Skocz do zawartości

No Man's Sky


hav7n

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ja w sumie nie miałem na myśli zwykłego grania w tą grę,  tylko odnosiłem się do trofeum za siedzenie na planecie z maszyny losujacej przez 30 h ;)

Opublikowano

Mnie również wciągnęło niesamowicie, ponieważ kocham klimaty przebywania w przestrzeni kosmicznej i odkrywania nowego.

Ale zdaję sobie sprawę z tego, że jeżeli nie dołożą sensownego darmowego kontentu w niedługim czasie to się pewnie znudzi bardzo szybko.

Muzyka w grze jest świetna, ale jeżeli macie ochotę na coś innego to idealnie pasują psytrance oraz jakieś space ambienty:

 

 

 

 

:fsg:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ograłem "demo" i po godzinie w sumie widzę tutaj gdzieś tak 5-8 godzin niezłej zabawy. Za stówkę na ps4 wezmę.

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

 Takiego hejtu to chyba nawet na Destiny nie było , The Division też jakoś mało się dostało...

 

O grze w ogóle nic nie czytałem nie czekałem , ale po letsplayach o dziwo wiem........że będzie mi się podobać :D

 

Najbardziej chyba wszystkich boli.....cena.

Edytowane przez mmatys85
Opublikowano (edytowane)

Niektórych tak ta gra boli jakby cytując klasyka z Polskiego filmu "krzywdzil twoja matkę ". Ta gra dawno nie jest indorem i chyba niektórzy zapomnieli o tysiącach Dlc, nie dopracowanych grach i powielanych pomysłach od ea czy ubisoft i dopiero teraz się obudzili?gra jest innowacyjna i nie dla wszystkich, może ja nie jestem rozczarowany bo dopiero zacząłem się nią interesować dwa tygodnie przed premierą wiec nawet nie patrzę co było dwa lata temu zapowiedziane. Prawda jest taka, że w internetach zawsze piszą Ci którym się coś nie podoba a Ci zadowoleni mają to w (pipi)e w ten sposób 90 grubych amerykanów nie napisze ze dzisiaj były za(pipi)istego frytki w macu a 10 od razu napisze, że są są do dupy i się porzygali. Podobnie jest chyba w przypadku tej gry.

Edytowane przez simonldz
Opublikowano

Jak czytam takie posty, które są nic nie warte porównując do tego jaka była branża gier 10 lat temu niż obecnie, co mamy, gdzie patologia rodzi patologie od niektórych devów to już wiadomym jest, że nie będzie takich czasów jakich mieliśmy, są wyjątki jak CDProjekt czy Techland, nasi rodzimi trzymają się twardo tego jak kiedyś powinno się serwować gry. Skończyłem powyżej czytać posta po zdaniu, że ta gra nie jest indykiem.

Opublikowano

 

Macie czasem tak, że skanujecie jakieś zwierzę i nie pojawia się wam na liście odkrytych?

Ja tak mam na spacerze z psem .

 

Btw nakręciliście mnie na ten tytuł, chyba wezmę na spróbę, bo bf4 już się grać nie chce.

Opublikowano

No fajnie panowie, a teraz najlepiej zróbcie nowy temat.

 

Macie czasem tak, że skanujecie jakieś zwierzę i nie pojawia się wam na liście odkrytych?

 

Miałem tak jak dotąd chyba tylko raz.

 

Btw. nie wiem kto wymyślił zatwierdzanie własnych nazw za pomocą :circle:  a nie :cross:  , szczególnie że w opcjach gry nie ma nawet o tym informacji :pawel:

Opublikowano

Wszystko fajnie , dostałem mniej więcej to czego oczekiwałem, ale.. Za te zarządzanie inwentarzem to bym zabił, czy w tej grze celem będzie dotarcie do centrum Galaktyki czy rozbudowanie na maksa inventory?

Opublikowano

Na reddit ktoś zrobił tabele podsumowujące niespełnione obietnice Hello Games, sporo się tego nazbierało. Gra wyszła tak naprawdę w early access, tylko, że za pełną cenę

Opublikowano (edytowane)

Nie podoba mi się w No Man's Sky to, że gra ma nas wciągnąć w te swoje światy, mamy je oglądać, podziwiać, bać się ich, relaksować w nich, kochać je, a niektóre nienawidzić. Tylko problem pojawia się wtedy, gdy 50% czasu gry spędzamy w menusach, a po ich wyjściu widzimy 100 znaczników i ciągłe powiadomienia. Nie jestem przez to w stanie poczuć tej immersji, którą widziałem na pierwszych materiałach video.

 

Zamiast pięknych światów widzę bardzo tępą, żerującą na najniższych ludzkich instynktach gierkę. Po 2h mam dosyć, jednak nie biorę na ps4. Uważam, że Minecraft jest o wiele bardziej przekonywującym doświadczeniem tego typu.

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Trochę brakuje opcji oswajania zwierząt, jak w primalu.

 

Może za pół roku większość planet będzie już odkrytych i wyeksploatowanych :/

Edytowane przez MAJOCHEY_PL
Opublikowano

Trochę brakuje opcji oswajania zwierząt, jak w primalu.

 

Może za pół roku większość planet będzie już odkrytych i wyeksploatowanych  :/

 

Większość?

 

Jeśli w tym aspekcie brodacz nie kłamał, to planet mamy 18446744073709551616, w skrócie 1,84 x 10^19. Uznajmy, że grę kupi milion osób i pewnym zrządzeniem losu nie napotka się w czasie wojaży, czyli każdemu przypadnie ~1,84 x 10^13 planet.

Pół roku, to 365,25d/2=182,625 dni=4383h=262980 minut, w skrócie 2,63 x 10^5.

Większość planet to 50%<x, uznajmy 9,2 x 10^12.

 

Czy w minutę można wyeksploatować i ponazywać ~3,5 x 10^7, słownie trzydzieści pięć milionów planet?

 

Jak się gdzieś machnąłem, to możecie mnie obrzucać cyrklami.

 

Czytając wypociny udostępnione przez Ravena, utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra została wydana o parę generacji za wcześnie, pracowało przy niej za mało osób i została zrobiona w czasie krótszym niż godność człowieka pozwala na nazwanie jej symulatorem eksploracji kosmosu. Liczę, że w przyszłości ktoś konkretny podejmie temat, albo międzynarodowa, olbrzymia grupa pasjonatów stworzy własna grę o eksploracji kosmosu, nawet jakiegoś układu słonecznego, z konkretnym modelem lotu, generowanymi losowo trajektoriami ciał niebieskich, jakąś małą, tajemniczą fabułą i koniecznie...

 

Edytorem map  :fsg:

  • Plusik 2
Opublikowano

Dlatego nie liczyłem nawet na spotkanie kogokolwiek w grze, ale jakbym po kilku miesiącach grania jednak kogoś mijał , to byłoby to super przeżycie, no ale klops.

 

 

Z planetami bywa różnie, ale czasem coś fajnego się pojawi, też miałem ładnie roślinną planetę, ale jednak bez jakiegokolwiek życia :(

Opublikowano

O ile dobrze pamietam to według obliczeń developera słońce 117 razy zdołałoby sie wypalić zanim odkryto by wszystkie planety w NMS.... 

 

Czytając wypociny udostępnione przez Ravena, utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra została wydana o parę generacji za wcześnie, pracowało przy niej za mało osób i została zrobiona w czasie krótszym niż godność człowieka pozwala na nazwanie jej symulatorem eksploracji kosmosu. Liczę, że w przyszłości ktoś konkretny podejmie temat, albo międzynarodowa, olbrzymia grupa pasjonatów stworzy własna grę o eksploracji kosmosu, nawet jakiegoś układu słonecznego, z konkretnym modelem lotu, generowanymi losowo trajektoriami ciał niebieskich, jakąś małą, tajemniczą fabułą i koniecznie...

 

 

Tą gre zabija SKALA. 
Gdyby np miała tylko tysiac - dwa planet ale była jak Dwarf Fortress gdzie mozna tworzyć rzeczy, budować, handlować w randomowo generowanym singlu ... To by mogło zagrać jak cholera. 
A tak to tylko graficzny cukierek który sie znudzi po paru godzinach eksploracji tych samych planet. 

Poza tym jak na taką wielką gre to wcale nie czuje sie taki samotny ani zagubiony.. Każdy system ma stacje, w kazdym systemie latają jakieś statki, na każdej planecie jest placówka itp itd. Troche kiepsko jak na klimatyczna samotna podroz.

  • Plusik 5

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...