raven_raven 12 013 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Uncharted, TLOU i Bioshock Infinite jakoś nie mieli problemu wlepiać dziesiątek jak leci, więc bałbym się raczej o odchyły w drugą stronę, ale dalej sobie wkręcajcie co tam chcecie. Dzisiaj skala ocen wynosi 7-10 i biedne NMS miałoby dostać za mało bo się nie znajo :<. Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 tez typuje cos w okolicach 70% i oceny w przedziale od 4/10 do 10/10 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? No a tutaj pewnie boja sie ze gra w ktorej przez 10 minut sie nie strzela ani nie skacze po goombah tez moze sie nie dopasowac do "nowoczesnych" TFU recenzentow TFU. Sam mam watpliwosci co do tej gierki, ale to nie recenzje rozstrzygna czy bedzie ona warta czegokolwiek. Przypominam, obecni tfu recenzenci tfu w branzy: https://youtu.be/9yYp8ZeQ-I8?t=4m6s NMS to bedzie bardzo specyficzna gra, która nie każdemu odpowie. Oceny mogą być róźnorodne od 4/10 do 10/10. A typowy dzisiejszy gracz skupia sie bardziej na ocenach niż samej treści recenzji. W ten sposób można wiele przeoczyć; np.: jak to, źe formuła nie przypadła recenzentowi do gustu, bo coś tam ale podkreśla, że gra powinna zaciekawić miłośników eksploracji, itp. NMS taką grą bedzie: kochaj lub znienawidź. Oceny bedą bardzo różnorodne. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 (edytowane) Uncharted, TLOU i Bioshock Infinite jakoś nie mieli problemu wlepiać dziesiątek jak leci, więc bałbym się raczej o odchyły w drugą stronę, ale dalej sobie wkręcajcie co tam chcecie. Dzisiaj skala ocen wynosi 7-10 i biedne NMS miałoby dostać za mało bo się nie znajo :<. Ja sobie nic wkrecac nie musze, kierowanie sie recenzjami w dzisiejszych czasach to czysty idiotyzm. 10tki dla Bioshock Infinite to najwiekszy dowod na to jakich z(pipi)anych recenzentow mamy obecnie. 5/6 dla Dooma to kolejny idealny przyklad. Osobiscie nie zdziwilbym sie gdyby NMS zebral 10tki i 5tki. NMS to bedzie bardzo specyficzna gra, która nie każdemu odpowie. Oceny mogą być róźnorodne od 4/10 do 10/10. Haha, czyli myslimy podobnie <patrz wyzej> Edytowane 3 sierpnia 2016 przez Bansai 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Idźcie do bukmachera z tymi typami Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Najlepsze, że nie byłoby tutaj tych wyliczeń, gdyby Sony nie rozreklamowało tego indora na kilku konferencjach. Choć skoro Hello Games wołają sobie za to pełne 60$, to muszą być rozliczani bez przymykania oka na fakt, że to "tylko" niezależna gra promowana przez wielkiego wydawcę (który wydawcą tej konkretnej gry i tak nie jest). Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 JA czekam na recenzje Yetiego. Żadna inna mnie nie interesuje. On powie mi czy kupować czy jednak nie . Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? Joe Danger nie był grą na komórki. Cytuj
Wredny 9 554 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 W tym przypadku dla mnie embargo ma sens, bo skoro ma to być tak wielki tytuł to takie pospieszne teksty "kto pierwszy ten lepszy", mogą tylko zaszkodzić. Z drugiej strony jeśli po pięciu godzinach będzie monotonia i powtarzalność, to w sumie ciężko wymagać od recenzenta, żeby się męczył i jeszcze może wbił platynę. Kij wie, ja tam i tak poczekam na recki z różnych źródeł (z Polygonu niekoniecznie) i poskładam sobie do kupy wszystkie zawarte w nich informacje - na tej podstawie podejmę decyzje o ewentualnym zakupie i tyle, nie muszę mieć tego w dniu premiery. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 No nie taki wielki. Gość w 30h dotarł do centrum wszechświata a reszta to sralnie generowane planety czyli wielkość dla wielkości a nie sam fakt posiadania niesamowicie rozbudowanej mechaniki. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Będą tacy, którzy dolecą do centrum w te 30 godzin i poślą grę do Żyda, a tacy, jak ja na starcie odwrócą się do centrum tyłkiem i zaczną lecieć na nieskończoną podróż po odchłani, odkrywając nowe światy i nie myśląc o skończeniu tej gry. Cytuj
Kosmos 2 712 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Też mam zamiar eksplorować na maxa, jeśli tylko to będzie grywalne Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Na jakiej zasadzie te światy są tworzone? Czy nad każdą planeta idnywidulanie siedzial twórcca? (wiaodmo ze nie) Czy w takim razie te planety sa tworzone z kilkuset zmiennych, gdzie jedna od drugiej moze sie róznic w zasadzie kolorem potworków i innym kolorem nieba? Osobiscie aż mnie zbiera na wymioty by czerpac radosć z jakiegoś zwiedzania planet któe wyleciały z maszyny losującej. Cytuj
Boomcio 4 058 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Opublikowano 4 sierpnia 2016 Teoretycznie mogą się powtarzać, lub różnic nieznacznie. Raczej szybka znuda. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Na jakiej zasadzie te światy są tworzone? Czy nad każdą planeta idnywidulanie siedzial twórcca? (wiaodmo ze nie) Czy w takim razie te planety sa tworzone z kilkuset zmiennych, gdzie jedna od drugiej moze sie róznic w zasadzie kosrolm potworków i innym kosrolm nieba? Osobiscie aż mnie zbiera na wymioty by czerpac radosć z jakiegoś zwiedzania planet któe wyleciały z maszyny losującej. wszystko jest generowane sralnie Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 niczym fale w Uncharted 3 Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 ale milan nie zna procedur Cytuj
ASX 14 653 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 niczym wąsy snake'a podobno generowanie proceduralne ma się różnić od tego co znamy dotychczas ponieważ ma być oparty o superformułe (nie znam szczegółów, nie jestem matematykiem) Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Na pewno często będzie nas nawiedzac uczucie deja vu. Jakieś takie same detale będzie można znaleźć na wielu planetach. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 (edytowane) niczym wąsy snake'a podobno generowanie proceduralne ma się różnić od tego co znamy dotychczas ponieważ ma być oparty o superformułe (nie znam szczegółów, nie jestem matematykiem) ponoć nie bo wtedy łamią patent i mają przypał https://play.spotify.com/album/0CkuFPWCLJjCAEKy0dce40?play=true&utm_source=open.spotify.com&utm_medium=open soundtrack od 65daysofstatic na spotify juz jest Edytowane 5 sierpnia 2016 przez _Be_ Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Gosc ktory gral te 30 godzin i dolecial do centrum mowil bodajze ze ani jednej nawet odrobine podobnej planety nie zobaczyl, wiec jest nadzieja ze ten aspekt okaze sie o dziwo mocnym punktem tej gry. Cytuj
simonldz 21 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Ta gra to jedna wielka zagadka, szykuje się największy sandbox ever. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Opublikowano 5 sierpnia 2016 Ee... Minecraft? <rozpoczyna się dyskusja co to jest open world i sandbox oraz czym się różnią> Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.