Opublikowano 12 grudnia 201311 l Project Eternity. Coś co starsi gracze zapewne będą, a i słusznie, kojarzyć z Kickstarterową wersją takich hitów jak Baldur's Gate czy Icewind Dale, którą tworzy uwielbiane przez większość (wszystkich? graczy RPG studio, Obsidian. Twórcy takich gier jak Knights of the Old Republic 2, Neverwinter Nights 2, Icewind Dale 2 (damn, dużo tych 'dwójek' xD) czy Fallout: New Vegas. Gra wreszcie doczekała się pełnoprawnego tytułu oraz daty premiery. Co prawda jedynie przybliżonej. W "Pillars of Eternity" zagramy zimą 2014. Na stronie głównej projektu widnieje możliwość jego wsparcia za cenę $35. Grę planują dystrybuować za pomocą GoG'a oraz Steam. Wnioskuję więc że u nas będzie miało cenę koło 29,99 euro. Co prawdę mówiąc nie jest ceną złą. Nie będę przynudzał, bo zainteresowani zapewne mają całkiem sporą wiedzę sami w sobie. Po prostu tworzę topic i wrzucam dwa większe arty z RPSa (ponoć dziś ma się pojawić kolejny wywiad) celem rozpoczęcia tematu Wrażenia z wizyty w studiu Obsidian: http://www.rockpapershotgun.com/2013/12/10/mega-impressions-obsidians-pillars-of-eternity/ Wywiad z twórcami gry: http://www.rockpapershotgun.com/2013/12/11/obsidian-on-dungeoniest-dungeon-ever-eternitys-length/
Opublikowano 12 grudnia 201311 l To wrzucę jeszcze teaser i parę obrazków z fazy produkcyjnej: http://www.youtube.com/watch?v=HKoDTzea79Y Obrazki: Mocno trzymam kciuki za tą produkcję, mam nadzieję, że zrobią porządną grę i będzie to impuls na odrodzenie gatunku. W drodze jest jeszcze Wasteland 2 (czyli klasyczny Fallout) oraz Torment (duchowy następca świetnego Planescape: Torment), ale to inny temat. W Pillars of Eternity ma być świeże spojrzenie na klasy i oryginalny scenariusz w autorskim świecie. Jeśli tylko gameplay nie będzie kurczowo trzymał się ram z lat 90-tych, a będzie odpowiednio zmodyfikowany może być mocny kandydat na RPG roku. Bo Wiedźmin RPG dla mnie nie jest (jest grą akcji z elementami RPG). Dragon Age dla mnie się skompromitowało drugą częścią i wszystko wskazuje na to, że trzecia będzie miała tylko lepszą grafikę. Bardzo bym chciał, aby PoE stanęło na wysokości zadania, bo mam sentyment do takie typu gier. Edytowane 12 grudnia 201311 l przez Shankor
Opublikowano 12 grudnia 201311 l Marzy mi się możliwość grania na moim leciwym już lapku, ale patrząc na zastosowane oświetlenie to chyba nie dla psa kiełbasa.
Opublikowano 12 grudnia 201311 l Najbardziej oczekiwana przeze mnie gra na PC. Nie jestem może ogromnym fanem Baldurów czy Icewindów, ale serii Fallouta już tak. Bardzo brakuje mi takiej gry, fabularnej! Tak jak zostało wspomniane wyżej, jeśli developer dostosuje to wszystko do dzisiejszych czasów, a nie stworzy klona kultów z lat 90 w nowej oprawie, to dostaniemy RPG roku.
Opublikowano 12 grudnia 201311 l Autor Ale PoE (mylący skrót trochę :>) nie będzie przypominało Fallouta rozgrywką. Właśnie bardziej stare D&Dki. A gry "fabularnej"... yyy, nie bardzo wiem jak to rozumieć. Fabułę ma każde RPG, z tego co się orientuję.
Opublikowano 13 grudnia 201311 l Liczę, że wyjdzie coś dobrego z tej gry bo tytułów w stylu starych rpg'ów strasznie mi brakuje. Może gdyby gra odniosła sukces to więcej dev'ów spojrzy z powrotem w stronę klasycznej formuły tego gatunku. Fabułę ma każde RPG, z tego co się orientuję. Każdy może ma ale z jej jakością to już różnie bywa.
Opublikowano 13 grudnia 201311 l Fabularnej, czyli zakładam, że chodzi o mocne uwzględnienie współczynników i statystyk postaci, a nie szybkość klikania myszką.
Opublikowano 13 grudnia 201311 l Autor Fabularnej, czyli zakładam, że chodzi o mocne uwzględnienie współczynników i statystyk postaci, a nie szybkość klikania myszką. No gameplay jest odzwierciedleniem Baldursów a nie Diablo etc. Rzuty kostką i temu podobne mają tu zastosowanie. W tym aktywna pauza pod Spacją (z tego co kojarzę), więc nie rozumiem obaw Poza tym, w grze się będzie dawało omijać walki poprzez sneaking albo umiejętne prowadzenie rozmów. Nie brzmi to jak cecha "klikacza" :> Edytowane 13 grudnia 201311 l przez Kazuun
Opublikowano 17 czerwca 201410 l Autor Nie wiem ilu z Was jeszcze pamięta i wyczekuje tej pozycji ale kilka dni temu pojawił się update od developera na temat postępu prac nad ową produkcją. Jak z Alphy przechodzi gra w Betę. Czytania jest niewiele, ale jak ktoś lubi takie rzeczy to niech sobie kliknie w linka poniżej http://forums.obsidian.net/topic/66310-update-80-state-of-the-project-from-alpha-to-beta/
Opublikowano 28 lipca 201410 l Autor 25 minut gameplayu. Może nie pokazuje wiele, ale dla wyjadaczy powinno kilka rzeczy się rzucić w oko
Opublikowano 29 lipca 201410 l Film widziałem wcześniej, gra wygląda bardzo Baldurowo, co jest niewątpliwym jej plusem. Zapowiada się solidny tytuł.
Opublikowano 29 lipca 201410 l Autor Ilość rzeczy jakie się kojarzy ze starymi grami Infinite Engine jest masakryczne! Okno dialogowe, kursor, te kartki z dzienników też mają bardzie podobne "szlaczki". Me luv it <3
Opublikowano 29 lipca 201410 l No właśnie patrzę na to i wygląda jak Baldur z podbitą rozdziałką... włącznie z kompletnie martwym otoczeniem, gdzie drzewa to bitmapy, a poza ewentualnymi ogniskami mało co się rusza. Oczywiście oceniać po grafice nie mam zamiaru, ale mój uraz do oryginalnego Baldura jakoś sprawił, że względem PoI nie jestem w stanie na chwilę obecną wykazać większego entuzjazmu. Co oczywiście nie oznacza, że gra będzie kiepska. Ot moje wczesne odczucie.
Opublikowano 29 lipca 201410 l Mam nadzieję,że finalna wersja obejdzie się bez większych wpadek i niedoróbek bo z grami Obsidian to różnie bywa. Tak swoją drogą to będzie jakaś rozbudowana możliwość tworzenia drużyny na kształt Icewind Dale/Baldurs Gate? Akurat te edytory zawsze bardzo lubiłem bo można było nieraz stworzyć naprawdę komiczne składy.
Opublikowano 29 lipca 201410 l Autor Było powiedziane w vidsie, że tak :> Możesz grać solo postacią + predefiniowani bohaterowie których spotkasz (drużyna to max 6 osób), a możesz stworzyć samemu całą 6 bohaterów jeżeli masz ochotę na taki playstyle.
Opublikowano 4 października 201410 l Premiera gry przesunięta na "early 2015". Najwidoczniej zamknięta beta przynosi rezultaty.
Opublikowano 4 października 201410 l I dobrze niech dopieszczają i tak w dniu premiery będzie tona bugów
Opublikowano 12 listopada 201410 l Pre-order trailer: Ładnie się to prezentuje, a drzewko dialogowe też daje nadzieję na rozbudowane rozmowy. Edytowane 12 listopada 201410 l przez Paliodor
Opublikowano 12 listopada 201410 l To jest przeznaczenie. W portfelu steam mam 37,80 euro gabenów, a gra kosztuje 37,79.
Opublikowano 12 listopada 201410 l Mozna tez poczekac na oferte braci ze wschodu i od nich kupic tansza wersje za klucze TF2 (jezeli nie bedzie region locka). A pozostale gabeny przeznaczyc na kolejny tytul.
Opublikowano 12 listopada 201410 l Można też chodzić na rękach. Trochę wygodniej było mi kliknąć "kup teraz".
Opublikowano 12 listopada 201410 l Autor Można kupić tez na muve.pl za mniej, ale to nie to samo. My nie jesteśmy z cukru ani z cebuli! ;p
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.