Kazuun 221 Opublikowano 12 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2013 Project Eternity. Coś co starsi gracze zapewne będą, a i słusznie, kojarzyć z Kickstarterową wersją takich hitów jak Baldur's Gate czy Icewind Dale, którą tworzy uwielbiane przez większość (wszystkich? graczy RPG studio, Obsidian. Twórcy takich gier jak Knights of the Old Republic 2, Neverwinter Nights 2, Icewind Dale 2 (damn, dużo tych 'dwójek' xD) czy Fallout: New Vegas. Gra wreszcie doczekała się pełnoprawnego tytułu oraz daty premiery. Co prawda jedynie przybliżonej. W "Pillars of Eternity" zagramy zimą 2014. Na stronie głównej projektu widnieje możliwość jego wsparcia za cenę $35. Grę planują dystrybuować za pomocą GoG'a oraz Steam. Wnioskuję więc że u nas będzie miało cenę koło 29,99 euro. Co prawdę mówiąc nie jest ceną złą. Nie będę przynudzał, bo zainteresowani zapewne mają całkiem sporą wiedzę sami w sobie. Po prostu tworzę topic i wrzucam dwa większe arty z RPSa (ponoć dziś ma się pojawić kolejny wywiad) celem rozpoczęcia tematu Wrażenia z wizyty w studiu Obsidian: http://www.rockpapershotgun.com/2013/12/10/mega-impressions-obsidians-pillars-of-eternity/ Wywiad z twórcami gry: http://www.rockpapershotgun.com/2013/12/11/obsidian-on-dungeoniest-dungeon-ever-eternitys-length/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 12 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2013 (edytowane) To wrzucę jeszcze teaser i parę obrazków z fazy produkcyjnej: http://www.youtube.com/watch?v=HKoDTzea79Y Obrazki: Mocno trzymam kciuki za tą produkcję, mam nadzieję, że zrobią porządną grę i będzie to impuls na odrodzenie gatunku. W drodze jest jeszcze Wasteland 2 (czyli klasyczny Fallout) oraz Torment (duchowy następca świetnego Planescape: Torment), ale to inny temat. W Pillars of Eternity ma być świeże spojrzenie na klasy i oryginalny scenariusz w autorskim świecie. Jeśli tylko gameplay nie będzie kurczowo trzymał się ram z lat 90-tych, a będzie odpowiednio zmodyfikowany może być mocny kandydat na RPG roku. Bo Wiedźmin RPG dla mnie nie jest (jest grą akcji z elementami RPG). Dragon Age dla mnie się skompromitowało drugą częścią i wszystko wskazuje na to, że trzecia będzie miała tylko lepszą grafikę. Bardzo bym chciał, aby PoE stanęło na wysokości zadania, bo mam sentyment do takie typu gier. Edytowane 12 grudnia 2013 przez Shankor Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 12 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2013 Marzy mi się możliwość grania na moim leciwym już lapku, ale patrząc na zastosowane oświetlenie to chyba nie dla psa kiełbasa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wiolku 1 592 Opublikowano 12 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2013 Najbardziej oczekiwana przeze mnie gra na PC. Nie jestem może ogromnym fanem Baldurów czy Icewindów, ale serii Fallouta już tak. Bardzo brakuje mi takiej gry, fabularnej! Tak jak zostało wspomniane wyżej, jeśli developer dostosuje to wszystko do dzisiejszych czasów, a nie stworzy klona kultów z lat 90 w nowej oprawie, to dostaniemy RPG roku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 12 grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 grudnia 2013 Ale PoE (mylący skrót trochę :>) nie będzie przypominało Fallouta rozgrywką. Właśnie bardziej stare D&Dki. A gry "fabularnej"... yyy, nie bardzo wiem jak to rozumieć. Fabułę ma każde RPG, z tego co się orientuję. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 13 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2013 Liczę, że wyjdzie coś dobrego z tej gry bo tytułów w stylu starych rpg'ów strasznie mi brakuje. Może gdyby gra odniosła sukces to więcej dev'ów spojrzy z powrotem w stronę klasycznej formuły tego gatunku. Fabułę ma każde RPG, z tego co się orientuję. Każdy może ma ale z jej jakością to już różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 13 grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2013 Fabularnej, czyli zakładam, że chodzi o mocne uwzględnienie współczynników i statystyk postaci, a nie szybkość klikania myszką. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 13 grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2013 (edytowane) Fabularnej, czyli zakładam, że chodzi o mocne uwzględnienie współczynników i statystyk postaci, a nie szybkość klikania myszką. No gameplay jest odzwierciedleniem Baldursów a nie Diablo etc. Rzuty kostką i temu podobne mają tu zastosowanie. W tym aktywna pauza pod Spacją (z tego co kojarzę), więc nie rozumiem obaw Poza tym, w grze się będzie dawało omijać walki poprzez sneaking albo umiejętne prowadzenie rozmów. Nie brzmi to jak cecha "klikacza" :> Edytowane 13 grudnia 2013 przez Kazuun Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 17 czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2014 Nie wiem ilu z Was jeszcze pamięta i wyczekuje tej pozycji ale kilka dni temu pojawił się update od developera na temat postępu prac nad ową produkcją. Jak z Alphy przechodzi gra w Betę. Czytania jest niewiele, ale jak ktoś lubi takie rzeczy to niech sobie kliknie w linka poniżej http://forums.obsidian.net/topic/66310-update-80-state-of-the-project-from-alpha-to-beta/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 28 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 lipca 2014 25 minut gameplayu. Może nie pokazuje wiele, ale dla wyjadaczy powinno kilka rzeczy się rzucić w oko 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 29 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 Film widziałem wcześniej, gra wygląda bardzo Baldurowo, co jest niewątpliwym jej plusem. Zapowiada się solidny tytuł. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 29 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 Ilość rzeczy jakie się kojarzy ze starymi grami Infinite Engine jest masakryczne! Okno dialogowe, kursor, te kartki z dzienników też mają bardzie podobne "szlaczki". Me luv it <3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Suavek 4 638 Opublikowano 29 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 No właśnie patrzę na to i wygląda jak Baldur z podbitą rozdziałką... włącznie z kompletnie martwym otoczeniem, gdzie drzewa to bitmapy, a poza ewentualnymi ogniskami mało co się rusza. Oczywiście oceniać po grafice nie mam zamiaru, ale mój uraz do oryginalnego Baldura jakoś sprawił, że względem PoI nie jestem w stanie na chwilę obecną wykazać większego entuzjazmu. Co oczywiście nie oznacza, że gra będzie kiepska. Ot moje wczesne odczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 29 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 Mam nadzieję,że finalna wersja obejdzie się bez większych wpadek i niedoróbek bo z grami Obsidian to różnie bywa. Tak swoją drogą to będzie jakaś rozbudowana możliwość tworzenia drużyny na kształt Icewind Dale/Baldurs Gate? Akurat te edytory zawsze bardzo lubiłem bo można było nieraz stworzyć naprawdę komiczne składy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 29 lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 Będzie taka możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 29 lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 lipca 2014 Było powiedziane w vidsie, że tak :> Możesz grać solo postacią + predefiniowani bohaterowie których spotkasz (drużyna to max 6 osób), a możesz stworzyć samemu całą 6 bohaterów jeżeli masz ochotę na taki playstyle. Cytuj Odnośnik do komentarza
teddy 6 855 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 sierpnia 2014 Leci stream z gry http://www.twitch.tv/twitch Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 4 października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 października 2014 Premiera gry przesunięta na "early 2015". Najwidoczniej zamknięta beta przynosi rezultaty. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 480 Opublikowano 4 października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 października 2014 I dobrze niech dopieszczają i tak w dniu premiery będzie tona bugów Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 (edytowane) Pre-order trailer: Ładnie się to prezentuje, a drzewko dialogowe też daje nadzieję na rozbudowane rozmowy. Edytowane 12 listopada 2014 przez Paliodor Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 To jest przeznaczenie. W portfelu steam mam 37,80 euro gabenów, a gra kosztuje 37,79. Cytuj Odnośnik do komentarza
kubicz 187 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 Mozna tez poczekac na oferte braci ze wschodu i od nich kupic tansza wersje za klucze TF2 (jezeli nie bedzie region locka). A pozostale gabeny przeznaczyc na kolejny tytul. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shankor 1 602 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 Można też chodzić na rękach. Trochę wygodniej było mi kliknąć "kup teraz". Cytuj Odnośnik do komentarza
Kazuun 221 Opublikowano 12 listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 Można kupić tez na muve.pl za mniej, ale to nie to samo. My nie jesteśmy z cukru ani z cebuli! ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 480 Opublikowano 12 listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2014 Nie lepiej poczekać na normalne wydanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.