie na zwierzęta z ciał których uzyskiwało by się dodatkowe fundusze na rozwój statku,

- swobodną możliwość wpływania na faunę i florę chociaż na jednej wybranej planecie,

- wybrać płeć postaci,

- czy wybudować schron, do którego muszę zdążyć przed promieniowaniem podczas eksploracji niebezpiecznej planety

 

małe rzeczy które przez które uniknąłbym efektu Destiny, czy gier Ubisoftu.

Moze tworcy wprowadziliby te elementy gdyby mieli wiecej ludzi i srodkow, a moze mimo to i tak nie chcieliby robic tej gry z zamiarem zeby to jakies ulepszenia byly motywacja do eksploracji, a nie sama eksploracja. Te same zarzuty padaly w strone Feza, no i wydaje mi sie, ze NMS bedzie porywnalnie zachwycajacym dzielkiem sztuki.

Opublikowano

oby. prawda jest taka że hajpu narobili sobie nie wiele gorzej niż ND, czy R*. jeśli o mnie chodzi, to obstawiam że gra dostanie jeszcze sporo contentu po premierze, więc z ostatecznym werdyktem trzeba się będzie wstrzymać kilka tygodni (miesięcy?) później. 

Opublikowano

oby. prawda jest taka że hajpu narobili sobie nie wiele gorzej niż ND, czy R*. jeśli o mnie chodzi, to obstawiam że gra dostanie jeszcze sporo contentu po premierze, więc z ostatecznym werdyktem trzeba się będzie wstrzymać kilka tygodni (miesięcy?) później.

Twórcy ogłosili brak DLC.

Opublikowano (edytowane)

Miałem na myśli zwykły support, niekoniecznie płatny (coś jak np. Wyzwania które doszły do DC z czasem). Myślę że coś takiego jeszcze dojdzie.

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano

Im więcej informacji tym bardziej odnoszę wrażenie,że to będzie gra o niczym.

Przecież to, aż się prosi o dorzucenie sensownego multi, craftingu, budowania bazy i zadań, a tak to dostaniemy wydmuszkę o chodzeniu po planetach i lataniu stateczkiem.

Opublikowano

 

 

 

Zdaję sobie sprawę, że staję się być może już nudny z tym ubóstwianiem tzw. niezależnych gier, ale niemal tylko w tym segmencie widzę interesujące tytuły.

 

 

 

 

A że "można się nudzić"? Kto grał w wing commandery czy gierki typu privateer wie, że te długie podróże między celami potrafią być niezwykle relaksujące.

Tak jesteś już z tym nudny. Widocznie kończy się zajawka na gierki albo np ci.pki bardziej oddziaływują na ciebie i nie chce podświadomie się tak grać / jesteś przez to bardziej wymagający. Tez tak kiedyś miałem (podczas studiów przez 5 lat przeszedłem dwie gry i to na PC).

Z drugiej strony gdzie ty grałes w Wing Commandera jak to chyba starsze od Ciebie ?

 

Moim zdaniem znajdź sobie inną zajawkę, zacznij kopulować (nawet kosztem bana) a nie na siłę szukasz growych perełek i co post gierkowy jakieś narzekanie.

 

Możesz to odebrać jako atak na ale chciałbym abyś odebrał to jako dobro radę starszego kolegi, który miał kiedyś podobnie.

 

Sorunia za OT

Opublikowano (edytowane)

Jasne :sorcerer: taka ogromna gra, stworzona przez paru gosci, kazda planeta unikalana i ciekawa, story mode pochlaniajace, hype ogromny, yaaa  :sorcerer: puff przebudzenie   :shout:

Edytowane przez chmura
Opublikowano

Jasne :sorcerer: taka ogromna gra, stworzona przez paru gosci, kazda planeta unikalana i ciekawa, story mode pochlaniajace, hype ogromny, yaaa  :sorcerer: puff przebudzenie   :shout:

http://www.bay12games.com/dwarves/

 

I cały zespół develeporski:

 

dwarf_adams.jpg

 

 

 

Więc da się stworzyć wielką grę w kilka osób, pytanie tylko jak długo to zajmie, twórcy dwarf fortress mówili że będą tworzyć ich grę jeszcze dziesiątki lat. :)

 

 

Od kiedy powstaje No Man's Sky?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...