Cedric 1 313 Opublikowano 26 stycznia 2017 Opublikowano 26 stycznia 2017 A no nadchodzi. + akcja zbiórkowa na FIG https://www.fig.co/campaigns/deadfire Czy Obsidian już zawsze będzie zbierać pieniążki na swoje gry? Może już wystarczy tych całych akcji? Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 26 stycznia 2017 Opublikowano 26 stycznia 2017 Twierdzą, że gra wyjdzie Q1 2018. Rok czekania, trochę długo, 3 lata po pierwszej części. Myślałem że wypuszczą to w tym roku na święta. Oczywiście żadnego dawania kasy przed premierą, mimo że jedynka bardzo mi podeszła. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Ciekawe założenia fabularne. Ten olbrzymi posąg z podziemi wiedziałem że skrywa jakąś tajemnice. Czekam ale też przed premierą kasy nie dam Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Panowie jedyna gra tego typu z jaką miałem kontakt to Icewind Dale , które grałem kilka lat temu. Nigdy nie ciągneło mnie do serii Baldur-ów ale zauważyłem że Pillars of Eternity zgarnia dobre oceny i ma dość ciekawą według recenzji fabułę. Szukam czegoś na dłuższe posiedzenia warto inwestować czy jednak idzie odbić się od systemu walki? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 stycznia 2017 Opublikowano 30 stycznia 2017 Ciężko powiedzieć, grałem w icewindy, baldury, tormenty nawet fallouty przy wszystkich się świetnie bawiłem. Pillarsy miały swoje ciekawe momenty, ma pare fajnych bajerów jak np rozbudowa naszej warowni za złoto czy test na umiejętności - Wyskakuje mała księga i opisuje twoją aktualną sytuacje, tak jakby opowiadał ci ją mistrz gry w role play i to jest całkiem fajny zabieg wczucia się w opowieść. Nie jest to jednak gra którą będę rozpamiętywał, nie miała szczególnych wad ale też w sumie nie wywarła na mnie żadnych emocji, żadna postać nie była dla mnie szczególnie interesująca ot po prostu poprawny crpg z poprawnym światem. Walka kwestia gustu dla mnie miłą odskocznią jest to od rzucania losowo kościami z D&D gdzie postać na 1 lvl ma problem zabić szczura. Z drugiej strony nie każdemu musi pasować podział na zdrowie i wytrzymałość postaci. Chodzi o to, że normalnie podczas walki twojej postaci spada wytrzymałość od obrażeń, jeśli spadnie do maksimum stanie się nieprzytomna podczas starcia i spada część zdrowia, ostatecznie umrze jak spadnie całe zdrowie. Wytrzymałość można leczyć a zdrowie z tego co pamiętam tylko przy użyciu limitowanej ilośći zestawów do rozbijania obozów. Walka potrafi być wyzwaniem nawet na normalu, ma trochę zawiłych zagadnień ale jak gdzieś sobie nie radziłem po prostu podexpiłem postacie i poszło. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 23 lutego 2017 Opublikowano 23 lutego 2017 W dwójce będzie statek. Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 http://www.youtube.com/watch?v=eebUV7hJswk Gameplay z drugiej części gry z komentarzem. Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 1 września 2017 Opublikowano 1 września 2017 wyszlo juz na ps4, ale nie widze nigdzie wersji pudelkowej. jeno cyfra? Cytuj
messer88 6 578 Opublikowano 2 września 2017 Opublikowano 2 września 2017 wyszlo juz na ps4, ale nie widze nigdzie wersji pudelkowej. jeno cyfra? Są już boxy np. na ultimie. Cytuj
gandi77 23 Opublikowano 2 września 2017 Opublikowano 2 września 2017 Jest PL w wersjach konsolowych? Tak,są polskie napisy. 1 Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 13 września 2017 Opublikowano 13 września 2017 im dalej w las tym nudniej, ale ogolnie spoko. na liczniku prawie 70 godzin to byloby dziwne gdybym narzekal. moja enigmatyczka pod koniec (na 15 levelu) byla juz tak silna, ze moglbym spokojnie grac solo. zrobilem praktycznie wszystko oprocz bialej marchii czesc 2 bo mialem bug ktory zablokowal quest. zrobilem co mialem zrobic, ale dziennik sie nie apdejtowal i nie moglem grac dalej. do tego mialem jakis dziwny blad, ze po kazdym autozapisie gra na sile kazala mi robic kolejne sejwy. drugi minus to absurdalna ilosc i czas loadingow na ps4. (pipi)a. niektore questy to 20 minut loadingu i 5 minut gry. - "powiedz jej, ze costam" - loading zeby wyjsc z budynku - biegniesz na druga czesc miasta, loading - wchodzisz do budynku, loading - wchodzisz na pietro, loading - gadasz, schodzisz na parter, loading - wychodzisz, loading - drugi koniec miasta, loading - wchodzisz do budynku, loading - "ok powiedzialem", zadanie ukonczone, wychodzisz - loading ehh, gdyby nie komorka pod reka to chyba bym tych pillarsow calych odpuscil. Cytuj
messer88 6 578 Opublikowano 13 września 2017 Opublikowano 13 września 2017 A poza loadingami jak to działa, nie ma dropów jak w Tormencie? Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 13 września 2017 Opublikowano 13 września 2017 nie, dziala ok. moze minimalnie widac mniej fpsow w duzych miastach, ale do tormenta to bardzo daleko. gra sie przyjemnie. nawet na padzie sie fajnie sprawdza motyw z trojkatem, ktory przelacza na kursor jak na PC. idealne w walce i w bogatych pomieszczeniach gdzie trzeba cos precyzyjnie kliknac. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Za 5 dni premiera kontynuacji czy ktoś z was czeka? Ja zastanawiam się gdzie kupić bo widzę tylko cyfra więc chyba steam pozostaje. Nie mogę się doczekać. Mam nadzieję że następny kandydat do goty z tego będzie. Cytuj
Gość Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Ja po pewnym czasie z jedynką byłem ją znużony. O ile design, walka itp. były bardzo spoko, tak fabularnie to była breja. Z tego co czytałem o dwójce, te "soczyste" opisy nadal są na pierwszym planie, więc raczej poczekam aż mocno stanieje. Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Czekam na recenzję i jeśli nie jest to parującą kupa to biorę. Póki co na steamie jest taniej niż z polskiej dystrybucji. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 3 maja 2018 Opublikowano 3 maja 2018 Ja kupie na 100 % bo kupuje wszystkie izometryczne rpg. Spodziewajcie się mini recki z pierwszych godzin w nastepny weekend 1 Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 Ja w tym momencie nadrabiam jedynkę. Pod dwójkę sięgnę trochę później. Chciałbym wersję Obsidian ale cena wyjątkowo zniechęca. Maks 250 powinna kosztować. :| Może w późniejszym czasie coś się uda, ale musowo wersja w pudełku. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 a czy w ogóle planują pudełko? Ja właśnie sobie uświadomiłem że mam dodatek white march nie ruszony. Kupiłem jak wyszła pierwsza część dlc ale pograłem chwile i stwierdziłem poczekam na part2. A teraz sobie przypomniałem o tym. W weekend wracam do jedynki aby być w pełni gotowy na 2 część. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 (edytowane) 4 godziny temu, blantman napisał: a czy w ogóle planują pudełko? https://muve.pl/promocje/pillars-of-eternity-ii-deadfire cRPGi izometryczne również kupuję z miłą chęcią. W szczególności w pudłach. Takie zboczenie od Baldura. Te Pillarsy też na pewno wezmę. Wielka szkoda że olali wydanie w Polsce Divinity 2 w pudle. Mogłem zamówić bezpośrednio od nich. Edytowane 4 maja 2018 przez ireniqs Cytuj
Osaka 4 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 W dniu 13.09.2017 o 13:44, Ölschmitz napisał: drugi minus to absurdalna ilosc i czas loadingow na ps4. (pipi)a. niektore questy to 20 minut loadingu i 5 minut gry. - "powiedz jej, ze costam" - loading zeby wyjsc z budynku - biegniesz na druga czesc miasta, loading - wchodzisz do budynku, loading - wchodzisz na pietro, loading - gadasz, schodzisz na parter, loading - wychodzisz, loading - drugi koniec miasta, loading - wchodzisz do budynku, loading - "ok powiedzialem", zadanie ukonczone, wychodzisz - loading ehh, gdyby nie komorka pod reka to chyba bym tych pillarsow calych odpuscil. PoE było pisane na Unixsie (stąd jest też natywny wersja dla Linuxa, a poniekąd port dla Windowsa) z myślą o optymalizacji pod PC. Ruszałem jedynkę na dwóch różnych komputerach, starym z procesorem i GPU AMD - nie pamiętam nawet co tam w tej puszcze wtedy było, ale komputer składany w 2011/2012 - i z dyskiem 5400rpm SATA. Dzięki temu, że Obsidian świetnie optymalizuje swoje gry można było spokojnie ciągnąć wszystko na dobrych ustawieniach graficznych bez większych zonków. Potem przesiadłem się na świeży PC z i7-6700k i GeForce 1070, o ile samo CPU i GPU zrobiło tylko tyle, że teraz można było wszystko położyć na Ultra to loadingi zmniejszyły się drastycznie dzięki dyskowi SSD. Jeśli instalujecie PoE - tylko na SSD, loadingi praktycznie nie istnieją. Pamiętam jak szwendanie się po Caed Nua na AMDowskim składaku to była droga przez mękę. Czekam na dwójkę. Ile ja to godzin straciłem na tej grze. Zapisy porobione przed każdym ciekawym combatem i potem powtarzanie go "jak się zachce". Poziom z telekinetycznymi pająkami robiłem chyba z 5 razy (opcja dialogu - nice spider!). System walki w tej grze to cudo, nie wiem czemu nie rzucą się na wprowadzenie multi lub coopa choćby po LANie, swojego czasu zastanawiałem się nad dopisaniem takiego moda. Fabularnie to średniawka, ale opcje dialogów i pojedynczy NPC prowadzą historię dalej (Eder i Durance). Ciekawe czy dwójka będzie bardziej zbalansowana niż pierwsza część, gdzie początkowe 15% gry były bardzo ciężkie, a potem z górki i łomot każdego po kolei, że nawet ustawienia na Hard nie wiele dawały. Nie grałem trybu bez możliwości zapisywania bo to po prostu niewygoda, a nie poziom trudności. Przeraża, że kampania to pewnie z nowy 50-60h grania, a czasu mało. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 heh zapomniałem czemu mam tak mało achievementów mimo 60 h w pillarsach. Kiedyś mi się zblokowały i już żaden patch tego nie naprawił. W sumie mi zwisają achievementy na steam ale zabawnie to wygląda ponad 60 h i nie wyszedł z pierwszej miejscówki Co do dysku ssd to prawda. I jeden z głównych powodów dlaczego w izometryczne rpg tylko na pc gram. Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 4 maja 2018 Opublikowano 4 maja 2018 Dla zainteresowanych: Jakiś czas temu ruszył "Scavenger Hunt", czyli poszukiwania skarbów. Do zgarnięcia itemy w grze: https://eternity.obsidian.net/scavenger Lista kodów i temat na forum: https://forums.obsidian.net/topic/95782-worldofeternity-funny-business-speculation/ 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 8 maja 2018 Opublikowano 8 maja 2018 (edytowane) Pograłem ponad 2 h. Niestety więcej dzisiaj nie dam rady bo jutro praca a grałbym do rana. Gra jest PRZEGENIALNA przynajmniej przez te 2 h. Zapowiada się następne goty ale to stwierdzę za kilkadziesiąt godzin. W każdym razie od początku fabuła łapie za jajca i widać cholernie dużo poprawek w stosunku do pierwowzoru. Z rzeczy zauważonych przez 2 h. (Miejcie na uwadze że w weekend skończyłem dodatek biała Marchia do jedynki więc mam bardzo świeże wspomnienia) 1. Graficznie jest ładniej i ciekawiej (bardzo ładne szczególnie portrety npc i postaci z drużyny - inne niż w pierwszej części) 2. Technicznie gra działa za(pipi)iście. Optymalizacja lepsza niż jedynka. Wiecie że ładuje mi się jeszcze szybciej niż 1 część? Nie dość że ładniejsza to bez tych dziwnych czkawek jakie miał pierwowzór. 3. Muzyka lepsza i mniej monotonna 4. Narrator mówi niektóre kwestie jak w divinity 2 i dodatkowo WSZYSTKIE kwestie dialogowe są dubbingowane. A głosy dobrane świetnie. 5. Fabularnie lepszy start niż pierwowzór. Znowu duże bum ale jakby większe. Spoiler wiedziałem że o pomniku pod twierdzą jeszcze usłyszymy xD 6. Starzy znajomi wracają a i nowi bardzo fajni. Mam obecnie 3 kompanów. 7. Dodali wieloklasowość która doszła w jedynce dopiero w dodatku a i samo levelowanie zrobione czytelniej. 8. Ekwipunek schludniejszy i bardziej czytelny tak jak cały interfejs 9. Walka mniej chaotyczna. W jedynce czasem nie wiedziałeś co kim klikasz tutaj wszystko czytelne i łatwe w obsłudze. 10. Nie wiem czy już mówiłem ale gra jest piękna od portretów po lokacje. 11. Fajne podróżowanie po mapach na wyspach. Zdarza się dużo przygód tekstowych (więcej niż w 1) ale są lepiej zrobione. Plus niektóre doprowadzają do walki albo bardzo dziwnych dialogów (polecam nie atakować pana z dzikami ) Na razie nadal jestem "uziemiony" na pierwszej wyspie więc o statku się nie wypowiem. Reszta wrażeń po ograniu przynajmniej 10 następnych godzin. Gra mnie zauroczyła i zobaczymy co będzie dalej. Edytowane 8 maja 2018 przez blantman 2 Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 8 maja 2018 Opublikowano 8 maja 2018 Sciąga sie. Nawet sie jaram. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.