MichAelis 5 616 Opublikowano 21 lipca 2016 Opublikowano 21 lipca 2016 A (pipi) tam. Kupuje na premiere. Zaryzykuje. Nie mam 15 lat żeby się martwić stratą na cenie Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 22 lipca 2016 Opublikowano 22 lipca 2016 (edytowane) Dobra Panowie, oficjalnie złapał mnie znowu hajp na tą grę. Jest jaranko. Jutro raniutko jadę do W-wy, więc siedzę, nudzę się i oglądam trailery. Pomyślałem, że może się na coś przydam. Szybkie podsumowanie rzeczy, które wyczaiłem z ostatnich zwiastunów: - bronie będą miały co najmniej 2 tryby. Jeden do ataku, drugi do pozyskiwania surowców. - będzie jakaś forma miniquestów. W jednym momencie, widoczny był napis "Rescue Cargo Freighters. Attack Ships Remaing: 7" - na pewno będzie kilka rodzajów statków kosmicznych. Sam naliczyłem około 8 - 10 różnych modeli - możliwe, że niektóre modele będą w różnych wariantach. Wnioskuję to po nazwach typu: Hisomachi S92, Kaiwakai S84 Choć liczba na końcu może być równie dobrze oznaczeniem poziomu - będą różne bronie przy statkach, ale ciężko powiedzieć ile. Na razie, widziałem dwie: Photon Cannon, Phase Beam - statki różnią się wyglądem kokpitu - w kokpicie widać zazwyczaj: nazwę statku i stan jego osłon, prędkość, rodzaj wybranej broni i stopień jej przegrzania, odległość do danej planety i (chyba) stopień zajętości magazynu (pewnie na surowce) - prawdopodobnie są też statki, które nie mają broni - będzie też coś w rodzaju mothershipów, gdzie można zadokować i prowadzić handel czy ulepszyć naszą postać - każda planeta będzie miała swój cykl dnia i nocy. Gracz ma podane godzinę wschodu i zachodu słońca - nie będzie można sobie ot tak swobodnie hasać po planetkach. Jest spadający wskaźnik wytrzymałości na różne czynniki atmosferyczne (na pewno: zimno, gorąc, toksyczność) - postać jest wyposażona w jetpack - na planetach będą różne śmiecie, w których można odkryć lepsze technologie ulepszające broń, statek lub postać - nasza postać będzie wyposażona w exoszkielet, który będzie można ulepszać - statki mogą być ulepszane. Liczba slotów będzie różna w zależności od statku, w jednym naliczyłem 17 slotów, w innym 15 - ulepszane będzie też coś co w grze zwie się "multi-tool". Prawdopodobnie jest to jakiś rodzaj uniwersalnego pistoletu - walutą do ulepszania będą chyba różne pierwiastki (żelazo, krzem, itp.) - gra chyba dopiero od niedawna zyskuje na zawartości i poddawana jest mocnej obróbce. Sporo elementów z ostatnich trailerów, nie dało się dostrzec w żadnym z wcześniejszych. Choćby tym z marca 2016. - kolorystyka niektórych układów rozkłada moje poczucie estetyki na łopatki Edytowane 22 lipca 2016 przez Cedric 6 Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 Będzie polska wersja Kosmos! 1 Cytuj
adana4 2 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 W grze ma być 18 446 744 073 709 551616 teoretycznie różnych planet, podejrzewam że niektóre będą się różnić detalami, ale mniejsza o to. Na świecie jest 7 295 889 256 ludzi. Wychodzi z tego że na jednego człowieka przypada raptem 252837 planet. Coś mi się zdaje że planet starczy dla każdego, nigdy nie odkryje się wszystkich. Pomyślcie jaki szał będzie jak gdzieś znajdzie się jakiegoś innego realnego gracza Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 Ciężko będzie spotkać innych graczy, bo ponoć gra ma nawet nie pokazywać ich na mapach, czy w jakikolwiek inny sposób, więc statek gracza można pomylić z AI. A ilość planet sugeruje, że naszych nikt nigdy nie odkryje. Ja ciągle mam nadzieję na coopa kiedyś w przyszłości. Cytuj
balon 5 342 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 Dla mnie właśnie minus że tych planet jest tyle u że praktycznie nie spotkamy żywego gracza (zapewne na bank nie spotkamy bo kod gry tego nie przewiduje) ani nasze planety nikt nie odwiedzi. Cytuj
Plugawy 3 685 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 To by byla niezla beka jakby tak bylo. Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 24 lipca 2016 Opublikowano 24 lipca 2016 No przecież tak będzie. Zobaczcie ile jest planet, jest naprawdę bardzo małe prawdopodobieństwo, że dotrzemy na odkrytą już planetę. O spotkaniu gracza też nie ma mowy, planety są ogromne, jakieś spotkanie kogoś gdzieś na planecie czy we wszechświecie to jakieś 0,00001% szansy. Do tego gra nie pomoże nam w ogóle w tym aby kogoś spotkać. Cytuj
Blue 245 Opublikowano 25 lipca 2016 Opublikowano 25 lipca 2016 Bez przesady, na pewno ktoś w końcu kogoś spotka. Pamiętajcie, że wszyscy będą zmierzać do centrum wszechświata, sukcesywnie zmniejszając sferę, w której będzie przebywać najwięcej graczy, wiec tuż przy centrum powinno być łatwiej na siebie trafić. Twórcy mówili, że spotkanie się, choć bardzo rzadkie jest możliwe. Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 25 lipca 2016 Opublikowano 25 lipca 2016 Jezeli gra dziala w trybie sieciowym i wszystko zapisuje na biezaco to wystarczy nazwac nasza swiezo napotkana planete i juz wiadomo, ze ktos na niej obcowal. Sie okaze. Fajnie, jakby mozna zostawiac notatki, jak w BB. Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 http://wccftech.com/no-mans-sky-early-owner-complains-bugs-frequent-crashes-ps4/ One such gamer is Reddit user daymeeuhn, who reported his impressions about the game after playing 20/30 hours and reaching the center of the galaxy. Unfortunately, he mentioned that No Man’s Sky crashed often on his PlayStation 4 and the game is also currently affected by quite a few bugs.Read more: http://wccftech.com/no-mans-sky-early-owner-complains-bugs-frequent-crashes-ps4/#ixzz4G3zMLdN0 Jak tam, jaranko? Ale będzie grane, co nie panowie? Beka z preorderowców jak zawsze. 1 Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Autor Opublikowano 1 sierpnia 2016 (edytowane) Poczekam na 50GB paczy prawilnie grajac w nowego Deusa Edytowane 1 sierpnia 2016 przez hav7n Cytuj
Gość suteq Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Kruk koleś gra pewnie bez day one patcha więc hold your horses No to tylko pokazuje, że nawet indie developer ma wyjebane na dostarczenie działającego produktu. A recenzenci raczej będą opisywać wrażenia z gierki bez patcha. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 No ale po co Ci to? Tak szczerze? Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 (edytowane) Jeszcze tylko ponad tydzień i zobaczymy jak szybko gra się znudzi. Jestem pewien, że szybko, ale z pewnością będzie to gra, która będzie u mnie cały czas na dysku. Edytowane 1 sierpnia 2016 przez Moldar Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 I tak kupię i będę się, ku*wa dobrze bawił..! Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Opublikowano 1 sierpnia 2016 Ehh smuteczek, że pogram dopiero w piątek po premierze, tyle planet ktoś odkryje wcześniej Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Z tego co czytam jest embargo na recenzje do dnia premiery xD. Jak powszechnie wiadomo, tylko najlepiej zapowiadające się gry które pozytywnie zaskakują oczekiwkania graczy uciekają się do tych rozrywek, przecież nikt nie chciałby przed premierą się dowiedzieć, że gra jest aż tak dobra. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Z tego co czytam jest embargo na recenzje do dnia premiery xD. Jak powszechnie wiadomo, tylko najlepiej zapowiadające się gry które pozytywnie zaskakują oczekiwkania graczy uciekają się do tych rozrywek, przecież nikt nie chciałby przed premierą się dowiedzieć, że gra jest aż tak dobra. No co by nie mowic taki Doom mnie mocno zaskoczyl. 1 Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? Cytuj
Ludwes 1 682 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Tutaj boją się, że tak ambitna produkcja może być zjechana przez tych januszowych recenzentów. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 W Doomie bali się o multipleyer i to, że taka staroszkolna formuła mogłaby nie dopasować do "nowoczesnych" recenzentów". Tu jest trochę inna kwestia. Zresztą, czego można była oczekiwać po twórcach, którzy jedynie co robili to gry na komórki? No a tutaj pewnie boja sie ze gra w ktorej przez 10 minut sie nie strzela ani nie skacze po goombah tez moze sie nie dopasowac do "nowoczesnych" TFU recenzentow TFU. Sam mam watpliwosci co do tej gierki, ale to nie recenzje rozstrzygna czy bedzie ona warta czegokolwiek. Przypominam, obecni tfu recenzenci tfu w branzy: https://youtu.be/9yYp8ZeQ-I8?t=4m6s Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.